Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивне освітнє середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-12 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.61/Ш 70
Назва : Розвиток особистості в умовах трансформаційного суспільства : матер. міжнар. наук.-практ. конференції, 13 грудня 2012 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :448 с
Колективи : Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.03
УДК : 316.61
Предметні рубрики: Соціологія-- Освіта-- Психологія
Зміст : Багатомірна людина. Епоха трансформацій. Освіта/ В. О. Огнев'юк. Сучасна особистість і нові педагогічні ракурси/ Л. Л. Хоружа. Социальная педагогика в Украине:реалии и перспективы развития/ О. В. Безпалько. Навчання історії та виховання особистості/ Ф. Л. Левітас. Інноваційне навчання як основа розвитку інноваційної особистості майбутнього викладача/ Л. В. Козак. Класифікація особистостей за О. Ф. Лазурським (психолого-педагогічний аспект)/ І. В. Леонтьева. Особливості використання гештальт-технологій у навчальному процесі на етапі професійного становлення майбутніх практичних психологів/ А. Г. Мартинюк. Маскуліністичний дискурс та українська література XX- початку XXI ст./ А. Матусяк. Набуття навичок педалізації як невід'ємний компонент особистішого розвитку майбутнього вчителя музики/ 3. І. Міщенко, З. О. Ворзаковська. Педагогічні умови формування гуманістичних принципів у майбутніх правоохоронців - захисників громадського порядку/ В. В. Серебряк, О. А. Єнна. Розвиток особистості майбутнього правоохоронця у процесі професійної адаптації/ О. Д. Царьов. Особистісне зростання та розвиток студентів під впливом фахового навчання у вищій школі/ Л. В. Артемова. Професійний розвиток педагога: актуалізація досвіду країн Центральної і Західної Європи для України/ В. І. Бобрицька. Формування професійних ролей соціального педагога під час підготовки до роботи з сім'ями, які опинилися у складних життєвих обставинах/ О. В. Бєлоліпцева. Освітнє середовище вищого навчального закладу:пошук стратегій розвитку / (Сорока) М. В. Братко. Сучасні проблеми педагогічної освіти/ О. В. Матвієнко. Емпіричні принципи дослідження компонентів професійної стійкості майбутнього практичного психолога/ Г. Б. Варіна. Використання інноваційних технологій у загальноосвітній підготовці учнів професійно-технічних навчальних закладів України/ Т. М. Герлянд. Особливості соціального виховання студентства/ Е. У. Гуцало, Я. О. Муха. Активізація творчості учнів у процесі виконання лабораторних робіт/ Г. В. Джевага. Проблема професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у вищих навчальних закладах/ Ю. В. Кахіані. Психологічні чинники ефективності навчання старших дошкільників іноземної мови/ B. C. Качар'ян. Шляхи забезпечення повноцінної навчально-пізнавальної діяльності учня/ В. П. Максименко. Проблема технократизму у вищій технічній школі і розвиток особистості студента/ О. М. Мелащенко. Практичні аспекти професійного розвитку студентів філологічних спеціальностей/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Розвиток особистості в умовах університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Умови, механізми та реалізація профільного навчання старшокласників у Російській Федерації/ Л. Г. Чеснокова. Формування особистості студента вищого навчального закладу/ С. П. Шевченко. Особливості трансформації педагогічної системи підготовки вчителів початкових класів в Україні у XX ст./ Л. Є. Петухова, Н. А. Воропай. Проблема самовизначення особистості юнацького віку в трансформаційному суспільстві/ Н. А. Побірченко. Социальное воспитание - концепт педагогической науки в изменяющемся обществе/ Т. А. Ромм. Проблеми духовного розвитку і саморозвитку особистості в сучасних умовах загальноцивілізаційних трансформацій/ М. В. Савчин. Професійна майстерність вчителя як чинник формування особистості в умовах освітнього простору/ О. П. Сергєєнкова. Суспільство й особистість: гармонізація розвитку/ С. О. Сисоєва. Діагностика стресостійкості старшокласників у період професійного самовизначення/ Т. А. Каткова. Особистість майбутнього фахівця дошкільної освіти в сучасних умовах: формування комунікативної компетентності/ І. А. Косенкова. Мораль як детермінанта становлення сучасної особистості/ Л. А. Овсянкіна. Соціокультурні знання у розвитку особистості/ Л. Б. Паламарчук. Готовність до інноваційної діяльності як інтегрована якість соціального працівника/ О. П. Песоцька, Т. С. Гаміна. Вплив