Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Мережеві ресурси (1)Наукові періодичні видання Університету (64)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>K=training<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 112
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
1.
37.046(4)
T44


   
    The divelopment of national qualifications frameworks in Europe (September 2009) [Текст] / European Centre for the Divelopment of Vocational Training. - Luxembourg : Office of the European Union, 2009. - 115 s. - ISBN 978-92-896-0621-9 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Освітні рівні--Кваліфікація--Європа--Довідники

Кл.слова (ненормовані):
qualifications -- професійна підготовка
Дод.точки доступу:
European Centre for the Divelopment of Vocational Training


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Книгосховище (1)

Знайти схожі

2.
796(075.8)
Б 83


    Бороховський, Е. М.
    Концепция оценки физического состояния и тренированности студентов [Текст] : учебно-методическое пособие для высших технических учебных заведений / Е. М. Бороховський, С. Ф, Танянский. - Харьков : ФОП Коряк С. Ф., 2017. - 64 с. - ISBN 978-966-97643-0-0 : 45.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізична культура--Оцінка фізичного стану--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
рухова активність -- motor activity -- концепції здоров’я -- concept of health -- тренованість -- training -- фізична підготовка -- показники фізичного здоров’я
Дод.точки доступу:
Танянский, С. Ф,


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

3.
   796.015
   М 71


    Мищенко, Виктор Сергеевич.
    Реактивные свойства кардиореспираторной системы как отражение адаптации к напряженной физической тренировке в спорте [Текст] = Cardiorespiratory system reactivity change related to adaptation for physical training in sports : монография / В. С. Мищенко [и др.]. - Київ : Науковий світ, 2007. - 352 с. - Библиогр.: с. 333-350. - ISBN 978-966-675-528-9 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Спорт--Тренування--Монографії

   Фізичні навантаження--Серцево-судинна система--Дихальна система--Монографії


Дод.точки доступу:
Лысенко, Елена Николаевна
Виноградов, Валерий Евгеньевич


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

4.
796.011.1-057.875(075.8)
І 57


   
    Інноваційні технології фізичного виховання студентів [Текст] : навчальний посібник / Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" ; редактор Ю. М. Вихляєв. - Вінниця : Твори, 2019. - 608 с. - ISBN 978-966-949-054-4 : 60.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Фізичне виховання--Виховання студентів--Інноваційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
фізичне виховання студентів -- physical education of students -- фізкультурна освіта -- фізкультурна освіта -- секційно-урочна форма навчання -- section-lesson form of training -- рухова активність -- motor activity -- спортивне тренування -- фітнес-програми -- підготовка спортсменів
Дод.точки доступу:
Вихляєв, Ю. М. \редактор.\
Міністерство освіти і науки України
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського"


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

5.


    Dzikovska, M.
    Coaching as the pedagogical technology in professional training of future specialists [Електронний ресурс] / M. Dzikovska. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 3. - P45-50, DOI 10.28925/1609-8595.2019.3.4550. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
коуч -- якість освіти -- професійна підготовка -- спеціаліст
Анотація: У статті здійснено теоретичний аналіз коучингу як інноваційної педагогічної технології. Автор, спираючись на порівняльний аналіз науково-педагогічних джерел, зазначає проблеми, які є спільними у наукових дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених. Зазначено, що технологія коучингу отримала ґрунтовний теоретичний аналіз та широке практичне застосування саме в теорії та практичних дослідженнях зарубіжних учених. Показано, що спільними ознаками у вітчизняних та зарубіжних дослідженнях коучингу є: побудова освітнього процесу на мотивуючій взаємодії; створення можливостей для розкриття потенціалу особистості; рівноправна творча діяльність учасників освітнього процесу; партнерство для підтримки людей у досягненні своїх цілей. Доведено, що коучинг має всі ознаки педагогічної технології (модель спiльнoї педaгoгiчнoї дiяльнoстi з прoєктувaння, oргaнiзaцiї та проведення освітнього процесу; oргaнiчна складова структури рiзнoмaнiтних форм oргaнiзaцiї нaвчaльних занять, реaлiзaцiї інших видів педагогічної взaємoдiї суб’єктів освітнього процесу; можливість для розвитку особистісного потенціалу студента та реалізації потенційних можливостей викладача); схарактеризовано етапи реалізації коучингу на основі знань (дванадцять етапів із реалізацією практичних завдань на кожному із них). Автором визначено переваги (підвищення активізації освітнього процесу та мотивації студентів до вивчення навчального курсу; виявлення в студентів здібностей, які розкривають їх як креативних людей, здатних до логічного мислення; розвиток у студентів лідерських якостей та емоційного інтелекту; висока продуктивність освітнього процесу та удосконалення комунікаційних навичок) та недоліки використання технології коучингу у професійній підготовці майбутніх фахівців в умовах закладу вищої освіти. Показано, що коучинг розвиває лідерські якості в студентів, що стимулює формуванню успішних команд, які забезпечують підготовку конкурентоспроможних фахівців в умовах закладу вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

