Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=інформатичні дисципліни<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Підготовка бакалаврів з філології до застосування інформаційно-комунікаційних технологій у професійній діяльності [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 1. - С. 30-41. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041 (Шифр О283150799/2016/1). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.1.3041
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито змістові особливості підготовки майбутніх бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності. У результаті дослідження визначено, що під час підготовки бакалаврів з філології до застосування ІКТ у майбутній професійній діяльності зосереджено увагу на формування: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Нечипоренко К. П., Сізоненко К. В.
Назва : Застосування інтерактивної платформи "Teach. Time" у процесі навчання дітей молодшого шкільного віку [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 99-105. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.99105 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.99105
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Формирование предметной компетентности будущих учителей начальных классов в процессе изучения анатомии и физиологии [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 2. - С. 106-114. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614 (Шифр О283150799/2016/2). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.2.10614
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито особливості формування інформатичної компетентності бакалаврів філології у процесі навчання інформатичних дисциплін. Проаналізовано поняття «інформаційна компетентність», «інформатична компетентність». Визначено компоненти інформатичної компетентності в контексті функціонально-діяльнісного поля бакалавра з філології. У результаті дослідження визначено, що у процесі формування інформатичної компетентності у бакалаврів з філології необхідно зосередити увагу на: системи особистісно-значущих поглядів, які визначають потребу з отримання, опрацювання та передачі інформаційних даних, застосування ІКТ на етапі навчання й майбутній професійні діяльності; системи знань, умінь та навичок з технічної, системної, програмної складової ІКТ; комплексу умінь та навичок студентів для роботи з інформаційними даними, застосування засобів ІКТ у навчальній та професійній діяльності; самодіагностиці результативності своєї діяльності під час навчання й у процесі професійної роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Глушак О. М.
Назва : Дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології [Електронний ресурс]
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016. - № 3. - С. 130-140. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040 (Шифр О283150799/2016/3). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2016.3.13040
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Загл. с титул. экрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформатизація--інформаційно-комунікаційні технології--інформатичні дисципліни--професійна підготовка
Анотація: У статті розкрито результати дослідження сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології. Визначено та проаналізовано рівні сформованості інформаційної культури майбутніх бакалаврів з філології – початковий, середній, достатній та високий. У результаті дослідження визначено, що у студентів експериментальної групи показники рівнів сформованості інформаційної культури значно відрізняються від показників рівнів сформованості інформаційної культури студентів контрольної групи. Студенти експериментальної групи демонструють високий та достатній рівні сформованості інформаційної культури, що свідчить про доцільність цілеспрямованої роботи щодо формування інформаційної культури у бакалаврів з філології під час вивчення дисциплін інформаційно-комп’ютерного циклу.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)