Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Наукові періодичні видання Університету (9)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=pedagogy<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-20   21-25 
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Mikhno O.
Назва : Characteristic of a student in experimental pedagogy by O. Nechaev and G. Rossolimo [Electronic resource]
Кільк.характеристики : on-line
Місце публікування : Неперервна професійна освіта: теорія і практика: науковий журнал/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Благодійний фонд ім. А. Макаренка. - Київ: Едельвейс, 2020. - Вип. 1. - С. 61-67. - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9 (Шифр Н057263/2020/1). - ISSN 1609-8595, DOI 10.28925/1609-8595.2020.1.9
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): експериментальна педагогіка--структура характеристики--характеристика учня
Анотація: У статті на основі аналізу праць учених – представників експериментальної педагогіки Олександра Нечаєва (1870–1947) та Григорія Россолімо (1860–1928) висвітлено їхній внесок у розроблення проблеми характеристики учня. Доведено, що обидва вчені зазначеній проблемі приділяли особливу увагу, розробляючи її у таких аспектах: обґрунтування необхідності вивчення вчителем учня та підвищення психологічних знань учителя (О. Нечаєв), створення планів вивчення школяра у формі спеціальних питальників з детальним рекомендаціями щодо користування ними (О. Нечаєв, Г. Россолімо), оформлення результатів вивчення учня у вигляді «психологічного профілю», що був наочним (графічним) зображенням характеристики (Г. Россолімо). У статті обґрунтовано, що, розробляючи профіль учня, О. Нечаєв виходив з необхідності враховувати індивідуальні здібності та схильності вихованця в навчальному процесі, які можна було б ефективно здійснити на основі вивчення учень з подальшим складанням профілю учня. Акцентовано, що стосунки між вченими були важливими у розвитку наукових ідей: Г. Россолімо пов’язував виникнення свого методу «психологічного профілю» безпосередньо з ідеями О. Нечаєва. У висновках підкреслено, що психологічні характеристики різних типів, розроблені Россолімо, були його внеском у типологію дитинства, поряд із типологією П. Лесгафта. Ці типології є вагомою допомогою вчителя в процесі навчання школяра та складання його профілю. Акцентовано, що експериментальна педагогіка – це науковий феномен, назва котрого відображає основний метод отримання емпіричних знань – експеримент, який мав гарантувати об’єктивність отриманих даних, виводячи педагогіку на рівень точних наук.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Bezemchuk, Larysa, Sokolova, Alla, Binytska, Kateryna
Назва : Engaging music-pedagogy students in online course [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 91-103. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2617-5266.2023.86
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): студенти--музично-педагогічний факультет--педагогічна майстерність--дистанційне навчання--засоби ікт--онлайн-курс
Анотація: У статті досліджено актуальні проблеми організації онлайн-навчання студентів-педагогічних закладів музичного мистецтва за спеціальністю 014 «Середня освіта (Музичне мистецтво»). Огляд останніх досліджень у контексті прийнятих освітніх стандартів та реалізації ідей Нової української школи вимагає пошуку ефективних шляхів роботи з учнями засобами цифрової освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Wu Yue
Назва : Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China [Electronic resource]
Місце публікування : The Modern Higher Educational Review/ Borys Grinchenko Kyiv University, Київський столичний університет імені Бориса Грінченка. - Kyiv: Borys Grinchenko Kyiv University, 2023. - № 8. - С. 23-32. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82 (Шифр T017777504/2023/8). - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82. - ISSN 2518-7635ISSN 2617-5266 , DOI 10.28925/2518-7635.2023.82
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): музична освіта--педагогіка--студенти--музичний педагогічний факультет--інтегроване навчання--україна--китайська народна республіка--мистецько-педагогічний аналіз
Анотація: У статті розглядається питання модернізації музичної освіти та педагогіки в Україні та КНР з точки зору реалізації інтегрованого принципу навчання. Окреслено шляхи реалізації інтеграції у змісті музичної освіти двох країн у шкільній та вищій освіті.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://edreview.kubg.edu.ua
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78.03’06/B31
Автор(и) : Bauer, William I.
