Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (4)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=Moodle<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 49
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-49 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0/П 24
Назва : Педагогічний процес: теорія і практика : збірник наукових праць. Вип. 3
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :344 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд імені Антона Макаренка
Серія: Педагогіка .
    Психологія
ISSN: 2078-1687
Ціна : 30.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.0
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Зміст : Проектування стандартизованого тесту/ Л. М. Артемчук. Формування рецептивної граматичної компетенції студентів засобами мультимедіа/ П. Г. Асоянц, Є. О. Плотніков. Застосування мобільних телекомунікаційних пристроїв у викладанні математики/ О. П. Бесклінська. Електронний кейс з ділової англійської мови у самостійній позааудиторній роботі студентів/ О. П. Биконя. Набуття студентами знань про електронні засоби навчання іноземних мов/ О. Б. Бігич. Поняття англомовної лексичної компетентності майбутніх лікарів/ Л. С. Бірецька. Формування полікультурної компетентності курсантів вищих морських начальних закладів засобами інформаційних технологій/ Н. М. Бобришева. Використання елементів дистанційного навчання у процесі вивчення дисциплін інформаційно-комп'ютерного циклу/ О. А. Бойченко. Інтернет-технології у професійній освіті майбутніх філологів/ С. С. Данилюк. Використання інтернет-ресурсів у вищій школі/ Л. А. Карташова. Виклики інформаційного суспільства сучасній освіті/ Т. І. Коваль. Мультимедійні вправи для навчання діалогічного мовлення на заняттях з англійської мови/ Т. І. Коробейнікова. Інтерактивні методи навчання англійського діалогічного мовлення/ Н. П. Кочубей. Поняття готовності майбутніх правознавців до використання інформаційних технологій у професійній діяльності/ Л. В. Липська. Інформаційно-комунікаційні технології у підготовці майбутніх документознавців/ А. В. Ліпінська, О. В. Струтинська. Веб-квест як засіб навчання майбутніх економістів публічного виступу/ Н. К. Лямзіна. Навчання майбутніх документознавців іншомовного ділового писемного спілкування в процесі самостійної роботи/ Н. В. Майєр. Використання інтерактивної дошки у процесі підготовки майбутніх учителів/ Н. В. Мосьпан. Методична характеристика інтерактивного навчання іноземних мов/ Г. І. Подосиннікова. Віртуальні школи в країнах Європи/ З. О. Поляничко. Технології дистанційного навчання в процесі формування англомовної професійно орієнтованої лексичної компетентності в майбутніх учителів історії/ О. О. Пушкар. Вікі-технологія у навчанні студентів технічних спеціальностей іноземної мови/ О. С. Синекоп. Професійно спрямоване навчання іспанської мови майбутніх менеджерів/ О. В. Сташко. Дистанційна платформа Мoodle у навчанні англійської мови за проектною методикою/ О. В. Стрілець. Прогресивні методи професійного навчання фахівців митної справи/ О. О. Трякіна. Концепція мовної підготовки іноземців у вищих навчальних закладах України/ Н. І. Ушакова. Критерії відбору навчального матеріалу для створення англомовної мультимедійної презентації в контексті теми Евро-2012/ А. Ю. Чуфарлічева. Сертифікація інформаційно-комунікаційних компетентностей у системі вищої освіти Франції/ О. А. Щербина. Компетентністні виміри особистісного зростання учнівської молоді/ О. П. Сергєєнкова. Модульна інтегральна діагностика інтелектуальних здібностей дітей/ В. М. Шмаргун. Автори номера ; Пам’ятка авторові
Анотація: Збірник наукових праць з проблем теорії і практики педагогічного процесу адресовано науковцями, студентами, викладачами вищих навчальних закладів, включено ВАК України до перелику наукових фахових видань України.
Примірники : всього : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ІБВ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.018:004/М 79
Автор(и) : Морзе, Наталія Вікторівна, Глазунова О. Г.
Назва : Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання MOODLE) : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Аграр Медіа Груп, 2011
Кільк.характеристики :247 с
ISBN, Ціна 978-617-646-035-0:
ДРНТІ : 14.25.09
УДК : 37.018:004 + 004
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дистанційне навчання-- Методика навчання --Україна
Інформаційні технології
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.3/Б 75
Автор(и) : Бодненко Д. М., Варченко Л. О., Жильцов О. Б.