6.


    Худолій, О. М.
    Strength abilities: estimation of immediate training effect of strength loads in girls aged 7 years [Текст] / О. М. Худолій, О. В. Іващенко, С. С. Єрмаков // Теорія та методика фізичного виховання = ТМФВ : науково-методичний журнал. - 2019. - Т. 19, № 2. - С. 98-104. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1993-7989. - ISSN 1993-7997

Кл.слова (ненормовані):
дівчата -- план повного факторного експерименту -- терміновий тренувальний ефект -- силові навантаження
Дод.точки доступу:
Іващенко, О. В.
Єрмаков, С. С.


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Hladkova, V.
    Adaptive control of personnel reserve training in institution of higher education / V. Hladkova // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 2. - P35-40, DOI 10.28925/1609-8595.2019.2.3540. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
акмеологія -- кадровий резерв -- акмесинергетичне забезпечення -- адаптивне управління
Анотація: У статті розкрита сутність та особливості формування кадрового резерву закладу вищої освіти. Функції кадрового резерву проаналізовано з двох точок зору: закладу вищої освіти (інформаційна функція, кадрове планування, ресурсозбереження, антикризова, регуляторна) і точка зору резервіста (кар’єрна, мотиваційна, розвивальна функції). Управління кадровим резервом представлено кількома підходами: класичним (навчання пов’язане з компетенцією конкретної посади; вступ до кадрового резерву проводиться за рекомендацією колегії; оцінка є багаторівневою); управління кадровим резервом в контексті концепції управління талантами (розвиток вибудовується на основі потреб і дефіцитів в компетенціях резервістів); синтетичний (кадровий резерв є співтовариством, що самоорганізується, і програмою підготовки кадрів.). Адаптивна технологія управління є найбільш ефективною для регулювання відносин між членами кадрового резерву, а також для допомоги їм у здійсненні професійного саморозвитку та самовдосконалення. Адаптивне управління ґрунтується на принципах акмесинергії, оскільки забезпечує сприятливі умови для самоорганізації, самопізнання, саморозуміння, самовизначення, самопрогнозування і саморозвитку, самоактуалізації та самореалізації особи як суб’єкта професійної діяльності. Запропоновано форми роботи з резервістами і структуру служби акмесинергетичного забезпечення, основні напрями роботи якої передбачають: інформаційно-аналітичну роботу (загальний відділ); організаційно-проектувальну (прогностичний відділ); акмеолого-технологічну (технологічний відділ); психологічну (відділ акмесинергетичної підтримки); дослідження (аналітичний відділ). Перспективи подальших досліджень вбачаємо в розвитку акмеологічної технології для кадрового резерву в закладах вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

8.


