Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (3)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>R=14.07.07$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 36
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-36 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/D49
Назва : Development and modernization of pedagogical and psychological sciences:experience of Poland and prospects of Ukaine. : collective monograph. Vol. 1
Вихідні дані : Lublin: Baltija Publishing, 2017
Кільк.характеристики :336 с
Колективи : Maria Curie - Sklodowska University
ISBN, Ціна 978-9934-8675-9-0: 55.00, 55.00, грн.
ДРНТІ : 14.07.07 + 15.81.21
УДК : 37.01 + 159.9(438+477)
Предметні рубрики: Педагогіка і психологія-- теорія виховання і навчання
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа :
Шифр видання : 37.013(043.3)/Д 36 рукописний текст
Автор(и) : Дерека, Тетяна Григорівна
Назва : Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання : автореферат дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :38 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(043.3) + 378 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія освіти та навчання
Фізичне виховання
Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013(043.3)/Д 36 рукописний текст
Автор(и) : Дерека, Тетяна Григорівна
Назва : Акмеологічні засади неперервної професійної підготовки фахівців фізичного виховання : дисертація ... д-ра пед. наук : 13.00.04
Вихідні дані : Київ, 2017
Кільк.характеристики :548 арк.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(043.3) + 378 + 796
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія освіти та навчання
Фізичне виховання
Вища освіта-- Професійна освіта
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.09/К 48
Автор(и) : Комісаров О. В., Кондратенко О. В., Волинець К. І.
Назва : Дипломна робота зі спеціальності 7.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Музика : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :91 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут мистецтв :
ДРНТІ : 14.15 + 14.07.07 + 14.07.09
УДК : 378.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- вища освіта --Україна
Примірники : всього : Ф2(8), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф2(8), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(035)/С 45
Автор(и) : Скрипченко, Олександр Васильович, Лисянська, Таїсія Миколаївна, Скрипченко Л. О.
Назва : Довидник з педагогіки і психології : навчальний посібник для викладачів, аспірантів та студентів педагогічних навчальних закладів
Вихідні дані : Київ: Видавництво Національного університету ім. М. П. Драгоманова, 2000
Кільк.характеристики :216 с
Колективи : Міністерство освіти України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова :
ДРНТІ : 14.07.07 + 15
УДК : 37(035) + 159.9(035)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія
Анотація: Статті посібника розкривають основні поняття психологічної та педагогічної науки. Особлива увага звернута на психологічні і педагогічні терміни, які зустричаються у підручниках, у сучасних роботах з педагогіки, психології, філософії та соціології. Даються короткі відомості про науковий внесок психологів і педагогів.
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/A10
Автор(и) : Вахтеров, Василий Порфирьевич
Назва : Избранные педагогические сочинения
Вихідні дані : Москва: Педагогика, 1987
Кільк.характеристики :400 с
Серія: Педагогическая библиотека :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Історія освіти-- Історія педагогічної думки
Анотація: в книге представлены сочинения в которых изложены основные педагогические идеи Вахтерова В. П. , а также ряд статей по вопросам теории и практики начального образования, социально-педагогическим проблемам.
Примірники : всього 1: Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.2/К 53
Назва : Книга керівника навчально-виховного закладу : довідково-методичне видання . -2-е видання, доповнене
Вихідні дані : Харків: Торсінг плюс, 2006
Кільк.характеристики :768 с
ISBN, Ціна 966-404-240-4: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.091.2
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчання та виховання
Анотація: Видання містить чинні нормативно-правові акти вищих органів влади України, Міністерства освіти і науки України у сфері загальної середньої освіти, що регулюють питання управління в галузі.
Примірники : всього 12: Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Д 50
Автор(и) : Дичківська І. М.