Назва : Тестовий контроль знань студентів у системі Moodle : навчально-методичний посібник для користувачів системи дистанційного навчання Moodle
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :108 с
Ціна : 16.62, 20.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.091.3 + 378:37109126(78)
Предметні рубрики: Вища школа-- Оцінювання знань
Анотація: Посібник містить рекомендації, які допоможуть викладачам правильно подати тестові матеріали й організувати навчальний процес з використанням дистанційних технологій навчання. Із сучасної позиції розкриваються вимоги до електронного тестового контролю знань.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3), Ф3(1), Ф1(1), Ф2(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП АБ(3), Ф3(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 004/І 74
Назва : Інформаційні технології - 2015 : збірник тез ІІ Української конференції молодих науковців, 28-29 травня 2015 року, м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :203 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 20.01
УДК : 004 + 378
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Тези
Освіта
Зміст : Розроблення віртуальної лабораторіїдля дистанційного навчання/ С. В. Баран, Ю. М. Кучірка, А. Г. Винничук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Google форма/ А. В. Белянін, А. Р. Семеха, В. П. Глушенко. Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках іноземної мови/ К. М. Білик. Віртуальна практична робота при вивченні дисципліни "Математичний аналіз"/ О. А. Білоус. Microsoft office 365 та його використання у навчальному процесі/ О. І. Болдар, Д. М. Бондаренко, О. С. Шевельова. Організазія МООС з використанням WIKI-технології/ Л. О. Варченко-Троценко. Фасетна класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання студентів вищих навчальних закладів/ О. С. Воронкін. Сутність поняття "Електронні освітні ресурси"/ М. А. Гладун. Блоги як засоби освітньої діяльності/ О. М. Глушак. Дистанційний турнір як засіб підготовки до олімпіад з інформаційних технологій/ Г. І. Гогерчак, В. О. Потієнко. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onenote/ Т. Й. Джанашвілі, Я. Ю. Ціломудра, В. О. Ліпач. Роботехніка як змагання інтелектів/ О. М. Дзюба. Android-додаток Київського університету імені Бориса Грінченка/ Т. А. Дорошенко. Використання хмарних технологій та сервісів Cooglee Apps в організації освітнього процесу ВНЗ/ А. С. Карпенко. Про використання Web-орієнтованих і мультимедійних технологій у роботі з молодшими школярами/ В. В. Коваленко. Порівняльна характеристика та вибір платформи дистанційної освіти для розробки сайту з динамічним керуванням контенту/ О. А. Ковальчук. Огляд шляхів використання соціальних мереж у навчальній діяльності студентів/ Г. А. Кучаковська. Використання інформаційних технологій у навчально-виховному процесі: сучасність та перспективи/ В. О. Кучеровська. Підвищення інформаційно-комунікаційної компетентності вчителів у роботі з молодшими школярами/ Н. В. Олексюк. Застосування інформаційних технологій у навчально-виховному процесі майбутніх учителів технології/ С. В. Онищенко. Хмарний сервіс Smartsheet у навчальному процесі/ С. В. Павленко, Б. О. Попсуйко, О. О. Кубов. Застосування прикладних програм загального призначення у навчально-виховному процесі/ Ю. В. Панченко. Способи практичної реалізації концепції Byod у загальноосвітніх закладах/ К. П. Плєвако. Комп’ютерно орієнтоване середовище для вивчення інформаційних дисциплін/ С. М. Рижко-Семенюк. Застосування інструментів Web 3.0 в освіті/ П. В. Саварин. Моніторинг та діагностування результатів навчальної діяльності з інформатики в умовах впровадження компетентнісного підходу/ О. С. Савченко. Впровадження курсу "Технологія реферативної роботи з використанням інтернет-ресурсів" для формування професійної компетентності майбутніх педагогів/ Я. О. Сичікова. Інформаційні теїнології на уроках технології - інновація в освіті/ Я. О. Сичікова, С. С. Ковачов. Неформальне навчання як показник якісного саморозвитку та конкурентоспроможності/ С. М. Співак. Використання комп’ютерного вимірювання комплексу на лабораторних