    Лопіна, Н.
    Програма підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх веб-технологій в медичній освіті / Н. Лопіна, Л. Журавльова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 60-67, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6067. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
medical education -- медична освіта -- training program -- програма підготовки -- professional development -- професійний розвиток
Анотація: У статті обговорено необхідність впровадження в медичну освіту новітніх інформаційно-освітніх технологій навчання базуючись на сучасній державній стратегії розвитку медичної освіти та потреби у безперервному фаховому розвитку медичних працівників. Проаналізовано досвід вітчизняних закладів медичної освіти щодо проведення підготовки, перепідготовки медичних педагогів. Охарактеризовано сучасні можливості медичної освіти з використанням інформаційно-освітніх веб-технологій. З огляду на сучасні можливості забезпечення безперервної медичної освіти з використанням інформаційно-освітніх веб-технологій запропоновано програму підвищення кваліфікації педагогів закладів вищої медичної освіти з використання інформаційно-освітніх вебтехнологій.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Журавльова, Л.


Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

9.


    Бульвінська, О.
    Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників в університеті: актуальність тренінгів / О. Бульвінська // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 53-59, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.5359. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
academic staff -- академічний персонал -- continuing professional development -- безперервний професійний розвиток -- training -- навчання
Анотація: Стаття присвячена результатам опитування науково-педагогічних працівників Київського університету імені Бориса Грінченка щодо визначення актуальних тем для підвищення кваліфікації в рамках дидактичного, дослідницького, лідерського модулів і модулю з ІКТ. Перелік тем тренінгів був сформований відповідно до визначених сучасних тенденцій безперервного професійного розвитку науково-педагогічних працівників закладів вищої освіти, а також з урахуванням європейського досвіду організації курсів підвищення кваліфікації викладачів в університетах. Опитування показало, що вибір викладачами тренінгів для безперервного професійного розвитку цілком узгоджується із загальноєвропейськими тенденціями. Найбільшу кількість виборів отримали тренінги, пов’язані з інноваційними методами викладання, а також з інтернаціоналізацією в освіті. Ці результати можуть стати основою для модернізації програми підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників університетів для набуття нових та/або вдосконалення раніше набутих компетентностей у межах професійної діяльності. Перспективами подальших досліджень стане обґрунтування компетентнісних профілів у рамках модулів програми підвищення кваліфікації викладачів.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

10.


    Ковальова, О.
    Впровадження симуляційних технологій навчання в медичну освіту / О. Ковальова // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 36-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.3641. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
advantages of simulation training -- medical education -- simulation technologies -- переваги симуляційної підготовки -- медична освіта -- технології моделювання
Анотація: В статті обґрунтовано необхідність та актуальність широкого впровадження симуляційних технологій в медичну освіту, як способу формування професійної компетентності лікарів та зменшення кількості медичних помилок. У статті охарактеризовано сучасну класифікацію симуляційного навчання. До сучасного симуляційного навчання відносять вербальні симуляції (рольові ігри), стандартизовані пацієнти (актори), тренажери навичок (фізичні або віртуальні моделі), пацієнти на екрані (комп’ютерні технології), електронні пацієнти (манекени в імітованій обстановці лікарні). Симуляції являють собою освоєння і вдосконалення технічних і нетехнічних навичок і умінь за допомогою реалістичних моделей (біологічної, механічної, електронної, віртуальної або гібридної). Проаналізовані переваги впровадження симуляційних технологій в медичну освіту для всіх суб’єктів медичної освіти та надання медичної допомоги населенню. Моделювання клінічних ситуацій в умовах, наближених до реальних, дозволяє навчати студентів і лікарів, підвищуючи рівень безпеки для пацієнтів. Для всіх суб’єктів медичної освіти та надання медичної допомоги населенню продемонстровано переваги впровадження симуляційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

11.


    Тригуб, І.
    Підготовка експертів у галузі освіти: досвід східної Європи / І. Тригуб // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - С. 88-92, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.8892. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
professional training -- професійний тренінг -- expert in the field of education -- експерт в освіті
Анотація: У статті здійснено аналіз досвіду підготовки експертів у галузі освіти у східноєвропейських країнах. Дослідження досвіду країн Східної Європи (Латвійська Республіка, Литовська Республіка, Республіка Болгарія, Республіка Естонія, Республіка Польща, Республіка Словаччина, Республіка Словенія, Республіка Угорщина, Румунія, Чеська Республіка та європейська частина Російської Федерації) дало можливість визначити ознаки класифікації країн Східної Європи щодо дослідження професійної підготовки експертів у галузі освіти (систематичність та тривалість підготовки). Автором статті виявлено тенденції професійної підготовки експертів у галузі освіти у країнах Східної Європи, такі як: загальні та специфічні.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

12.


