Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (2)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерактивні методи навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20  
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Marchenko, Nataliia, Slipchuk, Valentyna, Yuzkiv, Halyna
Назва : Interactive learning methods in higher education institutions [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 146-156. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.810 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.810. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.810
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інтерактивні методи навчання--цифрові додатки--вищі навчальні заклади--студентоцентроване навчання--творчість
Анотація: Стаття присвячена актуальній проблемі використання інтерактивних методів навчання у навчальному процесі вищих навчальних закладів. Акцентовано увагу на тому, що студентоцентроване навчання вимагає від викладачів використання інноваційних методів, які забезпечують максимальний зв’язок теоретичної інформації з її практичним застосуванням, розвиток професійних навичок шляхом безпосереднього вирішення кейсів і проблемних ситуацій.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

2.

Назва журналу :Вихователь-методист дошкільного закладу -2012р.,N 6
Цікаві статті :
Кононко О. Інтерактивні методи як засіб оптимізації роботи з педагогічним колективом/ О. Кононко (стр.4-11) Кл.слова: оптимізація роботи з педагогічним колективом,інтерактівні методи,інтерактивна взаємодія
Шуть М. Технологія організації інтерактивного навчання педагогів/ М. Шуть (стр.12-17) Кл.слова: технологія організації інтерактивного навчання педагогів,складові одиниці інтерактивниї методів навчання,алгоритм інтерактивної гри
Кіндрат І. Інтерактивні методи в системі підвищення фахової майстерності педагогів/ І. Кіндрат (стр.18-27) Кл.слова: міжособисністна взаємодія,нетрадиційні форми науково-методичної роботи,інтерактивні методи навчання
Пахарь О. Кейс-технології як інструмент набуття досвіду практичного розв'язання проблемних ситуацій/ О. Пахарь (стр.28-37) Кл.слова: інтерактивні технології,метод ситуаційного навчання,метод аналізу конкретних ситуацій
Поспєлова І. Спортивні ігри і вправи - ефективний засіб фізичного виховання дошкільників/ І. Поспєлова (стр.49-55) Кл.слова: інтерактивні методи роботи,фізичне виховання,споортивні ігри та вправи спортивного характеру
Цікаві статті :
Знайти схожі


3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кіндрат, Інна
Назва : Інтерактивні методи в системі підвищення фахової майстерності педагогів
Місце публікування : Вихователь-методист дошкільного закладу: щомісячний спеціалізований журнал/ Видається за підтримки Міністерства освіти і науки України. - Київ: МЦФЕР- Україна, 2012. - № 6. - С. 18-27 (Шифр В353859/2012/6)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 374.72:005.336.2/К 17
Автор(и) : Калашнікова, Світлана Андріївна,
Назва : Навчання дорослих на основі компетентнісно-орієнтованого підходу: навчально-методичні матеріали до Модуля1 ; Підготовка і проведення тренінгів на основі компетентнісно-орієнтованого підходу : навчально-методичні матеріали до Модуля 2/ С. А. Калашнікова
Вихідні дані : Київ: Світовий банк, 2008
Кільк.характеристики :57 зустріч. паг. ; 57 зустріч. паг.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Світовий банк
Примітки : Проект Світового банку "Рівний доступ до якісної освіти в Україні". Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освіти. - Книжка-перекруткаКомпонент 1 "Професійний розвиток педагогічних працівників"Субкомпонент 1.1 "Підготовка викладачів для системи післядипломної педагогічної освіти" : Програма підвищення кваліфікації викладачів системи післядипломної педагогічної освітиКнижка-"перекрутка" :
ДРНТІ : 14.37
УДК : 374.72:005.336.2 + 005.336.2
Предметні рубрики: Організація вищої освіти-- Педагогічна освіта-- Підвищення кваліфікації
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП АБ(42)
Вільні : Ф1(2), Ф2(2), Ф3(2), ГП АБ(42)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кучерук, Оксана, Білявська, Вікторія
Назва : Формування риторичної культури студентів-полоністів з використанням інтерактивних методів навчання
Місце публікування : Українська мова і література в школах України: наук.-метод. та літературно-мистецький журн./ Інститут педагогіки НАПН України. - Київ: Педагогічна преса, 2020. - № 6. - С. 3-6 (Шифр У901231/2020/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методика навчання іноземної мови--риторика--риторична культура--студенти -полоністи--інтерактивний підхід до навчання--інтерактивні методи навчання
Знайти схожі

