Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (44)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інструмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 563
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.
   780.616.432.082/.086
   B24


    Bartók, Bela.
    14 bagatell : zongorara. Op. 6 = 14 bagatelles : for piano / B. Bartók . - Budapest : Editio musica, 1971. - 39 с. - 30.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Інструментальні твори--Твори для фортепіано--Нотні видання


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Осикін, Ілля.
    7 вимог до ефективного контролю. Контроль як управлінський інструмент [Текст] / І. Осикін // Управління освітою : часопис для керівників освітньої галузі. - 2017. - № 1. - С. 11-12

Кл.слова (ненормовані):
управлінський інструмент -- контроль -- досягнення цілей

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.
37.016:78
A80


   
    Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1. - Київ : Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014. - 121 с. - 57.73 грн.
    Зміст:
Олексюк, Ольга Миколаївна. Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. - С .5-8
Кл.слова: мистецька освіта, класичний університет, методологічна функція
Пляченко, Тетяна Миколаївна. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. - С .9-13. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: основний музичний інструмент, професійні функції, фахові компетенції
Ткач, Марія Михайлівна. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. - С .14-17. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: універсалії педагогічної культури, педагогічна картина світу, художній світогляд
Бондаренко, Лариса Анатоліївна. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. - С .18-22. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний саморозвиток, майбутній вчитель музики, синергетичний підхід
Попович, Н. М. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця / Н. М. Попович. - С .23-26. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вища школа, професійно-особистісний досвід, майбутній вчитель музики
Болгарський, Анатолій Георгійович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. - С .27-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична освіта, духовний розвиток, національні традиції
Світайло, Світлана Валеріївна. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .32-35. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча особистість, диригентно-хорова підготовка, професійна діяльність
Брюханова, Галина В’ячеславівна. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. - С .36-39. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: мистецька освіта, електронний підручник, професійна підготовка фахівців
Вишинський, Віталій Володимирович. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. - С .40-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вербальні музичні компоненти, симфонії Г. Малера, програмна музика
Ізваріна, Олена Миколаївна. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. - С .47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: українське оперне мистецтво, пересувні оперні театри, репертуарна політика
Бутенко, Тетяна Максимівна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. - С .52-55. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: виконавець, педагогічні принципи, гра на фортепіано
Куришев, Євген Володимирович. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. - С .56-60. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичне грінченкознавство, композиція, музичнемистецтво
Лісецький, Степан Йосипович. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької / С. Й. Лісецький. - С .61-64. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фортепіанні твори, виконовська інтерпретація, стильові тенденції
Ляшенко, Ольга Дмитрівна. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва / О. Д. Ляшенко. - С .65-68. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна підготовка, інтелектуальна діяльність, знання
Мережко, Юлія Валеріївна. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. - С .69-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, інтегровані уроки, професійна діяльність
Економова, Ольга Серафимівна. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу / О. С. Економова. - С .73-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна діяльність, професійна компетентність, інноваційна діяльність
Гаркуша, Людмила Іванівна. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано / Л. І. Гаркуша. - С .78-81. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: слуховий контроль, аналіз, музично-виконавська діяльність
Ходоровська, Ірина Миколаївна. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музична пам'ять, музичний диктант, українська музика
Ходоровський, Володимир Ісаакович. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано / В. І. Ходоровський. - С .82-86. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: музичний інтерес, читання нот з аркуша, вчитель музики
Макарова, Емма Вікторівна. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. - С .91-94. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: стабільність виконання, музично-професійна компетентність, технічна досконалість
Яковенко, Віра Григорівна. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. - С .95-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: творча самостійність, самоорганізація, самовдосконалення
Чугунова, Маргарита Миколаївна. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки / М. М. Чугунова. - С .99-102. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, диригентська підготовка, хорові твори
Удовицька-Скляренко, Л. А. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. - С .103-106. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: майбутній вчитель музики, професійна компетентність, професійно-педагогічні компетенції
Скляр, О.О. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. - С .107-110
Кл.слова: професійний інтерес, майбутній вчитель музики, фахова підготовка
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музичне мистецтво--Музина освіта--Збірники

Кл.слова (ненормовані):
вчитель музики -- музична культура -- диригентська підготовка

Примірників всього: 5
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

4.


