Пошуковий запит: (<.>K=інформаційна компетентність<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2012г.,N 3/4 (Введено оглавление)
|
>2.
| Мойсеєнко Р. М. Інформаційна культура як чинник успішної професійної діяльності викладача/Р. М. Мойсеєнко // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:[б. в.], 2011,N Вип. 1.-С.87-93
|
>3.
| Чернуха Н. М. Інформаційна компетентність - обов'язковий актив сучасного школяра/Н. М. Чернуха, М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.38-42
|
>4.
| Неперервна професійна освіта: теорія і практика - 2015г.,N 4 (Введено оглавление)
|
>5.
| Педагогічний процес: теорія і практика - 2015г.,N 5/6 (Введено оглавление)
|
>6.
| Козир М. В. ІКТ-педагогіка - складова сучасного освітнього процесу /М. В. Козир // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 5/6.-С.73-77
|
>7.
| Тарасенко Р. Особливості формування інформаційної компетентності майбутніх перекладачів для аграрної галузі у навчально-інформаційному середовищі/Р. Тарасенко // Вища школа. -Київ:Вид-во "Знання", 2017,N № 3.-С.51-57
|
>8.
| Козир М. В. Інтеграція інформаційної педагогіки в освітній процес: теорія поколінь/М. В. Козир // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2017. т.№27.-С.36-40
|
>9.
| Михайленко Н. І. Формування інформаційної компетентності учасників освітнього процесу гімназії/Н. І. Михайленко // Шкільний бібліотекар (Осн.). -Харків:Основа, 2017,N N 4.-С.11-13.
|
>10.
| Корнят В. С. Інформатизація професійної підготовки соціальних педагогів у педагогічних коледжах/В. С. Корнят // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.61-65
|
>11.
| Воєвутко Н. Ю. Розвиток інформаційної компетентності вчителів у системі післядипломної освіти Республіки Кіпр/Н. Ю. Воєвутко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2012,N Вип. 3/4.-С.106-110
|
>12.
| Борисенко В. В. Інформаційно-комунікаційні технології як спосіб удосконалення мовної підготовки студентів вищої школи/В. В. Борисенко, Н. В. Гагіна // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2015,N Вип. 4.-С.95-99
|
>13.
| Миколаєнко В. Розв’язування компетентнісних задач/В. Миколаєнко // Здоров’я та фізична культура. -Київ:Шкільний світ, 2018,N № 10.-С.32-39
|
>14.
| Яворська Т. М. Інформаційна складова в структурі професійних компетентностей майбутніх документознавців/Т. М. Яворська // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. -Київ, 2018,N № 4.-С.71-77
|
>15.
| Мішкулинець О. О. Психологічні особливості готовності молодших підлітків до профільного навчання/О. О. Мішкулинець ; наук. керівник М. М. Марусинець. - 2015
|
>16.
| Білокопита О. С. Розвиток логічного, критичного і творчого мислення на уроках математики/О. С. Білокопита // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2019,N N 19/21.-С.2-8
|
>17.
| Нестеренко Л. А. Розв"язування найпростіших тригонометричних нерівностей/Л. А. Нестеренко // Математика в школах України. -Харків:ТОВ "Видавнича група "Основа", 2020,N N 4/5/6.-С.74-79
|
>18.
| Учитель початкової школи - 2020г.,N 9/10 (Введено оглавление)
|
>19.
| Ониськів Т. Як не заблукати в морі інформації. Тренінг для педагогів/Т. Ониськів // Учитель початкової школи. -Київ:Світич, 2020,N № 9/10.-С.32-35
|
>20.
| Ситник О. І. Реалії на шляху зміни педагогічної діяльності/О. І. Ситник // Управління школою. -Харків:Основа, 2020,N № 19/21(643-645).-С.10–12
|
|
|