роботах з фізики/ С. М. Стариков. Поєднання навчальної платформи Moodle хмарних технологій в е-середовищі університету/ А. В. Тютюнник. Використання інформаційних технологій при розробці віртуальних лабораторних робіт для технічних дисциплін/ Ю. В. Федорів, Н. М. Піндус, Т. З. Марчук. Використання хмарних сервісів в освітньому процесі: Microsoft onedrive/ Т. Халанчук, М. Шевченко, М. Магурчак. Методика використання хмарної платформи Google apps education edition в освітньому процесі/ А. О. Харук. Методика використання хмарних технологій у навчальному процесі/ О. Хворостяний. Використання протоколу ААА в практиці регіонального центру оцінювання якості освіти/ Д. С. Шульженко. Інтерактивні додатки у контексті формування ІК-компетентності/ А. О. Юрченко. Використання віртуальних соціальних мереж у позашкільній роботі/ А. В. Яцишин. Технологія та м етодика прийняття оптимальних рішень у системі підтримки медичних досліджень/ І. Є. Андрущак. Комп’ютерне 3D-моделювання при дослідженні міцності деталей автомобілів/ В. В. Артемчук. Можливість використання GPS-орієнтованих сервісів при оптимізації мережі моніторингу стану атмосферного повітря/ В. О. Артемчук. Застосування Solidworks simulation длястатистичного аналізу деталей автомобілів/ В. В. Бабій, О. Ю. Рудик. Дослідження напружено-деформованого стану деталей з використанням Solidworks Simulation/ В. Ю. Бондарчук, О. Ю. Рудик. Використання хмарного сервісу Onedrive в роботі журналіста/ ГлобаТ., Б. Опанасенко, О. Безвершнюк. Модернізація надійності виводу цифрової інформації на семисегментних світлоліодних індикаторах/ Д. В. Горбатовський. Автоматизована система повірки промислових лічильників газу/ І. М. Лазарович, Т. Б. Голик. Використання он-лайн-редактора Web Camera 360 у роботі журналіста/ К. Литвиненко, Д. М. Бодненко, Я. Куліш. Методи візуалізації даних у системі підтримки прийняття рішення/ С. В. Маковецька. Шляхи використання хмарного сервісу Onedrive від Microsoft упрофесійній діяльності бібліотекарів/ О. А. Мальцева, О. О. Ткачук, Х. С. Стародуб. Програмування населення рисунка для зондової механічної нанолітографії/ С. В. Малюта. Використання Google Scholar в науці/ Є. В. Мозохіна, О. А. Дем’яненко, А. С. Ткаченко. Використання хмарного сервісу Skype в роботі журналіста/ І. Мукосій, В. Батенко, Л. Луцюк. Використання середовища Matlab длярозробки систем управління компенсаційними симетрувальними установками в електричних мережах/ О. А. Поліщук. Розробка параметричної моделі модуля експертних оцінок інформаційно-аналітичної системи екологічного моніторингу АЕС України/ О. О. Попов. Аналіз стабільності системи підтримки прийняття рішення з вибору професії на основі нечіткої логіки/ Н. С. Редько. Місце і роль корпоративного порталу в ефективному управлінні організацією/ М. А. Сабліна. Розробка корпоративного інформаційного порталу для організації роботи підприємства/ М. А. Сабліна. Формування розрахункової моделі Solidworks simulation для деталей автомобілів/ В. М. Семенюк. Використання можливостей математичного пакета Mathcad при рішенні рецептурних задач/ О. Л. Сєдих. Рішення транспортної задачі на графах засобами MS Excel/ О. Сєдих, А. Овчарук. Розробка веб-сервісу інформування учасників наукових конференцій/ І. С. Степура. Використання Maple та 3DS-MAX при дослідженні стійкості диференціальних рівнянь зі змінними коефіцієнтами/ А. С. Шелуденко, З. Ю. Філєр. Создание программы управления роботом на языке NXC для платформы NXT/ И. Барков. Современные инструменты создания мобильных сетей/ А. Богданов, Р. Кудинов. Створення Youtube-каналу відеоконтенту/ Б. Болбот. Використання віртуальних машин як крос-платформного засобу/ О. Голуб, Н. Мегедь. Хмарний сервіс 4SYNC/ І. Захарчук, В. Непомняща, В. Савчук. Використання хмарного редактора зображень PICMONKEY/ Т. Карпусь, К. Карачов, М. Косянчук. Хмарний сервіс Onedrive/ А. Коваленко, Є. Бочарова, Д. Добринець. Використання Onedrive в сучасному інформаційному просторі/ Б. Коваленко, К. Здоренко, М. Мудрак. Програмне забезпечення моніторингу комп’ютерних мереж/ М. Козленко, Н. Бойчук. Створення універсальної системи веб-авторизації в локальній мережі