Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (4)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=іншомовна підготовка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.
Шифр: Н057263/2015/1/2
   Журнал

Неперервна професійна освіта: теорія і практика [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка ; Київ : Благодійний фонд імені Антона Макаренка, 2001 . - ISSN 1609-85952412-0774. - Виходить кожного кварталу
2015р. Вип. 1/2 (42-43) . - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Сисоєва, Світлана Олександрівна. Дискусійні аспекти наукового тезаурусу нового Закону України "Про вищу освіту" / С. О. Сисоєва. - С.7-14. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетенція, результати навчання
Гриневич, Лілія Михайлівна. Поняття "освіта", "розвиток освіти", "освітня політика" в сучасному науковому дискурсі / Л. М. Гриневич. - С.14-19. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: євроінтеграційні тенденції, освіта, освітня політика
Галицька, Майя Михайлівна. Міжкультурна комунікація майбутніх фахівців: сутність поняття (англійською мовою) / М. М. Галицька. - С.20-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікація, міжкультурна комунікація, мовленнєвий етикет
Диба, Тетяна Григорівна. Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання: базові поняття / Т. Г. Диба. - С.24-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: акме, акмеологія, професійна підготовка
Сачук, Юлія Євгеніївна. Ґенеза поняття "соціально-професійна мобільність" / Ю. Є. Сачук. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: адаптація, мінливість, мобілістична філософія
Олексюк, Ольга Миколаївна. Феномен наукової школи у вищій мистецькій освіті / О. М. Олексюк. - С.38-41. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: наукова школа, вища мистецька освіта, парадигма
Слюсаренко, Олена Миколаївна. Умови ефективного функціонування і розвитку системи елітної вищої освіти: елементно-структурний баланс / О. М. Слюсаренко. - С.42-48. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: елементно-структурний баланс, елітна вища школа, реформа вищої школи
Пушкар, Олександр Іванович. Методологічні основи розробки тренінгів з формування інноваційної поведінки студентів / О. І. Пушкар, О. В. Фомічова. - С.48-52. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційна поведінка студента, тренінг, формування поведінки студента
Піддячий, Володимир Миколайович. Обґрунтування змісту культурологічної підготовки майбутнього педагога / В. М. Піддячий. - С.52-58. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: вольова культура, духовна культура, естетична культура
Галян, Олена Іванівна. Суб'єктність особистості школяра як інтердисциплінарна наукова проблема / О. І. Галян. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інтердисциплінарний дискурс, структурно-змістова модель, суб'єкт
Цапро, Галина Юріївна. Ефективність використання фільмів у процесі формування комунікативної компетенції студентів мовних спеціальностей (англійською мовою) / Г. Ю. Цапро, В. В. Якуба. - С.64-67. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетенція, фільм, мотивація студентів
Лісневська, Аліна Леонідівна. Професійно зорієнтоване середовище як умова формування компетентності фахівця (на прикладі професійної підготовки телерепортера) / А. Л. Лісневська. - С.68-72. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, професійне мислення, професійна підготовка телерепортера
Колісник-Гуменюк, Юлія Ігорівна. Особистісна характеристика медичного працівника / Ю. І. Колісник-Гуменюк, В. В. Гуменюк. - С.72-77. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: гуманізм, медична освіта, медичний працівник
Шиян, Віктор Олександрович. Нові стандарти у підготовці фахівців з реклами і зв'язків з громадськістю в контексті Болонського процессу / В. О. Шиян. - С.78-82. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Болонський процес, зв’язки з громадськістю, рекламна освіта
Пастушенко, Любомир Андрійович. Педагогічні технології розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя музики / Л. А. Пастушенко. - С.82-87. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учитель музики, педагогічні технології, професійна компетентність
Караман, Ольга Володимирівна. Формування методичної компетентності студентів-філологів / О. В. Караман. - С.88-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: методична компетентність, методична культура, структура методичної компетентності
Катернюк, Вікторія Вікторівна. Екстенсивне читання як невід'ємна частина навчання англійської мови як іноземної (англійською мовою) / В. В. Катернюк. - С.93-96. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: домашнє читання, навичка читання, розвиток читання
Матвєєва, Катерина Сергіївна. Інноваційні методи і прийоми навчання в іншомовній підготовці фахівців економічного профілю / К. С. Матвєєва. - С.96-101. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: інноваційні методи навчання, прийоми навчання, іншомовна професійна комунікація
Матвєйченко, Вікторія Вікторівна. Використання художнього тексту в процесі навчання писемного мовлення студентів мовних спеціальностей / В. В. Матвєйченко. - С.101-105
Литвин, Лідія Володимирівна. Реформи дошкільної освіти у Федеративній Республіці Німеччини у 70-х роках / Л. В. Литвин. - С.106-109
Кл.слова: модель дитячого садка, реформа дошкільного виховання, концепція реформи дошкільної освіти
Нітенко, Ольга Валеріївна. Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою) / О. В. Нітенко. - С.109-113. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, фахівці права, іноземна мова
Андрюшина, Олена Владиславівна. Наслідки впровадження Закону "Жодної невстигаючої дитини" : досвід США для освітян України (англійською мовою) / О. В. Андрюшина. - С.114-117. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальні стандарти, моніторинг, якість освіти
Заяць, Людмила Іванівна. Дослідження розвитку університетської освіти у педагогічній науці Нідерландів / Л. І. Заяць. - С.118-121. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: університетська освіта, реформування вищої освіти, педагогіка Нідерландів
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