    Struberga, S.
    China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс] / S. Struberga. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 32-41, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- науково-освітній обмін -- міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струберга С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

5.
Шифр: C770899327/2018/3
   Журнал

CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника [Текст] : научно-технический журнал. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2001 - . - Виходить щомісячно
2018р. № 3
Зміст:
Вальпа, Олег. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: программный инструмент для настройки синхронизации микроконтроллеров STM32 / О. Вальпа. - С.13-14
Кл.слова: програмний інструмент, мікроконтролер, створення програм
Гаевский, Сергей. Новый интегрированный трансивер CMT2300AW — универсальное решение для передачи данных на короткие дистанции / С. Гаевский. - С.16-19
Кл.слова: налаштування радиоканалу, безпровідні комунікаційні технології, налаштування трансивера
Черных, Константин. Построение системы телеметрии космического назначения на базе безлицензионных радиационно-стойких компонентов STMicroelectronics / К. Черных. - С.20-22
Кл.слова: телеметричні системи, передача інформації, радіаційно-стійкі компоненти
Йост, Сара. Технологии 5G становятся ближе / С. Йост ; пер. В. Алексеев. - С.24-27
Кл.слова: бездротовий зв’язок, електрозв’язок, системи зв’язку
Авир, Виктория. Гибкие ферритовые пластины WE-FSFS и их выбор / Хорхе В Авир. - С.28-30
Кл.слова: феритові пластини, електромагнітне випромінювання, магнітний потік
Андреасян, Арамаис. Энергосбергающие технологии для транспорта / А. Андреасян. - С.32-33
Кл.слова: енергозбередження, сонячна енергія, табло зупинок
Промышленные мониторы XXL: лучшее решение для современного производства. - С.34
Кл.слова: процес виробництва, промисловий монітор, відображення інформації
Weidmüller делает акцент на компонентах связи, цифровых и автоматизированных процессах. - С.36-38
Кл.слова: автоматизація виробництва, щитове обладнання, автоматизована модульна система
Колпаков, Андрей. Базовые проблемы силовой электроники: EMI и EMC / А. Колпаков. - С.39-46
Кл.слова: силові напівпровідники, електромагнітна сумісність, електромагнітні перешкоди
Петит, Гери. Что требуется при подготовке изделия для испытаний, как их проводят и чем они заканчиваются / Г. Петит ; пер. В. Рентюк. - С.48-56
Кл.слова: електромагнітна сумісність, випробувальна лабораторія, програма випробувань
Флеминг, Эрнст. Высокоточные измерения целостности питания / Э. Флеминг, П. Струнин. - С.58-60
Кл.слова: напівпровідникові пристрої, вимірювальна техніка, пробник шин
Гнутов, Алексей. ECOTEST — кабельные сборки для измерений на рабочих местах / А. Гнутов. - С.62-64
Кл.слова: вимірювальна техніка, вимірювальна кабельна збірка, характеристики кабельної збірки
Левчук, Дмитрий. LED-освещение для растений / Д. Левчук. - С.66-67
Кл.слова: світлодіодне освітлення, світлодіодні світильники, світильники для рослин
Макаренко, Владимир. Светодиоды CREE со сверхвысокой плотностью светового потока XLamp® XD16 / В. Макаренко. - С.68-70
Кл.слова: світловий потік, характеристики світлодіодів, густина світлового потоку
Левит, Дэвид. Работа силовых кремниевых полупроводниковых приборов в средневольтных электроприводах на основе каскадных H-мостовых ячеек / Д. Левит [и др.]. - С.71-74
Інші автори: Фрэнк Т., Сари М., Янсен Уве, Фогель К.
Кл.слова: електропривід, силова електроніка, перетворювач
Инверторы для электротранспорта с максимально высоким КПД / пер. Е. Карташев, коммент. О. Гнеушев. - С.76-78
Кл.слова: джерело живлення, електротранспорт, автомобільна електроніка
Гайказьян, Тигран. Источники питания RECOM на DIN-рейке, предназначенные для длительной непрерывной работы / Т. Гайказьян. - С.80-82
Кл.слова: джерело живлення, електролітичний конденсатор, тепловий розрахунок
Источники питания от TRACO POWER серии TEQ 300WIR. - С.84
Кл.слова: перетворювач, джерело живлення, вхідна напруга
Верещагин, Алексей. Миниатюрные соединители UltiMate и MiniMax компании Fisсher Connectors / А. Верещагин. - С.85-88
Кл.слова: циліндричні з’єднувачі, електронна апаратура, інформаційний інтерфейс
Тютюков, Семен. Проектирование современных печатных плат. Часть 3. Предельный ток печатной дорожки / С. Тютюков. - С.90-92
Кл.слова: друковані плати, вплив провідників, скін-ефект
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.
Шифр: C770899327/2017/9
   Журнал

CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника [Текст] : научно-технический журнал. - Киев : ООО Булавиа-Посад, 2001 - . - Виходить щомісячно
2017р. № 9
Зміст:
Новости мира электронных компонентов. - С.4-9
Кл.слова: аналогові системи, конвектор, мікроелектроніка
Левчук, Дмитрий. Обзор новых DC/DC-преобразователей TRACO POWER / Д. Левчук. - С.10-11
Кл.слова: джерело живленння, перетворювач, електроживлення
Рентюк, Владимир. Новейшие мощные индустриальные DC/DC-преобразователи компании Murata / В. Рентюк. - С.12-15
Кл.слова: перетворювач, джерело живлення, блок живлення
Хопфе, Стефан. Plug & Play: применение силовых модулей с предварительно нанесенной термопастой / С. Хопфе, А. Винтрих ; пер. А. Колпаков. - С.16-24
Кл.слова: теплопровідні матеріали, силова електроніка, застосування термопасти
Вальпа, Олег. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: программный инструмент STM Studio / О. Вальпа. - С.25-26
Кл.слова: мікроконтролер, програмний інструмент для моніторингу, відладник
Шетти, Равикиран. Генераторы запуска и синхронизации периферии / Р. Шетти. - С.28-30
Кл.слова: мікроконтролер, периферійний генератор, цифрові сигнальні контролери
Бренев, Андрей. Программные и аппаратные средства разработки для семейства микросхем EFR32 Blue Gecko компании Silicon Labs / А. Бренев. - С.32-36
Кл.слова: мікроконтролер, бездротовий мікроконтролер, оцінний комплект
Гук, Игор. Отладочный модуль EVMK2H компании Teхas Instruments. Первое знакомство / И. Гук. - С.38-46
Кл.слова: оцінний комплект, цифровий сигнальний процесор, створення робочого місця
Макаренко, Владимир. Высокоэффективные светодиодные матрицы компании CREE серии XLamp CMA / В. Макаренко. - С.48-51
Кл.слова: світлодіоди, світлодіодні матриці, джерело світла
Бибирика, Каталин. Светодиодный драйвер с низким напряжением запуска / К. Бибирика. - С.52-54
Кл.слова: драйвер, перетворювач, батарейне живлення
Лобач, Эдуард. Сравним две новинки для LPWA сетей / Э. Лобач. - С.55
Кл.слова: системний зв’язок, обмін даними, стільникові мережі операторів
Бородюк, Андрей. Тренды рынка IoT: безопасность в приоритете / А. Бородюк. - С.56-57
Кл.слова: інтернет речі, інтернет провайдер, безпека пристроїв
Рентюк, Владимир. Электролитические конденсаторы: традиционные или полимерные — вот в чем вопрос / В. Рентюк. - С.58-64
Кл.слова: електролітичний конденсатор, традиційний конденсатор, полімерний конденсатор
Дежкунов, Николай. Ультразвуковая очистка в технологии электроники / Н. Дежкунов, В. Ланин, А. Ковальчук. - С.66-71
Кл.слова: очистка поверхні, електронна промисловість, ультразвукове очищення
Костюхин, Иван. Технология холодного обжима контактов / И. Костюхин. - С.72-78
Кл.слова: обтиск проводів, холодний обтиск, електронні системи
Джуринский, Кива. Эволюция радиочастотных соединителей для электроники СВЧ. В поиске компромиссных решений. Часть 2. Соединители SMP / К. Джуринский, А. Сотников. - С.80-85
Кл.слова: радіочастотні з’єднувачі, мініатюризація з’єднувачів, застосування з’єднувачів
Тейлор, Уайатт. Комплексные решения на базе радиотрансиверов Analog Devices / У. Тейлор, Д. Браун ; пер. В. Рентюк. - С.86-89
Кл.слова: радіотрансивер, архітектура прямого перетворювача, супергетерогенні приймачі
Верхулевский, Константин. GaN-транзисторы Microsemi Corporation для высоконадежных СВЧ-разработок / К. Верхулевский. - С.90-95
Кл.слова: електронна компонентна база, основні характеристики транзисторів, сучасні транзистори
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

7.
780.616.432.082/.086
В 55


    Вишинський, Віталій.
    Circles. Фортепіанні твори : навчально-репертуарний посібник для студентів ВНЗ / В. Вишинський. - Київ : LAT&K, 2016. - 82 с. - ISBN 979-0-9007137-0-4 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інструментальні твори--Фортепіано--Нотні видання

Кл.слова (ненормовані):
фортепіанні твори -- концерт для фортепіано -- сюїти -- колискові

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

8.


