Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (16)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інтерв’ю<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 235
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


   
    350-річчя Андрусівської угоди: як Україну розділили вздовж Дніпра? : [інтерв’ю з істориками Т. Чухлібом та В. Яценком] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 15. - С. 16-19.
УДК

Рубрики: Викладання історії України в школі--Окремі теми

Кл.слова (ненормовані):
Андрусівська угода -- Річ Посполита -- Московське Царство -- Чуднівська битва
Анотація: В статті друкується розмова Радіо Свободи з істориками Тарасом Чухлібом та Владиславом Яценком стосовно Андрусівської угоди між Річчю Посполитою та Московським царством, яка 350 років назад зафіксувала розподіл України вздовж Дніпра.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

2.


   
    350-річчя Андрусівської угоди: як Україну розділили вздовж Дніпра? [Текст] : [інтерв’ю з істориками Т. Чухлібом та В. Яценком] // Історія та правознавство. - Київ : Основа, 2017. - № 15. - С. 16-19.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф3 (1)
Вільні: Ф3 (1)


Знайти схожі

3.


    Eshete, Mekie M.
    Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs [Електронний ресурс] / Mekie M. Eshete, G. Gezahegn. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2023. - Вип. 1. - P51-67, DOI 10.28925/1609-8595.2023.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- безперервний -- цільові потреби -- викладачі -- англійська мова
Анотація: У дослідженнях з питань освіти все більше уваги приділяється безперервному професійному розвитку вчителів, оскільки він може вплинути на якість викладання. Незважаючи на це, дослідження потреб вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку були обмеженими. Щоб подолати цю прогалину, у цій статті досліджувалися роздуми вчителів англійської мови як іноземної щодо цільових потреб безперервного професійного розвитку. У цьому роботі використовувався змішаний метод дослідження, який включає як кількісний, так і якісний підходи для відповіді на завдання дослідження. Учасники дослідження включали 20 викладачів англійської мови як іноземної, які викладають у державних середніх школах, а дані збирали за допомогою тесту, анкет та інтерв’ю. Висновки показали, що вчителі англійської мови як іноземної мають різні погляди на свої професійні недоліки, бажання та потреби. Крім того, вчителі англійської мови як іноземної зазначили, що поточна програма безперервного професійного розвитку, яка практикується в їхній школі, ніколи не проводилася з метою допомоги їм розвивати свою професійні уміння. На двосторонньому рівні 0,01 спостерігалася сильна негативна кореляція між цільовими потребами вчителів англійської мови як іноземної у безперервному професійному розвитку та їхніми рефлексіями щодо поточного безперервного професійного розвитку (rs = -0,961, n = 20, p = 0,01). Нарешті, дослідження рекомендує переглянути програму безперервного професійного розвитку; зацікавлені сторони повинні провести оцінку програми, а потім включити в неї міркування вчителів і цільові потреби для безперервного професійного розвитку.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Gezahegn, G.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Golzar, J.
    Servant leadership principles in collegial level: efl students’ reported experiences in Afghanistan [Електронний ресурс] / J. Golzar, M. A. Miri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 2. - P91-103, DOI 10.28925/1609-8595.2020.2.13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
особистісне зростання -- лідерство-служіння -- розбудова громади
Анотація: Стаття присвячена дослідженню використання викладачами університету принципів лідерства-служіння на основі опитування студентів. Дослідження зосереджувалось на чотирьох вибраних принципах: слухання, переконання, відданості особистісному зростанню кожного та розбудові громади. Було перевірено співвідношення цих принципів та вивчено взаємозв’язок між результатами опитування про використання названих принципів, статтю респондентів та терміном навчання в університеті. У дослідженні взяли участь 111 студентів першого і другого курсів факультету літератури та гуманітарних наук Університету Герату (Афганістан). Анкета була відправлена студентам після проведення пілотного дослідження, перевірки тесту на надійність та застосування формули розміру вибірки. Студенти відповіли на запитання онлайн-анкети щодо використання викладачами 4 принципів лідерства-служіння. Якісні дані були зібрані методом інтерв’ю в 11 студентів. Результати показали, що рівень використання принципів лідерства, що практикуються в освітньому процесі, був досить високим, за винятком відданості особистісному зростанню кожного (M = 3,6), що також було підтверджено студентами під час інтерв’ю. Дослідження також виявило, що стать студентів не є важливим фактором, що впливає на відповіді, в той час як термін навчання в університеті впливає на повідомлення студентів про використання викладачами принципів лідерства-служіння під час навчання: другокурсники відмітили вищий рівень їх використання порівняно з першокурсниками. Більше того, принципи виявилися співвіднесеними після проведення тесту на кореляцію Пірсона. У статті представлені висновки, зроблені в результаті дослідження, та пропозиції щодо подальшого удосконалення використання принципів лідерства-служіння в освітньому процесі, зокрема створення центрів лідерства в закладах вищої освіти і проведення тренінгів з лідерства-служіння для студентів і викладачів для підвищення якості вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Miri, M. A.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Ivashnova, S.