Назва : Music Learning Today. Digital Pedagogy for Creating, Performing, and Responding to music . -Second edition
Вихідні дані : New York: Oxford University Press, 2020
Кільк.характеристики :194 p.
ISBN, Ціна 978-0-19-750371-3: 798.13 грн.
ДРНТІ : 18.41.09
УДК : 78.03’06
Предметні рубрики: Історія музики-- Вивчення музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цифрова педагогіка--сучасна музика--вивчення музики--цифровий звук--навчальне програмне забезпечення--створення музики--виконання музики--сприймання музики--проектне навчання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Tverdokhlib T.
Назва : Study of pedagogy and pedagogical disciplines in educational institutions of the orthodox church: views of educators and theologians (the end of the 19th century – the beginning of the 20th century) [Електронний ресурс]
Паралельн. назви :Вивчення педагогіки та педагогічних дисциплін в закладах освіти православної церкви: погляди педагогів і богословів (кінець ХІХ – початок ХХ століття)
Місце публікування : Освітологічний дискурс: наукове електронне видання/ Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2019. - № 3/4. - С. 1-18. - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118 (Шифр О283150799/2019/3/4). - ISSN 2312-5829, DOI 10.28925/2312-5829.2019.3-4.118
Форма і об'єм ресурсу: Електронні текстові дані
Примітки : Бібліогр. в кінці ст. - Назва з титул. екрана
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): духовна академія--духовна семінарія--жіночий навчальний заклад педагогіка--педагогічна дисципліна--церковно-учительська школа--другокласна школа
Анотація: У статті на основі аналізу першоджерел та історико-педагогічної літератури представлено погляди архімандрита Віссаріона, І. Андреєва, Д. Брянцева, А. Гриневича, Г. Маляревського, М. Маккавейського, П. Соколова, Н. Красовського, А. Юрикаса та інших педагогів і богословів стосовно навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в закладах освіти Православної Церкви в кінці ХІХ – на початку ХХ століття. Встановлено, що теоретичні наробки з означених питань представлені в публікаціях духовних періодичних видань «Богословський вестник», «Вера и разум», «Волынские епархиальные ведомости», «Народное образование», «Подольские епархиальные ведомости», «Христианское чтение», «Церковный вестник», «Черниговские епархиальные известия» тощо. Визначено і розкрито ідеї педагогів і релігійних діячів стосовно завдань педагогічної підготовки, змісту, організаційних аспектів, форм, кадрового забезпечення навчання педагогіки і педагогічних дисциплін в православних духовних академіях, семінаріях, жіночих навчальних закладах Православної Церкви, церковноучительських і другокласних школах. Доведено, що найбільше думок вони присвятили змісту і організаційним аспектам педагогічної освіти в навчальних закладах Православної Церкви. Дописувачі журналів висловлювалися за розширення змісту педагогічної освіти в духовних академіях і церковно-учительських школах, переструктурування навчального матеріалу з метою оптимального поєднання теоретичної і практичної педагогічної підготовки учнів семінарій, відміни деталізації семінарської навчальної програми з дидактики тощо. Встановлено, що розглядаючи питання організації навчання педагогіки і педагогічних дисциплін, вони більшою мірою зосередилися на православних вищих духовних навчальних закладах. Педагоги і богослови висловлювалися за віднесення педагогіки до церковно-практичного відділення духовних академій, заснування педагогічних відділів чи товариств, розділення кафедри педагогіки та пастирського богослов’я, уведення окремої кафедри дидактики в вищих духовних навчальних закладах. З’ясовано, що науковці знову звернули увагу на деякі питання, що становили науковий інтерес для педагогів і богословів у 60-х і 70-х роках ХІХ ст.
