Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (2)Мережеві ресурси (8)Наукові періодичні видання Університету (48)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інструмент<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 563
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432.082/./B24-717789840
780.616.432.082/.086/B24
Автор(и) : Bartók, Bela
Назва : 14 bagatell : zongorara. Op. 6
Паралельн. назви :14 bagatelles: for piano
Вихідні дані : Budapest: Editio musica, 1971
Кільк.характеристики :39 с
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.616.432.082/.086
Предметні рубрики: Музика-- Інструментальні твори-- Твори для фортепіано
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Осикін, Ілля
Назва : 7 вимог до ефективного контролю. Контроль як управлінський інструмент
Місце публікування : Управління освітою: часопис для керівників освітньої галузі/ МОН України, Нац. акад. пед. наук України. - Київ: Шкільний світ, 2017. - № 1. - С. 11-12 (Шифр У070290/2017/1)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): управлінський інструмент--контроль--досягнення цілей
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.016:78/A80
Назва : Ars musicae: музично-освітологічний дискурс : збірник наукових праць. № 1
Вихідні дані : Київ: Київський ун-т ім. Б. Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :121 с :
ДРНТІ : 18.41
УДК : 37.016:78
Предметні рубрики: Музичне мистецтво-- Музина освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): вчитель музики--музична культура--диригентська підготовка
Зміст : Пролегомен про інноваційний простір мистецької освіти в класичному університеті / О. М. Олексюк. Наукові засади викладання основного музичного інструмента в умовах університетської освіти / Т. М. Пляченко. Універсали педагогічної культури у структурі професійного світорозуміння майбутнього вчителя музики / М. М. Ткач. Професійний саморозвиток майбутнього вчителя музики: синергетичний підхід / Л. А. Бондаренко. Взаємодія діяльнісної та практичної складових у структурі професійно-особистісного досвіду майбутнього фахівця/ Н. М. Попович. Становлення і розвиток музичної освіти в Україні / А. Г. Болгарський. Педагогічні аспекти становлення творчої особистості у процесі диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. Використання інформаційних технологій у професійній підготовці фахівців мистецьких ВНЗ України / Г. В. Брюханова, О. І. Конопко. Контекстуальні аспекти взаємодії слова й музики (на прикладі симфонізму Г. Малера) / В. В. Вишинський. Пересувні оперні театри в Україні першої третини XX ст. / О. М. Ізваріна. Принципи фортепіанної педагогіки К. Мартінсена / Т. М. Бутенко, Л. О. Сахарова. Поетичні образи Бориса Грінченка у творчості українських композиторів / Є. В. Куришев. Фортепіанні твори А. Кос-Анатольського в інтерпретації Марії Крушельницької/ С. Й. Лісецький. Інтелектуальний компонент у структурі професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва/ О. Д. Ляшенко. Підготовка майбутніх учителів музичного мистецтва до використання інтегрованих типів уроків у професійній діяльності / Ю. В. Мережко. Методичні засади музично-виконавської підготовки майбутніх учителів музики на основі інтеграційного підходу/ О. С. Економова. Виховання самостійності майбутнього вчителя музики у класі фортепіано/ Л. І. Гаркуша. Використання інформаційних технологій у процесі роботи студентів над музичним диктантом / І. М. Ходоровська. Виховання інструментально-виконавських навичок майбутнього вчителя музики на початковому етапі роботи над музичним твором у класі фортепіано/ В. І. Ходоровський. Вокально-виконавська культура як складова професійної мистецької компетентності педагога-музиканта / Е. В. Макарова. Розвиток творчої самостійності студентів на заняттях з постановки голосу та у творчих гуртках / В. Г. Яковенко. Самостійна робота майбутнього вчителя музики у процесі диригентської підготовки/ М. М. Чугунова. Професійна компетентність майбутнього вчителя музичного мистецтва як предмет наукового дослідження / Л. А. Удовицька-Скляренко. Музично-теоретичні дисципліни у розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики/ О.О. Скляр.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Struberga S.
