Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (1)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=історія освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-16 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.4(477-25):1/Г 34
Назва : Ґенеза філософських студій у Київському університеті : монографія . -2-ге вид.
Вихідні дані : Київ, 2010
Кільк.характеристики :491 с
Колективи : Київський національний університет імені Тараса Шевченка
ISBN, Ціна 978-966-97034-0-8:
ДРНТІ : 14.15 + 14.35
УДК : 378.4(477-25):1
Предметні рубрики: Педагогіка-- Вища освіта-- Методологія та філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--формалізм--матеріалізм--генеза
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(091)/Ш 70
Назва : Шлях до себе - шлях до людей : привітання, спогади, враження ввід співпраці та зустрічей
Вихідні дані : Київ: Знання України, 2017
Кільк.характеристики :391 с
Примітки : До 70-річчя В. Г. Кременя
ISBN, Ціна 978-966-316-412-0: 100.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37(091)-051Кремень(093.3)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія-- Персоналії --Україна
Історія освіти-- Видатні особистості --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--філософія освіти--наставництво--управлінська еліта
Зміст : У команді Міністра Василя Кременя/ В. О. Огнев’юк.
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.013(075.8)/Т 88
Автор(и) : Туркот, Тетяна Іванівна
Назва : Педагогіка вищої школи : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Кондор, 2011
Кільк.характеристики :626 с
ISBN, Ціна 978-966-351-341-6: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378.013(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка вищої школи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): професійний стрес--педагогічний імідж--педагогічна культура--викладачі вищої школи--модульно-рейтингова система--історія освіти--освітня політика--болонський процес--вища освіта україни--дидактика--технологія навчання--методи навчання--самостійна робота студентів--педагогічний контроль--педагогічні інновації--кредитно-модульна система--науково-методичне забезпечення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.745/О-72
Назва : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :323 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 005.745:37(091)](073) + 37(091)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Зміст : Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу/ Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу/ О. О. Драч. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.)/ Ю. В. Телячий. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.)/ О. В. Герасименко. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.)/ С. Б. Бричок. До історії діяльності Київського пролеткульту/ О. О. Гоменюк. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні/ Г. М. Дембровська. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків)/ О. П. Міхно. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки/ Л. І. Меленець. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України/ О. О. Сівков. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?)/ Л. В. Хоменко. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.)/ С. М. Шевченко. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр./ Т. Є. Шевчук. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.)/ Г. В. Шелюк. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні/ І. В. Зайченко. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000)/ Н. А. Калініченко. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938)/ Н. М. Коляда. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст./ Т. Д. Кочубей. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942)/ О. Б. Петренко. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України/ С. Ю. Головчук. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/ С. Я. Грищенко. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії/ І. В. Леонтьєва. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва/ О. О. Матрос. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки/ О. В. Мельниченко. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка/ H. Ю. Панченко. Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.)/ Ю. М. Чередняк. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології/ Т. В. Янченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(477)(082)/Н 34
Назва : Наукове забезпечення розвитку освіти в Україні: актуальні проблеми теорії і практики (до 25-річчя НАПН України) : [зб. наук. пр.]
Вихідні дані : Київ: Сам, 2017
Кільк.характеристики :399 с.: рис., табл.
Колективи : Національна академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки
Примітки : Літ. в кінці ст. - Ім. покажч.: с. 392-398. - Скор.: с. 399
ISBN, Ціна 966-8714-15-6: 281.50 грн.