психотравмуючих переживань на емоційний стан підлітків/ Т. О. Работа. Аспекти дослідження рефлексії/ О. А. Савенко. Особливості підготовки сучасного музичного працівника в період суспільних трансформацій/ А. В. Сергієнко. Мультиплікація як детермінанта розвитку особистості дитини в умовах сучасного медіа-простору/ М. В. Сітцева. Профілактична робота з підлітками групи ризику в умовах суспільних трансформацій/ І. І. Сорокін. Теоретико-методологічні детермінанти організації освітнього простору особистості/ Н. М. Фалько. Психологічний зміст та характеристика стратегій допомоги особистості у стресових ситуаціях/ І. В. Чернєва, К. О. Скрипка. Категорія "свобода" як складник деонтологічного потенціалу особистості/ І. О. Шеплякова. Роль инноваций в воспитании как ресурса успешной социализации личности/ Н. В. Шишарина. Первинний соціальний досвід дітей дошкільного віку та його компоненти/ O. A. Алєко. Особливості психокорекції тривожності старших підлітків/ А. О. Говар. Особливості діяльності педагога-вихователя щодо розвитку моральних форм поведінки у дошкільників/ С. І. Заболоцька. Особливості діяльності вчителя щодо формування моральної самооцінки у молодших школярів/ М. І. Заміщак. Соціалізація студентів у процесі вивчення іноземної мови у вищому навчальному закладі/ М. В. Нагач. Компоненти готовності майбутніх учителів до попередження і розв'язання конфліктів/ І. Л. Холковська. Розвиток професіоналізму акмеологічного типу викладачів/ Т. П. Шутько. Сучасний університет як інститут соціалізації фахівця/ Я. С. Фруктова. Соціалізація дитини у контексті внутрішньосімейних відносин/ Т. В. Кравченко. Інтеграція соціальних інституцій у професійній підготовці сучасного фахівця/ Н. М. Чернуха. Вплив соціального середовища на формування делінквентної поведінки молодших школярів/ В. Л. Андрєєнкова. Розвиток особистості студента в класичних університетах Східної Німеччини/ А. В. Гаврилюк. Соціотворча діяльність неурядових організацій стосовно профілактики насильства щодо дітей/ М. М. Гуляєва. Теоретичні аспекти соціально-пєдагогічної роботи в дитячому будинку/ C. M. Курінна. Інтегративний компонент у професійній підготовці майбутніх учителів початкової школи/ P.O. Павлюк ; P.O. Павлюк. Розвиток соціальності особистості в інклюзивному освітньому середовищі/ О. І. Рассказова. Вплив сім'ї на формування самооцінки дитини/ О. А. Столярчук. Вплив дошкільного навчального закладу на становлення образу сім'ї у дітей/ М. В. Терещенко. Психологічні засади філософсько-освітніх та світоглядно-ціннісніх стратегій проектування життєвого простору особистості/ Н. М. Фалько. Соціально-психологічні компоненти образу сім'ї молодого подружжя/ Ю. С. Чаплінська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Воробей С.
Назва : Впроваджуємо інклюзивне навчання : практичні матеріали для шкільної адміністрації
Місце публікування : Завуч: всеукраїнська газета для заступників директорів НЗ/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2018. - № 14. - С. 4-45 (Шифр З568135/2018/14)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзивний заклад освіти--інклюзивне освітнє середовище--розвиток інклюзивних цінностей--створення спільноти--мобілізація ресурсів--діти з особливими потребами
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Данілавічютє Е.
Назва : Діти з особливими освітніми потребами в інклюзивному середовищі
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: науковий, навчальний, інформаційний журнал/ Інститут спеціальної педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2018. - № 3. - С. 7-19. - ISSN 2307-4876 (Шифр О190803/2018/3). - ISSN 2307-4876
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне освітнє середовище--класифікаційні ознаки--категорії дітей з особливими освітніми потребами
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376-056.26:006.06/Л 93
Автор(и) : Любімова, Алла
Назва : Впровадження інклюзивної освіти. Управлінський аспект
Вихідні дані : Київ: Шкільний світ, 2018
Кільк.характеристики :144 с
Серія: Бібліотека "Шкільного світу"
ISBN, Ціна 978-617-7287-96-3: 40.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 376-056.26:006.06
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта-- Впровадження
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне освітнє середовище--науково-педагогічний експеримент--право на освіту--діти з особливими потребами
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мацапура Т. В.