Назва : China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс]
Місце публікування : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наук. праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2022. - № 37. - С. 32-41. - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374 (Шифр П225817115/2022/37). - ISSN 2311-2409, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): китай--науково-освітній обмін--міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua
Знайти схожі

5.

Назва журналу :CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника -2018р.,N 3
Цікаві статті :
Вальпа О. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: программный инструмент для настройки синхронизации микроконтроллеров STM32/ О. Вальпа (стр.13-14) Кл.слова: програмний інструмент,мікроконтролер,створення програм
Гаевский С. Новый интегрированный трансивер CMT2300AW — универсальное решение для передачи данных на короткие дистанции/ С. Гаевский (стр.16-19) Кл.слова: налаштування радиоканалу,безпровідні комунікаційні технології,налаштування трансивера
Черных К. Построение системы телеметрии космического назначения на базе безлицензионных радиационно-стойких компонентов STMicroelectronics/ К. Черных (стр.20-22) Кл.слова: телеметричні системи,передача інформації,радіаційно-стійкі компоненти
Йост С. Технологии 5G становятся ближе/ С. Йост ; пер. В. Алексеев (стр.24-27) Кл.слова: бездротовий зв’язок,електрозв’язок,системи зв’язку
Авир Хорхе В. Гибкие ферритовые пластины WE-FSFS и их выбор/ Хорхе В Авир (стр.28-30) Кл.слова: феритові пластини,електромагнітне випромінювання,магнітний потік
Андреасян А. Энергосбергающие технологии для транспорта/ А. Андреасян (стр.32-33) Кл.слова: енергозбередження,сонячна енергія,табло зупинок
Промышленные мониторы XXL: лучшее решение для современного производства (стр.34) Кл.слова: процес виробництва,промисловий монітор,відображення інформації
Weidmüller делает акцент на компонентах связи, цифровых и автоматизированных процессах (стр.36-38) Кл.слова: автоматизація виробництва,щитове обладнання,автоматизована модульна система
Колпаков А. Базовые проблемы силовой электроники: EMI и EMC/ А. Колпаков (стр.39-46) Кл.слова: силові напівпровідники,електромагнітна сумісність,електромагнітні перешкоди
Петит Г. Что требуется при подготовке изделия для испытаний, как их проводят и чем они заканчиваются/ Г. Петит ; пер. В. Рентюк (стр.48-56) Кл.слова: електромагнітна сумісність,випробувальна лабораторія,програма випробувань
Флеминг Э. Высокоточные измерения целостности питания/ Э. Флеминг, П. Струнин (стр.58-60) Кл.слова: напівпровідникові пристрої,вимірювальна техніка,пробник шин
Гнутов А. ECOTEST — кабельные сборки для измерений на рабочих местах/ А. Гнутов (стр.62-64) Кл.слова: вимірювальна техніка,вимірювальна кабельна збірка,характеристики кабельної збірки
Левчук Д. LED-освещение для растений/ Д. Левчук (стр.66-67) Кл.слова: світлодіодне освітлення,світлодіодні світильники,світильники для рослин
Макаренко В. Светодиоды CREE со сверхвысокой плотностью светового потока XLamp® XD16/ В. Макаренко (стр.68-70) Кл.слова: світловий потік,характеристики світлодіодів,густина світлового потоку
Левит Д. Работа силовых кремниевых полупроводниковых приборов в средневольтных электроприводах на основе каскадных H-мостовых ячеек/ Д. Левит [и др.] (стр.71-74) Кл.слова: електропривід,силова електроніка,перетворювач
Карташев Е. Инверторы для электротранспорта с максимально высоким КПД/ пер. Е. Карташев, коммент. О. Гнеушев (стр.76-78) Кл.слова: джерело живлення,електротранспорт,автомобільна електроніка
Гайказьян Т. Источники питания RECOM на DIN-рейке, предназначенные для длительной непрерывной работы/ Т. Гайказьян (стр.80-82) Кл.слова: джерело живлення,електролітичний конденсатор,тепловий розрахунок
Источники питания от TRACO POWER серии TEQ 300WIR (стр.84) Кл.слова: перетворювач,джерело живлення,вхідна напруга
Верещагин А. Миниатюрные соединители UltiMate и MiniMax компании Fisсher Connectors/ А. Верещагин (стр.85-88) Кл.слова: циліндричні з’єднувачі,електронна апаратура,інформаційний інтерфейс
Тютюков С. Проектирование современных печатных плат. Часть 3. Предельный ток печатной дорожки/ С. Тютюков (стр.90-92) Кл.слова: друковані плати,вплив провідників,скін-ефект
Цікаві статті :
Знайти схожі


6.