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.01(477)(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Розвиток --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорія освіти--історія освіти--методологія соціальної роботи--порівняльна освіта
Зміст : Сучасне мислення й освіта: методологічний концепт/ В. Г. Кремень. Закон відтворення/ В. О. Огнев’юк. Міждисциплінарні дослідження в галузі педагогіки: освітологічний контекст/ С. О. Сисоєва. Як дорослішають в Україні і світі: загальні тенденції і виклики/ О. В. Сухомлинська. Духовно розвинена особистість у психовиховному вимірі/ І. Д. Бех. Забезпечення права на здобуття освіти особами, місцем проживання яких є територія проведення АТО, в університеті/ В. С. Курило. Національно-патріотичне виховання в Україні у контексті сучасних викликів/ Ж. В. Петрочко, Т. К. Окушко. Шляхом модернізації й поширення історико-педагогічних досліджень в Україні/ Н. П. Дічек. Педагогічна спадщина Г. С. Сковороди і нова українська школа/ І. Ф. Прокопенко. Проблеми тендерної соціалізації школярів у вітчизняній історії педагогіки XX століття/ В. П. Кравець. До сторіччя української революції (1917-1921): реформування шкільної освіти/ Л. Д. Березівська. Порівняльна освіта в умовах глобалізації: здобутки і перспективи/ О. І. Локшина [и др.]. Концептуалізація проблемного поля соціальної педагогіки у викликах сучасності/ Т. Ф. Алєксєєнко. Проблеми та виклики сучасної мистецької освіти/ О. А. Комаровська, Н. Є. Миропольська. Генетичні консенсуси світогляду особистості як методологія застосування технологій психологічної реабілітації та психологічного захисту населення/ С. Д. Максименко. Основні ракурси дослідження проблем мислення в сучасній українській психології/ В. О. Моляко. Доросла людина у віртуальному освітньому просторі/ М. Л. Смульсон. Теоретико-методологічні засади самопроектування особистості/ Н. В. Чепелєва. Соціальна напруженість в організації: сутність, підходи до вивчення, методики дослідження/ Л. М. Карамушка. Стратегічні орієнтири реформування освіти осіб з особливими потребами: вектори змін та трансформацій/ А. А. Колупаєва, О. М. Таранченко. Чинники та психофізіологічне забезпечення професійного самоздійснення особистості/ О. М. Кокун. Науково-методичне забезпечення медіаосвіти в Україні: підсумки всеукраїнського експерименту/ Л. А. Найдьонова. Освітні складові громадської думки: тенденції динаміки і стратегія формування/ М. М. Слюсаревський. Суб’єктно-вчинковий підхід у соціально-психологічному дослідженні проблем соціалізації людини/ В. О. Татенко. Можливості підтримання психологічного здоров’я особистості в умовах тривалої травматизації/ Т. М. Титаренко. Впровадження здобутків прикладної психології у педагогічну практику/ В. Г. Панок. На шляху до нової української школи: концептуальні засади і виклики/ О. І. Ляшенко, Ю. І. Мальований. Забезпечення якості загальної середньої освіти: на шляху до європейських стандартів/ О. М. Топузов. Проблеми та завдання сучасного етапу інформатизації освіти/ В. Ю. Биков, О. М. Спірін, О. П. Пінчук. Моделювання уроку в початковій школі в контексті компетентнісного підходу/ О. Я. Савченко. Роль інтеграції в реформуванні змісту загальної середньої освіти/ В. Р. Ільченко. Прикладна спрямованість змісту шкільної математичної освіти/ М. І. Бурда. Вимоги до конструювання компетентнісно орієнтованого підручника з історії/ О. І. Пометун. Роль і місце риторики у системі шкільної мовної освіти/ Н. Б. Голуб. Кореляція індивідуального і соціального в розумінні феномену обдарованості/ В. В. Камишин, М. М. Міленіна. Інтернаціоналізація педагогічної освіти в інформаційних вимірах XXI століття/ В. П. Коцур. Неперервна професійна освіта у контексті теорії людського капіталу/ Н. Г. Ничкало. Стандартизація професійної освіти в контексті євроінтеграційних процесів/ В. О. Радкевич, П. Г. Лузан, С. Г. Кравець. Освіта дорослих в Україні: нові можливості для розвитку педагогічної науки і практики/ Л. Б. Лук’янова, О. В. Аніщенко. Культуротворення особистості майбутнього вчителя у процесі