Назва : Інклюзивне навчання: теоретичний аспект
Місце публікування : Управління школою: наук.-метод. журн./ ТОВ "Видавнича група "Основа". - Харків: Основа, 2019. - № 1/3. - С. 83–84 (Шифр У411512/2019/1/3)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Інклюзивне навчання-- теоретичний аспект --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне навчання--інклюзивне освітнє середовище--особи з особливими потребами
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пономарьова, Галина
Назва : Шляхом розбудови інклюзивного освітнього середовища: досвід підготовки майбутніх фахівців у Харківській гуманітарно-педагогічній академії
Місце публікування : Вища школа: науково-практичне видання/ МОН України. - Київ: Знання, 2019. - № 5. - С. 48-53. - ISSN 1682-2366 (Шифр В730231/2019/5). - ISSN 1682-2366
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--інклюзивне освітнє середовище--особливі освітні потреби--соціальні працівники--фахова освіта
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376(075)/П 59
Автор(и) : Порошенко М. А.
Назва : Інклюзивна освіта : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: ТОВ Агенство "Україна", 2019
Кільк.характеристики :300 с
Колективи : Благодійний фонд Порошенка
Примітки : За підтримки Міжнародного фонду "Відродження". - Рекомендовано до друку Вченою радою Київського університету імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-137-120-9: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.43
УДК : 376(075)
Предметні рубрики: Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзія--inclusion--інклюзивна освіта--inclusive education--управління інклюзивною освітою--managing inclusive education--деонтологія--deontology--діти з особливими освітніми потребами--children with special educational needs--соціалізація--socialization--інклюзивне освітнє середовище--inclusive educational environment--психологічний супровід--psychological support
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Сервер(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Сервер(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Рекомендації щодо створення інклюзивного освітнього середовища, зокрема універсального дизайну та розумного пристосування будівель, приміщень та прибудинкових територій, в закладах дошкільної освіти : лист МОН України № 1/9-348 від 25.06.2020
Колективи : Україна. М-во освіти і науки
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2020. - № 8. - С. 1-4 (Дод.). - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2020/8). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Освіта-- Законодавчі і директивні матеріали
Дошкільна педагогіка-- Законодавчі і директивні матеріали
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне освітнє середовище--навчально-матеріальна база--універсальний дизайн--інклюзивна освіта
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каплієнко А.
Назва : Соціальний запит до рівня професійної компетентності сучасного вчителя-логопеда
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 57–64. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
Предметні рубрики: Вчителі-логопеди-- Професійна компетентність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчителі-логопеди--підготовка вчителів-логопедів--професійна компетентність--інклюзивне освітнє середовище--соціальний запит--компетентність--професійна діяльність
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Родіна Н.
Назва : Особливості формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими потребами [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2021. - Вип. 2. - С. 72-78. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.9 (Шифр Н057263/2021/2). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2021.2.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--освітнє середовище--люди з особливими потребами--інклюзивне освітнє середовище
Анотація: У статті висвітлено проблему формування інклюзивного освітнього середовища для людей з особливими проблемами, проаналізовано концептуальні засади та основні нормативно-правові акти, щодо розвитку інклюзивної освіти в Україні, розкрито і розширено сутність і зміст таких понять, як: «середовище», «освітнє середовище», «інклюзивне освітнє середовище», «люди з особливими потребами», охарактеризовано загальнодидактичні принципи інклюзивної освіти, визначено основні пріоритети та складові інклюзивного освітнього середовища, яке буде сформоване за принципами доступності, гуманності та ефективності, встановлено його основні особливості, виокремлено основні напрями надання психологічної допомоги особам із проблемами психофізичного розвитку, їх соціалізації в суспільстві. Охарактеризовано багатовимірність визначень та дефініцій у процесі характеристики базових складових освітнього середовища. Розглянуто різноманітні думки і підходи щодо розуміння сутності поняття «освітнє середовище». Подано власне розуміння інклюзивного освітнього середовища як виду освітнього середовища, яке забезпечує всім суб’єктам освітнього процесу рівні можливості для ефективного саморозвитку, передбачає вирішення проблеми освіти людей з особливими потребами шляхом адаптації освітнього простору до потреб кожної людини, охоплюючи реформування процесу навчання, методичну гнучкість і варіативність, сприятливий психологічний мікроклімат, перепланування навчальних приміщень таким чином, щоб вони відповідали потребам усіх без винятку учасників освітнього процесу і забезпечували повну участь людей в освітньому процесі. Подано характеристику інклюзивного освітнього середовища як системи ціннісного ставлення до особистісного розвитку людей з особливими освітніми потребами, сукупності ресурсів (засобів, внутрішніх і зовнішніх умов) їх життєдіяльності в закладах освіти та спрямованість на реалізацію індивідуальних освітніх стратегій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 1-10    11-12 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)