та інтернеті/ Є. Котул. Огляд сучасних технологій 3D-друку/ О. Кузьменко. Використання пакета BASS для опрацювання аудіофайлів/ О. Куліковська. Використання хмарного сервісу "Мега"/ Д. Кутишев, А. Гончарук, Д. Ситнік. Аналіз концепції архітектури системи Cloud Monitoring у рішеннях Microsoft Azure/ О. Марченко. Можливості математичного пакета Mathcad/ Н. Назаренко. Хмарний сервіс Google Sites/ П. Польовик, О. Варченко, О. Уніченко. Використання хмарного відеоредактора Wevideo/ І. Ситник, В. Ковальов, Д. Івасенко. Віртуальна дошка Padlet/ Є. Старицька, М. Бабій, Д. Бодненко. Використання мультиядерних мікропроцесів у пристроях цифрової обробки сигналів/ В. О. Яскевич. Інструменти соціальної мережі "Твіттер"/ Р. Яцик, М. Бобженко, О. Мещеряков.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Назва журналу :Освітологічний дискурс -2015р.,N 2
Цікаві статті :
Альохін М. М. Організація учнівського самоврядування в сучасній українській школі: мотивація та стимулювання учнів/ М. М. Альохін (стр.1-11)
Венгловська О. А. Педагогічне просвітництво Тимофія Лубенця (кінець XIX – перша третина XX століття)/ О. А. Венгловська (стр.12-22)
Вербицький В. А. Програмно-методичне забезпечення процесу фізичного виховання в навчальних закладах Херсонської губернії (1864-1914 рр.)/ В. А. Вербицький (стр.23-38)
Галицька М. М. Складові комунікативної компетентності студентів вищих навчальних закладів/ М. М. Галицька (стр.39-48)
Головчук С. Ю. Європейський досвід виховання у діяльності молодіжних громадських організацій/ С. Ю. Головчук (стр.49-55)
Голубенко Т. О. Програмно-методичне забезпечення професійної підготовки майбутніх соціальних працівників до патронажної діяльності/ Т. О. Голубенко (стр.56-66)
Грищук Ю. В. Розвиток педагогічної освіти у Польщі: суспільно-політичні та соціально-економічні передумови/ Ю. В. Грищук (стр.67-75)
Губіна А. М. Участь студентів в організації діяльності вищих навчальних закладів в умовах університетської автономії/ А. М. Губіна (стр.76-86)
Диба Т. Г. Філософські та педагогічні витоки розвитку акмеології/ Т. Г. Диба (стр.87-100)
Долинський Є. В. Інформаційно-комунікаційні технології в організації самостійної роботи на уроках іноземної мови/ Є. В. Долинський (стр.101-108)
Доценко О. Л. Формування мовної та комунікативної компетентності студентів нефілологічних спеціальностей/ О. Л. Доценко (стр.109-116)
Іванюк Г. І. Моделювання профільної школи: теоретичні і практичні аспекти/ Г. І. Іванюк (стр.117-131)
Іващук О. В. Управління математичною підготовкою майбутніх економістів у системі Moodle/ О. В. Іващук (стр.132-140)
Козир М. В. Інформаційна педагогіка як розділ прикладної інформології/ М. В. Козир (стр.141-149)
Колісник-Гуменюк Ю. І. Формування професійної культури майбутніх фахівців народних художніх промислів/ Ю. І. Колісник-Гуменюк (стр.150-158)
Куземко Л. В. Зміст, форми і методи формування технологічної компетентності студентів педагогічних спеціальностей/ Л. В. Куземко (стр.159-169)
Мілова О. Є. Навчання говорінню на уроках англійської мови: розмовні техніки/ О. Є. Мілова (стр.170-181)
Музика О. О. Формування ключових компетенцій у дітей дошкільного віку засобами усної народної творчості/ О. О. Музика, Д. Г. Лаптінова (стр.182-192)
Некрутенко О. Б. Взаємозв’язок спадщини О. Нілла з філософсько-педагогічними теоріями/ О. Б. Некрутенко, Ю. В. Орлова (стр.193-204)
Нітенко О. В. Інтернаціоналізація вищої освіти як фактор розвитку університету/ О. В. Нітенко (стр.205-216)
Павлюк Р. О. Науково-дослідна дяльність магістрів педагогічної освіти у контексті іншомовної підготовки/ Р. О. Павлюк (стр.217-228)
Паламарчук Л. Б. Функції соціокультурної складової шкільної географічної освіти/ Л. Б. Паламарчук (стр.229-240)
Саврасова-В’юн Т. О. Зміст і структура професійно-психологічної компетентності майбутніх педагогів/ Т. О. Саврасова-В’юн (стр.241-254)
Сидорчук М. С. Особливості процесу самоактуалізації старших підлітків/ М. С. Сидорчук (стр.255-263)
Теряєва Л. А. Міждисциплінарні зв'язки у формуванні методичної компетентності майбутніх учителів музики/ Л. А. Теряєва (стр.264-273)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


6.

