Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (7)Наукові періодичні видання Університету (94)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=education<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 418
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
1.


    Budak, V.
    Patriotic education of students in teaching psychological and pedagogical discipline (on example of critical thinking technology) / V. Budak, O. Oleksiuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - С. 41-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.4145. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
патріотизм -- лідер-патріот -- критичне мислення -- патріотичне виховання -- Лідер патріотів
Анотація: У статті розглядається проблема формування студентів університету під час викладання психолого-педагогічних дисциплін не лише якостей патріота своєї країни, а й формування особистості, яка повинна відповідати вимогам до особистості лідера-патріота . Наведено приклади методів «Мислення лідера», «Синквейн», «Преса» під час викладання психолого-педагогічних дисциплін. Аналіз виконання студентами завдань методу «Преса» проводиться відповідно до визначених складових процесу патріотичного виховання: пізнавального, мотиваційно-ціннісного, діяльнісно-поведінкового, особистісно-оцінного та соціально-ціннісного. Наступний аналіз суттєвої характеристики відповідей студентів окреслений як виклик для подальших наукових розробок.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Oleksiuk, O.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

2.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

3.
   37.014.6
   А 68


    Аннєнкова, І. П.
    Наукові основи моніторингу якості професійної діяльності науково-педагогічних працівників ВНЗ [Текст] : монографія / І. П. Аннєнкова ; Національна академія педагогічних наук України, Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти". - Одеса : Оптімум, 2015. - 330 с. - ISBN 978-966-344-645-5 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Якість освіти--Моніторинг якості освіти--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
професійна діяльність педагога -- activity of the teacher -- моніторинг якості освіти -- monitoring the quality of education -- професійні стандарти -- науково-педагогічні працівники -- кваліметрична модель
Дод.точки доступу:
Національна академія педагогічних наук України
Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти"


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

4.
   37(091)
   Д 43


    Дзвінчук, Дмитро.
    Освіта в історико-філософському вимірі: тенденції розвитку та управління [Текст] : монографія / Д. Дзвінчук ; Інститут вищої освіти, Академія правових наук України. - Київ : Начлава, 2006. - 379 с. - ISBN 966-9839-11-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія освіти--Філософія освіти--Розвиток та управління--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- суспільство -- держава -- освіта -- модернізація -- європейський досвід -- теорія -- практика -- history of education -- education philosophy
Дод.точки доступу:
Інститут вищої освіти
Академія правових наук України


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

5.


    Malach, J.
    The study of university programs in the czech republic focused on education [Електронний ресурс] / J. Malach, T. Havlásková. - Електронні текстові дані // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : збірник наук. праць. - 2018. - № 30. - С. 9-17, DOI 10.28925/2311-2409.2018.30.917 . - ISSN 2311-2409

Перейти до зовнішнього ресурсу https://pedosvita.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Havlásková, T.


Є примірники у відділах: всього 4 : ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: ГП ЧЗ (2), Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

6.


