Пошуковий запит: (<.>K=інтегративний підхід<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Петрова І. В. Перспективи розвитку дозвілля як соціально-культурного явища/І. В. Петрова // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:Міленіум, 2011,N Вип. 26.-С.81-88
|
>2.
| Бровко М. М. Мистецтво - гра - дозвілля: культурний потенціал дозвіллєвої практики/М. М. Бровко // Актуальні проблеми історії, теорії та практики художньої культури. -Київ:НАКККіМ, 2013,N Вип. 30.-С.66-73
|
>3.
| Линник Ю. М. Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті/Ю. М. Линник ; наук. кер. О. С. Семенов. - 2014
|
>4.
| Професійна мистецька освіта і художня культура: виклики ХХІ століття/Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка, Київський університет імені Бориса Грінченка. - 2014
|
>5.
| Довгопола К. Інтегративний підхід на уроках рельєфного малювання/К. Довгопола // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 2(86).-С.17-24
|
>6.
| Гільберг Т. Організація освітнього процесу в 1 класі засобами інтегрованого курсу "Я досліджую світ"/Тетяна Гільберг, Світлана Тарнавська // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2018,N № 8.-С.36–43
|
>7.
| Панчак О. Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога/Олена Панчак // Початкова школа. -Київ:Початкова школа, 2019,N № 4.-С.14–17.
|
>8.
| Наход С. Особливості професійної взаємодії майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах інклюзивного середовища: SWOT-аналіз/С. Наход // Освітологічний дискурс. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2020,N № 4.-С.69-84
|
|