Назва журналу :CHIP NEWS Украина. Инженерная микроэлектроника -2017р.,N 9
Цікаві статті :
Новости мира электронных компонентов (стр.4-9) Кл.слова: аналогові системи,конвектор,мікроелектроніка
Левчук Д. Обзор новых DC/DC-преобразователей TRACO POWER/ Д. Левчук (стр.10-11) Кл.слова: джерело живленння,перетворювач,електроживлення
Рентюк В. Новейшие мощные индустриальные DC/DC-преобразователи компании Murata/ В. Рентюк (стр.12-15) Кл.слова: перетворювач,джерело живлення,блок живлення
Хопфе С. Plug & Play: применение силовых модулей с предварительно нанесенной термопастой/ С. Хопфе, А. Винтрих ; пер. А. Колпаков (стр.16-24) Кл.слова: теплопровідні матеріали,силова електроніка,застосування термопасти
Вальпа О. Современные 32-разрядные ARM-микроконтроллеры серии STM32: программный инструмент STM Studio/ О. Вальпа (стр.25-26) Кл.слова: мікроконтролер,програмний інструмент для моніторингу,відладник
Шетти Р. Генераторы запуска и синхронизации периферии/ Р. Шетти (стр.28-30) Кл.слова: мікроконтролер,периферійний генератор,цифрові сигнальні контролери
Бренев А. Программные и аппаратные средства разработки для семейства микросхем EFR32 Blue Gecko компании Silicon Labs/ А. Бренев (стр.32-36) Кл.слова: мікроконтролер,бездротовий мікроконтролер,оцінний комплект
Гук И. Отладочный модуль EVMK2H компании Teхas Instruments. Первое знакомство/ И. Гук (стр.38-46) Кл.слова: оцінний комплект,цифровий сигнальний процесор,створення робочого місця
Макаренко В. Высокоэффективные светодиодные матрицы компании CREE серии XLamp CMA/ В. Макаренко (стр.48-51) Кл.слова: світлодіоди,світлодіодні матриці,джерело світла
Бибирика К. Светодиодный драйвер с низким напряжением запуска/ К. Бибирика (стр.52-54) Кл.слова: драйвер,перетворювач,батарейне живлення
Лобач Э. Сравним две новинки для LPWA сетей/ Э. Лобач (стр.55) Кл.слова: системний зв’язок,обмін даними,стільникові мережі операторів
Бородюк А. Тренды рынка IoT: безопасность в приоритете/ А. Бородюк (стр.56-57) Кл.слова: інтернет речі,інтернет провайдер,безпека пристроїв
Рентюк В. Электролитические конденсаторы: традиционные или полимерные — вот в чем вопрос/ В. Рентюк (стр.58-64) Кл.слова: електролітичний конденсатор,традиційний конденсатор,полімерний конденсатор
Дежкунов Н. Ультразвуковая очистка в технологии электроники/ Н. Дежкунов, В. Ланин, А. Ковальчук (стр.66-71) Кл.слова: очистка поверхні,електронна промисловість,ультразвукове очищення
Костюхин И. Технология холодного обжима контактов/ И. Костюхин (стр.72-78) Кл.слова: обтиск проводів,холодний обтиск,електронні системи
Джуринский К. Эволюция радиочастотных соединителей для электроники СВЧ. В поиске компромиссных решений. Часть 2. Соединители SMP/ К. Джуринский, А. Сотников (стр.80-85) Кл.слова: радіочастотні з’єднувачі,мініатюризація з’єднувачів,застосування з’єднувачів
Тейлор У. Комплексные решения на базе радиотрансиверов Analog Devices/ У. Тейлор, Д. Браун ; пер. В. Рентюк (стр.86-89) Кл.слова: радіотрансивер,архітектура прямого перетворювача,супергетерогенні приймачі
Верхулевский К. GaN-транзисторы Microsemi Corporation для высоконадежных СВЧ-разработок/ К. Верхулевский (стр.90-95) Кл.слова: електронна компонентна база,основні характеристики транзисторів,сучасні транзистори