    Tsyuk, O.
    Directions of the implementation of the swedish experience for quality assurance of higher education in Ukraine / O. Tsyuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P78-82, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.7882. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
імпліментація -- освіта Швеції -- рейтинги -- освітні послуги
Анотація: Важливим аспектом методології наукового дослідження, що передбачає вивчення зарубіжного досвіду, його співставлення та порівняння, виступає проблема – яким чином і в яких формах можливе використання / впровадження вивченого досвіду. Доцільність звернення до досвіду різних країн, у нашому дослідженні – шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти – не підлягає сумнівам. В умовах сьогодення жодна розвинута країна не може дозволити собі ізолюватися від світового співтовариства. Це повністю стосується і сфери освіти. Дослідження проблеми якості вищої освіти, аналіз нормативних документів, що врегульовують різні напрями категорії оцінювання якості; зарубіжний досвід означеної проблеми дають можливість констатувати, що якість освіти виступає актуальною проблемою у багатьох країнах. У статті запропоновано окремі напрями імплементації досвіду організації системи забезпечення якості у Швеції в практику роботи вітчизняних закладів вищої освіти. Якість освіти, як педагогічна категорія, відображає рівень підготовленості освітніх закладів до надання освітніх послуг різній категорії населення.Автором схарактеризовано напрями творчого застосування ідей шведського досвіду щодо забезпечення якості вищої освіти в Україні, зокрема: добровільність та мотиваційна зацікавленість кожного навчального закладу у проведенні незалежного експертного оцінювання якості; залучення студентів до оцінювання якості вищої освіти як обов’язкова складова мережі якості вищої освіти; створення незалежних агенцій з оцінювання якості вищої освіти; упровадження єдиного університетського тесту у заклади вищої освіти України; наявність необхідного практичного досвіду роботи (особливо для студентів, які навчаються за заочною чи дистанційною формами навчання); обов’язкове упровадження університетських рейтингів у систему зовнішнього незалежного оцінювання якості. Зазначено, що означені напрями імплементації досвіду Швеції можливі при умові реалізації низки завдань, які сформульовано автором у статті
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

7.


    Knysh, O.
    Quality assurance in Israely higher education system / O. Knysh // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P93-98, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.9398. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
Israeli higher education system -- освіта Ізраїля -- quality assurance -- гарантія якості -- quality standards -- стандарти якості
Анотація: Розвиток систем забезпечення якості є головною передумовою ефективного управління у вищій освіті. Глибоке розуміння суті системного підходу до забезпечення якості вищої освіти потребує вивчення світових практик. Зокрема, на увагу заслуговує досвід управління якістю в системі вищої освіти Держави Ізраїль. Статтю присвячено практикам забезпечення та удосконалення якості в системі вищої освіти Ізраїлю на державному та інституційному рівнях. Окреслено головні особливості функціонування ізраїльської системи вищої освіти, проаналізовано нормативне забезпечення контролю, оцінювання та поліпшення якості вищої освіти, а також висвітлено сучасні практики удосконалення якості, що реалізуються центрами із забезпечення якості навчання і викладання у провідних університетах Ізраїлю. Дослідження передбачало освітні візити до Центру навчання і викладання у Єврейському університеті Єрусалиму та Центру підвищення якості навчання і викладання у Техніоні – Ізраїльському технологічному інституті. Моніторинг діяльності ЗВО, а також координування роботи комісій зовнішнього оцінювання в ізраїльській системі вищої освіти здійснює Рада з вищої освіти. Головною метою зовнішнього оцінювання із залученням міжнародних експертів є створення культури самооцінювання у ЗВО. Університетська автономія визнана головним принципом функціонування системи вищої освіти Ізраїлю, тому форми внутрішнього забезпечення якості в різних університетах можуть відрізнятися. Центри навчання і викладання як університетські підрозділи, відповідальні за забезпечення якості освіти, орієнтуються на міжнародні стандарти, зокрема ESG. Основними напрямками діяльності центрів є: розвиток викладацького персоналу; координування системи заохочення; опис освітніх програм; впровадження додатку до диплома; проведення опитувань студентів; інтеграція комп’ютерних технологій в освітній процес. На прикладі результатів діяльності ізраїльських ЗВО бачимо, що впровадження дієвої системи заходів та процедур забезпечення якості освіти, вибудуваної на основі довіри з боку усіх учасників освітнього процесу, слугує поліпшенню ефективності управління закладом вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Крашеніннік, І.
    Компетентнісно орієнтовані завдання у формуванні фахових компетентностей майбутніх інженерів-програмістів / І. Крашеніннік // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 46-52, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4652. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
professional competences -- професійні компетенції -- short-term education -- короткострокове навчання -- software engineer -- інженер-програміст
Анотація: У статті сформульовано проблему застосування компетентнісно орієнтованих завдань (КОЗ) у процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-програмістів за скороченим терміном навчання. Проаналізовано наукові дослідження, присвячені різним аспектам використання КОЗ в освітньому процесі (характеристики, типи, структура, етапи розробки). Окреслено сучасні погляди на професійну компетентність фахівців, зокрема інженерів-програмістів, а також основні особливості їх професійної підготовки за скороченим терміном. Наведено приклади КОЗ, призначених для формування і оцінювання рівня фахових компетентностей у курсі «Програмування»
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Kolomiiets, E.
    Productive learning technology as means of education quality provision / E. Kolomiiets // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P42-45, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.4245. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
продуктивне навчання -- якість освіти -- education quality -- productive learning technology -- learning culture -- культура навчання
Анотація: У цій статті представлений огляд, який дає уявлення про концепцію, характеристики продуктивного навчання в його взаємозв’язку з якістю освіти, а також про цілі продуктивного навчального середовища. Окреслено проблему внутрішньої і зовнішньої якості освіти у закладах вищої освіти. Враховуючи різноманітність розуміння та інтерпретації якості, що обговорюється в різних педагогічних школах, визначення якості та розробка підходів до моніторингу та вдосконалення вимагає діалогу, спрямованого на досягнення: широкої згоди щодо цілей і завдань освіти; основу для аналізу якості, що дозволяє визначити його можливості; підхід до вимірювання якості освіти, що дозволяє ідентифікувати та оцінювати важливі зміни; рамки для вдосконалення, які всебічно охоплюють взаємопов’язані компоненти системи освіти і дозволяють визначити можливості для змін і реформ. Одним з найважливіших аспектів забезпечення внутрішньої якості освіти є «діяльнісний аспект» технології продуктивного навчання. «Діяльнісним аспектом» продуктивного навчання визначено взаємну участь учасників освітнього процесу професійної підготовки. Ідентифіковано три найважливіші компоненти продуктивного навчання: 1) можливість навчання, яка допомагає здійснити вибір відповідної освітньої програми; 2) здатність до навчання, яка допомагає набути компетенції, а не лише знання та навички; 3) середовище навчання. Розглянуто ряд країн, у яких навчальний план і методологію було адаптовано до структури освітньої системи та конкретних цілей. Досвід пілотних проектів деяких країн сприяв розробці загальнодержавних програм (наприклад, програми «Моя власна кар’єра» та «Гнучка базова освіта» у Фінляндії). Найбільш важливі внутрішні і зовнішні компоненти продуктивного навчання, а також основні поворотні моменти історії продуктивного навчання та основні визначення були лаконічно викладені.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449
http://npo.kubg.edu.ua/article/view/195449

