Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (7)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=pedagogy<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.
78.03’06
B31


    Bauer, William I..
    Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music [Текст] / William I. Bauer. - Second edition. - New York : Oxford University Press, 2020. - 194 p. - ISBN 978-0-19-750371-3 : 798.13 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Історія музики--Вивчення музики

Кл.слова (ненормовані):
цифрова педагогіка -- сучасна музика -- вивчення музики -- цифровий звук -- навчальне програмне забезпечення -- створення музики -- виконання музики -- сприймання музики -- проектне навчання

Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

2.


    Bezemchuk, Larysa.
    Engaging music-pedagogy students in online course [Електронний ресурс] / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P91-103, DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
студенти -- музично-педагогічний факультет -- педагогічна майстерність -- дистанційне навчання -- засоби ІКТ -- онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Дод.точки доступу:
Sokolova, Alla
Binytska, Kateryna


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.
78:37.091.3
C15


    Cain, Tim.
    Teaching Music Differently. Case Studies of Inspiring Pedagogies [Текст] / Tim Cain, Joanna Cursley. - London ; New York : Routlage, 2017. - 209 p. - ISBN 978-1-138-69198-8 : 1594.70 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Навчання музики

Кл.слова (ненормовані):
навчання музики -- includive pedagogy -- інклюзивна педагогіка -- pedagogic discourses -- педагогічні дискурси -- музична педагогіка -- навчання музики в школі -- cross-case analysis -- перехресний аналіз
Дод.точки доступу:
Cursley, Joanna


Примірників всього: 1
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1)

Знайти схожі

4.


    Mikhno, O.
    Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Електронний ресурс] / O. Mikhno. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2020. - Вип. 1. - P61-67, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
експериментальна педагогіка -- структура характеристики -- характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

5.
Шифр: T017777504/2023/8
   Журнал

The Modern Higher Educational Review [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv : Borys Grinchenko Kyiv Metropolitan University, 2015 - . - ISSN 2518-76352617-5266 . - Виходить щорічно
2023р. № 8 . - Електронні текстові дані. - on-line. - Назва з титул. екрана
Зміст:
Kamińska, Małgorzata. Teachers’ working conditions in times of professional crisis: evidence of Poland / M. Kamińska. - P.9-22. - Бібліогр. в кінці ст.
Wu, Yue. Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China / Yue Wu. - P.23-32. - Бібліогр. в кінці ст.
Volchukova, Viktoriia. Intercultural interaction of folk-stage dance of Ukraine and European countries / V. Volchukova, O/ Tishchenko. - P.33-42. - Бібліогр. в кінці ст.
Nazarenko, Oleksandra. Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea / O. Nazarenko. - P.43-53. - Бібліогр. в кінці ст.
Vysotska, Oksana. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience / O. Vysotska. - P.54-64. - Бібліогр. в кінці ст.
Diachok, Nadiia. Professional lexical competence development in blended learning / N. Diachok. - P.65-76. - Бібліогр. в кінці ст.
Yunina, Olha. Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions / O. Yunina. - P.77-90. - Бібліогр. в кінці ст.
Bezemchuk, Larysa. Engaging music-pedagogy students in online course / L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska. - P.91-103. - Бібліогр. в кінці ст.
Petrushkova, Anastasiia. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely / A. Petrushkova. - P.104-111. - Бібліогр. в кінці ст.
Stoika, Olesia. Teacher’s digital competence in the european educational discourse / O. Stoika. - P.112-122. - Бібліогр. в кінці ст.
Cherepiekhina, Olha. Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine / O. Cherepiekhina. - P.123-133. - Бібліогр. в кінці ст.
Kostiuk, Olha. Aesthetic perception of colour in training of design students / O. Kostiuk. - P.134-145. - Бібліогр. в кінці ст.
Marchenko, Nataliia. Interactive learning methods in higher education institutions / N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv. - P.146-156. - Бібліогр. в кінці ст.
Radetska, Svitlana. Content-based approach in teaching technical and scientific translation / S. Radetska, O. Mazur. - P.157-169. - Бібліогр. в кінці ст.
Paliichuk, Elina. Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response / E. Paliichuk. - P.170-185. - Бібліогр. в кінці ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

6.


    Tverdokhlib, T.
    Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) [Електронний ресурс] = Вивчення педагогіки та педагогічних дисциплін в закладах освіти православної церкви: погляди педагогів і богословів (кінець ХІХ – початок ХХ століття) / T. Tverdokhlib. - Електронні текстові дані // Освітологічний дискурс : наукове електронне видання. - 2019. - № 3/4. - С. 1-18, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2312-5829