    How teachers choose training courses. Empirical research results [Електронний ресурс] / S. Ivashnova. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 4. - P33-43, DOI 10.28925/1609-8595.2020.4.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
навчальні курси -- вчителі -- глибинне інтерв’ю -- компетентність -- кваліфікація
Анотація: Стаття презентує результати дослідження індивідуальних стратегій вибору навчальних курсів педагогічними працівниками закладів загальної середньої освіти. У статті обґрунтовано вибір методів дослідження та засобів для обробки результатів, описана методика підготовки сценарію глибинного інтерв’ю, його проведення, аналізу. Результати експерименту підтвердили наявність зв’язку між рівнем прояву зовнішнього негативного компоненту мотивації до професійного розвитку та обчисленим за результатами контент-аналізу глибинного інтерв’ю коефіцієнтом Яніса, за допомогою якого встановлюється співвідношення позитивних та негативних оцінок по відношенню до блоків питань. У процесі дослідження уточнено освітній запит педагогів (практичні інструменти для педагога, обмін досвідом, професійне спілкування), який переважно орієнтований на оновлення способів дій, що свідчить на (усвідомлену чи ні) недостатню ефективність традиційних професійних технологій. Виявлені стратегії вибору (орієнтація на думку значимих осіб та врахування особливостей професійної діяльності) потрібно враховувати не лише під час розроблення нових навчальних курсів, а й під час їх просування на ринку освітніх послуг. Дослідницька група підготувала відповідні рекомендації для розробників. За результатами дослідження розроблені методичні рекомендації для системи післядипломної педагогічної освіти. Експеримент, який проводиться у 22 закладах освіти в м. Києві (Україна) та охоплює понад 1750 педагогів, потребує перевірки в інших умовах (маленькі школи у віддалених регіонах, обласні та районні центри), оскільки не виокремлено вплив мегаполісу на активність педагогів у програмі та інші регіональні чинники, які можуть бути важливими.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine (results of content analysis) = Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу) / P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- освітній журналіст -- контент-аналіз -- освітня журналістика в Україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Nalyvaiko, O.
    Deactualization of higher education on the example of studying foreign languages [Електронний ресурс] = Деактуалізація вищої освіти на прикладі вивчення іноземних мов / O. Nalyvaiko, O. Kalistova, D. Poliakov. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 130-143, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
деактуалізація -- іноземні мови -- студенти -- викладачі -- українська система освіти -- університети
Анотація: У статті аналізуються основні причини деактуалізаціі вищої освіти в Україні на прикладі навчання іноземних мов. Авторами виділені чотири основні причини деактуалізаціі вищої освіти: складна соціально-економічна ситуація, викликана некомпетентною організацією виробничих сил української економіки, низька якість освітніх послуг, депопуляція українського населення і зменшення якісного викладацького складу, перманентне збільшення вартості вищої освіти. Для підтвердження своїх припущень ми провели інтерв’ювання студентів з різних куточків України, які вивчають іноземну мову. Ми опитали шість респондентів з різних університетів України на цю тему: Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна, Горлівський інститут іноземних мов, Львівський національний університет імені Івана Франка, Київський національний лінгвістичний університет, Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. Кожному респонденту дали ім’я (A-F), щоб зберегти їх анонімність. Ми представили результати інтерв’ю в цій статті. Студенти кажуть, що проблеми не завжди залежать від вишів, а найчастіше від особистих якостей студентів і викладачів або сучасних тенденцій на ринку праці. Ми дали кілька рекомендацій: навчальну програму необхідно скоригувати на користь основних предметів або навіть предметів, які зроблять випускників більш придатними для деяких посад, ніж людей без наукового ступеня; педагогічний склад повинен мати спеціальну педагогічну освіту для підвищення своєї педагогічної майстерності; університети повинні наймати носіїв мов, які викладаються; університетам необхідно розробити такі навчальні програми, які зроблять їх випускників більш привабливими кандидатами на ринку праці. Головний висновок повинен бути таким: система вищої освіти повинна йти в ногу з часом і змінюватися в залежності від ринку праці, переконань студентів і сучасних тенденцій у науці та технологіях.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Kalistova, O.
Калістова Олена
Poliakov, D.
Поляков Данило
Наливайко Олексій


