Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=chemistry<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 54(075.3)/П 57
Автор(и) : Попель, Павло Петрович, Крикля, Людмила Сергіївна
Назва : Хімія. 11 клас : підручник для 11 класу закладів загальної середньої освіти : рівень стандарту
Вихідні дані : Київ: Академія, 2019
Кільк.характеристики :244 с
ISBN, Ціна 978-966-580-576-2: 37.86, 170.00, грн.
ДРНТІ : 31
УДК : 54(075.3)
Предметні рубрики: Хімія-- 11 клас-- Рівень стандарт
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

2.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 546:001.4(477)](0/В 46-930882057
Автор(и) : Вільшенко, Андрій
Назва : Модерна українська номенклятура неорганічної хемії: (проєкт) = Modern Ukrainian Nomenclature of Inorganic Chemistry (a proposal)/ А. Вільшенко ; Наукове товариство ім. Шевченка, Товариство українських інженерів Америки. Перша частина: Бюлетень термінологічної комісії
Вихідні дані : New York: Shevchenko Scientific Society, 1962
Кільк.характеристики :21 с
Колективи : Наукове товариство ім. Шевченка, Товариство українських інженерів Америки
Серія:
Ціна : 500.00 грн.
ДРНТІ : 31.17
УДК : 546:001.4(477)](083.9) + 001.4(477)(083.9)
Предметні рубрики: Неорганічна хімія-- Наукова номенклатура --Україна
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національні назви елементів--етимологія назв--закінчення назв--стандартизація
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

3.

Назва журналу :Неперервна професійна освіта: теорія і практика -2023р.,N 1
Цікаві статті :
Мельниченко О. Перспективи розвитку сучасної науки: освітологічний аспект/ О. Мельниченко (стр.1-10)
Тадеуш О. Освітологічний вимір інноваційної освіти в контексті соціально-економічних глобальних викликів (наукові ідеї доктора філософських наук, професора,академіка НАПН України В. Огнев’юка)]{/ О. Тадеуш (стр.11-23)
Сисоєв О. Спрямованість на виконання цілей сталого розвитку як провідна тенденція професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки/ О. Сисоєв (стр.24-35)
Крохмаль Н. Класифікація технологій управління закладами освіти/ Н. Крохмаль, С. Мирошниченко (стр.36-50)
Eshete Mekie M. Efl teachers’ continuous professional development: reflections on and target needs/ Mekie M. Eshete, G. Gezahegn (стр.51-67)
Різак Г. Використання розрахункових задач у викладанні фармацевтичної хімії/ Г. Різак (стр.68-75)
Ayşegül Sağlam Arslan. Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices/ Sağlam Arslan Ayşegül [и др.] (стр.76-89)
Гулько О. Вплив студентського самоврядування на розвиток лідерських якостей здобувачів вищої освіти: судження науково-педагогічних працівників/ О. Гулько, О. Ярошенко (стр.90-104)
Ващенко Л. Навчальний діалог як метод формувального оцінювання результатів навчання школярів/ Л. Ващенко (стр.105-113)
Debych M. Ensuring the educational activities effeciency in the context of internationalization: European higher education area countries/ M. Debych (стр.114-127)
Акіліна О. Практики миротворчої освіти Латвії та Естонії/ О. Акіліна, А. Панченко (стр.128-136)
Стойка О. Особливості підвищення цифрової компетентності/ О. Стойка (стр.137-143)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ayşegül Sağlam Arslan, Canan Cengiz, Faik Özgür Karatas, Suat
Назва : Examining chemistry teachers’ reflective journals during mentoring practices [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2023. - Вип. 1. - С. 76-89. - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.7 (Шифр Н057263/2023/1). - ISSN 1609-8595, 10.28925/1609-8595.2023.1.7
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): менторські практики--рефлексивна педагогічна практика--рефлексивний щоденник--вчителі хімії
Анотація: Метою дослідження є визначення впливу програми менторства на професійний розвиток підопічних. Дослідження ґрунтується на прикладі чотирьох учителів хімії, які брали участь у програмі наставництва як підопічні, щоб краще зрозуміти програму наставництва. Інструмент збору даних, використаний у цьому дослідженні – це рефлексивні щоденники, які підопічні вели протягом усієї менторської практики (протягом восьми тижнів). Учасники заповнювали рефлексивні щоденники після завершення уроків (матеріал, план уроку тощо), які вони готували під час групових наставницьких сесій, що проводилися щотижня. Форми для оцінювання містять п’ять запитань, які можуть спонукати підопічних до роздумів над реалізацією планів і професійним розвитком під час програми наставництва. Отримані дані свідчать про те, що підопічні мали кваліфіковані роздуми щодо своїх поточних, а також майбутніх практик. У статті зосереджено увагу на різних категоріях рефлексії: рефлексії в дії і рефлексії для дії. Категорія «рефлексія в дії» охоплює заяви підопічних про рішення, які вони знайшли під час уроку (в дії) для несподіваних випадків, з якими вони зіткнулися під час навчання. Категорія «рефлексія для дії» охоплює погляди підопічних щодо навчання, яке вони проводили на своїх уроках після завершення навчання. Наставники часто зазначали у своїх щотижневих рефлексивних щоденниках, що програма наставництва має позитивний вплив на їхні компетентності щодо методів навчання під час виконання спільно розроблених планів уроків. З іншого боку, найважливішою проблемою, яку назвали підопічні, є необхідність додаткового часу, оскільки вони не можуть завершити діяльність у запланований термін. У світлі отриманих даних можна зробити висновок, що програма наставництва покращила професійну практику підопічних.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)