Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Рідкісні та цінні видання (12)Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (14)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=content<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 150
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.
821.161.2-31
Б 67


    Біч, Рекс

    Залізний шлях [Текст] = The Iron Trail : novel : translation from english : повість : переклад з англійського / Р. Біч. - Вінніпеґ : The New Pathway, 1951 - 1952. - (Клюб приятелів української книжки ; Книжка 9).
   Частина I. - 1951. - 127 с. - 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Повісті--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
твори української діаспори
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
821.161.2-31
Б 67


    Біч, Рекс

    Залізний шлях [Текст] = The Iron Trail : novel : translation from english : повість : переклад з англійського / Р. Біч. - Вінніпеґ : The New Pathway, 1951 - 1952. - (Клюб приятелів української книжки ; Книжка 9).
   Частина II. - 1952. - 132 с. - 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Повісті--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
твори української діаспори
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

3.


    Hura, V.
    Modern Ukrainian Pentecostal theology: from history of development to content of researches = Сучасне українське п’ятидесятницьке богослов’я: історія розвитку та зміст / V. Hura // Схід = Skhid : аналітично-інформаційний журнал. - 2021. - № 1. - P61-66. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1728-9343. - ISSN 2411-3093

Кл.слова (ненормовані):
місійна сучасне п’ятидесятницьке богослов’я -- українська п’ятидесятницька освіта -- ідентичність п’ятидесятників -- Українська церква християн віри єваангельської -- п’ятидесятницькі богословські дослідження
Анотація: Стаття демонструє основні історичні етапи становлення української теорії п’ятидесятників за останні тридцять років: від зародження перших церковних шкіл до захищених дисертацій докторського рівня. Автор представив зв’язок між пострадянською догматичною системою п’ятидесятників з євангельською традицією диспенсаціоналізму та буквальним герменевтичним методом у вивченні Біблії. Очевидно, що Церкви П'ятидесятників отримали сильний вплив через баптистські курси Біблії в Москві, які там закінчили багато лідерів П'ятидесятників. Автор продемонстрував роль Біблійних семінарій, заснованих в незалежній Україні західними місіонерами провідних церковних союзів, таких як Асамблея Божа і Церква Божа. Визначено дві моделі п’ятидесятницької освіти (“церковний” та “академічний” підходи), що стосуються різних потреб церковного суспільства. "Церковний" тип богословської освіти намагається вивчати важливі теми, пов'язані з прикладними питаннями церковного служіння. Але цей підхід має слабку сторону, приховану в методології дослідження. Як результат, не всі наукові праці, закінчені випускниками церковно-орієнтованої школи, цікаві для українського наукового товариства. Для контролю якості в українських духовних школах було засновано EAAA. Ще одним напрямком розвитку української п'ятидесятницької теологічної моделі мислення є "академічна модель" теологічної освіти, яка сьогодні зростає у співпраці з державними установами. Проаналізувавши теми захищених дисертацій, автор визначає ключові тенденції розвитку українського руху п’ятидесятників. Серед ключових тем - інтроспективне дослідження власних коренів, причини поширення альтернативного церковного руху в СРСР та його місце на світовій карті релігій. Виділено декілька тем, перспективних для подальшої розробки українськими та зарубіжними дослідниками, зокрема "теологія Майдану", "Церковні мирні стратегії для Сходу України" та "Екологічна теологія у світлі Чорнобильської трагедії".
Дод.точки доступу:
Віталій Гура


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

4.
Шифр: J345539035/2007/3/4
   Журнал

Journal of Studies in International Education [Текст]/ Association for Studies in International Education. - ISSN 1028-3153. - Виходить кожного кварталу
2007р. N 3/4 (11)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах:
ГП ЧЗ (17.03.2015р. Прим. 1 - ) (вільний)

Знайти схожі

5.