Назва : Основи педагогічної інноватики : навчальний посібник
Вихідні дані : Рівне: Зелент, 2001
Кільк.характеристики :222 с
ISBN, Ціна 5-7763-2675-3: 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- організація навчання-- інновації в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): незворотня дестабільність--циклове повторення--стереотипізація
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/М 74
Автор(и) : Мойсеюк, Неля Євтихівна
Назва : Педагогіка : навчальний посібник . -5-те видання перероблене та доповнене
Вихідні дані : Київ, 2009
Кільк.характеристики :656 с
ISBN, Ціна 978-966-96769-1-7:
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогіка--сучасний стан--виховання особистості--мета виховання--педагогічний процес--теорія навчання--дидактика--зміст освіти--процес навчаня--форми навчання--методи навчання--теорія виховання--зміст виховання--методи виховання--технологія виховання--основи управління--процес управління--іноваційні процеси
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01(075)/Г 16
Автор(и) : Галузинський В. М., Євтух, Микола Борисович
Назва : Педагогіка: теорія та історія : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Вища школа, 1995
Кільк.характеристики :237 с
ISBN, Ціна 5-11-004246-2:
ДРНТІ : 14.07 + 14.07.07
УДК : 37.01(075)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія педагогіки
Зміст : Загальні основи педагогіки ; Педагогіка як наука і навчальний предмет ; Поняття про педагогіку ; Категорії педагогічної науки ; Поняття про історію педагогіки ; Структура і галузі педагогіки ; Джерела педагогіки ; Зв'язок педагогіки з психологією і фізіологією дитини ; Поняття про розвиток дитини ; Біологічне і соціальне в розвитку дитини ; Система освіти в Україні ; Основні історичні етапи розвитку системи освіти ; Державна національна програма "Освіта (Україна ХХІ ст.)" ; Типи навчальних і навчально-виховних закладів ; Педагогічна професія. Вища педагогічна освіта ; З історії розвитку педагогічної професії і підготовки до неї ; Педагогіка вищої школи як наука ; Студент педагогічного інституту ; Основи порівняльної педагогіки ; Поняття про порівняльну педпгогіку ; Шкільні реформи 80-х років у країнах Заходу ; Теорія виховання ; Основні положення теорії виховання ; Демократія і виховання в історії педагогіки ; Структура теорії виховання ; Структура теорії виховання ; Підходи у вихованні як педагогічні категорії ; Суб'єкти і об'єкти виховного процесу ; Поняття про суб'єкти і об'єкти у процесі виховання ; Самовиховання: історія, теорія, методика ; Перевиховання: історія, теорія, методика ; Диференційований та індивідуальний підхід у навчанні і вихованні учнів ; Класное керівництво і учнівський колектив ; Учнівське самоврядування в школі та в класі ; Скаутські організації в Україні ; Основи соціальної педагогіки. Педагогіка середовища ; Поняття про соціальну педагогіку ; Сімейна педагогіка ; Служби допомоги дітям і підліткам. Психологічна служба в школі ; Особливості соціальної педагогіки в інтернатних установах, дитячих будинках, групах подовженого дня ; Виховна робота з дітьми та підлітками за місцем їх проживання ; Виховна робота в літніх дитячих таборах ; Соціальна педагогіка вечірньої (змінної) школи ; Теорія навчання і освіти- дидактика ; Дидактичні основи процесу навчання ; Поняття про дидактику ; Історичний екскурс до вчень великих дидактів ; Зв'язок дидактики з конкретними методиками ; Зміст загальної освіти ; Особливості роботи вчителів у старших, середніх та молодших класах ; Закономірності і принципи навчання ; Закони і закономірності в педагогіці ; Принципи навчання ; Методи і засоби навчання ; Поняття про методи навчання ; Методи і прийоми навчання ; Функції методів навчання ; Компоненти навчального процесу ; Метод, методика, методологія ; Види і форми організації навчання ; Діяльність учителя та учнів ; Класно-урочна система ; Урок як основна форма організації навчального процесу ; Інші форми організації навчального процесу ; Теорія змісту, організації та управління навчально-виховним процесом. Школознавство ; Зміст і організація навчально-виховного процесу ; Поняття про цілісний навчально-виховний процес ; Єдиний зміст навчально-виховного процесу, його напрями ; Організація навчально-виховного процесу ; Учень середньої загальноосвітньої школи ; Управління загальноосвітньою школою ; Принципи управління школою ; Рада школи. Адміністрація школи ; Педагогічний колектив. Внутрішньошкільне керівництво його діяльністю
Анотація: Викладано классичні основи теорії педагогіки, тенденції її розвитку та особливості цього процесу в Україні. Розглядаються в єдиному комплексі проблеми загальної педагогіки, методики виховної роботи, історії педагогіки і педагогічної майстерності. Висвітлюються основні положення теорії сучасного виховання в історичному і гносеологічному аспектах. Показано шляхи втілення педагогічної теорії в практику загальноосвітньої середньої школи України. Враховано нові здобутки досліджень у галузі педагогіки. Для студентів вищих навчальних закладів, які навчають дисципліну "Педагогіка".
