Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (4)Наукові періодичні видання Університету (33)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=існування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 160
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.


    Anatoly, Bessalov
    3-and 5-isogenies of supersingular Edwards curves = 3-і 5-ізогенії суперсінгулярних кривих Едвардса / Bessalov Anatoly, Grubiyan Evgeniy, Sokolov Volodymyr // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2020. - N 8. - С. 6-21, DOI 10.28925/2663-4023.2020.8.621. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
крива в узагальненій формі Едвардса -- повна крива Едвардса -- скручена крива Едвардса -- квадратична крива Едвардса -- порядок кривої -- порядок точки -- ізоморфізм -- ізогенія -- ядро ізогенії -- квадратичний відрахування -- квадратичний невирахування
Анотація: Дан аналіз властивостей і умов існування 3-і 5-ізогеній повних і квадратичних суперсінгулярних кривих Едвардса. Для завдання інкапсуляції ключів на основі алгоритму SIDH запропоновано використовувати ізогенії мінімальних непарних ступенів 3 і 5, що дозволяє обійти проблему особливих точок 2-го і 4-го порядків, характерну для 2-ізогеній. Наведено огляд основних властивостей класів повних, квадратичних і скручених кривих Едвардса над простим полем. Формули для ізогеній непарних ступенів приведені до вигляду, адаптованому до кривих в формі Вейєрштрасса. Для цього використовується модифікований закон складання точок кривої в узагальненій формі Едвардса, який зберігає горизонтальну симетрію зворотних точок кривої. Наведені приклади обчислення 3-і 5-ізогенна повних суперсінгулярних кривих Едвардса над малими простими полями і обговорюються властивості композиції ізогеній для їх обчислення з ядрами високих порядків. Отримано формули верхніх оцінок складності обчислень ізогеній непарних ступенів 3 і 5 в класах повних і квадратичних кривих Едвардса в проективних координатах побудовано алгоритми обчислення 3-і 5-ізогеній кривих Едвардса зі складністю 6M+4Sі 12M+5Sвідповідно. Знайдено умови існування суперсінгулярних повних і квадратичних кривих Едвардса порядку 4·3m·5nі8·3m·5n. Визначено деякі параметри криптосистеми при реалізації алгоритму SIDH на рівні квантової безпеки 128 біт
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Evgeniy, Grubiyan
Грубіян Євген Олександрович
Volodymyr, Sokolov
Соколов Володимир Юрійович
Бессалов Анатолій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Nastas, D.
    Analysis of the experience of the countries of eastern asia in preparation of future primary school teachers by the implementation of digital technologies = Аналіз досвіду країн Східної Азії з підготовки майбутніх учителів початкової школи шляхом імпломентації цифрових технологій / D. Nastas // Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету = Open educational e-environment of modern University : науковий журнал. - 2019. - N 7. - С. 40-47, DOI 10.28925/2414-0325.2019.7.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2414-0325

Кл.слова (ненормовані):
підготовка майбутніх учителів -- вища освіта Східної Азії -- цифрові технології
Анотація: Надзвичайно потужного розвитоку набули цифрові та хмаро орієнтовані технології, широко застосовуються BigData та Web-технології, набуває популяризації штучний інтелект та інтернет «розумних речей», смартфони та інші ґаджети стали невід’ємною частиною існування у цивілізованому суспільстві. Стрімка диджиталізація зумовила ситуацію, коли навчання відбувається стихійно та неформально. В сучасних реаліях освітній процес має швидко трансформуватись та сприяти набуттю цифрових компетенцій у всіх його учасників. Необхідно дотримуватись правил безпечної та ефективної взаємодії із цифровим контентом, формувати медіакультуру та медіаінформаційну грамотність. Для подолання викликів, які постають у цифрову епоху, неоюхідно забезпечити якісну підготовку майбутніх учителів, тому нашою метою було дослідити та проаналізувати особливості освітнього процесу ЗВО країн як мають значні здобутки у сфері створення та розповсюдження найсучасніших ІТ-технологій. В статті проаналізовано освітній процес підготовки майбутніх учителів початкової школи країн Східної Азії, а саме: Кореї, Японії, Китаю (описано рівні підготовки у ЗВО, вказано на особливості формування освітньої програми та перераховано освітні цілі, які має досягти майбутній учитель початкових класів). Наведено відомості щодо дослідженя, яке ініційовано та проведено Корейським дослідницьким фондом та описано основні ідеї SMART-освіти у розумінні корейських колег. З’ясовано як здійснюється підготовка майбутніх учителів початкової школи Кореї із шести основних предметів із поєднанням цифрової грамотності, які будуть викладатись у молодшій школі. Представлено вектор реформування вищої освіти Японії, який спрямований на розвиток концептуально нових підходів організації освітнього простору із поєднанням класичної педагогіки та ІТ, також представлено відомості про особливості сертифікації майбутніх та діючих учителів. У статі приділено увагу освітнім інноваціям (взаємодію між IT і освітою), які було окреслено Головою КНР Сі Цзіньпін. Надано перелік якостей, якими має володіти китайський учитель у ХХІ столітті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Настас, Дар’я Леонідівна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

3.