    Katerynych, P.
    Educational journalism in Ukraine (results of content analysis) = Освітня журналістика в Україні (Результати контент-аналізу) / P. Katerynych // Синопсис: текст, контекст, медіа : електронний фаховий журнал. - 2021. - Том 27, № 2. - С. 86-95, DOI 10.28925/2311-259x.2021.2.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2311-259Х

Кл.слова (ненормовані):
освітня журналістика -- освітній журналіст -- контент-аналіз -- освітня журналістика в Україні
Анотація: У статті описано теоретичні підходи до розуміння освітньоí журналістики, схарактеризовано поняття освітньоí журналістики в украí нському та світовому медіапросторі, побудовано модель впливу сторонніх факторів на висвітлення питань освіти у ЗМІ. Мета дослідження — 1) вивчення теоретичних розробок та підходів до функціонування освітньоí журналістики в медіа середовищі; 2) простежити жанрові та тематичні особливості аналізованих освітніх ЗМІ (на прикладі «Педпреса», «Освіта.ua», «НУШ», «Освіторія»). Методом дослідження є контент-аналіз спеціалізованих ЗМІ освітньоí тематики. Ці ЗМІ мають регулярне наповнення різножанровим і різнотематичним контентом освітньоí тематики, активно застосовують інструменти для створення мультимедіи ного контенту, мають наи вищии трафік в сегменті інтернет-ЗМІ освітнього профілю (за даними сервісу статистики «Similar Web». Серед проаналізованого контенту чотирьох інтернет-видань освітньоí спеціалізаціí (3352 публікаціí ) встановлено, що за жанровою структурою превалюють замітки (2714; 80,9%), відчувається брак репортажів (56; 1,7%) та інтерв’ю (130; 3,9%). Слабка присутність аналітичних жанрів особливо відчутна стосовно тем дошкільноí , інклюзивноí та професіи но-технічноí освіти. Контент-аналіз матеріалів групи 1 (2366 матеріалів, 70,6% від усієí вибірки у двох групах) показав, що наи більша кількість матеріалів за аналізовании період стосувалася тем початковоí та середньоí освіти (1131 матеріал, 47,8%), наи менша – професійно-технічноí освіти (131, 5,5%). Аналіз матеріалів у другіи групі (29,4% від аналізованих матеріалів в обох групах) показав, що превалює тема початковоí освіти (401 матеріал, 40,7%), значною є доля матеріалів, що стосуються дистанціи ноí освіти (16,7% у «НУШ» та 16,9% в «Освіторіí »). Більшість матеріалів «Педпреси» (83%), а також значна частина «Освіти.ua» (63%) є запозиченням або доповненим матеріалом, отриманим із саи тів МОНУ, УЦОЯО чи інших джерел. Ці результати становлять практичне значення дослідження
Перейти до зовнішнього ресурсу https://synopsis.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Катеринич Петро


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Kosharna, N.
    Students` critical thinking skills development within pedagogical specialties of master`s educational level in the content of the discipline "professional communication in a foreign language" [Електронний ресурс] = Розвиток навичок критичного мислення студентів- магістрантів педагогічних спеціальностей у змісті дисципліни «професійне спілкування іноземною мовою» / N. Kosharna. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2020. - № 2. - С. 14-25, DOI 10.28925/2312-5829.2020.2.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- іноземна мова -- критичне мислення -- навичка -- магістерський освітній рівень -- педагогічні спеціальності -- підготовка вчителя
Анотація: Стаття присвячена питанню розвитку навичок критичного мислення студентів педагогічних спеціальностей у змісту дисципліни «Професійне спілкування іноземною мовою». З’ясовано, що розвиток критичного мислення майбутніх педагогів безпосередньо залежать від розвитку навичок спілкування у сфері професійної діяльності. Сучасні вимоги до підготовки магістра потребують від нього перш за все бути плідним учасником міжкультурної комунікації і мати необхідні навички та вміння професійного, ділового та ситуативного спілкування в усній і письмовій формах, бути спроможними оволодіти новітньою фаховою інформацією через іноземні джерела, вміти аналізувати та синтезувати її з подальшим застосуванням у сфері професійної діяльності. Акцентовано увагу на потребі застосування інтегрованого підходу (мовний і фаховий) в опануванні професійним спілкуванням іноземною мовою (англійською), що дозволяє майбутньому педагогу навчитися спілкуватися англійською мовою в професійнопедагогічній, суспільній, та особистісній сферах діяльності; сформувати критичний стиль мислення, для якого характерні відкритість, гнучкість, рефлексивність, усвідомлення внутрішньої багатозначності позицій і точок зору, альтернативності прийнятих рішень; розвинути такі базові якості особистості як комунікабельність, креативність, мобільність, самостійність, відповідальність за власний вибір і результати своєї діяльності. Виокремлено технології, які позитивно впливають на розвиток навичок критичного мислення студентівмагістрантів педагогічних спеціальностей. Доведено, що важливість співвіднесення, порівняння, перевірка отриманої інформації або її пошук інформації призводять до професійно коректного іншомовного спілкування; систематизують знання за вивченою темою, розширюють словниковий запас, вдосконалюють та активізують навички вживання в мовленні слів професійного дискурсу, розвивають критичне мислення та творчі здібності майбутніх педагогів.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Кошарна Наталія