Цікаві статті :
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432.082/./В 55-852481508
Автор(и) : Вишинський, Віталій
Назва : Circles. Фортепіанні твори : навчально-репертуарний посібник для студентів ВНЗ
Вихідні дані : Київ: LAT&K, 2016
Кільк.характеристики :82 с
ISBN, Ціна 979-0-9007137-0-4: 50.00 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 780.616.432.082/.086
Предметні рубрики: Інструментальні твори-- Фортепіано
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): фортепіанні твори--концерт для фортепіано--сюїти--колискові
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Osiptsov A., Tsybulko O.
Назва : Conceptuality and communication at the philosophical tradition of Richard Rorty
Паралельн. назви :Контекстуальність та комунікативність у філософській традиції Річарда Рорті
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 1. - С. 10-14. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/1). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): річард рорті--неозначеність філософії--контекстуальність--комунікативність--неопрагматизм--розуміння--мова
Анотація: У статті розглядається філософський здобуток яскравого представника англійсько-американської традиції аналітичної філософії Річарда Рорті з огляду на комунікативну спрямованість його ключових ідей. У науковій літературі Р. Рорті прийнято вважати посередником між англійсько-американською традицією аналітичної філософії та філософією європейською. У своїх роботах науковець виклав свій погляд на предмет філософії як науки, стверджуючи, що філософія не вивчає, не досліджує, не описує реальний світ, а є лише інструментом, знаряддям прагматичного опису та герменевтичної розмови. Р. Рорті намагається спростувати розуміння світу як дзеркала реальності, що було характерним для метафізичних поглядів класичної європейської філософії. На підставі аналізу робіт "Філософія і дзеркало природи" (1979), "Значення прагматизму" (1982), "Філософія після філософії: випадковість, іронія і солідарність" (1989), "Філософія та майбутнє" (1994) виявлено ставлення філософа до сучасної йому філософії, особливо до претензії на всеохоплюючий характер метафілософських теорій. Акцентовано увагу на його ідеї, що прогрес у розвитку людства можна забезпечити тільки за наявності такого елемента, як приватна сфера, де особистості надано можливість вільно аналізувати, вивчати власні естетичні витвори. Вчений розвинув ідеї аналітичного неопрагматизму, розглядаючи мову як специфічний людський інструмент, як знаряддя ефективної дії людини в оточуючому світі. У сьогоднішній реальності обставини змінюються з неймовірною швидкістю, людині доводиться враховувати це, що й спричиняє невідворотню трансформацію мови, поліваріантність дискурсів, забезпечення комунікації між ними. На підставі цього Рорті обстоює ідею щодо неокресленості, неозначеності філософії, спричиненої множинністю її іміджів - філософія-як-епістемологія, філософія-як-наука, філософія-як-наставництво, філософія-як-література, філософія-як-інтелектуальна гра, філософія-як-система особливих практик тощо. Проте ця достатньо продуктивна думка не набула деталізації у наукових працях філософа
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Luhova Т. А.