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Papadopoulos, I.
    Delving into writing strategies and difficulties of primary language learners [Електронний ресурс] = Дослідження стратегій та труднощів письма у навчанні іноземної мови учнів початкової школи / I. Papadopoulos. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 119-129, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
письмо -- учні початкової школи -- дослідження стратегії письма -- дослідження труднощів письма
Анотація: У статті розглядається питання письма учнями на початковому етапі вивчення мови як найскладнішої мовної навички, яка була поставлена в центр дослідницької та викладацької діяльності протягом останніх десятиліть. Навичка письма разом із читанням – дві ключові навички, що формують контекст грамотності іноземною мовою, тоді як особливий акцент робиться на розробці та розширенні можливостей різних аспектів репертуару грамотності учнів навіть із раннього віку. У цій роботі представлено багатовимірне дослідження, яке було розроблене та проведене для вивчення труднощів, з якими зустрічаються учні початкової школи при написанні грецьких текстів. Паралельно це дослідження мало на меті дослідити стратегії, які застосовували студенти протягом усіх фаз написання. З цією метою тридцять п’ять 10-річних учнів, які відвідували грецькі класи початкової освіти, взяли участь у цьому дослідженні протягом 2020 – 2021 навчального року. Учні проживали в місті Ларисі, в Центральній Греції. Дослідження з учнями було проведене зі згоди батьків. В інтерв’ю, з написання тексту, пропонувалося заповнити спеціально розроблені анкети, присвячені як труднощам письма студентів, так і стратегіям, які вони використовували до і після написання текстів грецькою мовою. Усі документи – співбесіди, протоколи записів – були розроблені та оброблені дослідником та зроблений багатогранний аналіз письма учнів. Отримані висновки показали, що учні були ознайомлені зі своїми труднощами при написанні текстів грецькою мовою. Однак завдяки дослідженню було встановлено, що учні не використовують регулярно стратегії письма під час своєї письмової діяльності. Таким чином, автор статті подає пропозиції щодо подальших досліджень та освітньої практики в контексті початкової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Пападопулос Ісаак


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.
   908(520)
   S19


    Samuels, Richard J..
    Securing Japan : Tokyo’s grand strategy and the future of East Asia / Richard J. Samuels. - Ithaca : Cornell University Press, 2008. - xv, 277 p. : il. - ISBN 978-0-8014-7490-3 (pbk.) : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Національна безпека--Воєнна політика--Японія

