Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інноваційність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-35 
1.


    Batechko N., N., Durdas A. .
    The French model for assessing the quality of higher education: current trends [Електронний ресурс] / N., Durdas A. Batechko N. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
університетська освіта -- оцінювання -- якість університетської освіти
Анотація: У статті розглядається сучасний стан розвитку вищої освіти у Французькій Республіці. Висвітлено якість вищої освіти Франції з огляду на сучасні європейські тенденції; проаналізовано французьку модель оцінювання якості вищої освіти; проаналізовано поняття якості вищої освіти. У статті охарактеризовано сучасний стан вищої освіти у Франції. Підкреслено збільшення кількості студентського населення у цій країні у другій половині ХХ століття й до сьогодні; констатовано зростання кількості академічного персоналу, яке відбувалось разом зі зростанням кількості студентів. У статті охарактеризовано типи дипломів, які студенти можуть здобути після завершення навчання у закладах вищої освіти; розкрито особливості типів французьких дипломів. В статті аналізується структура вищої освіти Франції, підкреслюється ефективність, інноваційність та продуктивність, яких очікують від вищої освіти в Європі сьогодні. В статті підкреслено ефективність вищої освіти як якісну характеристику. Проаналізовано систему оцінювання якості вищої освіти як сукупність процесів, які можна розділити на дві широкі категорії, а також виділено значення постійного оцінювання у французькій системі вищої освіти. У статті розглядаються історичні передумови для розвитку французької моделі оцінювання якості вищої освіти. Проаналізовано органи, які беруть участь у оцінюванні якості вищої освіти у Франції, зазначено їхню роль та завдання. Розглянуто підходи та методи забезпечення якості вищої освіти у Франції; виділено зовнішнє та внутрішнє оцінювання та зазначено їхні особливості. У статті згадуються процедури самооцінки, інструменти для їх реалізації та їх склад. Зазначається можливість використання позитивного французького досвіду при оцінюванні якості вищої освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.
37.09:001.895
С 68


    Софій, Наталія Зіновіївна.
    Інноваційні методи навчання та викладання: теоретичне пігрунтя та методика використання / Н. З. Софій ; Міністерство освіти та науки України, Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти", Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників", Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти". - Київ : Світовий банк, 2008. - 60, 58 зустріч. паг. - (Рівний доступ до якості освіти). - 10.00 грн.
Книжка-перекрутка
    Зміст:
: навчально-методичні матеріали
Підготовка педагогів до застосування інноваційних методів навчання : навчально-методичні матеріали
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Вища освіта--Навчально-методичні посібники

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
інноваційність -- індивідуалізація навчального процесу -- критичне мислення -- співпраця -- рефлексія
Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Світовий банк
Компонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"
Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти"
Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти


Примірників всього: 30
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (24),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Фаховий коледж «Універсум» (2)

Знайти схожі

3.


    Ковальчук, Наталія.
    Інноваційність як вагомий складник ефективної організаційно-управлінської діяльності бібліотек [Текст] / Н. Ковальчук // Вісник Книжкової палати : науково-практичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 23-25. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2076-9326

Кл.слова (ненормовані):
бібліотека -- інноваційність -- інноваційна діяльність -- бібліотечна інновація -- організаційно-інноваційні зміни

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Цвєткова, Ганна (доктор педагогічних наук; доцент; Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова).
    Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення та шлях професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін / Г. Цвєткова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 42-48. - Бібліогр. в кінці ст. 7

Рубрики: Самореализация личности

   Самореалізація особистості


   Викладачі вищих навчальних закладів


   Преподаватели вузов


Кл.слова (ненормовані):
саморозвиток -- саморазвитие -- самопізнання -- самопознание -- самовдосконалення -- самосовершенствование -- професійна самореалізація -- профессиональная самореализация -- викладачі гуманітарних дисциплін -- преподаватели гуманитарных дисциплин
Анотація: Інноваційність як принцип нового педагогічного мислення розкрито як частину креативно-розвивального освітнього простору, найважливіше підгрунтя корпоративних цінностей університету та його традицій, що включає мотивацію на активний саморозвиток, самопізнання, самовдосконалення і викладача і студента. Основними шляхами професійної самореалізації викладачів гуманітарних дисциплін визначено процес набуття досвіду інноваційної педагогічної діяльності через інтерактивне навчання, головна мета якого - сформувати у викладача вміння переносити концепції саморозвитку, наукові дидактичні розробки до практики вищої школи.