Назва журналу :Педагогічний процес: теорія і практика -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Цзян С. Ідеї В. О. Сухомлинського та сучасна шкільна освіта КНР/ С. Цзян, С. Сяо (стр.7-13) Кл.слова: педагогічні ідеї,розвиток освіти,шкільна освіта
Соколова І. Поняттєво-термінологічний апарат педагогічного дослідження: джерельна база/ І. Соколова (стр.14-19) Кл.слова: базові поняття,джерела,терміни
Будник О. Методологічний аналіз соціально-педагогічної діяльності вчителя/ О. Будник, Г. Васянович (стр.20-25) Кл.слова: пізнавальна діяльність вчителя,пізнання світу,соціально-виховне середовище
Линьов К. Концепція розвитку закладу середньої освіти на засадах лідерства/ К. Линьов (стр.26-31) Кл.слова: візія,заклад середньої освіти,Концепція розвитку закладу середньої освіти
Дика Н. Реалізація концепту мовної особистості у сучасній лінгводидактиці / Н. Дика (стр.32-36) Кл.слова: граматикон,лінгвістичне поняття,лінгводидактика
Смолюк С. Методологічні засади дослідження розвивального освітнього середовища початкової школи України (кінець XIX – початок XX ст.)/ С. Смолюк (стр.37-42) Кл.слова: педагогічна антропологія,педагогічна герменевтика,педагогічний екзистенціалізм
Вей Ч. Виховання студентів вищих навчальних закладів: принципи та напрями/ Ч. Вей (стр.42-49) Кл.слова: виховання студентів,напрями виховання,принципи виховання
Лисенко О. Інтерактивні методи навчання у післядипломній підготовці лікарів/ О. Лисенко (стр.50-53) Кл.слова: андрагогічні принципи навчання,інтерактивне навчання,післядипломна підготовка лікарів
Нагрибельна І. Самостійна робота майбутніх учителів початкової школи в умовах дистанційного навчання/ І. Нагрибельна (стр.54-59) Кл.слова: дистанційне навчання,дистанційна освіта,лінгводидактичні умови
Сорокін І. Інтерактивні форми роботи як засіб корекції девіантної поведінки школярів/ І. Сорокін (стр.59-62) Кл.слова: девіантна поведінка,інтерактивні форми роботи,школяр
Руденко Н. Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивних технологій на уроках математики: педагогічні умови/ Н. Руденко (стр.63-68) Кл.слова: початкова школа,інтерактивні технології,майбутні вчителі
Фурс Т. Вимоги до вправ для формування у майбутніх учителів іноземних мов вмінь реферативного перекладу/ Т. Фурс (стр.69-74) Кл.слова: ситуативність,реферативний переклад,професійна спрямованість
Дерека Т. Формування акмеологічної компетентності майбутніх фахівців фізичного виховання в процесі самостійної роботи/ Т. Дерека (стр.75-80)
Ковтун О. Критерії та рівні сформованості комунікативної толерантності майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи/ О. Ковтун (стр.80-85) Кл.слова: ефективність праці,комунікативна толерантність,майбутні вчителі іноземної мови
Сисоєва С. Зміст підготовки докторів філософії у галузі освіти в університетах США/ С. Сисоєва, І. Регейло (стр.86-93) Кл.слова: доктор філософії,докторські програми,освіта в США
Коваль Т. Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід/ Т. Коваль, А. М. Аврамчук (стр.93-99) Кл.слова: дистанційне навчання,мовні дисципліни,Moodle
Кульбашна Я. Підготовка компетентного лікаря: акредитація закладів вищої стоматологічної освіти в Україні і США/ Я. Кульбашна (стр.100-105) Кл.слова: вища медична освіта в США,вища медична освіта в Україні,професійна підготовка стоматологів
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваль, Тетяна, Аврамчук А. М.