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.
821.161.2
K99


    Kyrpatyi, Ivan.
    Запорожець за океаном = Zaporozhets beyond the ocean / I. Kyrpatyi. - Clifton : Publisher Petro Yamniak, 1974. - 64 с. - Заголовок обкладинки : Запорожець за ... океаном. - 150.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Українська література--Поеми--Тексти--Популярні видання

Кл.слова (ненормовані):
художня література
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Кирпатий, Іван


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

8.
37.01
P36


    Pedagogical and Psychological Sciences: Development Prospect in Countries of Europe at the Beginning of the Third Millenium [Текст] : collective monograph. - Stalova Wola : [s. n.], 2018 - .
   Vol. 2 / Economics College in Stalowa Wola. - 2018. - 384 p. - Англійська, українська, польська, російська мова. - Бібліогр. в кінці ст. - ISBN 978-9934-571-62-6 (в пер.) : 100.00 грн.
Переклад назви: Педагогічні та психологічні науки: перспективи розвитку в країнах Європи на початку ІІІ тисячоліття : колективна монографія
    Зміст:
Антипін, Є. Б. Трансформація ідей про трудове виховання дітей в педагогічній думці України (20-30-ті роки ХХ століття) / Є. Б. Антипін, А. Д. Січкар. - P .1-19
Bondarenko, V. V. Systruction particularities of teaching education country language to Chinese students at the initial stage in Uktainian universities / V. V. Bondarenko, I. N. Bondarenko. - P .20-34
Бохонкова, Ю. О. Випереджувальна стратегія поведінки особистості як проблема сучасної психології / Ю. О. Бохонкова, Ю. В. Сербін. - P .35-51
Венгловська, О. А. Розвиток дошкільного виховання в Україні в контксті новаторської педагогіки (друга половина ХХ століття) / О. А. Венгловська. - P .52-69
Vilkhovchenko, N. P. Discipline "foreign language for specific purposes" in the context of media education / N. P. Vilkhovchenko, H. I. Shayner. - P .70-86
Hupalovska, V. A. Duchowość w seksuanośći człowieka / V. A. Hupalovska. - P .87-102
Dyka, N. M. Formation of the learner's linguistic identity on the basis of the synergetic approach / N. M. Dyka, V. O. Mykytenko. - P .103-120
Dubrovina, I. V. Self-education as a condition of professional development and self-development of teacher-organizers in the sphere of cultural and leisure activities and recreation / I. V. Dubrovina, O. M. Tadeush. - P .121-140
Zaitseva, A. V. Communicative culture of a future teacher of music in the context of pedagogical innovations / A. V. Zaitseva, T. U. Strogal. - P .141-157
Іванюк, Г. І. Новаторство в школах України у другій половині ХХ століття: соціально-педагогічний феномен / Г. І. Іванюк. - P .158-175
Klymenko, Yu. O. Psychological features of teenagers time perception with different manifestations of aggressive behavior / Yu. O. Klymenko, V. V. Shevchuk. - P .176-191
Кравченко, Г. Ю. Проєктний підхід як складова педагогічної інноватики на шляху до якісної вищої професійної освіти в Україні / Г. Ю. Кравченко, Н. Є. Мовмига. - P .192-208
Кушнірук, С. А. Розвиток форм навчання у вітчизняній педагогічній науці 20-х-30-х рр. ХХ ст. / С. А. Кушнірук. - P .209-231
Marakhovska, N. V. Acquiring "EMI teacher" status by HEI academics as a condition for their self-realization / N. V. Marakhovska. - P .232-251
Nahorna, N. V. Implementation of innovative ways forming professional competence of future education managers / N. V. Nahorna. - P .252-268
Ocheretna, O. Yu. Acmetological approach in professional training / O. Yu. Ocheretna. - P .269-286
Radzivil, T. A. Metodology of teaching professional lisciplines at higher educational establishment in the system of professional preparation of instrumentalists in the conditions of higher artistic an pedagogical education / T. A. Radzivil. - P .287-305
Spitsyna, A. Ye. Formation and development of economic culture in Ukraine / A. Ye. Spitsyna. - P .306-323
Tusheva, V. V. Methodological of teaching aspects of the problem of formation of future teachers' scientific-research culture in higher pedagogical scool / V. V. Tusheva. - P .324-347
Федотова, Е. М. Метод обратной связи в личностно-ориентированном подходе к обучению, отраженном в портфолио выпускников средней и высшей школы / Е. М. Федотова, И. А. Томаз. - P .348-362
Chasnikova, O. V. The development of professional competence of a teacher in the system of preparation for the implementation of the through content line of the new Ukrainian school "Entrepreneurship and financial literacy" / O. V. Chasnikova. - P .363-382
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Психологія--Розвиток--Монографії