    Pavliuk, R.
    Research-based training for preparation of professionals of the social sphere in Germany / R. Pavliuk // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P73-78, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.7379. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
educational system -- система освіти -- social sphere -- соціальна сфера -- professional training -- професійний тренінг
Анотація: У статті розглянуто освітні системи підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі в Німеччині. Навчання на дослідницькій основі – це об’єднувальне поняття, яке охоплює ряд педагогічних підходів у процесі професійної підготовки студентів, спрямованої на розвиток дослідницьких умінь (постановка та вирішення завдань). На основі досліджень зарубіжних вчених та попередніх досліджень автора визначено, що система навчання на дослідницькій основі – це комплекс педагогічних цілей, які об’єднанні основним завданням у розвиткові дослідницької компетентності студентів (розвиток умінь постановки дослідницького завдання та пошук шляхів його вирішення). Проаналізовано систему підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі у двох провідних університетах Німеччини – Кельнський університет (м. Кельн, Німеччина) та Університет імені Гумбольдта (м. Берлін, Німеччина), а також проведено порівняння із системою підготовки магістрів в українських університетах. Встановлено, що не кожна магістерська програма передбачає навчання із застосуванням дослідницьких технік. Проте з’ясовано, що система навчання на дослідницькій основі при своєму правильному застосуванні охоплює не просто науково-дослідницьку діяльність студента, почасти відірвану від освітнього процесу, а знаходить своє відображення у кожній виучуваній студентом дисципліні. Кожна дисципліна розкриває один з аспектів / завдань / напрямків досліджень студентів і паралельно служить практичною основою для розвитку професійно значущих компетентностей. Перспективами подальших досліджень убачаємо вивчення індивідуальної дослідницької та освітньої траєкторії студента через увесь період навчання у системі підготовки фахівців соціальної сфери на дослідницькій основі та розроблення методичних рекомендацій використання такої траєкторії та системи в українській системі вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

13.


    Zaskaleta, S.
    Implementation of principles of interdisciplinary links in professional training in eu countries / S. Zaskaleta // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 1. - P68-72, DOI 10.28925/1609-8595.2019.1.6872. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
міжпредметні зв’язки -- interdisciplinary connections -- інтеграційні класи -- integration classes -- професійна підготовка -- interdisciplinary integration -- міждисциплінарна інтеграція
Анотація: У статті розглядаються концептуальні засади та пошук ефективних шляхів розвитку системи вищої освіти в Україні. Встановлено, що загальною тенденцією професійної підготовки фахівців в країнах Європейського Союзу є застосовування міждисциплінарного підходу. Існуючі навчальні дисципліни, розроблені на міждисциплінарній основі, де спостерігається зародження, еволюція і перспективи певної дисципліни. Кожна навчальна дисципліна має свій особливий предмет дослідження, і тому містить спеціальну систему понять, навколо яких групуються факти, що відносяться до цієї дисципліни. Предмет навчання повинен мати поняття і відносини, а також навички та знання цієї системи знань. Якість професійної підготовки залежить від взаємозв’язку між навчальними дисциплінами, а також від здатності викладача викликати і підтримувати інтерес до предмета навчання. Міждисциплінарний підхід аналізується автором в процесі вивчення іноземної мови. У статті уточнюється поняття «інтеграція», обґрунтовується значення терміна «міждисциплінарні зв’язки». Інтегративний підхід призводить до інтеграції змісту освіти, тобто до доцільного поєднання її елементів у цілісність. Інтегративним підходом може бути цілісність знань різних рівнів – цілісність знань про реальність; про природу; з тієї чи іншої освітньої галузі; на рівні предмету, курсу, розділу, теми. Інтегративний підхід реалізується при вивченні інтегрованих курсів або окремих предметів з освітньої галузі, де цілісність знань формується шляхом інтеграції спільних для всіх суб’єктів понять, застосування методів і форм навчання, контролю і корекції академічних досягнень студентів. Зазначається, що мультидисциплінарна інтеграція може бути різною, в залежності від дисциплін, що інтегруються. Припускається, що навіть внутрішньодисциплінарні проекти повинні включати іноземну мову. Автором визначено стратегічні напрями оновлення навчального процесу на основі застосування принципів міждисциплінарних зв’язків в процесі вивчення іноземної мови.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

14.