    Osiptsov, A.
    Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty = Контекстуальність та комунікативність у філософській традиції Річарда Рорті / A. Osiptsov, O. Tsybulko // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 1. - P10-14. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Річард Рорті -- неозначеність філософії -- контекстуальність -- комунікативність -- неопрагматизм -- розуміння -- мова
Анотація: У статті розглядається філософський здобуток яскравого представника англійсько-американської традиції аналітичної філософії Річарда Рорті з огляду на комунікативну спрямованість його ключових ідей. У науковій літературі Р. Рорті прийнято вважати посередником між англійсько-американською традицією аналітичної філософії та філософією європейською. У своїх роботах науковець виклав свій погляд на предмет філософії як науки, стверджуючи, що філософія не вивчає, не досліджує, не описує реальний світ, а є лише інструментом, знаряддям прагматичного опису та герменевтичної розмови. Р. Рорті намагається спростувати розуміння світу як дзеркала реальності, що було характерним для метафізичних поглядів класичної європейської філософії. На підставі аналізу робіт "Філософія і дзеркало природи" (1979), "Значення прагматизму" (1982), "Філософія після філософії: випадковість, іронія і солідарність" (1989), "Філософія та майбутнє" (1994) виявлено ставлення філософа до сучасної йому філософії, особливо до претензії на всеохоплюючий характер метафілософських теорій. Акцентовано увагу на його ідеї, що прогрес у розвитку людства можна забезпечити тільки за наявності такого елемента, як приватна сфера, де особистості надано можливість вільно аналізувати, вивчати власні естетичні витвори. Вчений розвинув ідеї аналітичного неопрагматизму, розглядаючи мову як специфічний людський інструмент, як знаряддя ефективної дії людини в оточуючому світі. У сьогоднішній реальності обставини змінюються з неймовірною швидкістю, людині доводиться враховувати це, що й спричиняє невідворотню трансформацію мови, поліваріантність дискурсів, забезпечення комунікації між ними. На підставі цього Рорті обстоює ідею щодо неокресленості, неозначеності філософії, спричиненої множинністю її іміджів - філософія-як-епістемологія, філософія-як-наука, філософія-як-наставництво, філософія-як-література, філософія-як-інтелектуальна гра, філософія-як-система особливих практик тощо. Проте ця достатньо продуктивна думка не набула деталізації у наукових працях філософа
Дод.точки доступу:
Tsybulko, O.
Цибулько Ольга
Осіпцов Андрій


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Luhova, Т. А.
    Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning = Розробка технологій доповненої реальності для академічних / Т. А. Luhova // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2021. - N 10. - С. 116-135, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
навчання студентів за спеціальністю Інформаційна -- бібліотечна та архівознавна справа -- проблемне навчання -- технології доповненої реальності -- академічні бібліотеки -- навчання на основі інновацій -- ігрове навчання -- проектне навчання -- синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Лугова Т. А.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Tsapro, G.
    Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis [Текст] = Дискурсивна презентація WOMEN у медійних текстах 2001–2002 і 2020–2021 років:корпусний аналіз / G. Tsapro, A. Semeniuk // Studia Philologica = Філологічні студії : збірник наукових праць. - 2021. - Вип. 16. - С. 54-60. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2425