Назва : Development of augmented reality technologies for academic libraries as an experience of synergetic learning
Паралельн. назви :Розробка технологій доповненої реальності для академічних
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2021. - N 10. - С. 116-135. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011 (Шифр В505452853/2021/10). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2021.1011
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання студентів за спеціальністю інформаційна--бібліотечна та архівознавна справа--проблемне навчання--технології доповненої реальності--академічні бібліотеки--навчання на основі інновацій--ігрове навчання--проектне навчання--синергетична освітня модель
Анотація: Мета дослідження – виявити особливості застосування технологій доповненої реальності при підготовці фахівців з інформаційної, бібліотечної та архівної справи, здатних розв`язувати спеціалізовані завдання та практичні проблеми у професійній галузі, що характеризуються комплексністю та невизначеністю умов та передбачають застосування положень і методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи. Робота у проектних студентських групах з розробки бібліотечної доповненої реальності розглядається як синергетична освітня модель, що логічно поєднує різні педагогічні напрями: проблемного та інноваційного навчання, проектного та глибинного навчання та навчання, заснованого на іграх. У статті порушено питання зближення традиційних форм теоретичного та практичного навчання на основі організації інноваційної діяльності студентів у просторі академічної бібліотеки на прикладі розробки AR-технологій. Визначено особливості розробки та впровадження інформаційних технологій доповненої реальності у роботі з документними фондами академічних бібліотек у процесі проблемного навчання, орієнтованого на інновації. Встановлено, що маркерна технологія створення доповненої реальності є інтуїтивно зрозумілою для студентів-гуманітаріїв і практичного засвоєння знань, набутих з дисциплін «Документознавство», «Стандартизація в інформаційній сфері», «Бібліотечні технології та бібліотекознавство», зокрема засвоєння знань інформаційних рівнів документів, стандартів в бібліотечній діяльності, анотування та індексування бібліотечних документів. AR-технології дозволяють в ігровій формі заглибитися в документалістику та бібліотекознавчі аспекти створення змісту документа AR, оволодіти навичками складання тематичних посилань. У новітніх освітніх концепціях проблемного (PBL), інноваційного (IBL), проектного (PjBL), ігрового (GBL) та активного (AL) навчання основний акцент робиться на прикладне вирішення проблем та впровадження інновацій, які відповідають потребам конкретної організації. Це нівелює цінність фундаментального теоретичного занння, що реалізується під час засвоєння теоретичного лекційного матеріалу як фундаментальної основи синергетичного навчання на прикладі студентської роботи з розробки доповненої реальності для академічних бібліотек. Ми доводимо важливість співвіднесення лекційного матеріалу як вихідної точки для студентських інновацій до реальних потреб академічної бібліотеки. Результати дослідження стануть поштовхом для впровадження PBL, PjBL, AL, GBL та IBL у вищій освіті в процесі розробки інновацій студентами в нових навчальних середовищах, таких як академічні бібліотеки. Також ініціювати роботу із впровадження інформаційних технологій AR у діяльність університетських бібліотек. АR слід розглядати як важливе доповнення до інструментів, які університети та бібліотеки можуть використовувати для залучення своєї аудиторії до навчання цифрової культури та грамотності. Це має сприяти розвитку бібліотечної справи та підвищити статус університету. Робота студентів з бібліотечною технологією AR характеризується складністю, креативністю, міждисциплінарним характером, вимогою до співпраці студентів гуманітарних та технічних профілів. Все це розвиває у студентів важливі компетенції: творчість, вміння застосовувати теорію на практиці, працювати в команді, постійно вчитися, відповідальність розробника, систематичне мислення, залучення, орієнтація на суспільнозначимі інновації. Синергетична освітня модель сприяє також реалізації принципу вибірковості освітніх компонент та індивідуальної траєкторії навчання, адже під час розробки бібліотечних AR, студенти дізнаються про інші освітні програми, вибіркові освітні компоненти та можуть здійснити свідомий вибір. У статті пропонується розглядати інформаційні технології AR не лише в перспективі програмування, але і як інструмент синергетичного навчання, що гармонійно поєднує PBL– AL–PjBL–GBL–IBL, а також як предмет бібліотечних та документальних досліджень (нові інструменти документування). Ми наголошуємо на фундаментальному навчанні та його постійному тестуванні на практиці. Вихідним пунктом у розробці інновацій студентами є навчальний матеріал, а не потреби організації, для якої інновації розробляються. Оскільки інноваційний процес - це досвід навчання, покликаний показати прикладну силу теоретичних знань. Запропоновано багатофакторну модель оцінки студентських інновацій в процесі їх фахової підготовки.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tsapro G., Semeniuk A.
