Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інклюзивне середовище<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 376/К 56
Автор(и) : Коваль Л. В., Компанець Н. М., Квітка Н. О., Лапін А. В., Луценко І. В.
Назва : Особлива дитина в інклюзивному навчальному закладі : навчально-методичний комплект : "Програма розвитку дошкільників з особливими потребами в інклюзивному середовищі ДНЗ" (навчальна програма); "Особлива дитина в інклюзивному навчальному закладі" (навчально-методичний посібник); "Організаційно-методичні основи інклюзивного середовища в ДНЗ" (методичні рекомендації)
Вихідні дані : Київ: Видавництво ФОП Симоненко О. І., 2018
Кільк.характеристики :380 с
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут спеціальної педлагогіки
ISBN, Ціна 978-966-97877-6-7:
ДРНТІ : 14.29
УДК : 376
Предметні рубрики: Дошкільна освіта-- Освіта осіб з фізичними вадами
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): особливі діти--інклюзивний навчальний заклад--інклюзивний днз--музично-естетичний розвиток--ручна праця--інклюзивне середовище
Примірники : всього : Ф2(4)
Вільні : Ф2(4)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кобильченко В.
Назва : Практичний психолог у закладі дошкільної освіти: завдання та зміст психологічної діяльності
Місце публікування : Особлива дитина: навчання і виховання: наук., навч., інформ. журн./ Ін-т спец. педагогіки і психології ім. Миколи Ярмаченка НАПН України, ДІВП "Вид-во "Педагогічна преса". - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 1(93). - С. 7–20. - ISSN 2312-2781 (Шифр О190803/2020/1). - ISSN 2312-2781
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
Предметні рубрики: Практичний психолог-- Діти з особливими освітніми потребами-- заклади дошкільної освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): діти з особливими освітніми потребами--практичний психолог--психологічна діяльність--заклади дошкільної освіти--психологічна готовність--інклюзивне середовище--психологічна допомога
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.147/Ш 37
Автор(и) : Шевців З. М.
Назва : Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи в інклюзивному середовищі загальноосвітнього навчального закладу : монографія
Вихідні дані : Київ: Центр учбової літератури, 2021
Кільк.характеристики :384 с
ISBN, Ціна 978-617-673-635-6: 258.00 грн.
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378.147:373.3.016:376 + 373.3.016 + 376
Предметні рубрики: Професійна освіта-- Підготовка майбутніх вчителів-- Інклюзивна освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивна освіта--особливі освітні потреби--інклюзивне середовище--педагогічна практика--компетентності
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Родіна Н.
Назва : Формування готовності практичних психологів до роботи в інклюзивному середовищі [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2022. - Вип. 3. - С. 70-77. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9 (Шифр Н057263/2022/3). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2022.3.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне середовище--практичні психологи--особливі потреби--фахова компетентність
Анотація: У статті висвітлено проблему формування готовності практичних психологів до роботи в умовах інклюзивного середовища, зроблено аналіз наукових напрацювань з окресленої проблеми. Подано основні підходи до тлумачення сутності готовності практичних психологів до професійної діяльності, а також компоненти (мотиваційний, когнітивний, діяльнісний), відповідні критерії (усвідомлення та сприйняття, толерантне ставлення, активна діяльність; загальні знання про сутність психологічного супроводу в інклюзивному середовищі, технологічні знання про діагностування і моніторинг освітніх потреб у дітей з проблемами; діагностична, профілактична, корекційно-освітня, консультативна, просвітницька діяльність) та напрями роботи фахівців з клієнтами в інклюзивному середовищі. Приділено увагу характеристиці складників сформованості готовності практичних психологів до означеного виду діяльності. Підібрано ефективні методи та технології для кожного складника готовності: психологічно-педагогічного спостереження, акцентування, опитування, інтерв’ювання, контрольні роботи ІНДЗ). Закцентовно увагу на складнощах у процесі попередження конфліктної ситуації та помилках корекційно-розвивальних послуг для людей з типовими освітніми проблемами. Визначено перспективи подальшого дослідження, зокрема введення до освітньої програми навчальних дисциплін, які б розширювали фахову компетентність практичних психологів у процесі надання психологічного супроводу клієнтам в інклюзивному середовищі.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Наход С.
Назва : Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020. - № 4. - С. 69-84. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5 (Шифр О283150799/2020/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2020.4.5
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інклюзивне середовище--інтегративний підхід--професійна взаємодія--спільне навчання--технологія спільного навчання--фахівці соціономічних професій--swot-аналіз
Анотація: Стаття присвячена проведенню SWOT-аналізу особливостей професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища. У роботі розглянуто соціально-педагогічний та психологічний напрямок соціономічних професій: психолог, педагог, соціальний педагог, соціальний робітник, тьютор. З’ясовано сильні сторони професійної взаємодії фахівців: можливість спільно ставити цілі і розподіляти функції професійної діяльності, визначати шляхи їх досягнення і планувати цей процес; встановлювати послідовність у роботі; аналізувати результати діагностики індивідуальних особливостей дитини; використовувати теоретичні знання для вирішення практичних завдань професійної діяльності, тощо. До слабких сторін віднесено: трансляцію інформації професійною термінологією; здійснення цілісної рефлексії; поділ відповідальності; конкретизацію досягнення метапредметних результатів. Можливості знайдено у: підвищенні ефективності роботи з конкретною дитиною; цілісному уявленні про дитину; спроможності індивідуалізації освітнього процесу з урахуванням результатів діагностики, проєктуванні адаптивної стратегії навчання; наданні дієвої допомоги дитині в подоланні комунікативних, регулятивних, пізнавальних та особистісних труднощів в освітньому процесі, тощо. Загрози встановленню ефективної професійної взаємодії виявилися у: комунікативній неготовності сторін, небажанні працювати у колективі; недостатньому розумінні фахівцями власних функцій у галузі психологопедагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами. Зроблено висновок, що спільна, особливим чином організована навчальна діяльність майбутніх фахівців соціономічних професій, сприятиме міцному та осмисленому засвоєнню теоретичних знань, набуттю практичних умінь та досвіду професійного спілкування. Встановлено, що реалізація програми спільної підготовки педагогів, психологів, тьюторів, соціальних педагогів, соціальних робітників допоможе створити єдине поле, що поєднає майбутніх фахівців у процесі формування у них інтегративних компетентностей, необхідних для роботи в системі інклюзивної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)