   Японія--Воєнна політика
    Японія--Міжнародні відносини, 1945-

    Східна Азія--Зовнішні відносини

Кл.слова (ненормовані):
national security -- military policy -- національна політика -- воєнна політика
Анотація: Річард Дж. Семюелс демонструє, що за останнє десятиліття ревізіоністська група японських політиків консолідувала владу. Уряд Коїдзумі на початку 2000-х років зробив сміливі кроки, щоб налаштувати японську армію на роль глобальної безпеки. Він залишив своєму наступнику, уряду Абе, подальше визначення та легітимізацію нової великої стратегії Японії, проекту, який активно розроблявся, і викликав гострі суперечки як вдома, так і в регіоні. Безпека Японії починається з вивчення історії великої стратегії Японії – від правителів Мейдзі, які визнавали тісний зв’язок між економічним успіхом і військовим прогресом, до консенсусу Коное, який призвів до поразки Японії у Другій світовій війні, і післявоєнної угоди Японії зі Сполученими Штатами Америки. Семюелс показує, як ідеологічні зв’язки між цими війнами та угодами допомагають пояснити сьогоднішню дискусію. Потім він досліджує нещодавні стратегічні рішення Японії, стверджуючи, що Японія зрештою досягне балансу між національною силою та національною автономією, позицією, яка дозволить їй безпечно існувати, не будучи надто залежною від Сполучених Штатів або надто вразливою до загроз з боку Китаю. Уявлення Семюелса про японську історію, суспільство та політику були відточені протягом видатної кар’єри та збагачені інтерв’ю з політиками та оригінальними архівними дослідженнями. Безпека Японії є остаточною оцінкою японської політики безпеки та її наслідків для майбутнього Східної Азії.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

10.
   908(520)
   S32


    Schilling, Mark.
    Contemporary Japanese Film / by Mark Schilling. - 1st ed. - Boston : Weatherhill ; London, 1999. - 399 p. - ISBN 978-0-8348-0415-9 : 200.00 грн.
В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кінофільми--Японія

   Кіно--Продюсери та режисери--Японія


Кл.слова (ненормовані):
кіноіндустрія -- японські кінофільми -- motion pictures -- motion picture producers and directors
Анотація: Кінокритик газети The Japan Times Марк Шиллінг пропонує погляд на японське кіно 1990-х років. Його книга, що охоплює десятиріччя з 1989 по 1999 рік, наповнена рецензіями, аналізами та інтерв’ю. Інтерпретаційні есе дають розуміння деяких проблем і тем і створюють послідовний контекст, на тлі якого інновації чітко проявляються. На його думку, японське кіно наприкінці минулого століття і, мабуть, у нинішньому столітті перебуває в періоді бродіння, порівняно з деякими попередніми періодами занепаду. Ряд незалежних секторів вважаються такими, що кидають виклик умовностям індустріального мейнстрімового японського кіно. Підтвердженням цієї тези є чотириста рецензій на різноманітні представницькі фільми та десяток профілів провідних продюсерів і режисерів. Шиллінг вважає, що нові незалежні музиканти відмовляються від формул, які характеризують більшість великих студійних випусків. Він також візуалізує, як вони досягають нових впливів, часто з інших медіа — телебачення, манги, музичних відео, комп’ютерних ігор. У Японії, як і в інших країнах, фільми все ще є засобом заробляння грошей, але Шиллінг вважає, що «довгострокове процвітання галузі залежить від розвитку відповідного людського капіталу». Тут він вказує, що це таке.

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

11.