    Ebo, S.
    Death in Igbo African ontology = Смерть в онтології африканського народу Ігбо / S. Ebo // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P22-28. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
смерть -- пошуки сенсу свого існування -- африканське суспільство ігбо -- концептуалізація смерті в уявленнях ігбо
Анотація: Смерть - це виклик будь-яким дослідженням людини, її кінцева головоломка. Смерть незмінно знаходиться в центрі людських пошуків сенсу свого існування. Різні культури в різні епохи наближалися до смерті через широку гаму значень і смислів. Африканська спільнота Ігбо, як і інші культури у світі, зіткнулася зі смертю у своїй спробі філософського обґрунтування сенсу свого життєвого досвіду. Людина не повинна просто зникати. Ігбо, як і більшість представників людського роду, відмовляються остаточно прийняти смерть. Серед Ігбо смерть - це континуум. Померлі продовжують жити в пам'яті й діяльності спільноти. Їхній статус на землі мертвих, яка, до речі, не є далекою від місця проживання спільноти, залежить від того, наскільки добре вони жили й наскільки добре їхні нащадки виконували свої обов'язки по відношенню до них, особливо щодо їх поховання. В онтології Ігбо суспільство є центром існування. Навіть у світі мертвих мертві існують для своєї громади. Вони повинні продовжувати робити добро для спільноти, забезпечувати сприятливі умови для богів. Навіть коли мертві не викликають прихильності предків, вони не просто зникають. Вони витають навколо громади, спричиняючи великі незручності для їх близьких, сімей та спільноти в цілому. Коли Ігбо помирає, він не бажає ані бути об'єднаним з богом на небесах, ані бути покараним демоном у пеклі. Його істота по суті визначається як продовження "перебування з громадою". У статті цей унікальний досвід Ігбо щодо розуміння смерті фіксується за допомогою вивчення письмових джерел, усних традицій та інтерв'ю, безпосереднього спостереження за звичаями спільноти на практиці та аналізу живого спілкування. Серед існуючих у світовій філософській спадщині інтерпретацій смерті необхідно чітко виокремлювати унікальну концепцію Ігбо, яка одночасно стосується й проблеми сенсу життя
Дод.точки доступу:
Ебо Сократ


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.


    Komar, V.
    Eastern Europe in Polish Political Conceptions during 20-30-s of the 20th century = Східна Європа в польських політичних концепціях 20-30-х років ХХ ст. / V. Komar, I. Komar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P41-46. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
геополітика -- Польща -- концепція інкорпорації -- федералізм -- прометеїзм
Анотація: У статті зроблено спробу проаналізувати роль і місце Східної Європи в польських геополітичних концепціях міжвоєнного періоду. Метою дослідження є науковий аналіз ідеології та політики федералізму й прометеїзму, що реалізувалися в політиці частини табору санації Польщі, який поділяв політичні погляди Ю. Пілсудського. Відповідно до мети поставлено завдання: дослідити роль і місце українського питання в східній політиці Польщі. У статті підкреслено, що протягом міжвоєнного періоду в геополітиці Польщі найбільше уваги приділялося східному напрямку. Польські національні демократи пропагували концепцію інкорпорації, що передбачала залучення до Польщі земель на сході з польською етнічною або культурною перевагою. Прихильники Ю. Пілсудського об'єдналися навколо концепції федералізму, за якою незалежна Україна, Литва і Білорусь мали утворити спільну з Польщею державу на зразок давньої Речі Посполитої. Поразка федераційної ідеї, що засвідчив Ризький договір 1921 р., дала поштовх до формування концепції прометеїзму Польщі. Від федераційної програми вона відрізнялася фактом існування Радянського Союзу й залученням в орбіту польських впливів національної еміграції не лише зі Східної Європи, а й із Середньої Азії та Далекого Сходу. У статті вперше в українській історіографії здійснено спробу комплексного дослідження концепції прометеїзму в зовнішній і внутрішній політиці Польщі; з'ясовано ідейні витоки й традиції східної політики Польщі, що стали складовими концепції прометеїзму, зокрема федераційної програми польських соціалістів; проаналізовано еволюцію ідеї прометеїзму Польщі в міжвоєнний період; запропоновано авторське розуміння специфіки становлення й розвитку міжнародного прометеївського руху, який під егідою Польщі об'єднав емігрантів з колишньої Росії.
Дод.точки доступу:
Komar, I.
Комар Ірина
Комар Володимир


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.


    Martych, R.
    Evolution of perception of "living” in religious and philosophical discourse = Еволюція уявлень про "живе" в релігійно-філософському дискурсі / R. Martych // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
буття -- людина -- життя -- концепт -- дискурс -- релігія -- етика -- біоетика -- цінність
Анотація: Сучасний науковий дискурс, який має в своїй основі постнекласичну наукову картину світу і ґрунтується на перманентно-транзитивних флуктуаціях епохи постмодерну, все ж включає в себе такі одвічні питання, як проблема людини, її життя і здоров'я, основних факторів буття світу і людського буття в світі. Життя - це єдиний біологічно можливий спосіб буття людини в світі. Цінність його полягає не тільки в особливостях існуючих біологічних форм і різноманітних проявів, які є, проте, в своїй сукупності унікальним феноменом буття, але і в можливості саморефлексії, усвідомленого переживання самого явища і здатності до формування на цій основі символічних картин буттєвого світу. Метою даної роботи є дослідження трансформації наукового дискурсу щодо поняття "живого" в рамках становлення і розвитку релігійно-етичних вчень. Для реалізації цієї мети автором аналізується категоріальний каркас поняття "живого". Аналізуючи класичні філософські та сучасні наукові підходи до визначення поняття "живого", автором виділяються два основні підходи до визначення життя - субстратний і функціональний. Основна увага в статті зосереджена на аналізі релігійного та біоетичного дискурсів у вченні про "живе". Біоетичний дискурс виходить з необхідності виявлення моральних норм та імперативів, здатних відповідати на питання про межі існування "живого" і визначати моральні можливості впливу (розширення або звуження) на ці кордони. Однією з фундаментальних проблем біоетики є проблема життя як цінності. У сучасному біоетичному дискурсі сформувалися дві основні точки зору з цього приводу. Першу можна назвати етикою сакральності життя або життя як найвищої цінності (sanctity of life), другу - етикою якісного життя (quality of life). Сакральність життя передбачає ставлення до феномену "живого" як до об'єкта виняткової ваги, найважливішої цінності і на цій підставі вимагає побожного до нього відношення. Найбільш яскраво і повно такий підхід представлений сучасним релігійним дискурсом. Релігійний зміст біоетичного дискурсу про "живе" проявляється по-перше, в утвердженні християнським персоналізмом об'єктивного онтологічного статусу людської особистості; по-друге, у вченнях християнських теологів, які стверджують красу і праведність життя, створеного Богом, де природа і людина в ній розуміються як щось сакральне, а тому дії, викликані проти них - грішні і неприпустимі; по-третє, основа людського життя корениться в духовному світі самої людини, співвіднесеного з божественною трансценденцією. Зроблено висновок про те, що сучасний релігійно-етичний дискурс формує систему категорій і концептів, що описують прикладні етичні понятійні конструкти з метою формування морального ставлення людини до всього живого. Запропонований авторський підхід дозволив зафіксувати сутність сучасного біоетичного дискурсу у вченні про "живе".
Дод.точки доступу:
Мартич Руслана