Назва : Discursive presentation of WOMEN in the 2001-2002 and 2020-2021 media texts: a corpus based analysis
Паралельн. назви :Дискурсивна презентація WOMEN у медійних текстах 2001–2002 і 2020–2021 років:корпусний аналіз
Місце публікування : Studia Philologica: збірник наукових праць/ Київ. ун-т імені Бориса Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2021. - Вип. 16. - С. 54-60. - ISSN 2311-2425 (Шифр 80я43/S 90-306709024/2021/16). - ISSN 2311-2425
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): гендер--women--корпусна лінгвістика--медійний дискурс--the economist
Анотація: Стаття присвячена корпусному контрастивному аналізу леми WOMEN у статтях “The Economist”, опублікованих у 2001–2002 та 2020–2021 роках. Медіадискурс розглядається як впливовий інструмент, який, з одного боку, відображає те, що відбувається у світі, а з іншого, впливає на погляди людей на різноманітні теми, зокрема політичні й економічні, формуючи певні стереотипні образи. Гендерні стереотипи нав’язують чоловікам та жінкам певні поведінкові моделі, визначаючи їхні соціальні ролі й окреслюючи діяльність та вибір у різних соціальних сферах. SketchEngine і LancsBox використовувались для обробки словосполучень із WOMEN, зосереджуючись переважно на словосполученнях: empower+WOMEN; encourage+WOMEN; help+WOMEN; WOMEN+take; young+WOMEN; WOMEN+and. Корпусний аналіз разом із критичним дискурс-аналізом залучено для інтерпретації отриманих результатів. Дослідження доводить, що зображення жінок у новинних текстах сильно змінилося за 20 років. Для медійного дискурсу останніх років притаманні образи жінок, що отримують нові можливості, заохочення та допомогу в суспільстві. У нещодавніх статтях описуються жінки як активні агенти з дієсловом “take”. Спостерігаємо сталість колокантів, використовуваних на позначення зв’язків жінок WOMEN and MEN/CHILDREN, однакових як у 2001–2002 роках, так й у 2020–2021. До найобговорюваніших тем 2020– 2021 років належать теми освіти, кар’єрних перспектив, взаємин, захисту особистої гідності, набуття більшої незалежності. Зауважимо, що медійні дискурси початку ХХI сторіччя репрезентують переважно галузі освіти та праці. У газетних статтях 2001–2002 років молоді жінки зображуються у доволі неприємних ситуаціях, тоді як молоді жінки 2020–2021 років демонструють впевнену суспільну позицію. Подальші дослідницькі перспективи можуть стосуватися вивчення українського медіадискурсу, що дасть змогу здійснити порівняльний аналіз дискурсивної репрезентації лем WOMEN / ЖІНКИ у британських та українських газетах.