    Sholihati, A.
    The development of learning module with a socio-cultural content for critical thinking [Електронний ресурс] / A. Sholihati, W. Wuri. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P47-51, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.4751. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
критичне мислення -- навчальний модуль -- розвиток -- початкова школа -- соціокультурний зміст
Анотація: Запропоноване дослідження присвячене розробленню навчального модулю соціокультурного змісту, що сприяє розвитку критичного мислення; а також визначенню ефективності навчального модулю для III класів початкової школи. Критичне мислення розуміється як рефлексивне та продуктивне мислення, яке використовується в розумовій діяльності як аналіз та оцінка матеріалу з метою отримання істини. Для проведення дослідження використаний метод RnD (Gall, Gall, & Borg, 2003), відповідно до якого дослідження починалось з критичного аналізу наукової літератури, збору інформації за допомогою інтерв’ю та спостережень у трьох початкових школах, а також включало розроблення проєкту, початковий експеримент з обробкою результатів і внесенням коректив до первісного плану експерименту; формувальний експеримент, в якому взяли участь 36 учнів в експериментальному класі і 15 – у контрольному (всього 51 учень). Навчальний модуль був розроблений з використанням сакрального соціокультурного матеріалу, спрямованого на оптимізацію процесу внутрішнього розвитку учнів. Модуль тісно пов’язаний із соціокультурними умовами місцевого простору і навколишнього середовища і вимагає умінь критично мислити при розв’язанні завдань, пов’язаних із повсякденним життям. Розроблений модуль був прорецензований експертами, які засвідчили, що його доцільно впроваджувати в навчальну діяльність у ІІІ класах початкової школи. Результати проведеного дослідження та розробки були визнані експертами ефективними для розвитку критичного мислення учнів. Кількісні результати експерименту також засвідчили позитивний вплив розробленого навчального модулю на розвиток критичного мислення учнів. Результати незалежного t-тесту показали, що значно підвищилися навички критичного мислення учнів експериментальних груп, які брали участь у навчанні за допомогою модулю із соціокультурним змістом.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Wuri, W.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Struberga, S.
    China-CEEC Cooperation in Education and Science: Do Mutual Perceptions and Political Contexts Metter? [Електронний ресурс] / S. Struberga. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2022. - № 37. - С. 32-41, DOI 10.28925/2311-2409.2022.374. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-2409

Кл.слова (ненормовані):
Китай -- науково-освітній обмін -- міжлюдський обмін
Анотація: Формат «16+1» став однією з найбільш обговорюваних структур регіональної співпраці в рамках ініціативи «Пояс і шлях» (B&R). Незважаючи на те, що цей формат досі в політичному порядку денному деякі країни Східної Європи поставили під сумнів його доцільність, тоді як інші готові продовжувати розширення можливостей взаємовигідних відносин. Обсяг взаємодій всередині механізму організовано навколо 3 осей: торгівля, інвестиції та обміни між людьми. Останнє сприяє фасилітації взаємної довіри, консолідації, міжкультурного розуміння та обміну знаннями між КНР та ЦСЄ, де сектор науки та освіти є важливим інструментом, який веде просування обмінів між людьми. Метою статті є дослідження студентської мобільності та академічних обмінів вищої освіти інститути як інструмент сприяння більш широкому співробітництву між ЦСЄ та КНР, враховуючи можливості, які дає робота у форматі 16+1. Особлива увага приділяється описати основні виклики та перспективи співпраці у сферах науки та освіти з наголосом на різному сприйнятті загроз, викликаних політичним контекстом. Дослідження базується на аналізі існуючих досліджень, статистики та даних, зібраних з 15 глибинних напівструктурованих інтерв’ю з людьми з КНР та 5 країн ЦСЄ, залучених до обміну КНР-ЦСЄ у 2019 р. Інші 5 поглиблених у 2021 році було проведено напівструктуровані інтерв’ю з метою перевірки ситуації у співпраці під час Covid-19 Пандемії, а також з урахуванням політичних викликів, з якими стикається формат 16+1
Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Струберга С.