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Shatalov, Y.
    Grenz’s Communitarian Ecclesiology = Еклезіологія спільноти Стенлі Дж. Ґренца / Y. Shatalov, J. Stanley // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P94-97. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Стенлі Дж. Ґренц -- еклезіологія спільноти -- еклезіологія -- спільнота -- Церква
Анотація: Стаття присвячена дослідженню еклезіології спільноти канадським богословом Стенлі Дж. Ґренцем. Ґренц розглядає постмодерністську ситуацію як корисну перспективу, яка суперечить договірній еклезіології, орієнтованій на особистість. Він визнає переваги індивідуалізму (наприклад, священство всіх віруючих); проте справедливо вказує на небезпеку зменшення спільнотності послідовників Христа у порівнянні з індивідуальними групами людей, об'єднаних спільними інтересами щодо певних практик або тих, які вважають, що їхня участь у тій чи іншій групі принесе користь їхньому особистому добру. Ґренц бачить спільноту як основу формування особистої ідентичності, він не має на увазі якийсь географічний чинник їхньої характеристики. На думку Ґренца, індивідуальна ідентичність ніколи не є приватною реальністю, оскільки наділена елементом спільноти, в якій бере участь та формується. Він вважає, що є щонайменше три характеристики, спільні для будь-якої церковної спільноти, а саме: по-перше, спільнота сформована з групи людей, які мають схожі погляди на життя та поділяють однакову аксіологічну систему; по-друге, всі спільноти відзначаються т. зв. "груповим фокусом", що визначає загальну солідарність між християнами-учасниками спільноти та характеризується загальним відчуттям групової ідентичності, що сприяє солідарності; по-третє, т. зв. "індивідуальний фокус", що підтверджує сучасні соціологічні дослідження, які на основі спостережуваних поведінкових даних визначають церкву як соціальну групу пов'язаних між собою двох і більше осіб, що поділяють визначену "спільну свідомість". Тому спільнота є невід'ємною частиною епістемології, формування нашої особистості, а також становлення характеру, чеснот та цінностей. Спільнота формує зміст Царства Божого і є одним із центральних мотивів Біблії. Ґренц робить висновок, що Царство є "сферою існування", в якій людство покликане жити. Відповідно, Церква "є ключовою частиною есхатологічної реальності", яку Бог об'явить певного дня і, таким чином, є "знаком Царства". Церква є фундаментальним засобом відображення божественного образу. Участь у християнській спільноті містить трансформацію особистого наративу відповідно до історії Ісуса, а також прийняття історії цієї християнської спільноти як власної.
Дод.точки доступу:
Stanley, J.
Шаталов Євген


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Bessalov, A. V.
    How to construct CSIDH on quadratic and twisted Edwards curves = Як побудувати CSIDHНА квадратичних і скручених кривих Едвардса / A. V. Bessalov // Кібербезпека: освіта, наука, техніка : електронне наукове видання. - 2022. - N 15. - С. 148-163, DOI 10.28925/2663-4023.2022.15.148163. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2663-4023

Кл.слова (ненормовані):
крива в узагальненій формі Едвардса -- повна крива Едвардса -- квадратична крива Едвардса -- порядок кривої -- порядок точки -- ізоморфізм -- ізогенія -- квадратичний лишок
Анотація: В одної з відомих робіт виявлені некоректна постановка і невірне рішення задачі імплементації алгоритму CSIDH на кривих ЕдвардсаdE. Дана розгорнена критика цієї роботи с доведенням неспроможності її концепції. Розглянуті специфічні властивості трьох неізоморфних класів суперсингулярних кривих в узагальненої формі Едвардса: повних, квадратичних та скручених кривих Едвардса. Визначені умови існування кривих усіх 3-х класів зпорядком кривих1+pнад простим полемpF. Імплементація алгоритму CSIDH на ізогеніях непарних простих степенів базується на застосуванні пар квадратичного кручення еліптичних кривих. З цією метою алгоритм CSIDH можна будувати якна повних кривих Едвардса з квадратичним крученням всередині цього класу, або на квадратичних і скручених кривих Едвардса, які створюють пари квадратичного кручення. В противагу до цього автори відомої роботи намагаються довести теореми, які стверджують о наявності рішення всередині одного класу кривих dEз параметромd, який є квадратом. Проведено критичний аналіз теорем, лем, помилкових стверджень в цієї роботі. Доведено теорема 2 про квадратичне кручення в класах кривих Едвардса. Приведе номодифікація алгоритму CSIDH, побудованого на ізогеніях квадратичних і скручених кривих Едвардса, Для ілюстрації коректного рішення задачі розглянуто прикладобчислень Аліси і Боба в схемі розподілу секретів згідно алгоритму CSIDH при =239
Перейти до зовнішнього ресурсу https://csecurity.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Бессалов Анатолій Володимирович