6.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2015р.,N 4
Цікаві статті :
Прошкін В. В. Педагогічна система як предмет наукового дослідження/ В. В. Прошкін (стр.7-12) Кл.слова: наукове дослідження,педагогічна система,системний підхід
Братко М. В. Середовищний підхід у вищій освіті: методологічний аспект/ М. В. Братко (стр.13-18) Кл.слова: підхід,методологія,освітнє середовище
Кульбашна Я. А. Сучасні орієнтири розвитку стоматологічної освіти в Україні/ Я. А. Кульбашна (стр.18-21) Кл.слова: вища освіта,медична освіта,фахівці із стоматології
Грищук Ю. В. До проблеми визначення світових пріоритетів розвитку вищої освіти/ Ю. В. Грищук (стр.22-25) Кл.слова: доступність вищої освіти,ефективність вищої освіти,якість вищої освіти
Завгородня Є. Є. До проблеми розвитку творчого потенціалу особистості/ Є. Є. Завгородня (стр.25-28) Кл.слова: свобода,потенціал,творчість
Чернуха Н. М. Діагностика рівнів сформованості професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Н. М. Чернуха, Т. О. Саврасова-В’юн (стр.29-33) Кл.слова: діяльнісно-вольовий компонент,емоційно-оцінний компонент,когнітивно-орієнтаційний компонент
Полякова Г. А. Формування системи моніторингу та самооцінки якості результатів навчання студентів у вищому навчальному закладі/ Г. А. Полякова, С. А. Ачкасова (стр.34-39) Кл.слова: якість навчання,результати навчання,самооцінка
Матвієнко О. В. Інформатизація шкільної освіти в Україні та Польщі: порівняльний аналіз/ О. В. Матвієнко, З. О. Поляничко (стр.40-45) Кл.слова: ІКТ - компетентність вчителів,інформатизація шкільної освіти,засоби ІКТ
Загородня А. А. Дослідження професійної підготовки фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах республіки Польщі та України: концептуальні засади/ А. А. Загородня (стр.46-49) Кл.слова: економічна освіта,концепція дослідження,порівняльна педагогіка
Лисенко О. Ю. Післядипломна освіта лікарів: досвід Великої Британії/ О. Ю Лисенко (стр.50-54) Кл.слова: Велика Британія,медичні школи,післядипломна освіта лікарів
Литвин Л. В. Кваліфікаційні галузі у навчальних програмах федеральних земель для фахівців дошкільної освіти: досвід Федеративної Республіки Німеччини / Л. В. Литвин (стр.54-59) Кл.слова: кваліфікація,кваліфікаційні галузі навчання,компетенції
Пономаренко Н. Г. Експертна діяльність у вищій освіті Німеччини/ Н. Г. Пономаренко (стр.60-63) Кл.слова: акредитація,акредитаційна агенція,експертиза
Горбенко Г. В. Практико-орієнтована навчання у підготовці бакалаврів реклами і зв'язків з громадкістю/ Г. В. Горбенко (стр.64-69) Кл.слова: прикладний балакаврат,бакалавр з реклами,практико-орієнтоване навчання
Проценко О. Б. Застосування акмелогічного тренінга у процесі професійної підготовки майбутнього викладача вищої школи/ О. Б. Проценко (стр.69-73) Кл.слова: саморозвиток,акмелогічний тренінг,викладач вищої школи
Біницька К. М. Використання активних методів навчання у процесі вивчення курсу "Порівняльна педагогіка"/ К. М. Біницька (стр.74-78) Кл.слова: активні методи навчання,навчання,студенти
Волкова Н. І. Використання інтерактивних технологій у процесі вивчення економічних дисциплін/ Н. І. Волкова (стр.78-82) Кл.слова: інтерактивне навчання,інтерактивні технології,фахова підготовка
Кифенко А. М. Українська духовна музика в професійній підготовці вчителів музичного мистецтва/ А. М. Кифенко (стр.82-86) Кл.слова: духовна хорова музика,особистість,репертуар
Білоус О. О. Методологічні засади розвитку професійного інтересу майбутніх учителів музики/ О. О. Білоус (стр.86-89) Кл.слова: професійний інтерес,майбутній вчитель музики,фахова підготовка
Іслам А. В. Екологічна культура майбутніх фахівців автотранспортного профілю: методи дослідження/ А. В. Іслам (стр.90-94) Кл.слова: екологічна культура,емпіричні методи дослідження,спостереження
Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/ В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна (стр.95-99) Кл.слова: інноваційні технології,інформаційна компетентність,комп'ютерні технології
Решетілова О. М. Методи навчання української професійної лексики майбутніх документознавців/ О. М. Решетілова (стр.99-) Кл.слова: інтерактивні методи навчання,класифікація вправ,класифікація методів навчання
Малецька І. В. Тестовий контроль у процесі навчання іноземної мови/ І. В. Малецька (стр.104-107) Кл.слова: діагностика рівня знань,інформаційні платформи,навчання іноземної мови
Диба Т. Г. Професійна підготовка фахівців фізичного виховання наприкінці XIX - на початку XX століть/ Т. Г. Диба (стр.108-112) Кл.слова: професійна підготовка,фізичне виховання,система фізичноЇ освіти
Петренко Н. В. До проблеми вивчення професійної підготовки майбутніх фахівців фізичного виховання: теоретичний аналіз/ Н. В. Петренко (стр.112-116) Кл.слова: здоровий спосіб життя,освіта,професійна підготовка
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2/О75
Назва : Особливості освіти дітей шестирічного віку: проблеми, пошуки, досвід, знахідки. : матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2004
Кільк.характеристики :138 с :
ДРНТІ : 14
УДК : 373.2
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): екологія дитинства--готовність до школи--інтерактивні методи навчання--моральне виховання--національна свідомість
Анотація: У збірнику поміщені тези доповідей та виступів, в яких висвітлюються психолого-педагогічні аспекти підвищення ефективності навчально-виховного процесу в першому класі, здійснення наступності особистісно орієнтовіаної освіти дошкільника і молодшого школяра; вдосконалення системи підготовки і перепідготовки педагогічних працівників до роботи з шестирічними дітьми.
Примірники : всього : Ф2(9)
Вільні : Ф2(9)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Панькевич, Олена Олександрівна
Назва : Професійна культура майбутнього журналіста: аксіологічний аспект
Місце публікування : Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія: науковий журнал/ Міністерство культури і туризму україни, Державна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ, 2019. - № 3. - С. 69-74. - ISSN 2409-9805 (Шифр Б222100/2019/3). - ISSN 2409-9805
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійна культура--професійна культура журналіста--інтерактивні методи навчання--кейс-методи--аксіологічний аспект
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 373.2.016:502(075/П 32-307317854
Автор(и) : Пинзеник О.М.
Назва : Методика викладання дисциплін природознавчого циклу : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2018
Кільк.характеристики :118 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Мукачівський державний університет
ISBN, Ціна 978-966-2781-85-4: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 373.2.016:502(075.8) + 502(075.8)
Предметні рубрики: Природознавчі дисципліни-- Методика викладання
Природознавчі дисципліни-- Посібник для внз спеціальність "Дошкільна освіта"
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оптимізація--інтерактивні методи навчання --природознавчі дисципліни
Анотація: У посібнику подано матеріали до опрацювання курсу "Методика викладання дисциплін природознавчого циклу", що дає змогу оптимізувати психолого-педагогічну і методичну підготовку майбутніх фахівців до використання знань природничих дисциплін у навчально-виховній роботі із студентами напряму підготовки "Дошкільна освіта" (навчальна програма дисципліни, рекомендації до проведення лекційних та практичних занять, питання для обговорення та контролю, завдання для самостійного опрацювання). Посібник призначено для студентів вищих навчальних закладів спеціальності 8.01010101 "Дошкільна освіта".
Примірники : всього : Ф3(2), Ф2(4)
Вільні : Ф3(2), Ф2(4)
Знайти схожі

 1-10    11-20  
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)