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (2), Ф3 (1)


Знайти схожі

13.
   908(520)
   T44


   
    The Atomic Bomb : Voices from Hiroshima and Nagasaki / editors: Kyoko & Mark Selden. - 1st published 1989. - London : Routledge ; New York : Taylor & Francis Group, 2015. - xxxvi, 257 p. : il. - ISBN 978-0-87332-773-2 : 100.00 грн.
"An East gate book.". В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Японська література--Розповіді--Інтерв’ю--Поезії, 20 ст.--Збірники -- Популярні видання

   Англійська література--Предлади японською--Популярні видання -- Збірники


   Друга світова війна--Спогади--Інтерв’ю--Японія, 1939-1945--Збірники -- Популярні видання


   Атомна бомба--Ефект вибуху--Очевидці--Спогади, 20 ст.--Збірники -- Популярні видання


   Хіросіма-ші (Японія)--Історія--Бомбардування, 1945 -- Збірники -- Популярні видання
    Нагасака-ші (Японія)--Історія--Бомбардування, 1945 -- Збірники -- Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
japanese literature -- atomic bomb -- blast effect
Анотація: Упорядники цієї антології зібрали тут спогади тих, хто вижив і пам’ятає. «Спогади про той день, – пишуть редакції, – буквально врізалися у свідомість тих, хто вижив». Тут зібрано те, що залишилося: розповіді, інтерв’ю, анекдоти, кілька віршів.
Дод.точки доступу:
Selden, K. I. \editor.\
Selden, Mark. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

14.
   908(520)
   T44


   
    The Fukushima Daiichi Nuclear Power Station disaster : investigating the myth and reality / by the Independent Investigation Commission on the Fukushima Nuclear Accident ; edited by Mindy Kay Bricker. - London : Routledge ; New York : Taylor & Francis Group, 2014. - xlix, 248 p. - (Earthscan from Routledge). - ISBN 978-0-415-71393-1 (hardback). - ISBN 978-0-41571-396-2 (pbk) : 150.00 грн.
"Published in association with the Bulletin of Atomic Scientists and the Rebuild Japan Initiative Foundation.". В рамках проєкту "Read Japan Project".
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Стихійні лиха--Допомога--Японії--Фокусіма

   Атомна катастрофа--Японія--Фокусіма, 2011


   Атомні електростанції--Аварії--Розслідува--Японія--Фокусіма


   Технології та інженерія--Енергетичні ресурси, атомні


Кл.слова (ненормовані):
disaster relief -- fukushima nuclear disaster -- nuclear power plants -- accidents
Анотація: Коли в 1990 році Комісія з ядерної безпеки в Японії переглянула керівні принципи проектування безпеки для атомних станцій, регулююче агентство чітко виключило необхідність розгляду тривалої втрати електроенергії змінного струму. Іншими словами, нічого схожого на катастрофу на АЕС Фукусіма-Дайічі не було. Ніяке цунамі висотою 45 футів не могло б вивести з ладу її аварійні системи. Нічого подібного не могло статися тиждень у березні 2011 року. У цьому томі та в захоплюючих деталях Незалежна комісія з розслідування аварії на атомній електростанції Фукусіма-Дайічі, очолювана цивільними особами, представляє ретельний і потужний звіт про те, що сталося протягом годин і днів після цієї ядерної катастрофи, Другий найгірший в історії. Він документує висновки робочої групи з понад тридцяти осіб, включаючи природничих науковців та інженерів, соціологів і дослідників, бізнесменів, юристів і журналістів, які досліджували цю кризу, пов’язану з кількома одночасними небезпеками. Вони провели понад 300 опитувань для збору свідчень відповідних осіб. Відповідальність цього комітету полягала в тому, щоб діяти як зовнішній омбудсмен, узагальнюючи свої висновки у формі оригінального звіту, опублікованого японською мовою в лютому 2012 року. Зараз його було суттєво переписано та переглянуто для цього англомовного видання. Робота розкриває правду про трагічну сагу про численні катастрофічні аварії на атомній електростанції «Фукусіма-Даїчі». Вона слугує цінною та важливою історичною довідкою, яка допоможе інформувати та спрямовувати майбутню ядерну безпеку та політику як у Японії, так і на міжнародному рівні». -- «У цьому томі та в захоплюючих деталях Незалежна комісія з розслідування аварії на АЕС «Фукусіма-Дайічі», очолювана цивільними особами, представляє ретельний і вагомий звіт про те, що сталося протягом кількох годин і днів після цієї ядерної катастрофи, другої за найгіршою в історії. У ньому задокументовано висновки робочої групи з понад тридцяти осіб, у тому числі природничих науковців та інженерів, соціологів та дослідників, бізнесменів, юристів і журналістів, які досліджували цю кризу, пов’язану з кількома одночасними небезпеками. Вони провели понад 300 розслідувальних інтерв’ю Відповідальність цього комітету полягала в тому, щоб діяти як зовнішній омбудсмен, узагальнюючи свої висновки у формі оригінального звіту, опублікованого японською мовою в лютому 2012 року. Зараз його було суттєво переписано та переглянуто для цього англомовного видання.
Дод.точки доступу:
Bricker, M. \editor.\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