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Alimba, C. N.
    Influence of Boko Haram Terrorist Group’s Attacks on the Livelihoods of the Rural Dwellers in Nigeria: A Historical Stroke and Empirical Analysis = Вплив атак терористичного угрупування «Боко Харам» на джерела існування сільських жителів у нігерії: історичний штрих і емпіричний аналіз / C. N. Alimba, M. S. Malgwi // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 2. - P5-13. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
засоби до існування -- Боко Харам -- сільські жителі -- штат Борно
Анотація: У статті розкрито деякі історичні, соціально-економічні та демографічні аспекти впливу терористичного угрупованння "Боко Харам" на господарство і населення Нігерії. Авторами було використано міждисциплінарний підхід та здійснено комплексний аналіз релігійно-конфесійної ситуації у Нігерії в останні роки першого двадцятиліття XXI ст. У статті використані унікальні статистичні дані, які були зібрані шляхом проведення опитувань, що дало можливість розкрити причинно-наслідкові зв'язки конфлікту і суспільну думку населення Нігерії у контексті проведеного дослідження на прикладі району місцевого управління Ховул. Порівняльний аналіз отриманих відсоткових даних опитування разом з глибоким аналізом комплексу зарубіжних і нігерійських джерел та історіографії дозволили авторам простежити тенденції перебігу релігійного конфлікту в Нігерії, спричиненого "Боко Харам", а також окреслити його вплив економічне життя місцевого населення та з'ясувати значення цього конфлікту в світовому та місцевому контекстах.
Дод.точки доступу:
Malgwi, M. S.
Мамман С. Мальві
Жиньєр Н. Алімба


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Rodyhin, K.
    Legends and realities of Ukrainian alchemy: the cultural and historical reminiscences Doctor Faust - Pan Twardowski = Легенди та реалії української алхімії: культурно-історичні ремінісценції доктор Фауст - пан Твардовський / K. Rodyhin, M. Rodyhin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P5-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
алхімія -- легендарний модус -- чорнокнижжя -- доктор Фауст -- пан Твардовський -- українська алхімія
Анотація: У статті розглянуто дотичні до "легендарного" модусу існування феномена західної алхімії в соціокультурному просторі легенди про "чорнокнижне" знання та його носіїв, зокрема, на східних рубежах ареалу поширення західної алхімії пізньосередньовічної та ранньомодерної доби. Схожість образів та сюжетів легенд свідчить про численні впливи і запозичення та, можливо, про їх архетипний характер, тобто існування станом на пізнє Середньовіччя єдиного європейського культурно-інформаційного середовища. Поширеність і популярність таких легенд свідчать на користь соціального вкорінення феномена алхімії та супутнього езотеричного знання на теренах ранньомодерної України.
Дод.точки доступу:
Rodyhin, M.
Михайло Родигін
Костянтин Родигін


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

10.


    Rodyhin, K.
    Legends and realities of Ukrainian alchemy: the Kyiv echo of legends of "philosophers’ dwellings" = Легенди та реалії української алхімії: київське відлуння легенд про «філософські оселі» / K. Rodyhin, M. Rodyhin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P39-45. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
алхімія -- архетипи -- архітектура -- Київ -- колективне несвідоме -- легенда -- символіка
Анотація: У статті на конкретних прикладах розглянуто соціокультурне відлуння буття феномена алхімії, досліджено підґрунтя та мотивацію створення новітніх алхімічних легенд у дусі концепції «філософських осель», засоби їх гіпотетичної реалізації в символіці та емблематиці архітектури київських будинків межі ХІХ - ХХ ст., зокрема так званого «будинку алхіміків» на Печерську. Концепція архетипового характеру алхімічних символів пояснює, чому в царині образотворчості на свідомому або підсвідомому рівні вони регулярно відтворюються та сприймаються соціумом. Проведений порівняльний аналіз фігур оздоблення фасадів «будинку алхіміків» початку ХХ ст. та подібних елементів архітектури інших київських будинків того часу виявляє їх подібність до графічних символів алхімії, хоча й не виявляє абсолютних збігів із представленими в алхімічних лексиконах. Відтак гіпотеза щодо алхімічних інтенцій власників або архітекторів будівель не є ані достеменно доведеною, ані остаточно спростованою і потребує подальших розвідок. Однак незалежно від цього розглянута ситуація ілюструє специфіку існування феномена алхімії в його легендарному модусі, коли для створення привабливої легенди конкретні історичні реалії не мають вирішального значення або використовуються вибірково. Прояви відлуння алхімічного світогляду в сучасному соціумі можуть мати як свідому, так і підсвідому природу. У випадку з «будинком алхіміків» на київському Печерську таким свідомим відлунням є сам факт апеляції до феномена алхімії. Показово, що назва «будинок алхіміків» з’явилася саме в наш час, коли відбувається зростання популярності теми алхімії в соціокультурному просторі. Відчутне відлуння феномена алхімії в реаліях суспільного життя є свідченням актуальності його буття в сучасному соціокультурному середовищі, адже засадничі аксіологічні ідеали явища не зазнали темпоральної девальвації. Нині, коли роль езотеричних і позанаукових феноменів у житті суспільства не є знівельованою, образ алхімії як альтернативи модерній раціональності набуває нової актуальності. Така ситуація видається типовою для перехідних епох, позначених глобальними зрушеннями світоглядних парадигм і аксіологічних орієнтацій, що спонукають людей наново відкривати «безодню буття», зокрема і в категоріях алхімічної філософії з її багатим образноміфологічним виміром. Рівною мірою подібні тенденції були притаманними і періоду кінця ХІХ - початку ХХ ст., коли й було побудовано так званий «будинок алхіміків» у Києві.
Дод.точки доступу:
Rodyhin, M.
Михайло Родигін
Костянтин Родигін