Назва : Використання системи Moodle для створення мультимедійних електронних освітніх ресурсів з мовних дисциплін: зарубіжний і вітчизняний досвід
Місце публікування : Педагогічний процес: теорія і практика: науковий журнал/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2016. - Вип. 2. - С. 93-99. - ISSN 2078-1687 (Шифр П875300957/2016/2). - ISSN 2078-1687
Примітки : Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ : 14.85
Предметні рубрики: Освіта-- Мовознавство-- Електронні освітні ресурси
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): дистанційне навчання--мовні дисципліни--система moodle
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378:004.02(075)/М 79
Автор(и) : Морзе Н. В., Буйницька, Оксана Петрівна, Варченко-Троценко, Лілія Олександрівна
Назва : Створення сучасного електронного навчального курсу в системі Moodle : навчальний посібник
Вихідні дані : Кам’янець-Подільський: ПП Буйницький , 2016
Кільк.характеристики :232 с
ISBN, Ціна 978-617-608-064-0: 60.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378:004.02(075) + 004.02(075)
Предметні рубрики: Вища освіта-- Електронне навчання-- Moodle
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): сучасна освіта--онлайн курс--електронне навчання--освітній процес--електронний навчальний курс--енк--змістовий модуль--сертифікація енк--віртуальний кабінет--опитувальник vark--вікі-портал--сервіс powtoon--сервіс wix
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Назва журналу :Вища освіта України -2017р.,N 2
Цікаві статті :
Андрущенко В. П. Філософська освіта і наука як каталізатор цивілізаційного проекту України / В. П. Андрущенко, Н. В. Хамітов (стр.5-17) Кл.слова: філософська освіта,цивілізаційний проект,методологічні стратегії
Курбатов С. Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів / С. Курбатов (стр.18-22) Кл.слова: університетські рейтинги,індикатори,рейтинги
Вознюк О. В. Розвиток педагогічної дійсності / О. В. Вознюк (стр.23-31) Кл.слова: педагогічна дійсність,педагогічна цивілізація,педагогічна парадигма
Кірик Т. Філософія освіти про гуманізм, неогуманізм, ноогуманізм у вищій школі України-ХХІ / Т. Кірик (стр.32-38) Кл.слова: криза людства,освіта і демократія,неогуманізм Гумбольдта
Силадій І. Основні напрями наукової активності педагога-новатора/ І. Силадій (стр.39-51) Кл.слова: наукова активність,інноваційність,педагог-новатор
Shvets V. New model of feedbacks between students and e-leaming platform MOODLE / V. Shvets (стр.46-51) Кл.слова: зворотний зв’язок,освітні технології,платформа електронного навчання MOODLE
Качмар О. Стратегії подолання агресивності студентів у сучасній вищій освіті/ О. Качмар (стр.52-57) Кл.слова: агресія,агресивність,вища освіта
Коваленко О. Правове забезпечення вищої освіти Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії / О. Коваленко (стр.58-63) Кл.слова: Сполучене Королівство Великої Британії та Північної Ірландії,вища освіта,адміністративно-правове забезпечення
Опанасюк Ю. Проблеми розвитку міжнародного академічного співробітництва/ Ю. Опанасюк (стр.64-70) Кл.слова: людина,освіта,міжнародне академічне співробітництво
Хілько Ю. Функції головних агентів соціалізації обдарованих дітей в освітніх школах Канади / Ю. Хілько (стр.71-77) Кл.слова: учитель,консультант,ментор
Подолякіна О. Проекти радикальної зміни дискурсу освіти: ідейні основи та дискурсивні і комунікативні концепції трансформацій педагогічної практики в системі філософії освіти/ О. Подолякіна (стр.78-82) Кл.слова: дискурс,постмодернізм,комунікація
Цікаві статті :
Знайти схожі


10.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2017р.,N 3/4
Цікаві статті :
Сисоєва С. Interdisciplinary studies in education/ С. Сисоєва (стр.7-11)
Батечко Н. Якість вищої освіти в контексті синергії наукових підходів/ Н. Батечко (стр.12-19)
Задорожна-Княгницька Л. Концептуальні основи деонтологічної підготовки керівників навчальних закладів на другому рівні вищої освіти/ Л. Задорожна-Княгницька (стр.19-26)
Сопова Д. Поняття академічної чесності: науковий дискурс/ Д. Сопова (стр.26-31)
Мачинська Н. Розвиток лідерських якостей у студентів у процесі професійної підготовки/ Н. Мачинська (стр.32-38)
Цехмістер Я. Післядипломна освіта лікарів: клініко-фармацевтична підготовка/ Я. Цехмістер, О. Лисенко (стр.39-45)
Мельниченко О. Педагогіка підприємництва: вивчення досвіду та перспективи в Україні/ О. Мельниченко (стр.45-50)
Євдокимов В. Технології еврестичного навчання у підготовці вчителів/ В. Євдокимов (стр.51-56)
Ясінський В. Зміст професійної підготовки фахівців юридичного профілю: історико-педагогічний аспект/ В. Ясінський (стр.56-60)
