Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційний вірус<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Шевчук З. В.
Назва : До питання медіаманіпуляцій в українському інформаційному просторі: контекст і огляд видання «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців» Оксани Мороз
Місце публікування : Інтегровані комунікації: науковий журнал/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут журналістики. - Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2020. - Вип. 1(9). - С. 28-34 (Шифр І254815328/2020/1(9))
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): медіа--маніпуляція--медіаманіпуляція--інформаційна втома--інформаційний вірус--інформаційне поле
Анотація: У цій статті розглянуто проблематику медіаманіпуляцій в українському інформаційному середовищі на прикладі присвяченої цьому питанню книги Оксани Мороз «Нація овочів? Як інформація змінює мислення і поведінку українців». Оксана Мороз першою в Україні структуровано зібрала і розкрила технології та прак-тики, за допомогою яких створюються медіавіруси і здійснюється маніпуляція масовою свідомістю громадян через медіа. Це українське видання вписано в загальносвітовий контекст цієї проблематики з акцентом на та-ких явищах, як інформаційний вибух, синдром інформаційної втоми, накопичення даних, інформаційна вразли-вість сучасної людини, штучний інтелект та інтеграція людини і створених нею технологій.Проаналізовано конструктивний внесок авторки в дослідження цього питання та вирішення проблеми ма-ніпулювання масовою свідомістю в українському суспільстві. Авторка навела багато інсайдерської інформації, напрацьованої за роки роботи за лаштунками медіа, її праця містить описи реальних механізмів і схем, за яки-ми, в залежності від бюджету, задач та інструментів, і створюються «інформаційні віруси» або здійснюються масштабні медіаманіпуляції у власне українському інформаційному полі.Зазначено основні чинники формування інформаційної гігієни та їхню ймовірну результативність в україн-ському середовищі. Розуміння широким загалом тих інструментів, що використовуються задля маніпулювання масами за посередництвом різноманітних медіа, а також уміння відстежити інструментальний слід є реаль-ним виходом із ситуації, що склалася в українському медіапросторі. Ця публікація є спробою почати обговорен-ня та привернути увагу до насущної проблеми, що вимагає системного вирішення на рівні регуляторів медіа-ринку в Україні та активних дій з введення інформаційної гігієни в загальноукраїнському масштабі та спільних для всіх правил гри
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)