2.
37.013.3:37.014.25(082)
І 74


   
    Іншомовна освіта педагога: виклики, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. науково-практ. конф., 5 листопада 2015 р. / Київський університет імені Бориса Грінченка, Гуманітарний інститут. - Київ : Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - 259 с. - 81.94 грн.
    Зміст:
Котенко, О. В. Сучасні тенденції розвитку системи іншомовної освіти педагога в Україні / О. В. Котенко. - С .3-11
Василевська, С. В. Соціокультурна компетентність як важлива складова іншомовної комунікативної компетентності у навчанні іноземної мови студентів / С. В. Василевська. - С .11-16
Кл.слова: соціокультурна компетентність, іншомовна комунікативна компетентність, міжкультурне спілкування
Волкова, Л. В. Основні принципи реалізації комунікативного підходу у процесі вивчення іноземної мови / Л. В. Волкова. - С .17-23
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетенція, професійна підготовка, вивчення іноземної мови
Гончарова, О. М. Реалізація засад тематичного підходу до навчання іноземних мов молодших школярів / О. М. Гончарова. - С .23-28. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тематичний підхід, інтеграція, іноземна мова
Гордєєва, А. Й. Метод повної фізичної реакції як один з ефективних методів формування іншомовної компетентності молодших школярів / А. Й. Гордєєва. - С .28-33. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: молодші школярі, англомовна компетентність, метод повної фізичної реакції
Груша, А. М. Диференціація та індивідуалізація навчання англійської мови учнів гімназії: проблеми і шляхи вирішення / А. М. Груша. - С .33-38. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: індивідуалізація, диференціація, стратегія
Жабська, О. П. Автентичні тексти як засіб навчання читанню іноземною мовою учнів початкової школи / О. П. Жабська. - С .39-44. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: читання, автентичні тексти, методи роботи над текстом
Котченко, Т. Є. Письмо як невід’ємна складова формування комунікативних навичок студентів при вивчені німецької мови / Т. Є. Котченко. - С .44-50. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: письмові навички, мовленнєва діяльність, графічні засоби
Кривич, М. Л. Диверсифікація змісту іншомовної освіти / М. Л. Кривич, С. В. Загорулько, О. В. Гладик. - С .51-59
Кл.слова: диверсифікація освіти, іншомовна освіта, іншомовна підготовка
Лавриненко, Н. М. Освітній потенціал мас-медіа на уроках англійської мови у початковій школі / Н. М. Лавриненко. - С .59-65. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: учні початкової школи, навчання англійської мови, сучасні технології
Маслова, Т. Б. Прагматична складова іншомовної компетентності / Т. Б. Маслова. - С .66-71. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: комунікативна компетентність, мовленнєва діяльність, іноземна мова
Покорська, О. П. Білінгвальне навчання як ефективна модель вивчення іноземної мови молодшими школярами / О. П. Покорська, І. В. Бесараб. - С .72-79. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: білінгвальне навчання, вивчення іноземної мови, молодші школярі
Пономаренко, Н. М. Розвиток фонетичних навичок учнів початкової школи на уроках англійської мови / Н. М. Пономаренко. - С .79-85. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фонетичні навички, початкова школа, англійська мова
Рогальська-Яблонська, І. П. Компетентнісний підхід як методологічний принцип професійної діяльності педагога / І. П. Рогальська-Яблонська. - С .86-92. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: компетентнісний підхід, компетентність, професійна діяльність
Тітова, О. В. Специфіка застосування диференційованих завдань у навчанні аудіювання молодших школярів на уроках англійської мови / О. В. Тітова. - С .93-98. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: диференціація, диференційовані завдання, аудіювання
Knyshevytska, L. V. Teaching English with Games and Simulations / L. V. Knyshevytska. - С .99-103
Кл.слова: мовні навички, цілісний підхід, симуляція
Sinelnyk, I. P. Prospective Primary School Teachers’ Education for Communicative Tolerance / I. P. Sinelnyk. - С .104-109. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземна мова, толерантність, іншомовна комунікативна компетентність
Івашньова, С. В. Розвиток іншомовної професійної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / С. В. Івашньова. - С .110-115. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійна компетентність, іншомовна компетентність, підвищення кваліфікації
Искакова, А. Т. Психологические особенности формирования иноязычной коммуникативной компетентности студентов как условие успешности их профессионального самопроектирования / А. Т. Искакова, О. Н. Гринева. - С .116-120. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна комунікативна компетентність, студент, особистість
Квятковська, Ю. А. Психолого-педагогічні засади формування іншомовної освіти сучасного вчителя зарубіжної літератури / Ю. А. Квятковська. - С .121-125. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: психолого-педагогічні засади, іншомовна освіта, сучасний вчитель
Костенко, В. Г. Напрямки подолання комунікативних перешкод при підготовці фахівців до англомовного викладання медико-біологічних дисциплін / В. Г. Костенко, І. М. Сологор, І . В. Знаменська. - С .126-133. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: англомовне викладання, медико-біологічні дисципліни, комунікативні перешкоди
Кошарна, Н. В. Формування іншомовної компетентності майбутніх учителів початкової школи в змісті дисципліни "Наукова англійська мова" / Н. В. Кошарна. - С .134-138. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, мовна освіта, магістр початкової освіти
Лагутіна, А. К. Scoring Rubrics як ефективний інструмент професійної підготовки фахівця іноземної філології / А. К. Лагутіна. - С .139-143. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рейтинг успішності, критерії оцінювання, альтернативне оцінювання
Петрик, Лада Вікторівна. Класифікація медіазасобів у науково-педагогічній літературі / Л. В. Петрик. - С .143-150. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: медіазасоби, початкова школа, засіб навчання
Руднік, Юлія Вікторівна. Концептуальні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. - С .150-158. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: зміст професійної підготовки, майбутній вчитель початкової школи, іноземні мови
Соломаха, Анжеліка Вікторівна. Комп’ютерна лінгводидактика та іншомовна освіта педагога: досвід та перспективи / А. В. Соломаха. - С .158-163. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: лінгводидактика, іноземна мова, інформаційно-коммунікативні технології
Агафонова, Л. И. К вопросу об управлении качеством иноязычной подготовки педагогов в России / Л. И. Агафонова. - С .164-171. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іншомовна компетентність, іншомовна підготовка педагогів, управління якістю освіти
Бельмаз, Я. М. До питання професійного розвитку вчителів іноземної мови у США / Я. М. Бельмаз. - С .172-177. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: професійний розвиток, навчання, вчитель іноземної мови
Велиева, Малахит Акпер кызы. Двуязычие в современном азербайджанском мультикультурном обществе / М. А. Велиева. - С .177-181. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: двомовність, мультикультурне суспільство, глобалізація
Лабунець, Ю. О. Міжнародний досвід виховання моральної особистості у творчості Дж. P. Р. Толкіна в контексті імплементування в іншомовну освіту / Ю. О. Лабунець. - С .181-189. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Толкін Дж. Р. Р., про нього, іншомовна освіта, виховання моральної особистостості
Лебедева, Л. А. Особенности профессиональной подготовки будущего педагога начального образования к работе в условиях полиязыковой и поликультурной среды Республики Казахстан / Л. А. Лебедева. - С .189-194. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: багатомовність, Республіка Казахстан, триєдність мов
Лобода, Ольга Володимирівна. Досвід іншомовної дошкільної освіти у Румунії / О. В. Лобода. - С .195-200. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Румунії, іншомовна дошкільна освіта, іноземні мови
Молодиченко, В. В. Міжнародний досвід упровадження сучасних освітніх технологій у навчальний процес ВНЗ з іншомовної підготовки педагогів у контексті побудови атрактивних педагогічних відносин / В. В. Молодиченко, Н. А. Молодиченко. - С .208-218. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчальний процес у ВНЗ, упровадження освітніх технологій, іншомовна підготовка педагогів
Плужник, І. В. Організація навчання англійської мови в Японії / І. В. Плужник. - С .219-226. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: навчання в Японії, освіта в Японії, навчання англійської мови в Японії
Ситник, О. І. Основні підходи до вивчення тенденцій в освіті / О. І. Ситник. - С .226-234. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: тенденція, освіта дорослих, тенденційність
Талалай, Ю. О. Вивчення другої іноземної мови учнями старших класів у Чеській Республіїді в умовах мультилінгвізму / Ю. О. Талалай. - С .234-242. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Чеській Республіці, друга іноземна мова, мультилінгвізм
Шараєва, М. Л. Стажування викладача в іноземному університеті як вимога часу / М. Л. Шараєва. - С .243-249. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: іноземний університет, інтернаціоналізація освіти, стажування викладача
Головатенко, Т. Ю. Варіативні моделі підготовки вчителів до навчання іноземних мов дітей молодшого шкільного віку в Німеччині / Т. Ю. Головатенко. - С .250-257. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: освіта в Німеччині, навчання іноземних мов, молодші школярі
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--вища освіта--матеріали конференції--Збірники