Перейти до зовнішнього ресурсу https://od.kubg.edu.ua/
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 78:37.091.3/C15
Автор(и) : Cain, Tim, Cursley, Joanna
Назва : Teaching Music Differently. Case Studies of Inspiring Pedagogies
Вихідні дані : London; New York: Routlage, 2017
Кільк.характеристики :209 p.
ISBN, Ціна 978-1-138-69198-8: 1594.70 грн.
ДРНТІ : 18.41 + 14
УДК : 78:37.091.3 + 37.091.3
Предметні рубрики: Музика-- Навчання музики
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчання музики--includive pedagogy--інклюзивна педагогіка--pedagogic discourses--педагогічні дискурси--музична педагогіка--навчання музики в школі--cross-case analysis--перехресний аналіз
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 378.013.74(477)/С 40
Автор(и) : Сисоєва, Світлана Олександрівна
Назва : The development of osvitologiia: comparative pedagogy
Місце публікування : Укр. пед. журн.: наук. журн./ Ін-т педагогіки НАПН України. - Київ: Ін-т педагогіки НАПН України, 2015. - № 3. - С. 9-21: кольор. фотогр. - ISSN 24111317 (Шифр 319835820/2015/3). - ISSN 24111317
Примітки : текст англ. - Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 378.013.74(477) + 37:001.32](477)Сисоєва
Предметні рубрики: Порівняльна педагогіка-- освітологія-- вища освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітологія--порівняльна педагогіка--міждисциплінарний підхід--мультидисциплінарний підхід
Анотація: Автор статті розглядає об’єкт, предмет, мету, статус та завдання порівняльної педагогіки в контексті становлення і розвитку наукового напряму інтегрованого дослідження сфери освіти – освітології.
Знайти схожі

8.

Назва журналу :The Modern Higher Educational Review -2023р.,N 8
Цікаві статті :
Kamińska M. Teachers’ working conditions in times of professional crisis: evidence of Poland/ M. Kamińska (стр.9-22)
Wu Yue. Integrated education for music pedagogy students in Ukraine and China/ Yue Wu (стр.23-32)
Volchukova V. Intercultural interaction of folk-stage dance of Ukraine and European countries/ V. Volchukova, O/ Tishchenko (стр.33-42)
Nazarenko O. Guidelines on ukrainian higher education modernisation through educational achievements of South Korea/ O. Nazarenko (стр.43-53)
Vysotska O. Testing as a language assessment tool: ukrainian experience/ O. Vysotska (стр.54-64)
Diachok N. Professional lexical competence development in blended learning/ N. Diachok (стр.65-76)
Yunina O. Artificial intelligence tools in foreign language teaching in higher education institutions/ O. Yunina (стр.77-90)
Bezemchuk L. Engaging music-pedagogy students in online course/ L. Bezemchuk, A. Sokolova, K. Binytska (стр.91-103)
Petrushkova A. Integrating ‘underline’ technology in teaching esp remotely/ A. Petrushkova (стр.104-111)
Stoika O. Teacher’s digital competence in the european educational discourse/ O. Stoika (стр.112-122)
Cherepiekhina O. Pedagogical competence developing of psychology teacher (master’s degree): experience of Ukraine/ O. Cherepiekhina (стр.123-133)
Kostiuk O. Aesthetic perception of colour in training of design students/ O. Kostiuk (стр.134-145)
Marchenko N. Interactive learning methods in higher education institutions/ N. Marchenko, V. Slipchuk, H. Yuzkiv (стр.146-156)
Radetska S. Content-based approach in teaching technical and scientific translation/ S. Radetska, O. Mazur (стр.157-169)
Paliichuk E. Human trafficking and war in ukraine: resilience in exploring student response/ E. Paliichuk (стр.170-185)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу До змісту
Знайти схожі


9.

