Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (1)Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтегративний підхід<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8
1.

Петрова І. В. Перспективи розвитку дозвілля як соціально-культурного явища/І. В. Петрова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2011,N Вип. 26.-С.81-88
2.

Бровко М. М. Мистецтво - гра - дозвілля: культурний потенціал дозвіллєвої практики/М. М. Бровко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:НАКККіМ, 2013,N Вип. 30.-С.66-73
3.

Линник Ю. М. Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті/Ю. М. Линник ; наук. кер. О. С. Семенов. - 2014
4.

Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття/Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
5.

Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/К. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2(86).-С.17-24
6.

Гільберг Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.36–43
7.

Панчак О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога/Олена Панчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.14–17.
8.

Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/С. Наход // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.69-84
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)