   Методика навчання іноземних мов


Кл.слова (ненормовані):
професійний розвиток -- євроінтеграція -- сучасний вчитель -- комунікативна толерантність -- метод геймізації -- освіта
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 7
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Інформаційно-бібліографічний відділ (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2),
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2),
Левка Лук'яненка, 13-Б. Філія 1 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1)

Знайти схожі

3.
Шифр: Т530468/2016/4
   Журнал

Теорія та методика фізичного виховання і спорту [Текст] : науково-теоретичний журнал/ Національний університет фізичного виховання і спорту України. - Київ : Олімпійська література, 2000 - . - ISSN 1992-7908. - Виходить кожного кварталу
2016р. № 4
Зміст:
Камперо, Еліесер. Методика швидкісно-силової підготовки кваліфікованих бігунів на короткі дистанції: теоретичні аспекти / Е. Камперо. - С.3-6. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: швидкісно-силова підготовка, кваліфіковані бігуни, структура річного циклу
Приймак, Світлана. Ефективність використання спеціально-підготовчих вправ важкоатлеток 14-16 років / С. Приймак. - С.7-10
Кл.слова: важкоатлетки, мезоцикл підготовки, тренувальні засоби
Сушко, Руслана. Тенденції розвитку баскетболу з урахуванням впливу чинників глобалізації спорту вищих досягнень (на матеріалі національної збірної Литви) / Р. Сушко. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: баскетбол, глобалізація, міграція
Тракалюк, Тетяна. Особливості вдосконалення фізичної підготовки кваліфікованих спортсменів у спортивних танцях на етапі спеціалізованої базової підготовки / Т. Тракалюк, О. Єременко. - С.16-20. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: спортивні танці, фізична підготовка, рухові якості
Устенко, Богдан. Організаційні зміни в структурі європейських професійних футбольних клубів під впливом комерціалізації / Б. Устенко. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: футбольний клуб, комерціалізація, маркетинг
Андрєєва, Олена. Соціально-психологічні засади оздоровчо-рекреаційної рухової активності студентської молоді з вадами слуху / О. Андрєєва, А. Оріховська. - С.25-31. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: рекреаційно-оздоровча діяльність, порушення слуху, вади слуху
Баннікова, Римма. Вертебральний больовий синдром у фехтувальників: чинники виникнення та можливості реабілітації / Р. Баннікова, А. Лопатенко, О. Андруська. - С.32-37. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична реабілітація, вертебральний больовий синдром, фізична реабілітація
Васюк, Олександр. Розвиток фізичних і морально-вольових якостей під час уроків фізичного виховання засобами хортингу у дітей середніх класів / О. Васюк. - С.38-40. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: хортинг, воля, мораль
Євстратова, Ірина. Фізична реабілітація при резистентній артеріальній гіпертензії / І. Євстратова, Ахмад (Мох’д Тайсир) Хаміс Ал-Джадо. - С.41-46. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична реабілітація, ожиріння, резистентна артеріальна гіпертензія
Марченко, Ольга. Теоретичні обґрунтування до застосування засобів фізичної реабілітації при синдромі хронічної втоми / О. Марченко, В. Манжуловський, В. Куценко. - С.47-51. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: синдром хронічної втоми, фізична реабілітація, методи лікування
Рідковець, Тамара. Сучасні аспекти фізичної реабілітації хворих з есенційною гіпертензією / Т. Рідковець, І. Пархотик, В. Білий. - С.52-56. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: есенційна гіпертензія, фізична реабілітація
Коробейнікова, Леся. Особливості прояву нейродинамічних функцій борців високої кваліфікації в динаміці тренувального процесу / Л. Коробейнікова [и др.]. - С.57-60. - Библиогр. в конце ст.
Інші автори: Коробейніков Г., Ричок Т., Данько Т., Шацьких В.
Кл.слова: динаміка навчально-тренувального збору, психофізіологічний стан спортсмена, елітні спортсмени
Футорний, Сергій. Особливості розвитку імунного дистресу у спортсменів у динаміці тренувального процесу / С. Футорний [и др.]. - С.61-65
Інші автори: Осадча О., Шматова О., Маслова О.
Кл.слова: імунний дистрес, імунна система, спортсмени
Бабушко, Світлана Ростиславівна . Пріоритетні напрями формування іншомовної компетентності професійного спрямування студентів НУФВСУ - майбутніх фахівців сфери туризму / С. Бабушко. - С.66-70. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: Пріоритетні напрями, методи підготовки, іншомовна підготовка
Перегінець, Михайло. Мотиви та інтереси старшокласників до організації процесу фізичного виховання в загальноосвітніх закладах різного типу / М. Перегінець, Л. Долженко. - С.71-76. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, мотиви, фізичне здоров'я
Сутула, Василь. Про сутність зв’язку між фізичною культурою, фізичною рекреацією та фізичним фітнесом / В. Сутула. - С.77-84. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: фізична культура, фізична рекреація, фізичний фітнес
Ібрагімов, Михайло. Українське товариство філософів спорту: предметне поле діяльності / М. Ібрагімов, М. Саїнчук. - С.85-90. - Библиогр. в конце ст.
Кл.слова: філософія спорту, культура, громадський рух
Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

4.


    Нітенко, Ольга Валеріївна.
    Особливості іншомовної підготовки фахівців права у Фінляндії та Швеції (англійською мовою) / О. В. Нітенко // Неперервна професійна освіта: теорія і практика. - Київ : Едельвейс, 2015. - Вип. 1/2(42-43). - С. 109-113. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
іншомовна підготовка -- фахівці права -- іноземна мова

Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (19.05.2015р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
ГП ІБВ (19.05.2015р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Бабушко, Світлана Ростиславівна .
    Пріоритетні напрями формування іншомовної компетентності професійного спрямування студентів НУФВСУ - майбутніх фахівців сфери туризму [Текст] / С. Бабушко // Теорія та методика фізичного виховання і спорту. - Київ : Олімпійська література, 2016. - № 4. - С. 66-70. - Библиогр. в конце ст.

Кл.слова (ненормовані):
Пріоритетні напрями -- методи підготовки -- іншомовна підготовка