професійної підготовки/ Л. О. Хомич, Г. І. Сотська, О. А. Лавріненко. Міждисциплінарний вимір компаративних досліджень професійного розвитку педагогів: український контекст/ Н. М. Авшенюк, Л. М. Дяченко. Методичні засади професійної орієнтації та консультування з професійної кар’єри учнівської молоді/ Л. М. Єршова, В. Ф. Орлов, Д. О. Закатнов. Вплив професійно-освітніх чинників на гармонізацію характеру сучасних юнаків і дівчат/ Н. В. Павлик. Психолого-педагогічні технології відбору учнівської молоді до вищих педагогічних навчальних закладів/ О. М. Ігнатович. Сучасні педагогічні технології професійної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників/ М. В. Артюшина, Г. М. Романова, Л. П. Пуховська. Розвиток інформаційно-аналітичної компетентності педагогічних працівників професійних навчальних закладів/ Л. М. Петренко, О. Д. Гуменний. Вища освіта в очікуванні майбутнього ренесансу: проблеми й перспективи. Український контекст/ П. Ю. Саух. Глобальний і національний освітньо-наукові простори: роль, ресурс і різноманітність розвитку/ В. І. Луговий [и др.]. Вища освіта України: нова модель економічної діяльності в умовах ринкової економіки/ Ю. М. Вітренко. Детермінанти і можливості розвитку дослідницької компетентності науково-педагогічних працівників в умовах інтеграції вищої освіти і науки/ О. Г. Ярошенко. Стратегії розвитку інтернаціоналізації вищої освіти: пріоритетні завдання для України/ І. В. Степаненко. Проблеми і перспективи розвитку післядипломної педагогічної освіти в умовах розбудови нової української школи/ В. В. Олійник [и др.].
Примірники : всього : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф1(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 7/М 65
Автор(и) : Меднянські, Карол
Назва : Леонард Штокель (1510-1560) - засновник музичної педагогіки на території Словаччини
Колективи : Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв
Місце публікування : Мистецтвознавчі записки: зібрання наукових праць/ Міністерство культури і туризму України, Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв. - Київ: Міленіум, 2011. - Вип. 20. - С. 344-352 (Шифр 7/М 65-778909)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
УДК : 7
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформація--історія освіти--автор підручників--актуальність положень
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Л 89
Назва : Львівське крайове товариство "Рідна школа" : важливі матеріали з розвитку української освіти в діяльності товариства за 2003-2013 рр.
Вихідні дані : Львів: Корпан Б. І., 2013
Кільк.характеристики :368 с
ISBN, Ціна 978-966-665-565-6: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Каракоз С.
Назва : Олександр Захаренко : (1937–2001)
Місце публікування : Початкова шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2018. - № 2. - С. 4–7. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2018/2). - ISSN 0131-5358
Предметні рубрики: Історія педагогіки-- видатні педагоги-- персоналії
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--видатні педагоги--українські педагоги--персоналії--педагогічна спадщина--авторські школи--виховання цінностей
Анотація: Нарис про життєві та творчі здобутки видатного українського педагога – О. А. Захаренка.
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 37:005.745](477)/З-78
Автор(и) : Зозуля, Світлана
Назва : Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921)"
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 5/6. - С. 79–80. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/5/6). - ISSN 0131-6788
УДК : 37:005.745](477)
Предметні рубрики: Історія освіти-- науково-методологічні семінари
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--дослідження--джерельна база
Анотація: Про Всеукраїнський науково-практичний семінар "Розвиток освіти в добу Української революції (1917–1921)" , що був проведений у рамках Всеукраїнсьеого фестивалю науки – 2017 та до 25-річчя НАПН України у травні ц.р. Державною науково-педагогічною бібліотекою України імені В. О. Сухомлинського.