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Rodyhin, K.
    Legends and realities of Ukrainian alchemy: the way of being and the typology of the phenomenon = Легенди та реалії української алхімії: спосіб буття та типологія феномена / K. Rodyhin, M. Rodyhin // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 3. - P10-15. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
алхімія -- українська алхімія -- історичний та легендарний модуси -- прояви алхімії -- філософський аналіз -- типологія
Анотація: У статті розглядаються прояви соціокультурного існування алхімії. У рамках виконаного філософського аналізу феномену типологічно визначено два релятивні модуси алхімії - історичний та легендарний, - що є рамковими й окреслюють її контури. До першого автори відносять документально зафіксовані свідчення про історичні реалії буття феномена алхімії, до другого - відомості, відповідність яких історичним реаліям не має жодного значення і які утворюють окремий вимір алхімічної реальності в соціокультурному просторі. Найпоширеніші прояви численних похідних визначених модусів можна формалізувати як "авантюрні" та "міфологічно-чорнокнижні". На підставі запропонованої класифікації проведено аналіз алхімічних сакрально-когнітивних комплексів, диференційовано їх на складові, встановлено їх спосіб буття та взаємодії. Результати аналізу феномену алхімії в історико-філософському вимірі дозволяють сформулювати тезу про існування в Україні неперервної алхімічної традиції принаймні протягом семи століть, зокрема: в рамках легендарного модусу видається можливим пролонгувати існування феномена алхімії на українських теренах до ХХ - ХХІ ст. У межах історичного модусу феномена алхімії аналіз наявної інформації (зокрема, щодо "алхімічного сліду" на теренах Київщини за часів Олельківського ренесансу та в Галичині) дозволяє визначити нижню межу існування алхімії в Україні принаймні XIV - XV ст.
Дод.точки доступу:
Rodyhin, M.
Родигін Михайло
Родигін Костянтин


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Klynina, T.
    Legislative basis of the US Department of State: a historical background = Законодавчо-правове підґрунтя функціонування державного департаменту США: історична довідка / T. Klynina // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 4. - P55-58. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Державний департамент -- законодавчий акт -- зовнішня служба -- Закон Роджерса
Анотація: Стаття присвячена аналізу формування нормативно-правової бази, яка уможливила існування та функціонування Державного департаменту Сполучених Штатів Америки як головного органу у проведенні зовнішнього курсу країни. Автор наголошує, що певні історичні умови, в яких опинялася Америка в різні періоди свого існування, ставали певним викликом для подальшого існування Державного департаменту та й всієї дипломатичної служби, а тому на порядок денний постійно поставало питання про модернізацію дипломатичної служби США та переведення її на інший, якісно новий рівень. Саме тому з моменту поступового відходу від ідеї ізоляціонізму, американські правлячі кола намагалися «побудувати» таку дипломатичну службу, яка б мала всі ознаки гнучкості, професійності та демократичності. Автор зазначає, що безпосереднім підґрунтям існування зовнішньої служби є Конституція США, хоча вона в повній мірі не дає відповіді на питання про проведення зовнішньої політики саме Державним департаментом США, хоча в ній в загальних рисах зазначається роль Президента США у здійсненні зовнішньої політики. Загалом, у статті автор наголошує на змінах щодо статусу Державного департаменту та дипломатичної служби, які були внесені відповідними законодавчими актами (Закон Роджерса від 1924 р., Закон про зовнішню службу від 1946 року та 1980 року тощо), необхідність прийняття яких була викликана певними історичними умовами існування американської держави та її місця на світовій арені.
Дод.точки доступу:
Тетяна Клиніна


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Sadowska, J.
    Masowe przyjazdy Polaków na Ukrainę w latach 80. XX wieku jako przejaw przemian polityczno-gospodarczych w bloku wschodnim [Текст] = Масові приїзди поляків до України у 1980-х роках як прояв політичних та економічних змін у Східному блоці / J. Sadowska // Київські історичні студії = Kyiv Historical Studies : науковий журнал. - 2021. - № 2. - С. 75-86, DOI 10.28925/2524-0757.2021.210. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2524-0749

Кл.слова (ненормовані):
Східний блок -- Радянська Україна -- Польська Народна Республіка -- останнє десятиліття -- подорожі -- українсько-польські контакти
Анотація: Стаття присвячена темі українсько-польських контактів в останнє десятиліття існування СРСР. На основі польських історичних джерел було досліджено їх важливу частину — подорожі польських громадян на Схід. Переважна більшість контактів була неформальна, пов’язана з приватними поїздками туристичного характеру чи з відвідинами родини. Їх активізація, обставини й сутність були наслідком поступового занепаду комуністичної системи, що тривав у Польщі з 1980 р., а в Україні — з 1985 р. Поглиблення економічної кризи збільшило інтерес до перевезення товарів через кордон та їх незаконного продажу як джерела прибутку. Державні структури, що слабіли, не змогли чи не хотіли ефективно протидіяти цій практиці. Поступова лібералізація правил подорожей збільшила кількість гостей, які також цікавились минулим та культурою України.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://istorstudio.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Садовська Йоанна


Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф1 (1), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

14.