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Kosharna, N.
    Organization of future primary school teachers’ professional practice within the optional block "foreign language" [Електронний ресурс] / N. Kosharna, L. Petryk. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2021. - Вип. 4. - P50-59, DOI 10.28925/1609-8595.2021.4.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
виробнича практика -- майбутній вчитель -- іншомовна підготовка -- метод підготовки
Анотація: Стаття присвячена питанню організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова». У процесі дослідження проаналізовано вітчизняну та зарубіжну літературу з проблеми дослідження, взято до уваги нормативно-правові документи та звіти з питань підготовки вчителя початкової школи, зокрема її практичної професійної складової, у провідних країнах Європи. Для досягнення мети було застосовано комплекс наукових методів: теоретичні – вивчення стану досліджуваної проблеми, визначення сутності виробничої практики майбутніх учителів початкової школи; емпіричні: анкетування, бесіди; педагогічні спостереження. З'ясовано, що головною метою виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є формування їх практичної методичної компетентності засобом імплементації теоретичних знань і умінь з методики навчання іноземної мови у початковій школі, сучасних технологій та інноваційних засобів навчання. Організовуючи такий вид практики, необхідно враховувати наступні завдання на розвиток умінь студентів-практикантів: раціонально використовувати методи, прийоми та засоби навчання іноземної мови в початковій школі відповідно до практичної мети уроку; планувати урок іноземної мови методично коректно; добирати, аналізувати та ефективно застосувати сучасні технології та інноваційні засоби навчання іноземної мови відповідно до практичної мети уроку; розвивати навичку навчання впродовж життя; розвивати вміння студентів-практикантів планувати урок з іноземної мови та здійснювати контроль рівня сформованості іншомовних знань, умінь та навичок учнів початкової школи. Доведено, що результатом ефективної організації виробничої практики майбутніх учителів початкової школи у межах спеціалізації вибіркового блоку «Іноземна мова» є сформованість фахових компетентностей: здатність організовувати освітній процес з іноземної мови у початковій школі з огляду на сучасні методичні підходи та провідний педагогічний досвід; здатність спілкування іноземною мовою в усній та писемних формах у межах визначеної тематики; здатність використовувати іноземну мову в різних ситуаціях соціального, навчально-академічного та професійного спілкування.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.
37:172.4(082)
О-72