Дод.точки доступу:
Economics College in Stalowa Wola


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

9.
1+159.9+37.01]:578.834COVID-19
P57


   
    Philosophy, Psychology and Pedagogics against COVID-19 [Текст] : manual / editor: V. V. Rybalka [et al.]. - Zhytomir : Evro-Volyn, 2020. - 392 p. - ISBN 978-617-7992-04-1 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія

   Психологія


   Педагогіка


Кл.слова (ненормовані):
Coronavirus Pandemic -- Protection of the Population -- Online Research -- Mental Health -- Psychoprophylactic Behavior
Анотація: This project presents the papers of philosophers, psychologists, teachers, practitioners of education, biologists, physicians, psychiatrists, the content of which is aimed at improving wellbeing and maintaining the psychological stability of modern society in the context of the global destabilization of socio-economic situation caused by the COVID-19 pandemic. The common psychological unpreparedness for the emergence of a new reality, the increasing anxiety of citizens when they perceive the ever-increasing information flow in the context of the dynamic restructuring of the usual way of life, make it necessary to conduct special philosophical, psychological and pedagogical work with different categories of the population. The manual is addressed to scientists, teachers, practical psychologists, social educators, heads of educational institutions, specialists from the state employment service, social workers, psychotherapists, counselors, helpline workers, as well as parents, volunteers, students and all concerned people who are interested in preservation of health in a pandemic situation.
Дод.точки доступу:
Rybalka, V. V. \editor.\
Samordyn, A. P. \editor.\
Voznyuk, O. V. \editor.\
Morgun, V. \editor.\


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

10.


    Radetska, Svitlana.
    Content-based approach in teaching technical and scientific translation [Електронний ресурс] / S. Radetska, O. Mazur. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P157-169, DOI 10.28925/2518-7635.2023.814. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
змістова стратегія навчання -- методика відбору текстів -- науково-технічний переклад -- розвиток перекладацьких навичок
Анотація: Ця стаття стосується контент-орієнтованого підходу до перекладу наукової та технічної літератури, життєво важливого для отримання ефективної перекладацької компетенції у спеціалізованому перекладі.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Mazur, Olena


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)