Примірники : всього 18: ГП КС(11), Ф3(43), ГП АБ(8), ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Вільні : ГП КС(11), Ф3(43), ГП АБ(8), ГП ЧЗ(2), Ф1(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної Акадмії педагогічних наук України; редактор В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 17
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :84 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної Акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409
Ціна : 33.40, 33.00, 33.40, грн.
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна педагогіка--вікова психологія--педагогічна педагогіка
Зміст : Розвиток ясел на Україні у період 1940-1960 рр./ С. А. Васильєва,. Зародження системи вищої (університетської) освіти в Україні XVI-XIX ст. : основні аспекти/ Н. О. Терентьєва. Порівняльний аналіз системи вищої педагогічної освіти в Україні та республіці Польща у контексті Болонської угоди/ К. М. Біницька. Нова світова освітня стратегія формування толерантності у контексті міжнародної законодавчої бази / І. Ю. Квасниця. Розвиток літературознавчої компетентності майбутніх учителів-словесників у системі фахових практик: теоретичний аспект/ Л. О. Базиль. Інтерактивні технології навчання як засіб формування висококваліфікованого фахівця дошкільної сфери/ Н. П. Гончар. Методичні рекомендації до роботи з професійно орієнтованими навчальними текстами на уроках української мови у допрофільних 8-9 класах/ В. Г. Заєць. Педагогічні умови виховання самостійності у дітей дошкільного віку/ М. В. Савченко. Програма навчальної дисципліни "Освітня політика" як об'єкт системного педагогічного проектування/ В. І. Бобрицька. Корпоративна культура університету/ К. М. Гнезділова. Готовність педагогів загальноосвітніх шкіл-інтернатів до формування життєвого самовизначення старшокласників/ Л. В. Канішевська. Формування готовності фахівців економічного профілю до компетентної роботи в корпоративних системах захисту інформації/ Я. О. Касярум. Бібліотечна педагогіка/ О. Є. Матвійчук. Формування професійної культури майбутніх документознавців: ціннісно-регулятивний аспект/ О. В. Попчук. Сензитивність як психофізіологічний стан людини/ О. В. Кочерга. Проблема дослідження інтелекту/ І. М. Маруненко. Порушення емоційної сфери як чинник деструктивної конфліктності юнацтва/ О. А. Чала.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 15 (1)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :91 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання Національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409
Ціна : 29.00, 30.29, грн.