    Освіта для миру [Текст] = Edukacja dla pocoju: Zbiór prac naukowych : у 2 т. : збірник наукових праць / Міністерство освіти України, Національна академія педагогічних наук України, Відділення професійної освіти і освіти дорослих, Комітет педагогічних наук Польської академії наук, Наукове товариство "Польща - Україна"; головний редактор Кремень В. Г. ; редкол.: Н. Г. Ничкало, В. П. Коцур, Ф. Шльосек. - Київ ; Переяслав-Хмельницький : ТОВ "Юрка Любченка", 2019.
   Том 2. - 2019. - 647 с. - 100.00 грн.
VIII науковий форум Україна - Польща 2019
    Зміст:
Plewka, Czesław. Edukaja dla pokoju w kontekście rozwoju zawodowego nauczyciela / C. Plewka. - С .10-18. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, мир, професійний розвиток
Дубасенюк, Олександра. Миротворча роль освіти у професійному та особистісному становлені майбутнього педагога / О. Дубасенюк. - С .19-31. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, культура миру, професійний розвиток
Walkowiak, Tetiana. Modele nauczania nauczycieli / T. Walkowiak. - С .33-49. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагог, компетенції вчителя, освіта вчителів
Лазаренко, Наталія. Концепції розбудови педагогічної освіти в країнах Європейського Союзу на засадах нової філософії освіти / Н. Лазаренко. - С .50-61. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: євроінтеграція, методологія педагогічної діяльності, філософія освіти
Хомич, Лідія. Формування загальнолюдських цінностей майбутніх вчителів - основа освіти для миру / Л. Хомич. - С .62-72. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: система загальнолюдських цінностей, майбутній учитель, класифікація цінностей
Wiśniewska, Ewa. Nauczyciel kreatorem kultury pokoju w środowisku szkolnym / E. Wiśniewska. - С .73-83. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вчитель, культура миру, концепції вчителя
Андрощук, Ірина. Професійний розвиток науково-педагогічних/дидактичних і педагогічних/дидактичних працівників закладів вищої освіти України і республіки Польща в контексті освіти для миру / І. Андрощук. - С .84-96. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: доктор наук, доктор хабілітований, професійний розвиток
Курок, Олександр. Реалізація гуманістичного підходу в професійній підготовці майбутніх учителів / О. Курок, В. Зінченко. - С .97-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: майбутній учитель, педагогічна освіта, гуманізація
Orshanskyi, Leonid. The values orientations of future teachers / L. Orshanskyi. - С .112-123. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: ціннісні орієнтації, гуманістичні цінності, професійні цінності
Товканець, Ганна. Сучасні підходи до гуманізації змісту професійної підготовки майбутнього педагога / Г. Товканець. - С .124-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: гуманізм, світогляд, вища школа
Wierzeĵska, Ĵoanna Ewa. Poczucie odpowiedzialności zawodoweĵ pedagogȯw szkolnych / Ĵ. E. Wierzeĵska. - С .134-152. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: шкільний педагог, робота педагогіки, почуття професійної відповідальності
Семеног, Олена. Професійний розвиток педагога в контексті освіти для миру / О. Семеног. - С .153-166. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, педагог, міждисциплінарність
Падалка, Олег. Технологія професійно-економічної підготовки вчителя: інноваційний аспект / О. Падалка. - С .167-176. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійна освіта, нововедення
Шагаєва, Ольга. Професійна етика педагога у контексті реалізації освітніх пріоритетів / О. Шагаєва. - С .177-187. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: етика, професійна етика, педагог професійного навчання
Биков, Валерій. Хмаро орієнтовані мережні інструменти підтримування освітніх досліджень у міжнародному просторі відкритої науки / В. Биков, М. Шишкіна. - С .189-201. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: хмарні технології, освітньо-наукове середовище, відкрита наука
Sałata, Elźbieta. Media a edukacja dla pokoju / E. Sałata, J. Jarocka-Piesik. - С .202-210. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта для миру, функції засобів мас-медії, шанси і загрози
Гуревич, Роман. Професійна освіта у вимірах інформаційного суспільства / Р. Гуревич, М. Кадемія. - С .211-221. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: нова система освіти, професійна освіта, випереджувальна освіта
Березівська, Л. Електронний інформаційно-бібліографічний ресурс "Видатні педагоги України та світу" як основа професійної підготовки педагогів / Л. Березівська. - С .222-228. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: педагогічна освіта, електронні ресурси, інформаційно-бібліографічні ресурси
Карташова, Любов. Соціально-педагогічний контекст безперервної освіти для миру у відкритому університеті в умовах інформаційного суспільства / Л. Карташова, М. Кириченко, В. Олійник. - С .229-245. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: відкритий університет, професіоналізм, професійний розвиток фахівців
Головченко, Гліб. Соціальна роль медіаосвіти в умовах глобалізаційно-інформаційних змін / Г. Головченко. - С .246-259. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: медіаосвіта, цифрові технології, соціум
Годлевська, Катерина. Соціальні медіа як інструмент освіти для миру / К. Годлевська. - С .260-271. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: соціальні мережі, медіаграмотність, медіа-платформи
Різник, В’ячеслав. Smart-освіта як інструмент розбудови миру, консолідації та професійного розвитку в інформаційному суспільстві / В. Різник, А. Ігнасяк-Шульц, В. Крикун. - С .272-283. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освітня парадигма, інноваційні методики навчання, хмарні технології
Бойчук, Віталій. Stem-освіта як приклад інтедисциплінарної взаємодії науки і мистецтва / В. Бойчук, О. Бойчук. - С .284-292. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: інтердисциплінарність, мистецтво, гуманізація
Кузьмінський, Анатолій. Утвердження гуманістичних цінностей у діяльності польських і українських діячів культури й освіти / А. Кузьмінський. - С .294-305. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, гуманітарно-екзистенційна парадигма, польський досвід
Носко, Микола. Українсько-польські проекти: регіональний досвід / М. Носко, О. Проніков, Н. Терентьєва. - С .306-316. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: українсько-польські проекти, освіта, регіональний досвід
Пугач, Анжеліна. Університтетські центри полоністики у розвитку міжкультурної компетентності майбутніх учителів / А. Пугач, Н. Дівінська. - С .317-329. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжкультурна компетентність, культурна ідентичність, культурна компетентність