    Kudlay, A.
    Tutor’s role in professional training of the police officers [Електронний ресурс] / A. Kudlay. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2019. - Вип. 4. - P38-41, DOI 10.28925/1609-8595.2019.4.3841. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- офіцери поліції -- тьюторство -- компетентність -- тьюторант
Анотація: Сучасні умови модернізації вищої освіти в Україні зумовили потребу впровадження інноваційних підходів до реалізації концепції підготовки майбутніх фахівців із урахуванням європейських стандартів. Адже саме вища освіта відіграє вирішальну роль у соціально-економічному і культурному розвитку суспільства. Потреба у підготовці компетентного офіцера поліції, здатного до ефективної професійної діяльності в умовах багатонаціонального середовища, є пріоритетним напрямом у підготовці майбутніх офіцерів поліції в параметрах європейських стандартів. У статті здійснено аналіз наукової літератури з проблеми. Підкреслено, що ідеальна модель сучасного наставника зводиться до репетитора, палітра професіоналізму якого поєднує високий рівень сформованості його психологічних, педагогічних, методичних та освітніх компетенцій. У статті розкрито сутність і зміст професійної компетентності майбутніх офіцерів поліції; представлено функціональний і рольової погляд на комунікативну діяльність з позиції тьютора; виявлено можливості включення інструменту тьюторства в процес формування комунікативної компетентності майбутніх офіцерів поліції. Підкреслюється, що тьюторська дія є найважливішим емерджентним компонентом цілісного процесу професійної підготовки майбутніх офіцерів поліції, де важливим завданням є формування комунікативної компетентності. Проаналізовано практичний досвід Національній академії внутрішніх справ, де в Навчально-науковому інституті №3 при кафедрі тактичної та спеціальної підготовки діє науковий гурток з тьюторською підтримкою дослідницької діяльності майбутніх працівників поліції. Модель тьюторської підтримки для членів наукового гуртка кафедри включає такі етапи: мотивація та діагностика наукових інтересів, складання плану наукової роботи, навчання роботи з інформацією, презентація та оцінка наукової роботи.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 2 : ГП ЧЗ (2)
Вільні: ГП ЧЗ (2)


Знайти схожі

15.
37:005.745
A23


    AET 2020. Symposium on Advances in Educational Technology [Текст] : proceedings: November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine / Academy of Cognitive and Natural Sciences; editor: S. Semerikov, V. Osadchiy, O. Kuzminska. - Kyiv : SCITERPRESS, 2020.
   Volume 2 : Proceedings of the 1 st Symposium on Advanced in Educational Technology. - 2020. - 592 p. - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
online training -- Google Lens -- e-Learning -- educational environment -- donor programs -- project managment -- distance postgraduate education -- open science -- graphic 3D reconstruction -- cloud-oriental learning technologies -- flipped learning -- educational online courses -- PhD training -- Cisco CyberSecurity operations -- global information space -- GeoGebra -- Moodle -- virtual reality
Дод.точки доступу:
Semerikov, Serhiy \editor\
Osadchiy, Viacheslav \editor\
Kuzminska, Olena \editor\
Academy of Cognitive and Natural Sciences


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

16.
780.616.432
M69


    Milanovic, Therese.
    Learning and Teaching Healthy Piano Technique: Training as an Instructor in Taubman Approach [Текст] / Th. Milanovic ; Scholar’s Press. - Berlin : Schaltungsdienst Lange o.H.G., 2014. - 579 p. - ISBN 978-3-639-71870-6 : 1806.40 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Музика--Навчання гри на фортепіано--Виконавча майстерність