Кл.слова (ненормовані):
гендер -- WOMEN -- корпусна лінгвістика -- медійний дискурс -- The Economist
Анотація: Стаття присвячена корпусному контрастивному аналізу леми WOMEN у статтях “The Economist”, опублікованих у 2001–2002 та 2020–2021 роках. Медіадискурс розглядається як впливовий інструмент, який, з одного боку, відображає те, що відбувається у світі, а з іншого, впливає на погляди людей на різноманітні теми, зокрема політичні й економічні, формуючи певні стереотипні образи. Гендерні стереотипи нав’язують чоловікам та жінкам певні поведінкові моделі, визначаючи їхні соціальні ролі й окреслюючи діяльність та вибір у різних соціальних сферах. SketchEngine і LancsBox використовувались для обробки словосполучень із WOMEN, зосереджуючись переважно на словосполученнях: empower+WOMEN; encourage+WOMEN; help+WOMEN; WOMEN+take; young+WOMEN; WOMEN+and. Корпусний аналіз разом із критичним дискурс-аналізом залучено для інтерпретації отриманих результатів. Дослідження доводить, що зображення жінок у новинних текстах сильно змінилося за 20 років. Для медійного дискурсу останніх років притаманні образи жінок, що отримують нові можливості, заохочення та допомогу в суспільстві. У нещодавніх статтях описуються жінки як активні агенти з дієсловом “take”. Спостерігаємо сталість колокантів, використовуваних на позначення зв’язків жінок WOMEN and MEN/CHILDREN, однакових як у 2001–2002 роках, так й у 2020–2021. До найобговорюваніших тем 2020– 2021 років належать теми освіти, кар’єрних перспектив, взаємин, захисту особистої гідності, набуття більшої незалежності. Зауважимо, що медійні дискурси початку ХХI сторіччя репрезентують переважно галузі освіти та праці. У газетних статтях 2001–2002 років молоді жінки зображуються у доволі неприємних ситуаціях, тоді як молоді жінки 2020–2021 років демонструють впевнену суспільну позицію. Подальші дослідницькі перспективи можуть стосуватися вивчення українського медіадискурсу, що дасть змогу здійснити порівняльний аналіз дискурсивної репрезентації лем WOMEN / ЖІНКИ у британських та українських газетах.
Дод.точки доступу:
Semeniuk, A.
Семенюк А.
Цапро Г. Ю.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

11.


   
    Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Електронний ресурс] / Sağlam Arslan Ayşegül [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P76-89, 10.28925/1609-8595.2023.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
менторські практики -- рефлексивна педагогічна практика -- рефлексивний щоденник -- вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Ayşegül, Sağlam Arslan
Canan, Cengiz
Faik, Özgür Karatas
Suat


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Подоляк, Світлана.
    FIDIC contracts як інструмент для залучення інвестицій в Україну / С. Подоляк // Підприємство, господарство і право : науково-практичний юридичний журнал. - 2019. - № 12. - С. 119-123. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2307-8049

Кл.слова (ненормовані):
інженер-консультант -- договір будівельного підряду -- рада з вирішення спорів -- інвестиційний проєкт

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

13.


    Фамілярська, Л.
    Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти / Л. Фамілярська // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 222-231, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2-31 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
публікаційна активність -- Google Schola -- індекс цитування -- наукова діяльність -- післядипломна освіта
Анотація: У статті охарактеризовано вплив глобалізації та інформатизації суспільного життя на трансформацію освітньої й наукової сфери. Виявлено необхідність неперервного моніторингу ефективності наукової діяльності, яка може оцінюватися з використанням як якісних, так і кількісних показників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

14.


    Petrushkova, Anastasiia.
    Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely [Електронний ресурс] / A. Petrushkova. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P104-111, DOI 10.28925/2518-7635.2023.812. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
цифровий інструмент -- читання онлайн -- дистанційне навчання -- підкреслення
Анотація: Стаття присвячена проблемі інтеграції цифрового інструменту Underline у ​​дистанційні заняття в рамках курсу англійської мови спеціального призначення (ESP). Підкреслення – це розширення Google Chrome, яке вважається інструментом читання. Це дозволяє студентам розвивати свій словниковий запас під час перегляду вмісту іншою мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

15.


    Вакуленко, Т. С.
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів" [Текст] / Т. С. Вакуленко // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 11/12. - С. 29-36

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

16.


   
    IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: програма" [Текст] // Вісник ТІМО. - Харків : Факт, 2013. - № 11/12. - С. 22-28

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

17.


    Канюка, І.
    "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності / І. Канюка, Л. Сердюк // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету : науковий журнал. - 2018. - N 5. - С. 123-132, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132 . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
крос-культурна -- компетентність -- транскультурність -- коучингова складова -- рефлексія -- соціокультурна складова
Анотація: У статті представлено опис науково-практичного проекту, спрямованого на розвиток крос-культурної компетентності у студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Сердюк, Л.