Бенч, Ольга. Лемківська традиційна культура в контексті польських та українських реалій / О. Бенч. - С .330-344. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: культура, педагогіка, асиміліція
Пазюра, Наталія. Формування навичок іншомовної комунікації для діалогу представників різних культур в умовах інтернаціоналізації вищої освіти азійських країн / Н. Пазюра. - С .345-355. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: іншомовна підготовка, соціокультурний чинник, інтернаціоналізація вищої освіти
Постригач, Надія. Розвиток педагогічної освіти для миру в Іспанії / Н. Постригач. - С .356-371. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта з прав людини, педагогічна освіта для миру, культура миру
Zhizhko, Olena. The culture of peace in adult education: its epistemological bases from the jesuit philosophy / O. Zhizhko. - С .372-381. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: філософське підґрунтя освіти для миру, педагогіка єзуїтів, ідея еклектичного ставлення до наукового пошуку
Tadeusz, Aleksander. Międzynarodowe konferencje oświaty dorosłych strategią utrwalania globalnego pokoju / A. Tadeusz. - С .383-399. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: конференції з навчання дорослих, стратегія зміцнення глобального миру
Лук’янова, Лариса. Неформальна освіта різних категорій дорослого населення: теоретичні аспекти, методичні засади / Л. Лук’янова, Л. Ващенко. - С .400-417. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, онлайн-навчання, програми
Pikuła, Norbert. Edukacla osǒb starszych a ich uczestnictwo w źyciu społeczym / N. Pikuła. - С .418-427. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта, освітня діяльність, соціальна діяльність
Огієнко, Олена. Неформальне навчання дорослих для демократичного громадянства у контексті освіти для миру: досвід розвинених країн / О. Огієнко. - С .428-443. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неформальна освіта, активне громадянство, скандинавські країни
Пєхота, Олена. Навчання дорослої людини миру на засадах розвитку її життєвих навичок / О. Пєхота. - С .444-453. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта впродовж життя, неформальна освіта дорослих, позитивне ставлення до людини
Пилинський, Ярослав. Філософські засади деліберативного навчання дорослих громадян / Я. Пилинський. - С .454-465. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: громадянська освіта, співробітництво, критичне мислення
Біда, Олена. Міжнародний досвід розвитку освіти дорослих / О. Біда, І. Орос. - С .466-476. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міжнародні звязки, система освіти дорослих, формальна і неформальна освіта дорослих
Самойленко, Оксана. Неперервна освіта дорослих: досвід країн ЄС / О. Самойленко. - С .477-485. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: неперервна освіта, освіта дорослих, інформаційна освіта
Сиско, Наталія. Компетентність викладачів закладів професійної (професійно-технічної) освіти у наданні учням першої психологічної допомоги / Н. Сиско. - С .486-494. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: викладач, заклад професійної освіти, перша психологічна допомога
Марусинець, Маріанна. Стратегічний розвиток освіти дорослих Австрії в умовах мирного співіснування / М. Марусинець. - С .495-501. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: освіта дорослих, освітній простір, мирне співіснування
Ничкало, Нелля. Людський капітал у контексті освіти для миру / Н. Ничкало. - С .503-516. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: державна політика, професійна освіта, виробничий персонал
Radkevych, Valentyna. From sustainable development goals quality assurance in vocational education / V. Radkevych, O. Radkevych. - С .517-531. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: якість професійної освіти, цілі сталого розвитку суспільства, зміст професійної освіти
Авшенюк, Наталія. Освіта для миру у контексті знаннєвої дипломатії ООН: концепції, теоретичні ідеї, досвід упровадження / Н. Авшенюк. - С .532-544. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: врегулювання конфліктів, миробудування, знаннєва дипломатія
Козяр, Михайло. Можливості застосування змішаного навчання у професійно-екстремальній підготовці фахівців з надзвичайних ситуацій / М. Козяр. - С .545-552. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійно-екстремальна підготовка, фахівці з надзвичайних ситуацій, дистанційне навчання
Діденко, Олександр. Підготовка пілотів до виконання завдань міжнародних миротворчих операцій як організаційно-педагогічна проблема / О. Діденко, Т. Плачинда. - С .553-560. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: пілоти, готовність майбутніх пілотів, підготовка до міжнародних миротворчих операцій
Бородієнко, Олександра. Програма ООН із відновлення та розбудови миру у закладах професійної освіти Донецької і Луганської областей / О. Бородієнко, В. Смаль, М. Биковський. - С .561-574. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: модернізація, професійна освіта, управлінські якості
Бідюк, Наталя. Кореляція внутрішньої мовної політики США в епоху глобальної комунікації / Н. Бідюк. - С .575-588. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: мовна політика, мультикультуралізм, імміграційні процеси
Бистрова, Богдана. Проблема підготовки фахівців з кібербезпеки у документах міжнародних організацій / Б. Бистрова. - С .589-600. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: кібербезпека, міжнародне співробітництво, кіберпростір
Фурсенко, Тетяна. Роль професійних об’єднань у підготовці сучасного фахівця / Т. Фурсенко. - С .601-610. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: вища освіта, професійне об’єднання, якість надання освітніх послуг
Базиль, Людмила. Реалії інноваційного розвитку закладів професійної (професійно-технічної) освіти в Україні / Л. Базиль, В. Орлов. - С .611-622. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійна освіта, дослідно-експериментальна робота, інноваційний розвиток закладів професійної освіти
Tymkiv, Nadiia. Modernization of petroleum engineering education in terms of sustainable development tasks / N. Tymkiv. - С .623-634. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: міждисциплінарна нафтогазова освіта, сталий розвиток суспільства, професійні компетенції
Царьова, Євеліна. Професійний розвиток майстрів виробничого навчання у контексті освіти для миру / Є. Царьова. - С .635-642. - Бібліогр. в кінці ст.
Кл.слова: професійний розвиток, майстер виробничого навчання, заклад професійної освіти
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освіта--Мир--Філософські засади--З’їзди і конференції -- Збірники