Іваній І. Акме-культурологічний підхід до організації підготовки магістрів фізкультурних спеціальностей/ І. Іваній (стр.61-67)
Меняйло В. Сутність дослідницько-інноваційної діяльності вищого навчального закладу/ В. Меняйло (стр.67-75)
Шакотько В. Інформологія і методика навчання її основам у педагогічному університеті/ В. Шакотько (стр.76-83)
Троцко Г. Модернізація виховних практик в педагогічних університетах/ Г. Троцко (стр.84-89)
Косенко Ю. Підготовка майбутніх вихователів до педагогічної творчості/ Ю. Косенко (стр.90-94)
Дерека Т. Сучасні пріоритети формування професійної компетентності фахівців з фізичного виховання/ Т. Дерека, В. Туманова (стр.95-100)
Ромашенко В. Проблема формування соціокультурної та полікультурної компетентностей у студентів філологічного напряму/ В. Ромашенко (стр.101-105)
Короткова Ю. Удосконалення іншомовної освіти майбутніх фахівців задля підвищення їхньої конкурентоспроможності в умовах глобалізації/ Ю. Короткова (стр.106-112)
Кажан Ю. Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE/ Ю. Кажан (стр.112-118)
Золотько Ю. Професійне спрямування викладання англійської мови майбутнім магістрам менеджерам освіти/ Ю. Золотько (стр.119-124)
Закревська C. Забезпечення якісного розвитку неформальної освіти дорослих/ C. Закревська (стр.125-129)
Кристопчук Т. Діагностика професійної спрямованості особистості: досвід Німеччини/ Т. Кристопчук (стр.130-136)
Козак Л. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти: європейський досвід/ Л. Козак (стр.136-142)
Воєвутко Н. Дистанційна форма професійної підготовки вчителів республіки Кіпр/ Н. Воєвутко (стр.143-149)
Загородня А. . Підготовка фахівців економічної галузі у вищих навчальних закладах України та Польщі: методологічний аспект/ А. Загородня (стр.150-154)
Євтушенко Н. Дефінування системи підвищення кваліфікації вчителів у науковому просторі України і Республіки Польща/ Н. Євтушенко (стр.155-160)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/N52
Назва : New Teaching Approaches in Technology
Вихідні дані : Nitra, 2017
Кільк.характеристики :263 p.
Колективи : Constantine the Philosopher University Nitra. Faculty of Education
ISBN, Ціна 978-80-558-1148-2: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 378
Предметні рубрики: Вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): moodle--e-learning
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кажан Ю.
Назва : Вдосконалення методичної компетентності майбутніх вчителів німецької мови: використання платформи MOODLE [Електронний ресурс]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2017. - Вип. 3/4. - С. 112-118. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118 (Шифр Н057263/2017/3/4). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2017(3-4)112118
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): методична компетентність--платформа moodle--цілі навчання
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

13.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Shvets, Valentyna
Назва : New model of feedbacks between students and e-leaming platform MOODLE
Паралельн. назви :Нова модель зворотних зв’язків між студентом і платформою дистанційного навчання MOODLE
Місце публікування : Вища освіта України. - Київ, 2017. - № 2. - С. 46-51 (Шифр В748746/2017/2)
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зворотний зв’язок--освітні технології--платформа електронного навчання moodle
Знайти схожі

14.

Форма документа :
Шифр видання :
Автор(и) : Тютюнник, Анастасія Володимирівна
Назва : Використання хмарних технологій та soft skills в освітній діяльності студентів та викладачів
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2015. - N 1. - С. 134-143. - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.134uc3 (Шифр В505452853/2015/1). - DOI 10.28925/2414-0325.2015.1.134uc3
Примітки : Библиогр. в конце ст.
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ikt--soft skills--хмарні технології
Анотація: Використання інформаційно-комунікаційних технологій в різних галузях професійної діяльності є одним з основних завдань сучасного суспільства. У статті представлено можливості використання хмарних технологій, коротко розкрито поняття soft skills. Здійснено аналіз дослідження Educause Center for Analysis and Research про зацікавленість в електронному навчанні та використанні в ньому хмарних технологій. Представлено огляд можливостей навчальної платформи LMS Moodle, наведено структуру її застосування в Київському університеті імені Бориса Грінченка, а також способи інтеграції хмарних сервісів в електронне навчальне середовище Університету.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://openedu.kubg.edu.ua
Знайти схожі

15.

