Пошуковий запит: (<.>K=інструмент<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 563
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Bartók B. 14 bagatell/B. Bartók Op. 6. - 1971
|
>2.
| Осикін І. 7 вимог до ефективного контролю. Контроль як управлінський інструмент/І. Осикін // Управління освітою. -Київ:Шкільний світ, 2017,N № 1.-С.11-12
|
>3.
| Ars musicae: музично-освітологічний дискурс № 1. - 2014
|
>4.
| Struberga S. China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter?/S. Struberga // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022,N № 37.-С.32-41
|
>5.
| CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника - 2018г.,N 3 (Введено оглавление)
|
>6.
| CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника - 2017г.,N 9 (Введено оглавление)
|
>7.
| Вишинський В. Circles. Фортепіанні твори/В. Вишинський. - 2016
|
>8.
| Osiptsov A. Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty/A. Osiptsov, O. Tsybulko // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 1.-С.10-14
|
>9.
| Luhova Т. А. Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning/Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021,N N 10.-С.116-135
|
>10.
| Tsapro G. Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis/G. Tsapro, A. Semeniuk // Studia Philologica. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021,N Вип. 16.-С.54-60
|
>11.
| Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices/Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.] // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2023,N Вип. 1.-С.76-89
|
>12.
| Подоляк С. FIDIC contracts як інструмент для залучення інвестицій в Україну/С. Подоляк // Підприємство, господарство і право. -Київ:ТОВ "Гарантія", 2019,N № 12.-С.119-123
|
>13.
| Фамілярська Л. Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти/Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.222-231
|
>14.
| Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/A. Petrushkova // The Modern Higher Educational Review. -Kyiv:Borys Grinchenko Kyiv University, 2023,N № 8.-С.104-111
|
>15.
| Вакуленко Т.С. IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів"/Т. С. Вакуленко // Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті. -Харків:Факт, 2013,N № 11/12.-С.29-36
|
>16.
| IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: програма" // Вісник ТІМО. Тестування і моніторинг в освіті. -Харків:Факт, 2013,N № 11/12.-С.22-28
|
>17.
| Канюка І. "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності/І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. -Київ:Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018,N N 5.-С.123-132
|
>18.
| Milanovic Th. Learning and Teaching Healthy Piano Technique: Training as an Instructor in Taubman Approach/Th. Milanovic. - 2014
|
>19.
| Ezeah G. Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out/G. Ezeah, V. C. Gever // Схід. -Маріуполь:Український культурологічний центр, 2019,N № 3.-С.34-40
|
>20.
| Jacobson Lost Secrets of Master Musicians. A Window Into Genius/David Jacobson. - 2016
|
|
|