Назва журналу :Інтегровані комунікації -2016р.,N 2
Цікаві статті :
Вернигора С. М. Methods of teaching of vocational subjects in English at the Institute of Journalism of Borys Grinchenko Kyiv University/ С. М. Вернигора (стр.8-13)
Гузенко Т. А. Основні засади формування комунікативної стратегії м. Києва: теоретичні та практичні аспекти/ Т. А. Гузенко (стр.14-20)
Гусак О. П. Івент-аналіз як складник підготовки сучасних PR-фахівців/ О. П. Гусак (стр.21-25)
Курбан О. В. Структурна модель інформаційних онлайн-мережевих процесів/ О. В. Курбан (стр.26-30)
Курбан С. О. Репрезентація основних типів гендерних стереотипів у рекламі/ С. О. Курбан (стр.31-36)
Чекалюк В. В. Залучення медіаінструментів для формування позитивного державного іміджу/ В. В. Чекалюк (стр.37-42)
Чечулін О. В. Комунікаційні і маркетингові заходи в програмах просування територій/ О. В. Чечулін (стр.43-45)
Вернигора Н. М. Жанри наукової періодики (Методичні рекомендації щодо формування структури і рубрикації текстів)/ Н. М. Вернигора (стр.46-52)
Масімова Л. Г. Залучення представників роботодавців до освітнього процесу (на прикладі підготовки фахівця з видавничої справи та редагування)/ Л. Г. Масімова (стр.53-58)
Полковенко Т. В. Вибрані матеріали з теорії читання як елемент видавничих стратегій/ Т. В. Полковенко, О. В. Полковенко (стр.59-62)
Шпак В. І. Книговидання в Україні: фактори розвитку/ В. І. Шпак (стр.63-69)
Герасименко О. С. Взаємодія держави і ЗМІ в питаннях регулювання інформаційного поля/ О. С. Герасименко (стр.70-72)
Маркова М. В. Інформаційно-психологічна війна проти населення України як сучасна реальність: стан проблеми і шляхи подолання наслідків/ М. В. Маркова, А. Р. Марков (стр.73-85)
Росінська О. А. Архетип у медіатексті: просторові образи/ О. А. Росінська (стр.86-90)
Санакуєв М. Г. Філософія інформації та філософські основи інформатики/ М. Г. Санакуєв (стр.91-96)
Матвійчук О. Є. Бібліотечна педагогіка, або Виховання книгою/ О. Є. Матвійчук (стр.97-101)
Герасимюк Л. С. Тенденції впровадження новітніх технологій керування документаційними процесами в умовах інформатизації суспільства/ Л. С. Герасимюк (стр.102-105)
Сніжко А. С. Виклики гібридної війни (Наукова рецензія на книгу Магди Є. В. «Гібридна війна: вижити і перемогти»)/ А. С. Сніжко (стр.106-108)
Курбан С. О. Курбан О. В. Сучасні інформаційні війни у мережевому он-лайн просторі: навчальний посібник. Покажчик змісту / С. О. Курбан (стр.109-110)
Приндюк Д. В. Редакторські знання і навички в професії викладача української мови і літератури/ Д. В. Приндюк (стр.111-113)
Горбенко Г. В. Принципи та пріоритети розвитку Інституту журналістики Київського університету імені Бориса Грінченка/ Г. В. Горбенко (стр.114-120)
Цікаві статті :
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі


10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37:159.922.62/А 72
Автор(и) : Антонов, Валерій Миколайович, Голобородько Є. П., Антонова-Рафі, Юлія Валеріївна
Назва : Акме-педагогіка, акме-менеджмент освіти та акме-інновації у вихованні : монографія
Паралельн. назви :Acme-pedagogy, acme-management of education and acme-innovations in upbringing: monograph
Вихідні дані : Харків: Видавництво Іванченка І. С., 2018
Кільк.характеристики :356 с
Колективи : Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені І. , Комунальний вищий навчальний заклад "Херсонська академія неперервної освіти", Українська Академія Акмеології
ISBN, Ціна 978-617-7675-26-5: 50.00 грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37:159.922.62 + 159.922.62
Предметні рубрики: Педагогічна акмеологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): pedagogy--ripeness
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

 1-10    11-20   21-25 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)