Кл.слова (ненормовані):
освіта для миру -- інтердисциплінарність освіти -- гуманістична педагогіка -- засади -- наукова освіта -- стратегія сталого розвитку -- національно-патріотичне виховання -- освіта -- інформаційне суспільство -- полікультурна освіта
Дод.точки доступу:
Кремень В. Г. \головний редактор\
Ничкало, Н. Г. \редактор\
Коцур, В. П. \редактор\
Шльосек, Ф. \редактор\
Міністерство освіти України
Національна академія педагогічних наук України
Відділення професійної освіти і освіти дорослих
Комітет педагогічних наук Польської академії наук
Наукове товариство "Польща - Україна"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.


    Павлюк, Р. О.
    Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки [Електронний ресурс] / Р. О. Павлюк. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2015. - № 2(10). - С. 217-228. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна діяльність -- іншомовна підготовка -- науковий проект -- навчання -- засноване на дослідницькій основі -- професійна підготовка
Анотація: У статті розглянено поняття науково-дослідної підготовки магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки. У процесі аналізу наукової літератури запропоновано теоретичну модель науково-дослідної іншомовної підготовки магістрів педагогічної світи; визначено форми роботи студентів, основною з яких є науковий проект; запропоновано різні види діяльності студентів під час роботи над науковим проектом.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах:
(24.01.2018р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Головатенко, Т.
    Особливості змісту професійної підготовки вчителя початкової школи до роботи в мультилінгвальному середовищі в Україні та Фландрії (Бельгія) [Електронний ресурс] / Т. Головатенко. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 1/2. - С. 242-258, DOI 10.28925/2312-5829.2019.1-2.241258. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- компетентісно-орієнтоване навчання -- міжпредметна інтеграція -- мультилінгвальне середовище -- мультилінгвальність -- професійна підготовка
Анотація: В статті здійснений порівняльний аналіз програм підготовки майбутніх вчителів початкової школи до роботи у мультилінгвальному середовищі на прикладі Artesis Plantijn Hogeschool Antwerpen та Київського університету імені Бориса Грінченка; виділено та систематизовано спільні тенденції професійної підготовки на рівні змістовно-методичного забезпечення, а саме: тривалість загально-педагогічної підготовки, компетентнісноорієнтоване навчання, індивідуалізація професійної траєкторії розвитку майбутнього вчителя, міжпредметна інтеграція на рівні освітньої програми, вивчення іноземних мов та методик їх навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

10.