Кл.слова (ненормовані):
техніка гри -- навчання гри -- гра на фортепіано
Дод.точки доступу:
Scholar’s Press


Примірників всього: 2
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)
Вільні:
Бульвар І. Шамо, 18/2 (2)

Знайти схожі

17.
004:37.091.64(075)
Б 90


    Буйницька, Оксана Петрівна.
    Інформаційні технології та технічні засоби навчання [Текст] : навчальний посібник / О. П. Буйницька ; Київський університет імені Бориса Грінченка. - Київ : Центр учбової літератури, 2019. - 240 с. - ISBN 978-611-01-0996-3 : 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Інформаційні технології--Технічні засоби навчання--Навчальні видання для професійної освіти

Кл.слова (ненормовані):
технічні засоби навчання -- technical training -- інформаційні системи -- information systems -- мережеві технології -- network technologies -- інформаційні технології -- Information Technology -- мультимедійні технології -- multimedia technologies -- навчальний проект -- educational project
Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Абонемент (1)

Знайти схожі

18.
   373.5.016
   E58


   
    Enterpreneurship Education at School in Europe [Текст] : eurydice report / European Commission. - Brussels : Education and Youth Analisys, 2016. - 234 p. - (Education and Training). - ISBN 978-92-9492-093-5 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Методика навчання--Середня освіта--Європа

   Підприємництво--Навчання підприємництву


Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- європейська освіта -- навчання в Європі -- навчання вчителів
Анотація: Цей звіт містить найновішу інформацію про стратегії, навчальні програми та навчальні результати, а також охоплює такі теми, як системи фінансування та освіта вчителів. Аналіз зосереджений на початковій освіті, середній та загальній старшій середній освіті,а також початковій професійній освіті та навчанні на базі школи.
Дод.точки доступу:
European Commission


Примірників всього: 2
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (2)

Знайти схожі

19.
37.013.2(4)
T44


   
    The Teaching Profession in Europe: Practices, Perceptions and Polices [Текст] : eurydice report / European Commission). - Luxemburg : [s. n.], 2015. - 133 p. - (Education and Training). - ISBN 978-92-9201-885-6 : 20.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--Професія вчителя--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
освіта в Європі -- освітня мобільність -- професія вчителя -- освіта вчителя
Анотація: Цей звіт зосереджується на приблизно 2 мільйонах вчителів, які працюють у середній освіті (ISCED 2) у Європі, і на відповідних системах освіти. Він аналізує зв’язок між політикою, яка регулює умови праці вчителів, та їхньою власною практикою та уявленнями. Розглядаються п’ять сфер, які мають першочергове значення для політики: (1) демографія та умови праці; (2) початкова педагогічна освіта та перехід до професії вчителя; (3) постійний професійний розвиток; (4) транснаціональна мобільність; 5) привабливість професії.
Дод.точки доступу:
European Commission


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

20.
37:005.745
A23


    AET 2020. Symposium on Advances in Educational Technology [Текст] : proceedings: November 12-13, 2020, Kyiv, Ukraine / Academy of Cognitive and Natural Sciences; editor: S. Semerikov, V. Osadchiy, O. Kuzminska. - Kyiv : SCITERPRESS, 2020.
   Volune 1 : Proceedings of the 1 st Symposium on Advances in Educational Technology. - 2020. - 748 p. - ). - 50.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Педагогіка--З’їзди і конференції

Кл.слова (ненормовані):
online training -- COVID-19 -- pandemic -- educational environment -- donor programs -- project managment -- distance postgraduate education -- open science -- graphic 3D reconstruction -- cloud-oriental learning technologies -- flipped learning -- educational online courses -- PhD training -- Cisco CyberSecurity operations -- global information space -- GeoGebra -- Moodle -- virtual reality
Дод.точки доступу:
Semerikov, Serhiy \editor\
Osadchiy, Viacheslav \editor\
Kuzminska, Olena \editor\
Academy of Cognitive and Natural Sciences


Примірників всього: 1
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-112 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)