Є примірники у відділах:
Ф2 (24.03.2016р. Прим. 3 - ) (вільний)
Ф3 (22.03.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

5.
37.014.3(477)
Б 12


    Бабічев, А.
    Анатолій Бабічев: "Рухаємося вперед, усвідомлюючи: освіта і наука – фундамент розвитку успішної особистості, демократичного суспільства, процвітаючої нації : інтерв'ю з директором Департаменту науки і освіти Харків. облдержадмін. Анатолієм Бабічевим / спілкувалася Анжеліна Пугач // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 4. - С. 8–9. . - ISSN 0131-6788
УДК

Рубрики: Освіта--реформування

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- інноваційність -- конкурентоспроможність -- діти з особливими потребами -- обдаровані діти
Дод.точки доступу:
Пугач, Анжеліна (головний редактор журналу "Рідна школа") \інтерв'ю записала.\


Є примірники у відділах:
Ф3 (04.10.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (04.10.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Пунченко, Олег.
    Архітектоніка матриці освіти сучасної цивілізації у її парадигмальному вимірі / О. Пунченко // Вища освіта України : теоретичний та науково-метод. часопис. - 2018. - № 2. - С. 28-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2078-1016

Кл.слова (ненормовані):
парадигма -- матриця -- ноосферизація -- інноваційність -- інформаційність -- безперервність -- глобалазація

Є примірники у відділах: всього 3 : Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), ГП ЧЗ (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.
37:069.9](477)
В 18


    Вареха, А. Г.
    Віртуальна педагогічна виставка "Освітній простір Кіровоградщини: інноваційність, доступність, якість" / А. Г. Вареха // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2018. - № 19/21. - С. 53–57. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК

Рубрики: Освіта--педагогічні виставки--віртуальні--Україна--Кіровоградська область

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні виставки -- віртуальні педагогічні виставки -- педагогічна творчість -- інновації в навчанні -- інновації в управлінні
Анотація: Про обласну віртуальну педагогічну виставку з досвіду роботи шкіл "Вернісаж педагогічної творчості" запроваджену Кіровоградським обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти імені В. Сухомлинського у 2017 році.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: В890024/2019/1
   Журнал

Вісник Книжкової палати [Текст] : науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ : КПУ, 1996 - . - ISSN 2076-9326. - Виходить щомісячно
2019р. N 1
Зміст:
Парфенюк, Ігор. Інструментарій інформаційних війн: традиційні та новітні засоби / І. Парфенюк. - С.7-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Соколова, Наталя. Соціальні мережі як нові джерела отримання інформації в телевізійних новинах / Н. Соколова. - С.10-13. - Бібліогр. в кінці ст.
Коржова, Тетяна. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки PR-фахівців у закладах вищої освіти України / Т. Коржова. - С.14-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Іванченко, Анна. Одеська наука у постатях: до виходу 50-го випуску, серії "Вчені Одеси" / А. Іванченко. - С.19-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Ковальчук, Наталія. Інноваційність як вагомий складник ефективної організаційно-управлінської діяльності бібліотек / Н. Ковальчук. - С.23-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Лісова, Ірина. "Приватна бібліотека": історико-термінологічний аналіз / І. Лісова. - С.26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Колоскова, Галина. Інформаційна інфраструктура як основа бібліотечно-інформаційного потенціалу м. Дніпра / Г. Колоскова. - С.30-35. - Бібліогр. в кінці ст.
Гончаренко, Олена. Видавнича та інформаційна діяльність освітянських бібліотек із популяризації спадщини Василя Сухомлинського (До 100-річчя від дня народження) / О. Гончаренко. - С.36-39. - Бібліогр. в кінці ст.
Черниш, Наталія. Дві українські енциклопедії (До історії видань "Українська мала енциклопедія" Є. Онацького та "Азбуковик. Енциклопедія української літератури" Б. Романенчука) / Н. Черниш. - С.42-48. - Бібліогр. в кінці ст.
Бондарчук, Оксана. Каталог "Періодичні видання 1917-1945 рр. у фонді ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського" як джерело сучасних ічсоріографічних досліджень / О. Бондарчук. - С.49-51. - Бібліогр. в кінці ст.
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.


    Тіменик, З.
    Взаємопоєднання методів у функціонуванні філософсько-релігійних ідей (зі спадщини українських мислителів 1900-х - 1970-х ХХ ст.) / З. Тіменик // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2017. - № 5. - P102-106. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Бог -- добро -- зло -- інноваційність -- істинність -- одкровення -- традиція
Анотація: Через осмислення текстів з'ясовано, як методологічні чинники забезпечують уреальнення обміркованих ідей через постійну синхронізацію із міждисциплінарним простором, (між)релігійними комунікаціями. Розкрито супровідну участь "кількапроцесуального одночасся" з огляду на комплекс темпоритмік.

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Регейло, І.
    Вища освіта США: інституційні цінності системи [Електронний ресурс] / І. Регейло. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - С. 57-64, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.5764. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
академічні принципи -- інституційні цінності -- дослідницькі університети -- інновації -- академічна свобода
Анотація: За результатами проведеного аналізу американських нормативних документів висвітлено ціннісні орієнтири університетів світового класу. Розкрито інституційні цінності докторських / дослідницьких університетів США відповідно до Класифікації закладів вищої освіти Карнегі. З'ясовано ціннісні орієнтири Асоціації американських університетів США, до яких віднесено інституційну автономію, академічну свободу, спільне врядування. Представлено ціннісні принципи Американської ради з освіти США, з-поміж яких є залучення, досконалість, інноваційність, співпраця та вплив. Наведено загальну кількісну характеристику результатів діяльності дослідницьких університетів США, які, ґрунтуючись на зазначених ціннісних принципах, є взірцем досягнень найвищих світових стандартів на правах лідерства та безупинно демонструють прагнення до вдосконалення якості життя людей та суспільства в цілому
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-35 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)