    Cоломаха, А.
    Затосування словникових он-лайн тренажерів для формування іншомовної лексичної компетенції майбутнього педагога [Електронний ресурс] / А. Cоломаха. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 143-155, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.143155. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
вихователь закладу дошкільної освіти -- вчитель початкової школи -- іншомовна підготовка -- лексична компетенція -- педагог -- словниковий онлайн тренажер -- цифрові засоби навчання
Анотація: У статті розглянуто сучасні підходи та інноваційні засоби розвитку іншомовної комунікативної компетенції майбутніх педагогів. Автор підкреслює необхідність широкого використання цифрових технологій в процесі іншомовної підготовки сучасних студентів як складника професійної педагогічної компетентності, оскільки застосування он-лайн ресурсів сприяє не тільки оволодінню іноземної мови, а й одночасно є прикладом з методичної точки зору і може застосовуватися у подальшій педагогічній діяльності на заняттях з іноземної мови у закладах дошкільної освіти та на уроках з іноземної мови в Новій український школі. Для практичного застосування запропоновані словникові онлайн тренажери, які автор використовує на заняттях з дисципліни «Іноземна мова з методикою навчання (німецька мова)» в процесі підготовки бакалаврів спеціальностей 013 «Початкова освіта», 012 «Дошкільна освіта».
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

11.


    Лашук, Н.
    До питання іншомовної підготовки в системі неперервної освіти [Електронний ресурс] / Н. Лашук, Л. Гречок, С. Кормільцина. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2021. - № 2. - С. 91-104, DOI 10.28925/2312-5829.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- іншомовна підготовка -- методи -- неперервна освіта -- освіта дорослих -- принципи -- стратегії
Анотація: Статтю присвячено розгляду проблем, що стосуються іншомовної підготовки дорослих в системі неперервної освіти. Дано визначення неперервної освіти згідно документів ЮНЕСКО. Виділено переваги безперервного навчання та труднощі, які необхідно враховувати в освітньому процесі дорослих, зокрема, брак часу або відсутність умов для відповідного освітнього середовища, обмеження навчання конкретними цілями та завданнями, доступ лише до спеціалізованих сегментів знань, неготовність до змін і кардинальної реструктуризації системи знань і навичок у різних умовах або контекстах. Підкреслюється важливість активізації шести навчальних компонентів (раціонального, емоційного, соціального, фізичного, метафоричного, духовного) з метою удосконалення освітнього процесу. Акцентовано увагу на принципах неперервної освіти та завданнях, які потрібно вирішити у контексті їх реалізації: які методи, прийоми та стратегії вибрати для залучення попередньої системи знань здобувачів, підвищення їх успішності, рефлексії, контролю над процесом навчання. Проаналізовано важливість іншомовної підготовки з метою формування іншомовної комунікативної компетентності та роль іноземної мови як інструмента пізнання та здобуття знань. Установлено, що іноземна мова є важливим компонентом професійної підготовки фахівців будь-якої галузі знань. Запропоновано комбінування методів розвитку критичного та креативного мислення, кооперативного навчання, проблемного, проєктного методів як ефективних для формування іншомовної комунікативної компетентності дорослих. Відмічено важливість наступності між етапами оволодіння іноземною мовою та використання «формувального оцінювання» попередньої системи знань. Запропоновано стратегії розвитку критичного мислення «ІНСЕРТ», «Знаю – Хочу дізнатися – Дізнався», створення ментальних карт для встановлення зв’язку з попередніми та здобутими знаннями, для визначення перспектив в іншомовній підготовці. Зроблено висновок, що нові підходи у професійній освіті спонукають до перегляду шляхів іншомовної підготовки фахівців через призму неперервності та збереження наступності, зв’язку з попереднім досвідом та системою знань.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Гречок, Л.
Кормільцина, С.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Rudnik, Y.
    Foreign language educational environment of a modern university in Ukraine [Електронний ресурс] / Y. Rudnik, L. Petryk, N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 2. - P89-101, DOI 10.28925/2412-0774.2024.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
університет -- іншомовна підготовка -- іншомовне освітнє середовище -- цифрове середовище -- освітнє середовище
Анотація: Більшість університетів прагнуть створити сприятливе освітнє середовище відповідно до сучасних тенденцій та вимог. У роботі проаналізовано та систематизовано сутність понять «освітнє середовище» та «іншомовне середовище» на основі досліджень українських та зарубіжних вчених. Спираючись на типологію освітніх середовищ та аналіз літератури, автори статті уточнюють розуміння поняття «іншомовне освітнє середовище». З огляду на виклики сучасності, спричинені COVID-19, епохою пост-COVID-19 та війною в Україні, представлено та обговорено чинники, що впливають на трансформацію сучасного освітнього середовища. У статті упорядковано наявні наукові розвідки з досліджуваної проблеми та представлено авторське бачення сучасного освітнього середовища сучасного університету в умовах сьогодення, яке передбачає опис технологій, що використовуються для задоволення різноманітних освітніх потреб і задоволення технологічних вимог. Таким чином, типовими рисами такого освітнього середовища є персоналізація, гнучкість, залученість, інтерактивність, доступність, а також мультисенсорний і багатомодальний досвід. Створення зазначеного середовища можливе завдяки спеціалізованій підготовці нинішнього професорсько-викладацького складу та стимулюванню та професійній підготовці майбутніх педагогів. Розкритий у статті досвід базується на роботі авторів на Факультеті педагогічної освіти Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, а саме зі студентами спеціальностей 012 Дошкільна освіта та 013 Початкова освіта.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Petryk, L.
Kosharna, N.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)