Назва журналу :Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету -2018р.,N 4
Цікаві статті :
Dos Reis A. Didactic video creation as a component of the implementation xxi century teachers’ methodological competencies/ Reis A. Dos, N. Morze, S. Vasylenko Кл.слова: дидактичне відео,компетентність викладача
Bilous V. Prototyping of mobile applications of android in environment of mit app inventor as means are introduction to bases of programming on the lessons of informatics of students of middle school/ V. Bilous Кл.слова: додатки android,середовище міт app invento,програмування
Buinytska O. Rating as assessment tool of quality and competitiveness of university/ O. Buinytska, B. Hrytseliak, V. Smirnova Кл.слова: конкурентноспроможність університету,рейтинг університету
Гладун М. А. Сучасні онлайн інструменти інтерактивного навчання як технологія співробітництва/ М. А. Гладун, М. А. Сабліна Кл.слова: онлайн інструменти,інтерактивне навчання,технологія співробітництва
Liakh T. Information and communication technologies in the training of future specialists of social sphere/ T. Liakh, T. Spirina Кл.слова: інформаційно-комунікаційні технології,навчальний процес,вищій навчальний заклад
Morze N. Methodology of mooc creation on wiki-portal/ N. Morze, L. Varchenko-Trotsenko, A. Tiutiunnyk Кл.слова: mooc,вікі-портал
Семеніхіна О. В. Застосування комп’ютерних математичних інструментів у процесі професійної підготовки майбутніх учителів математик/ О. В. Семеніхіна, В. В. Прошкін Кл.слова: комп’ютерні математичні інструменти,професійна підгтовка учителів
Shtaltovna Y. The pursuit of democratization in education - knowing where to go. Concept analysis for the correct use of the term "democratization of education"/ Y. Shtaltovna Кл.слова: демократизація освіти
Співак С. М. Використання хмароорієнтованого персоналізованого навчального середовища в організації навчального процесу/ С. М. Співак Кл.слова: хмороорієнтоване середовище,навчальний процес
Цирульник С. М. Mit app inventor: створення android-додатку лабораторного практикуму без програмування/ С. М. Цирульник Кл.слова: Mit app inventor,android-додаток,програмування
Воротникова І. П. Модель методичного центру відкритої освіти з інформатики для навчання обдарованих учнів/ І. П. Воротникова, С. Б. Агафонова Кл.слова: методичний центр,відкрита освіта,обдаровані учні
Золочевська М. В. Організація та проведення семінарів на платформі moodle/ М. В. Золочевська Кл.слова: платформа moodle
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту,
Перейти до зовнішнього ресурсу DOI 10.28925/2414-0325.2018.4
Знайти схожі


16.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Золочевська М. В.
Назва : Організація та проведення семінарів на платформі moodle
Місце публікування : Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету: зб. наук. пр./ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2018. - N 4. - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.10815 (Шифр В505452853/2018/4). - ISSN 2414-0325, DOI 10.28925/2414-0325.2018.4.10815
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): платформа moodle
Перейти до зовнішнього ресурсу https://doi.org/10.28925/2414-0325.2018.4.10815
Знайти схожі

17.

Форма документа :
Шифр видання : [37.091.12:005.96/З-38-134406831 рукописний текст
Автор(и) : Захар, Ольга Германівна
Назва : Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :22 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
УДК : [37.091.12:005.963]:37.018.43(043.3)
Предметні рубрики: Освіта-- Професійна освіта-- Дистанційне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система moodle--ікт-компетентність--веб-ресурси
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : [37.091.12:005.96/З-38-344237106 рукописний текст
Автор(и) : Захар, Ольга Германівна
Назва : Методична система підвищення кваліфікації вчителів інформатики із застосуванням технологій дистанційного навчання : дисертація ... канд. пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :278 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.35
УДК : [37.091.12:005.963]:37.018.43(043.3)
Предметні рубрики: Освіта-- Професійна освіта-- Дистанційне навчання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система moodle--ікт-компетентність--веб-ресурси
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа :
Шифр видання : 37.018.43:811.161/Ш 57-098883316 рукописний текст
Автор(и) : Шиліна, Галина Анатоліїівна
Назва : Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи : автореферат дисертації ... канд. пед. наук : 13.00.02
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :19 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.15 + 16.41.21
УДК : 37.018.43:811.161.2](043.3)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Дистанційне навчання
Українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний навчальний курс--платформа moodle--веб-ресурси
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

20.

Форма документа :
Шифр видання : 373.5.018.43:811./Ш 57-932921705 рукописний текст
Автор(и) : Шиліна, Галина Анатоліїівна
Назва : Методика дистанційного навчання української мови учнів основної школи : дисертація канд. пед. наук : 13.00.02
Вихідні дані : Київ, 2016
Кільк.характеристики :300 арк.
Колективи : Бердянський державний педагогічний університет
ДРНТІ : 14.15 + 16.41.21
УДК : 373.5.018.43:811.161.2(043.5)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання-- Дистанційне навчання
Українська мова
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): електронний навчальний курс--платформа moodle--веб-ресурси
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-49 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)