Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Силадій, Іван.
    Основні напрями наукової активності педагога-новатора [Текст] / І. Силадій // Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 2. - С. 39-51

Кл.слова (ненормовані):
наукова активність -- інноваційність -- педагог-новатор

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


    Чудакова, Віра Петрівна.
    Зміст та особливості впровадження "індивідуальної" програми рефлексивно-інноваційного тренінгу, коучингу (В. Чудакова) - як засобів формування інноваційності та конкурентоздатності особистості [Текст] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 10. - С. 44-58

Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- корекція

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Чудакова, Віра Петрівна.
    Формувальний експеремент впровадження авторської системи формування психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності (В. Чудакової) - компонента конкурентоздатності особистості [Текст] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 4. - С. 35-40

Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- експертиза -- корекція

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Васьківська, Г.
    Реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії в умовах дистанційного навчання іноземних мов засобами ІКТ [Електронний ресурс] / Г. Васьківська, Г. Скиба. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2021. - № 35. - С. 36-41, DOI 10.28925/2311-2409.2021.355. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
суб’єкт-суб’єктна взаємодія -- здобувачі освіти -- навчання іноземних мов -- дистанційне навчання -- інноваційність
Анотація: У статті розглянуто аспекти інноваційності дистанційного навчання іноземної мови на базі ІКТ у сучасних епідеміологічних реаліях. Проаналізовано переваги впровадження ІКТ у дистанційне навчання іноземних мов як ефективного допоміжного технічного наочно-слухового засобу і засобу навчально-пізнавальної діяльності здобувачів освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Скиба, Г.


Є примірники у відділах: всього 5 : Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1), Ф1 (1), ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Чудакова, Віра Петрівна.
    Експерементальна перевірка "моделі експкртизи внутрішньої психологічної готовності персоналу до інноваційної діяльності" (В. Чудакова) як засіб формування конкурентоздатності особистості [Текст] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 3. - С. 40-47

Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- корекція

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Регейло, І.
    Вища освіта США: інституційні цінності системи [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5764. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічні принципи -- інституційні цінності -- дослідницькі університети -- інновації -- академічна свобода
Анотація: За результатами проведеного аналізу американських нормативних документів висвітлено ціннісні орієнтири університетів світового класу. Розкрито інституційні цінності докторських / дослідницьких університетів США відповідно до Класифікації закладів вищої освіти Карнегі. З'ясовано ціннісні орієнтири Асоціації американських університетів США, до яких віднесено інституційну автономію, академічну свободу, спільне врядування. Представлено ціннісні принципи Американської ради з освіти США, з-поміж яких є залучення, досконалість, інноваційність, співпраця та вплив. Наведено загальну кількісну характеристику результатів діяльності дослідницьких університетів США, які, ґрунтуючись на зазначених ціннісних принципах, є взірцем досягнень найвищих світових стандартів на правах лідерства та безупинно демонструють прагнення до вдосконалення якості життя людей та суспільства в цілому
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Batechko N., N., Durdas A. .
    The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Електронний ресурс] / N., Durdas A. Batechko N. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- оцінювання -- якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Ковальчук, Наталія.
    Інноваційність як вагомий складник ефективної організаційно-управлінської діяльності бібліотек [Текст] / Н. Ковальчук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- інноваційність -- інноваційна діяльність -- бібліотечна інновація -- організаційно-інноваційні зміни

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Чудакова, Віра Петрівна.
    Зміст та особливості впровадження "загальної" освітньої програми " управлінська компетентність керівників з формування психологічної готовності персоналу організацій до інноваційної діяльності" (В. Чудакової) як засіб розвитку конкурентоздатності особистості [Текст] / В. П. Чудакова // Освіта та розвиток обдарованої особистості. - Київ, 2017. - № 12. - С. 47-56

Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- експертиза -- корекція

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Тадеуш, О.
    Принципи інноваційної освіти крізь призму системного підходу [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2022. - Вип. 1. - С. 61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2022.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна освіта -- методологія -- освітні інновації
Анотація: У статті охарактеризовано теоретичну й практичну значущість використання загальнонаукової методології і, зокрема, системного підходу як методологічного підґрунтя щодо розуміння сутності інноваційної освіти і можливості визначення, структурування й упорядкування комплексу знань про всі її складники. Зазначено, що інноваційність як світоглядна настанова сучасності стимулює прискорення темпів становлення і розповсюдження нових цінностей у суспільстві; відповідно, інноваційна освіта повинна бути зорієнтована передусім на духовну, гуманну сутність інноваційних перетворень, на загальнокультурний та професійний розвиток людини, на стимулювання і формування креативного стилю мислення, творчого підходу до життя, системи духовних цінностей, розвиток готовності приймати рішення і нести за них відповідальність в умовах постійних змін, ризиків, нововведень. Визначено поняття «принципи інноваційної освіти» як фундаментальних вихідних положень системного характеру, функціональна діяльність яких зорієнтована на інноватизацію освіти та підвищення її якості, зокрема у вдосконалених чи нових освітніх системах, складниках освітнього процесу, освітніх технологіях, наукових та науково-методичних розробках, технічних засобах закладів освіти для підвищення пізнавальної здатності й освітньої діяльності здобувачів освіти. Визначено, обґрунтовано та охарактеризовано змістове наповнення принципів інноваційної освіти крізь призму системного підходу: принципу глобальної мети, принципу цілісності, принципу структурності, принципу ієрархічності, принципу функціональності, принципу невизначеності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)