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01:001.891/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали V щорічної Всеукраїнської науково-практичної конференції 9 квітня 2015 року місто Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :312 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 37.01:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Вища освіта
Молоді науковці
Професійна освіта
Історія освіти
Філологія
Педагогіка-- Соціальна
Психологія соціальна
Зміст : Вступне слово/ Л. Л. Хоружа. Європейський напрямок модернізації системи педагогічної освіти в Чеській Республіці/ О. В. Антоненко. Трудове виховання в повсякденному житті школи Української PCP 1960—1980-ті рр./ К. О. Богатирчук. Розвиток української педології у спадщині І. Соколянського (1898-1960)/ О. О. Кабанова. Психологія сімейного виховання в Індії: вилив традицій на / Б. Кумар. Дошкільне виховання в Україні: особливості становлення і розвитку 20-80-ті роки XX століття / О. Д. Літіченко. Продовження традицій О. Муравйової у творчій діяльності Лариси Руденко - видатної співачки і педагога/ Н. В. Руденко. Процес становлення закладів інтернатного типу (1917-1940 pp.)/ Л. М. Рябкина. Використання навчально-ігрових технологій у професійній підготовці майбутнього вчителя / Л. М. Запорожець [и др.]. Дисципліни інформаційно-комп'ютерного циклу у підготовці до майбутньої професійної діяльності студентів напряму підготовки "Менеджмент"/ О. М. Глушак, Н. П. Мазур. Становлення іншомовної граматичної компетенції студентів-філологів: ментальне репрезентування мовної інформації / О. І. Вовк. Збереження традицій українського народного мистецтва як стильовий орієнтир у підготовці сучасного художника-дизайнера, ілюстратора (на прикладі творчості Володимира Голозубова)/ В. І. Зайцева. Формування мотиваційно-ціннісної готовності майтбутніх учителів початкової школи до комунікативної взаємодії з учнями / Н. С. Кипиченко. Формування стратегій та тактик фахової комунікативної компетентності майбутніх провізорів на заняттях з гуманітарних дисциплін/ Т. В. Коломієць. Маніпуляційні технології - як основи психологічного впливу на особистість/ A. M. Матвієнко. Формування економічної компетентності на уроках географії/ О. П. Мельник. Актуальність застосування медіазасобів на уроках іноземної мови у початковій школі/ Л. В. Петрик. Особистісно орієнтоване навчання як основа комп'ютерно орієнтованої системи освіти майбутніх філологів/ C. M. Процька ; C. M. Процька. Критерії готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інноваційних технологій навчання іноземних мов / Ю. В. Руднік. Особливості формування культури мислення майбутніх учителів/ Н. О. Сінельнікова. Використання ППЗ "GRAN-2D" у процесі формування математичної компетентності газозварників / Д. С. Тінькова. Особистісна активність у сучасній психологічній теорії / A. B. Якименко ; A. B. Якименко. Петербурзький журнал "Украинский вестник" (1906): історія, завдання, тематика/ Ю. О. Безкровний. Особливості вживання інвективної лексики у жіночому діалогічному мовленні (на прикладі англійської, української та російської мов) / О. Ю. Бондар. Морфологічні особливості дієслова в ранньоновоанглійській мові (на матеріалі трагедії В. Шекспіра "Гамлет") / А. І. Вєтров. Мовленнєві акти прохання в діахронії в англійській мові/ А. П. Зізінська. Засоби вираження історичного прототипу в англійській дитячій поезії/ Т. М. Каленик. Міський текст Євгенії Кононенко в просторі детективного жанру/ І. Ю. Коноваленко. Інтертекстуальність як явище постмодернізму / О. В. Коптіла. Специфіка часопростору в романі-метафорі: індивідуально-авторські інтерпретаці (на матеріалі романів "Маєток" В. Фолкнера та "Дім на горі" Вал. Шевчука) / Н. Ю. Лазаревич. Політичний дискурс як середовище функціонування маніпуляцій / В. І. Мельник, В. А. Пантюшенко. Реконструкція античного жанру в романі "Волхв" Дж. Фаулза/ O. E. Мішана. Особливості вербалізації комунікативних стратегій в сучасному англомовному інституційному дискурсі / C. B. Пильщик. Функціональні особливості опису як одного з різновидів монологу / Л. А. Порядченко. Стратегії аргументації на прикладі промов Хілларі Клінтон / В. В. Ригус. Кінодискурс як об'єкт лінгвістичних досліджень / Н. Сандакова, О. В. Чувардинська. Особливості професійної лексики військовослужбовців бундесверу/ В. І. Сікорака. Розвиток архетипної схеми через концептуальні образ-схеми (на матеріалі американських балад)/ Т. М. Суворова. До питання про інноваційні стратегії в управлінні/ В. Ю. Димитров. Теоретичні основи вивчення соціального оптимізму/ О. Р. Рафіков. Український театр у таборі Фрайштадт (Австро-Угорщина) під час Першої світової війни / М. І. Срібняк. Actual problems of anticorruption activity/ R. Tyutyunnyk.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-10    11-16 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)