Знайти схожі

11.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ayşegül Sağlam Arslan, Canan Cengiz, Faik Özgür Karatas, Suat
Назва : Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 76-89. - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.7 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менторські практики--рефлексивна педагогічна практика--рефлексивний щоденник--вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Подоляк, Світлана
Назва : FIDIC contracts як інструмент для залучення інвестицій в Україну
Місце публікування : Підприємство, господарство і право: науково-практичний юридичний журнал/ Науково-дослідний інститут приватного права і підприємства ім. академіка Ф. Г. Бурчака НАПрН України. - Київ: ТОВ "Гарантія", 2019. - № 12. - С. 119-123. - ISSN 2307-8049 (Шифр П838975200/2019/12). - ISSN 2307-8049
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інженер-консультант--договір будівельного підряду--рада з вирішення спорів--інвестиційний проєкт
Знайти схожі

13.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Фамілярська Л.
Назва : Google scholar як інструмент моніторингу професійного розвитку викладача закладу вищої освіти
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 222-231. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2-31 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.2-31
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): публікаційна активність--google schola--індекс цитування--наукова діяльність--післядипломна освіта
Анотація: У статті охарактеризовано вплив глобалізації та інформатизації суспільного життя на трансформацію освітньої й наукової сфери. Виявлено необхідність неперервного моніторингу ефективності наукової діяльності, яка може оцінюватися з використанням як якісних, так і кількісних показників.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

14.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Petrushkova, Anastasiia
Назва : Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 104-111. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.812 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.812. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.812
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифровий інструмент--читання онлайн--дистанційне навчання--підкреслення
Анотація: Стаття присвячена проблемі інтеграції цифрового інструменту Underline у ​​дистанційні заняття в рамках курсу англійської мови спеціального призначення (ESP). Підкреслення – це розширення Google Chrome, яке вважається інструментом читання. Це дозволяє студентам розвивати свій словниковий запас під час перегляду вмісту іншою мовою.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Вакуленко Т.С.
Назва : IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: оцінювання, інтерпретація, використання результатів"
Місце публікування : Вісник ТІМО. - Харків: Факт, 2013. - № 11/12. - С. 29-36 (Шифр В794185/2013/11/12)
Знайти схожі

16.

Форма документа :
Шифр видання :
Назва : IV Міжнародна науково-методична конференція "Освітні вимірювання-2013: ЗНО як інструмент забезпечення рівного доступу до вищої освіти й оцінювання якості освіти: програма"
Місце публікування : Вісник ТІМО. - Харків: Факт, 2013. - № 11/12. - С. 22-28 (Шифр В794185/2013/11/12)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Канюка І., Сердюк Л.
Назва : "Language coach" – інструмент формування та розвитку крос-культурної компетентності
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 5. - С. 123-132. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132 (Шифр В505452853/2018/5). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.5.123132
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): крос-культурна--компетентність--транскультурність--коучингова складова--рефлексія--соціокультурна складова
Анотація: У статті представлено опис науково-практичного проекту, спрямованого на розвиток крос-культурної компетентності у студентів Київського університету імені Бориса Грінченка.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 780.616.432/M69
Автор(и) : Milanovic, Therese
Назва : Learning and Teaching Healthy Piano Technique: Training as an Instructor in Taubman Approach
Вихідні дані : Berlin: Schaltungsdienst Lange o.H.G., 2014
Кільк.характеристики :579 p.
Колективи : Scholar’s Press
ISBN, Ціна 978-3-639-71870-6: 1806.40 грн.
ДРНТІ : 18.41.51
УДК : 780.616.432
Предметні рубрики: Музика-- Навчання гри на фортепіано-- Виконавча майстерність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): техніка гри--навчання гри--гра на фортепіано
Примірники : всього : Ф2(2)
Вільні : Ф2(2)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ezeah G., Gever V. C.