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Ковальова, О.
    Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 36-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3641. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
advantages of simulation training -- medical education -- simulation technologies -- переваги симуляційної підготовки -- медична освіта -- технології моделювання
Анотація: В статті обґрунтовано необхідність та актуальність широкого впровадження симуляційних технологій в медичну освіту, як способу формування професійної компетентності лікарів та зменшення кількості медичних помилок. У статті охарактеризовано сучасну класифікацію симуляційного навчання. До сучасного симуляційного навчання відносять вербальні симуляції (рольові ігри), стандартизовані пацієнти (актори), тренажери навичок (фізичні або віртуальні моделі), пацієнти на екрані (комп’ютерні технології), електронні пацієнти (манекени в імітованій обстановці лікарні). Симуляції являють собою освоєння і вдосконалення технічних і нетехнічних навичок і умінь за допомогою реалістичних моделей (біологічної, механічної, електронної, віртуальної або гібридної). Проаналізовані переваги впровадження симуляційних технологій в медичну освіту для всіх суб’єктів медичної освіти та надання медичної допомоги населенню. Моделювання клінічних ситуацій в умовах, наближених до реальних, дозволяє навчати студентів і лікарів, підвищуючи рівень безпеки для пацієнтів. Для всіх суб’єктів медичної освіти та надання медичної допомоги населенню продемонстровано переваги впровадження симуляційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

 1-10    11-20   21-30   31-40   41-50   51-60      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)