    Hnasevych, N.
    Personal development of person in models of cultural creation: ethical-philosophical reflexia = Особистісний розвиток людини в модусах культуротворення:етико-філософські рефлексії / N. Hnasevych, O. Morshchakova // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 3. - P27-33. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
особистість -- ідентифікація -- моральнісна самоідентифікація -- цінності -- смисли
Анотація: У статті досліджуються питання сутності процесів особистісного розвитку людини як реалізації її внутрішнього духовного потенціалу. Тематика дослідження формулюється у єдності рівнів усвідомленого само- і світовідношення особистості, що актуалізує проблему ідентичності. У статті акцентується увага на етичних компонентах розвитку внутрішньої духовної структури особистості, зазначається, що ціннісно-смислові позиції особистості безпосередньо впливають на розвиток її свідомості та ідентичну сформованість; найвищим досягненням людини у процесах самоздійснення в світі культури й громадського життя, є моральнісна самоідентифікація як прояв усвідомленого обов'язку та відповідальності особистості у площині соціального самовираження. Джерельною базою дослідження виокремлено праці філософсько-культурологічного спрямування, в яких проблема особистісного розвитку людини, ціннісно-смислових параметрів її соціокультурного буття розглядається в аспектах розуміння природи смислопошуку людини, здатності до культуротворення. У статті акцентується увага на етичних вимірах існування людини у сучасному світі, підкреслюється, що людина здатна до культивування соціального середовища внаслідок можливостей духовного осмислення реальності й змінення власного буття. Етос людини розгортається в напрямку здійснення процесів культуротворчості, що має визначальний вплив як на процеси вдосконалення внутрішнього світу особистості, так і на "культурний космос" довкілля. Згідно етико-культурологічного підходу, проблематика особистісного розвитку людини представлена з позицій філософсько-методологічного аналізу, дослідницька увага концентрується на креативному значенні таких смислових концептів, як "особистість", "ідентичність", "моральність", "смисли" тощо. Проаналізовано етико-смислове підґрунтя особистісного самовизначення людини, яке зароджується як індивідуалізована потенція виходу до обріїв світу зовнішнього й проектування "образу себе" в умовах цього світу. Специфіка особистісного розвитку людини базується на визнанні принципової діалогічності людського існування, вираженої поєднанням ідеальної спрямованості моральнісного світу людського "Я" та проблемою об'єктивних вимог соціальної реальності як практики організації міжособистісних відносин. Узагальнено, що під впливом культури людина зазнає внутрішніх трансформацій, що є необхідною умовою творення її ідентичності, яка не виводиться безпосередньо із соціальних впливів, але є результатом рефлексії, осмислення, ціннісного відношення, зусиль самосвідомості, - завдяки цим культуротворчим можливостям людини відбувається функціонування світу повсякдення, конструюються сучасні індивідуальні практики життя, втілюючись у колективних формах людського співіснування.
Дод.точки доступу:
Morshchakova, O.
Надія Гнасевич


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.


    Shepetiak, O.
    Philosophy of religion in Ukrainian and Western science = Філософія релігії в українській і західній науці / O. Shepetiak // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 3. - P89-93. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
філософія релігії -- релігієзнавство -- релігія -- існування Бога -- атрибути Бога -- теологія -- проблема існування Бога
Анотація: Філософія релігії є однією з найпопулярніших філософських дисциплін в західноєвропейських та американських університетах. В українській освітній системі поняття "філософія релігії" також присутнє. Однак, значення, яке надається цьому поняттю в українському і західному наукових середовищах, не тотожне. З'ясування цих відмінностей становить актуальність статті. Головним методом дослідження є компаративний аналіз: робота засновується на аналізі підручників з філософії релігії, написаних на Заході, та порівнянні їх із доробками вітчизняних релігієзнавців. Головним новаторським результатом, досягнутим у статті, є висвітлення відмінності розуміння поняття "філософія релігії" в українській і західній наукових традиціях. В Україні філософія релігії - це філософська дисципліна, яка вивчає феномен релігії, тоді як в західноєвропейському та американському науковому середовищі предметом філософії релігії є Бог. Така відмінність підходів обумовлена різницею ідейних основ. Радянське релігієзнавство, яке домінувало в Україні впродовж декількох десятиліть і все ще зберігає вплив на велику частину наукового середовища, ґрунтувалось на марксистському атеїзмі та розуміло релігію не як відносини людини з Найвищою Сутністю, а як плід соціальних відносин. Іншими словами, для марксистського релігієзнавства релігія - це соціальний феномен, тобто дійсність, народжена соціумом. На Заході, де філософія релігії ніколи не перебувала на службі тоталітарної ідеології, предметом цієї дисципліни залишається Бог. Предметом свого вивчення західна філософія релігії близька до теології, яка також пізнає Бога. Відмінністю між ними є метод дослідження: філософія релігії пізнає Бога розумом, а теологія - через одкровення. Завданням, яке ставлять перед філософією релігії на Заході, є пізнання Бога людським розумом. Західна традиція намагається відокремити знання про Бога, яке підлягає пізнанню людським розумом, від знання про Бога, яке дарується людині виключно в одкровенні
Дод.точки доступу:
Шепетяк Олег


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

16.


    Żmudzka-Brodnicka, M.
    Racjonalnie o smierci. Zmagania Julii Hartwig z tajemnica przemijania / M. Żmudzka-Brodnicka // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2015. - № 3, DOI 10.28925/2311-259x.2015.3s87. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
Юлія Гартвіґ -- смерть -- швидкоплинність -- раціоналізм
Анотація: У статті зосереджено увагу на вибраних творах Юлії Гартвіґ, у яких поетка намагається вербалізувати (безсумнівно, це успішна спроба) одне із неминучих і найбільш загадкових правил людського існування, а саме необхідність померти. Досвід швидкоплинності і навіть постійну присутність смерті поетка висловлює внаслідок пильного спостереження за видимою реальністю, очевидною і навіть банальною, яку щоразу долає, щоб вхопити те, що таємниче і невимовне. Поезія Юлії Гартвіґ сповнена слідів відвідування мертвими світу живих, водночас наяву й уві сні, що є доказом того, що ці два світи – живих і мертвих – перетинаються; більше того, що світ мертвих і живих є неділимою єдністю. Це переплетення для поетки є звичайним, тому прояви смерті в житті або світу мертвих у світі живих вона описує абсолютно раціонально.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

17.