Назва : Literary Journalism in the Face of Global Food Crisis: Techniques on the way out
Паралельн. назви :Літературна публіцистика в умовах глобальної продовольчої кризи:техніки подолання
Місце публікування : Схід: аналітично-інформаційний журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка. - Маріуполь: Український культурологічний центр, 2019. - № 3. - С. 34-40. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093 (Шифр С794174244/2019/3). - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093. - ISSN 1728-9343ISSN 2411-3093
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): продовольча криза--голод--літературна публіцистика--техніки
Анотація: Протягом багатьох років світові лідери продовжують розв'язувати питання боротьби з голодом. Хоча зростаючий голод впливає на країни різних континентів світу, африканські країни і частина Азії, здається, найбільше вражені цією проблемою. Це дослідження розглядає взаємозв'язок між літературною публіцистикою та боротьбою з глобальною продовольчою кризою, з фокусом на Нігерії. Зокрема, в дослідженні розглянуто ступінь розгортання літературної публіцистики для боротьби з голодом, техніки її розгортання з метою стимулювання державної політики щодо достатнього забезпечення продовольством та заохочення громадської участі в сільському господарстві. Попри те, що літературна публіцистика є новим жанром комунікацій в Нігерії, вона має потенціал сприяння сільськогосподарській діяльності та державній політиці із забезпечення продовольчої безпеки. Розуміння підходів і методів літературної публіцистики для боротьби з глобальною продовольчою кризою, по-перше, надає найновіші уявлення про роль публіцистики в розвитку сільського господарства та продовольчої безпеки; по-друге, сприяє розвитку і самого цього жанру, відкриваючи нові перспективи його вивчення. Міжнародний науково-дослідний інститут продовольчої політики у співпраці з Продовольчою та сільськогосподарською організацією у своєму Глобальному індексі голоду відніс Нігерію до країн з високим рівнем загрози голоду, з індексом 25,5 (серйозна загроза голоду). Базуючись на концепті "порушуваних правил" Марка Крамера, автори виділяють такі характеристики літературної публіцистики: занурення в світ історій; розробка неявних правил (завітів) щодо точності та щирості; опис головним чином повсякденних, рутинних подій; розвиток сенсу, заснованого на послідовній реакції читачів. У цьому дослідженні виникають наступні евристичні запитання: наскільки літературна публіцистика може сприяти продовольчій безпеці? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для заохочення участі в сільському господарстві? Які методи літературної публіцистики можна використовувати для управління політикою та програмами уряду в сільському господарстві? Загалом 30 респондентів надали розповіді (наративи) про зв'язок між літературною публіцистикою та продовольчою достатністю. Як інструмент для збору даних використовувалось структуроване інтерв'ю, а для опрацювання результатів дослідження використовувався тематичний аналіз. Результат напівструктурованого інтерв'ю показав, що літературна публіцистика може допомагати у боротьбі з продовольчою кризою в усьому світі і в Нігерії. Також було виявлено, що методи, які використовуються для боротьби з продовольчою кризою, включають: сцену за сценою, інфотейнмент (комбінація інформації та розваг), діалог, суб'єктивність і точність. Під час інтерв'ю було виявлено, що літературна публіцистика не отримала належного місця в Нігерії, на відміну від інших країн, наприклад, Сполучених Штатів Америки, де вона практикується з 1960-х років. Ці результати досліджувалися в рамках моделі ACADA (оцінка, комунікація, аналіз, дизайн, дії). Модель була розроблена Організацією Об'єднаних Націй для Міжнародного фонду надзвичайних ситуацій для дітей. Обговорювалися також можливості впливу отриманих результатів на достатнє забезпечення продуктами харчування та розширення ареалу дії літературної публіцистики
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78/J13
Автор(и) : Jacobson, David
Назва : Lost Secrets of Master Musicians. A Window Into Genius
Вихідні дані : San Francisco: SFIM Books, 2016
Кільк.характеристики :450 p.
ISBN, Ціна 978-0-9969579-1-5: 695.10 грн.
ДРНТІ : 18.41
УДК : 78
Предметні рубрики: Музика
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)