Кл.слова (ненормовані):
духовна академія -- духовна семінарія -- жіночий навчальний заклад педагогіка -- педагогічна дисципліна -- церковно-учительська школа -- другокласна школа
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди архімандрита Віссаріона, І. Андреєва, Д. Брянцева, А. Гриневича, Г. Маляревського, М. Маккавейського, П. Соколова, Н. Красовського, А. Юрикаса та інших педагогів і богословів стосовно навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в закладах освіти Православної Церкви в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені в публікаціях духовних періодичних видань «Богословський вестник», «Вера и разум», «Волынские епархиальные ведомости», «Народное образование», «Подольские епархиальные ведомости», «Христианское чтение», «Церковный вестник», «Черниговские епархиальные известия» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно завдань педагогічної підготовки, змісту, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в православних духовних академіях, семінаріях, жіночих навчальних закладах Православної Церкви, церковноучительських і другокласних школах. Доведено, що найбільше думок вони присвятили змісту і організаційним аспектам педагогічної освіти в навчальних закладах Православної Церкви. Дописувачі журналів висловлювалися за розширення змісту педагогічної освіти в духовних академіях і церковно-учительських школах, переструктурування навчального матеріалу з метою оптимального поєднання теоретичної і практичної педагогічної підготовки учнів семінарій, відміни деталізації семінарської навчальної програми з дидактики тощо. Встановлено, що розглядаючи питання організації навчання педагогіки і педагогічних дисциплін, вони більшою мірою зосередилися на православних вищих духовних навчальних закладах. Педагоги і богослови висловлювалися за віднесення педагогіки до церковно-практичного відділення духовних академій, заснування педагогічних відділів чи товариств, розділення кафедри педагогіки та пастирського богослов’я, уведення окремої кафедри дидактики в вищих духовних навчальних закладах. З’ясовано, що науковці знову звернули увагу на деякі питання, що становили науковий інтерес для педагогів і богословів у 60-х і 70-х роках ХІХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Твердохліб Тетяна


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1


Знайти схожі

7.


    Wu, Yue
    Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Електронний ресурс] / Yue Wu. - Електронні текстові дані // The Modern Higher Educational Review = Огляд сучасної вищої освіти. - 2023. - № 8. - P23-32, DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 2518-7635. - ISSN 2617-5266

Кл.слова (ненормовані):
музична освіта -- педагогіка -- студенти -- музичний педагогічний факультет -- інтегроване навчання -- Україна -- Китайська Народна Республіка -- мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.
Шифр: І254815328/2016/2
   Журнал

Інтегровані комунікації [Електронний ресурс] : науковий журнал/ Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Київський столичний університет імені Бориса Грінченка, 2016 - . - Назва з титул. екрана. - ISSN 2524-2652. - Виходить двічі на рік
2016р. Вип. 2 . - 59.52, грн.
Зміст:
Вернигора, С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University / С. М. Вернигора. - С.8-13
Гузенко, Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти / Т. А. Гузенко. - С.14-20
Гусак, О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців / О. П. Гусак. - С.21-25
Курбан, О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів / О. В. Курбан. - С.26-30
Курбан, С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі / С. О. Курбан. - С.31-36
Чекалюк, В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу / В. В. Чекалюк. - С.37-42
Чечулін, О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій / О. В. Чечулін. - С.43-45
Вернигора, Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів) / Н. М. Вернигора. - С.46-52
Масімова, Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування) / Л. Г. Масімова. - С.53-58
Полковенко, Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій / Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко. - С.59-62
Шпак, В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку / В. І. Шпак. - С.63-69
Герасименко, О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля / О. С. Герасименко. - С.70-72
Маркова, М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків / М. В. Маркова, А. Р. Марков. - С.73-85
Росінська, О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи / О. А. Росінська. - С.86-90
Санакуєв, М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики / М. Г. Санакуєв. - С.91-96
Матвійчук, О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою / О. Є. Матвійчук. - С.97-101
Герасимюк, Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства / Л. С. Герасимюк. - С.102-105
Сніжко, А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти») / А. С. Сніжко. - С.106-108
Курбан, С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан. - С.109-110
Приндюк, Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури / Д. В. Приндюк. - С.111-113
Горбенко, Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка / Г. В. Горбенко. - С.114-120
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Є примірники у відділах: всього 5 : ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)
Вільні: ГП ЧЗ (2), ГП АБ (3)

Знайти схожі
Перейти до описів статей

9.
37:159.922.62
А 72


    Антонов, Валерій Миколайович.
    Акме-педагогіка, акме-менеджмент освіти та акме-інновації у вихованні [Текст] : монографія = Acme-pedagogy, acme-management of education and acme-innovations in upbringing : monograph / В. М. Антонов, Є. П. Голобородько, Ю. В. Антонова-Рафі ; Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І. , Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти", Українська Академія Акмеології. - Харків : Видавництво Іванченка І. С., 2018. - 356 с. - ISBN 978-617-7675-26-5 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогічна акмеологія--Монографії

Кл.слова (ненормовані):
pedagogy -- ripeness
Дод.точки доступу:
Голобородько, Є. П.
Антонова-Рафі, Юлія Валеріївна
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І.
Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти"
Українська Академія Акмеології


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

10.
37.013.77
Г 34


   
    Гендерна педагогіка = Gender Pedagogy : A Reader : хрестоматія / редактор В. Гайденко ; перекладач: В. Гайденко, А. Предборська. - Суми : Університетська книга, 2012. - 313 с. - ISBN 978-966-680-276-7 : 90.00 грн., 90.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Гендерна освіта--Хрестоматії

Кл.слова (ненормовані):
ґендерна педагогіка -- Вороніна -- Уест -- Зіммерман -- Гайденко -- Жиру -- Джексон -- Кон -- Бем -- Мартін -- Месснер -- Річардсон -- Сімпсон -- Клецина -- Здравомислова -- Герасимова -- Троян -- Горошко -- Рубчак -- толерантність -- ґендерна соціалізація -- ґендерні стереотипи -- дискримінація -- расова дискримінація
Анотація: В хрестоматії подано матеріал з гендерної педагогіки вітчизняних і зарубіжних авторів
Дод.точки доступу:
Гайденко, В. \редактор.\
Гайденко, В. \перекладач.\
Предборська, А. \перекладач.\


Примірників всього: 3
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (1),
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)