Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>K=інформаційно-ресурсне забезпечення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Бачинська, Надія
Назва : Інформаційно-ресурсне забезпечення навчальної діяльності студентів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"
Місце публікування : Вісник Книжкової палати: науково-практичний журнал/ Книжкова палата України імені Івана Федорова. - Київ: КПУ, 2022. - N 12. - С. 27-32. - ISSN 2076-9326 (Шифр В890024/2022/12). - ISSN 2076-9326
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інформаційні ресурси--інформаційно-ресурсне забезпечення--навчальна діяльність студентів--бібліотечна та архівна справа
Анотація: У статті окреслено види й типи інформаційно-ресурсного забезпечення та їхній педагогічний потенціал в освітній діяльності студентів спеціальності "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" (ІБАС) у закладі вищої освіти (ЗВО). Інформаційно-ресурсне забезпечення навчальної діяльності студентів визначено як систему інформа­ційно-комунікаційних ресурсів навчально-методичного, наукового та професійного спрямування, що викорис­товуються як джерела в підготовці кваліфікованого та конкурентоспроможного фахівця, для його професійного розвитку в системі вищої професійної освіти. Наголошено на специфіці навчально-методичного забезпечення за спеціальністю ІБАС, через іннова­ційність освітньо-професійних програм (ОПП), як-от "Менеджмент соціально-комунікаційних мереж. Інтер­нет-маркетинг", "Інтернет-журналістика та блогінг", "Медіакомунікації та діджитал продакшн", "Менедж­мент веб-проєктів, дизайн цифрового контенту". Зауважено, що навчальні дисципліни професійного спрямування, згідно з ОПП, містять авторські підходи до трансляції апробованих практичних знань у площину навчального предмета й вимагають розроблення відповідного навчально-методичного забезпечення. З'ясовано, що конвергентність ОПП потребує віддзеркалення в навчально-методичних матеріалах взаємо­зв'язку предметних полів — медіакомунікацій, маркетингу, журналістики — зі сферою документно-інфор­ма­ційної та соціально-комунікативної діяльності за спеціальністю "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)