    Yaqub, A. K.
    Some farmans and inscriptions: a source of study for waqf in Indian subcontinent = Деякі фармани та написи: джерела вивчення вакфу на індійському субконтиненті / A. K. Yaqub // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2018. - № 6. - P69-76. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
Аукаф -- суюргал -- мадад-і мааш -- мазар -- махсул -- баглюлі
Анотація: Система вакфів, або аукаф (множина від "вакф") є невід'ємною частиною ісламського права, легітимація якої базується на численних хадісах. Ця інституція є постійним спрямуванням прибутків від рухомого чи нерухомого майна на специфічні релігійні чи благочестиві заходи, санкціоновані мусульманським законодавством. Часто вакф спрямований на підтримку мечеті, медресе або могили якогось святого, але іноді також це адресна допомога конкретній людині - релігійному діячу або нужденному. Делійські султани та правителі Могольскої імперії впроваджували такі релігійні гранти, як Інам, суюргал та мадад-і мааш. Ці гранти завжди були цільовими, їх треба було оновлювати після смерті грантодавця. Отже, їм бракувало перманентності, яка є важливою ознакою вакфової системи, втім, саме ці гранти безпосередньо сприяли постанню вакфів. Аналіз даних з публічних записів доколоніального часу дає важливий ключ для розуміння тогочасних фіскальних правовідносин. Є кілька документів, що проливають світло на природу та деталі існування вакфів протягом індійської історії, але в цій статті автор зосереджується на могольському періоді. Зокрема, доступний фарман від могольського імператора Акбара, де він наказує чиновникам району Самбгар (Марвар, Раджпутана) постачати олію для освітлення мазару (усипальниці) Ходжи Муїнуддіна з Аджмеру. Інший фарман дійшов від могольського імператора Джагангіра, який доручає чиновникам асигнувати 100 бігха (приблизно 2,5 га) землі Бібі Джан та іншим удовам святих людей Аджмера. Ще один документ, від імператора Фарруха Сіяра, наказує виплачувати 1 рупію на день святому. Збереглися також два приписи про виділення прибутків від ренти (махсул) селу для забезпечення щорічної пам'ятної церемонії 'Урс на могилі Шейха Хамідуддіна Мітха Шаха з Гаграуна та інші приписи часів Аурангзеба, де імператор наказує губернатору підтримувати Джамі масджид (Соборну мечеть), виділяючи на це певну суму щоденно. Мета статті - проаналізувати перські архівні записи та приписи, які свідчать про такі тимчасові цільові гранти, що в подальшому стали функціонувати як повноцінні вакфи. У контексті глобалізаційних процесів та стрімкого поширення ісламу в світі, дослідження мусульманського права є вельми актуальним. Важливо, що стаття присвячена не лише теоретичним питанням функціонування мусульманського права, але висвітлює практичну реалізацію інституту вакфів в історії. Таким чином можна побачити на основі документів, як розвивався відповідний інститут, як відрізнялося його практичне втілення від еталонних зразків, з огляду на специфіку історичного контексту. Дослідження контексту Могольської імперії важливе, серед іншого, через те, що дає змогу простежити розвиток мусульманського права поза арабським світом.
Дод.точки доступу:
Якуб Алі Хан


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

18.


    Budzar, M.
    The Family Archives as a Source for Estate's Daily Life Reconstruction on Left-bank Ukraine in 19th century = Фамільні архіви як джерело для реконструкції повсякдення панського маєтку в Лівобережній Україні XIX ст. / M. Budzar // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2019. - № 4. - P5-11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
панський маєток -- Ґалаґани -- фамільний архів -- Лівобережна Україна -- повсякдення -- мережа соціальних комунікацій
Анотація: У статті вперше розглянуто проблему вивчення документів фамільного архіву для реконструкції повсякдення панського маєтку на теренах Лівобережної України у просторово-часових межах XIX століття. Основою для розвідки було обрано фамільний архів роду Ґалаґанів, який презентував регіональну спільноту - українське дворянство козацько-старшинського походження. Для збірки притаманні високий рівень збереження документів, наявність джерел різних типологічних груп, що створені не лише Ґалаґанами, але й особами зі споріднених з ними фамілій впродовж імперського етапу історії України. Це дозволяє розглянути панський маєток як центр повсякденних практик української еліти у багаторівневій мережі соціокультурних зв'язків. Тому метою статті стало визначення значущості інформативно-змістового потенціалу архіву Ґалаґанів для аналізу й реконструкції повсякдення панського маєтку як осереддя господарчих і соціокультурних практик української еліти у визначених просторово-часових межах. Автор доводить, що за матеріалами архіву Ґалаґанів реконструюється кілька змістових пластів буденного існування не лише панського маєтку, але українського дворянства в цілому. Це: облаштування родинного побуту; взаємини між дворянською родиною, селянами, найманими працівниками; упорядкування господарства щодо історичної доби; усвідомлення мешканцями маєтку суспільних подій за його межами; відтворення стосунків всередині родини; оформлення інтелектуально-духовного середовища сільських маєтків українського панства. Кожен з цих зрізів повсякдення відтворюється як на підставі аналізу низки текстів однієї типологічної групи, так і шляхом зіставлення інформації з різних за жанровими ознаками джерел. Розгляд документів унаочнив той факт, що у повсякденних практиках господарів маєтку взаємодіяли приватна та публічна сфери. Результати дослідження сприятимуть вивченню історії повсякдення соціальних груп в Україні у визначеному континуумі, реконструкції біографії родини в контексті соціальної історії, розгляду панського маєтку в реаліях XIX ст. як оригінального історико-культурного феномену. Стаття ґрунтується на оригінальній авторській концепції
Дод.точки доступу:
Будзар Марина


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

19.