15.


    Tsapro, H.
    Hedge Well in Television Interviews: Gender Aspect = Добре підстрагуйтеся в телевізійних інтерв’ю: гендерний аспект / H. Tsapro // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2013. - № 1 . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
інтерв'ю -- хедж well -- гендер
Анотація: У статті розглядаються основні функції хеджу well у дискурсі інтерв'ю, а також гендерний аспект реалізації хеджу респондентами у комунікативних стратегіях і тактиках на матеріалі англомовного телевізійного інтерв'ю.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Цапро Галина


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

16.
791.071.2(477)(092)Кавалерідзе
К 12


   
    Іван Кавалерідзе. Мемуари. Драматургія. Публіцистика / упорядник С. Мензелевський. - Київ : Національний центр Олександра Довженка, 2017. - 688 с. - ISBN 978-966-97362-6-0 : 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Кінорежисери, українські--Персоналії--Біографії

   Українська література--Мемуари--Публіцистика--Тексти--Біографії -- Популярні видання


   Скульптори, українські--Персоналії--Біографії


Кл.слова (ненормовані):
фільмографія -- інтерв’ю -- драматургія -- неупереджена біографія -- цензура -- повернення творів
Анотація: Збірка «Іван Кавалерідзе. Мемуари. Драматургія. Публіцистика» є першим у своєму роді критичним коментарем до життя й творчості українського кінорежисера та скульптора Івана Кавалерідзе (1887–1978). У книзі на автентичному матеріалі робиться спроба реконструкції неупередженої біографії Кавалерідзе, позбавленої як радянських, так і діаспорних ідеологічних штампів і риторичних лакун. Більшість текстів, що ввійшли у видання, повертаються в науковий обіг після десятків років цензурування, забуття аб опублікуються вперше.
Дод.точки доступу:
Мензелевський, Станіслав \упорядник.\
Кавалерідзе, Іван Петрович (український скульптор, кінорежисер, драматург, сценарист, художник кіно ; 1887-1978) \про нього\


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

17.


    Ільяшенко, Марина.
    Моя робота - це захоплення моє! [Текст] : Ексклюзивне інтерв’ю Марини Ільяшенко / М. Ільяшенко // Зарубіжна література в школах України. - Київ : Антросвіт, 2016. - № 9. - С. 2-6

Кл.слова (ненормовані):
Ілляшенко Марина, про неї -- шкільний театр "Прометей" -- театральна шкільна майстерня

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

18.


   
    Інтерв’ю з І. Кавалерідзе (1977 рік) [Текст] // Хроніка-2000 : укр. культуролог. альманах. - 2002. - Вип. 47/48. - С. 467-475


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

19.


   
    Інтерв’ю з Надзвичайним і Повноважним Послом Грузії в Україні п. Григолом Катамадзе [Текст] // Хроніка-2000 : укр. культуролог. альманах. - 2001. - Вип. 43: Україна - Грузія. - С. 8-12


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

20.


   
    Інтерв’ю з Надзвичайним і Повноважним Послом України в Грузії Степанов Волковецьким [Текст] // Хроніка-2000 : укр. культуролог. альманах. - 2001. - Вип. 43: Україна - Грузія. - С. 13-20


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)