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

18.
780.616.432
M69


    Milanovic, Therese.
    Learning and Teaching Healthy Piano Technique: Training as an Instructor in Taubman Approach [Текст] / Th. Milanovic ; Scholar’s Press. - Berlin : Schaltungsdienst Lange o.H.G., 2014. - 579 p. - ISBN 978-3-639-71870-6 : 1806.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Навчання гри на фортепіано--Виконавча майстерність

Кл.слова (ненормовані):
техніка гри -- навчання гри -- гра на фортепіано
Дод.точки доступу:
Scholar’s Press


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

19.


    Ezeah, G.
    Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out = Літературна публіцистика в умовах глобальної продовольчої кризи:техніки подолання / G. Ezeah, V. C. Gever // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P34-40. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
продовольча криза -- голод -- літературна публіцистика -- техніки
Анотація: Протягом багатьох років світові лідери продовжують розв'язувати питання боротьби з голодом. Хоча зростаючий голод впливає на країни різних континентів світу, африканські країни і частина Азії, здається, найбільше вражені цією проблемою. Це дослідження розглядає взаємозв'язок між літературною публіцистикою та боротьбою з глобальною продовольчою кризою, з фокусом на Нігерії. Зокрема, в дослідженні розглянуто ступінь розгортання літературної публіцистики для боротьби з голодом, техніки її розгортання з метою стимулювання державної політики щодо достатнього забезпечення продовольством та заохочення громадської участі в сільському господарстві. Попри те, що літературна публіцистика є новим жанром комунікацій в Нігерії, вона має потенціал сприяння сільськогосподарській діяльності та державній політиці із забезпечення продовольчої безпеки. Розуміння підходів і методів літературної публіцистики для боротьби з глобальною продовольчою кризою, по-перше, надає найновіші уявлення про роль публіцистики в розвитку сільського господарства та продовольчої безпеки; по-друге, сприяє розвитку і самого цього жанру, відкриваючи нові перспективи його вивчення. Міжнародний науково-дослідний інститут продовольчої політики у співпраці з Продовольчою та сільськогосподарською організацією у своєму Глобальному індексі голоду відніс Нігерію до країн з високим рівнем загрози голоду, з індексом 25,5 (серйозна загроза голоду). Базуючись на концепті "порушуваних правил" Марка Крамера, автори виділяють такі характеристики літературної публіцистики: занурення в світ історій; розробка неявних правил (завітів) щодо точності та щирості; опис головним чином повсякденних, рутинних подій; розвиток сенсу, заснованого на послідовній реакції читачів. У цьому дослідженні виникають наступні евристичні запитання: наскільки літературна публіцистика може сприяти продовольчій безпеці? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для заохочення участі в сільському господарстві? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для управління політикою та програмами уряду в сільському господарстві? Загалом 30 респондентів надали розповіді (наративи) про зв'язок між літературною публіцистикою та продовольчою достатністю. Як інструмент для збору даних використовувалось структуроване інтерв'ю, а для опрацювання результатів дослідження використовувався тематичний аналіз. Результат напівструктурованого інтерв'ю показав, що літературна публіцистика може допомагати у боротьбі з продовольчою кризою в усьому світі і в Нігерії. Також було виявлено, що методи, які використовуються для боротьби з продовольчою кризою, включають: сцену за сценою, інфотейнмент (комбінація інформації та розваг), діалог, суб'єктивність і точність. Під час інтерв'ю було виявлено, що літературна публіцистика не отримала належного місця в Нігерії, на відміну від інших країн, наприклад, Сполучених Штатів Америки, де вона практикується з 1960-х років. Ці результати досліджувалися в рамках моделі ACADA (оцінка, комунікація, аналіз, дизайн, дії). Модель була розроблена Організацією Об'єднаних Націй для Міжнародного фонду надзвичайних ситуацій для дітей. Обговорювалися також можливості впливу отриманих результатів на достатнє забезпечення продуктами харчування та розширення ареалу дії літературної публіцистики
Дод.точки доступу:
Gever, V. C.
Гевер Верлумун Селестін
Езеа Грегорі


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

20.
78
J13


    Jacobson, David.
    Lost Secrets of Master Musicians. A Window Into Genius [Текст] / David Jacobson. - San Francisco : SFIM Books, 2016. - 450 p. - ISBN 978-0-9969579-1-5 : 695.10 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)