    Devecioğlu, Sebahattin
    The impact of coronavirus pandemic lockdowns on sports economics = Вплив блокування пандемії коронавірусу з економіки спорту / Sebahattin Devecioğlu // Спортивна наука та здоров’я людини = Sport Science and Human Health : науковий журнал. - 2021. - N 2(6). - С. 4-11, DOI 10.28925/2664-2069.2021.21. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2664-2069

Кл.слова (ненормовані):
Коронавірус -- Covid-19 -- спорт -- економіка
Анотація: Коронавірус отримав назву Coronavirus 2019-nCoV або (Covid-19) Всесвітня організація охорони здоров'я (ВООЗ) поширилася по всіх куточках земної кулі, порушуючи багато аспектів повсякденного життя. Пандемія змусила країни запровадити суворі заходи заходи соціального дистанціювання для запобігання поширенню вірусу; вони включають поради залишатися вдома, закриття шкіл і підприємств і перерву в повсякденному соціальному житті,щоб зменшити тісні контакти між людьми. Спорт не є винятком: засоби до існування в цьому секторі були серйозно порушені; закрито тренажерний зал, заклади відпочинку, спорту та відпочинку вниз; призупинено професійний і громадський спорт; і великі події були скасовано. Дослідження показують, що це має багато економічних і соціальних наслідків фактичне закриття секторів спорту та туризму та найсуворіший локдаун заходів. Це дослідження було спрямоване на вплив карантину через епідемію коронавірусу на спорт економіка.Матеріал і методи. Дослідження розглянуто описово і вперше і другі доступні джерела – узагальнення літератури. Вміст мережі Офіційні сайти були оцінені за допомогою техніки документування. Результати. Майже через рік після першого спалаху смертельний штам Коронавірус Covid-19 все ще вирує у всьому світі, а спортивна екосистема – ні пощадили. Хоча відповіді країн дуже відрізнялися, глобальна реакція призвело до майже повного припинення змагань усіх рівнів, у тому числі багаторазових перенесення великих спортивних подій, таких як Олімпійські ігри та Європа Чемпіонат з футболу. Підрахунки показують, що майже мільйон робочих місць, пов’язаних зі спортом вплинуло в ЄС не лише на професіоналів у сфері спорту, а й на пов’язаних із ними осіб роздрібна торгівля та спортивні послуги, такі як подорожі, туризм, інфраструктура, транспорт, харчування та медіа-мовлення, щоб назвати лише деякі.За оцінками, заходи, пов’язані з Covid, спричинили втрату близько 50 мільйонів євро ВВП у ЄС-27. У 2018 році спортивна індустрія досягла 7% виграти в усьому світі в основному завдяки мегаподіям, таким як Чемпіонат світу з футболу. Це спонукало участь у спортивних заходах і змусили аналітиків оптимістично оцінити значення світовий спортивний ринок до 2023 року складе 627 мільярдів доларів США, що на 33% більше, ніж у 2018 році.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://sporthealth.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Девецоглу Себахаттін


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

20.


    Masiuk, O.
    The influence of cosmism on the development of social hope = Вплив космізму на розвиток соціальної надії / O. Masiuk // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2020. - № 1. - P47-51. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
людство -- ноосфера -- соціальний простір -- соціальне сподівання -- соціальний всесвіт -- космізм -- ельпідаургія -- доля -- страх -- соціальні очікування
Анотація: Ця стаття розкриває філософські аспекти впливу космізму на формування соціальної надії. Актуальність теми вказаної роботи полягає у необхідності дослідження впливу космосу та його тлумачень на майбутнє геосоціального організму нашої планети, що обумовлено збільшенням катаклізмів та катастроф, які загрожують подальшому існуванню людства. Для дослідження та відтворення соціальної надії на рівні мікро- та макрокосму використано діалектичний та комплексний підходи, а також метод інтелектуальної інверсії, що дозволило сформулювати цілісне бачення проектування майбутнього та його впливу на подальший розвиток людства. Автор дійшов висновку, що центр соціального Всесвіту має властивість змінюватись під впливом творців соціальних сподівань. Нові проекції майбутнього можуть утворювати нові соціальні простори, які суттєво змінюють мікрокосмос людини та її взаємодію з оточуючим світом. Доведено, що вивчення та використання проектування прийдешнього є прогресивним явищем для організації людського існування. Соціальна надія є засобом гармонізації взаємодії мікро- та макрокосму під час формування майбутнього соціального простору. У статті виокремлені такі перешкоди для розвитку надії, як доля, страх та очікування людини, які виникають при переосмисленні впливу космосу на соціальні процеси. Ці перешкоди є засобами для трансформації векторів соціальної перспективи в залежності від сприйняття оточуючого світу. Гарантування майбутнього результату є стимулюванням соціальної активності щодо вдосконалення майбутнього соціального простору. Автор підкреслює, що від формулювання конструктивних соціальних очікувань залежить збереження ноосфери та покращення людського існування. Цей процес включає створення ритуалу майбутнього дизайну соціального простору (ельпідаургія), який передбачає омолодження ноосфери, засноване на сподіваннях кожного учасника суспільних відносин.
Дод.точки доступу:
Олег Масюк


Є примірники у відділах: всього 3 : ГП ЧЗ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (3)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)