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загальна педагогіка--історія педагогіки--теорія і практика навчання і виховання--психологія
Зміст : Ідеї індивідуалізації і диференціації навчання у Проекті єдиної школи в Україні (1917-1919)/ Л. Д. Березівська. Підготовка домашніх учителів у вищих навчальних закладах Чернігівщини: від колегіуму до університету/ Н. М. Кузьменко. Порівняльний аналіз систем підготовки фахівців з фізичної реабілітації в деяких країнах Європи/ Н. О. Бєлікова. Запровадження змін у системі управління університетами Англії та Уельсу/ М. В. Гаврилюк. Формування соціокультурної компетенції та естетичної потреби читання на основі інтерпретації оригінальних художніх текстів/ Л. Г. Кожедуб. Дидактична компетентність майбутнього вчителя / В. П. Максименко. Формування вмінь працювати з підручником історії в методичній традицій Російської імперії XIX - початку XX століття/ О. Ф. Трухан. Програма навчальної дисципліни "Гендерна педагогіка" як об'єкт проектування/ В. І. Бобрицька. "Компетенція" в рамках нової парадигми освіти/ О. С. Жукова, О. А. Паніна, Г. М. Усачова. Моделювання у реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки майбутнього документознавця 42/ Г. Д. Малик. До проблеми професійного саморозвитку вчителів: основні теоретичні підходи/ Н. М. Мурована. Підтримка педагогічної практики студентів засобами технології WEB 2.0/ Т. І. Носенко. Критерії та рівні готовності майбутніх учителів гуманітарних спеціальностей до формування самоосвітньої компетентності/ Є. О. Співаковська-Ванденберг. Реалізація компетентнісного підходу в змісті навчальної дисципліни "Методика викладання у вищій школі"/ Я. С. Фруктова. Сучасні напрямки розвитку галузевої освіти/ А. І. Чміль, В. В. Бабіна. Психологічні особливості професійної самореалізації жінки/ В. П. Кутішенко. Формування тендерних стереотипів засобами масової інформації/ К. В. Радченко. Значення акцентуацій характеру наркозалежних у процесі їх реабілітації/ Ю. А. Шатковський. Системний моніторинг професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Сергєєнкова О. П. Психологічна культура професіонала освітньої сфери/ О. П. Сергєєнкова. Агресивність і тривожність як фактори деструктивної конфліктності студентів 85/ О. А. Чала.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф2(2), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(2), ГП ІБВ(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 2 (14)
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :99 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Діяльність Наркомосу УСРР щодо українізації шкільної освіти у 1919 — поч. 30-х рр. ХХ ст./ О. Мушка. Історичні аспекти становлення поняття "толерантність"/ О. Полякова, О. Знобей. Способи та форми патріотичного виховання молодого покоління у творчій спадщині/ С. Головчук, Ващенка. Методи виховання моральних цінностей у сучасній французькій школі/ Т. Глоба. Характеристика середньої та початкової професійної освіти у німецькомовній спільноті Бельгії/ Н. Мукан, Ю. Закаулова. Елементи етнолінгвістичного аналізу тексту на уроках української мови/ Т. Дружененко. Організація самостійної роботи майбутніх учителів математики у процесі алгоритмічної підготовки/ М. Сніжко. Динаміка розвитку методичних ідей в галузі навчання світової літератури у середній школі/ Л. Удовиченко. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів 9 класу на уроках української мови засобами інформаційно-комунікаційних технологій/ Т. Ясак. Оганізаційно-педагогічні умови формування самостійної компетенції майбутнього викладача вищої школи в умовах магістратури/ В. Бобрицька. Професійна підготовка бізнес-лідерів як фактор розвитку сучасних організацій/ С. Калашнікова. Дотримання правил техніки безпеки при роботі з персональним комп’ютером у процесі підготовки студентів до педагогічної практики/ А. Козачук. Реабілітаційний потенціал дитячо-юнацького спортивно-оздоровчого туризму/ Н. Терентьєва. Нейроанатомічна і функціональна організація центральних механізмів емоцій/ І. Маруненко ; І. Мураненко. Методологічні переваги використання аксіоматичного підходу в психологічних дослідженнях особистості/ Л. Подшивайлова, М. Гончаренко. Ділова гра як засіб оптимізації взаємодії та розвитку партнерських відносин у процесі професійної підготовки майбутнього фахівця/ О. Коханова. Психологічні основи формування інноваційної готовності майбутніх учителів/ О. Сергєєнкова. Вплив криз фахового навчання на формування професійної самооцінки майбутніх педагогів/ О. Столярчук. Вплив копінг-стратегій на деструктивну конфліктність представників юнацького віку/ О. Чала.
Анотація: Обгрунтовано теоретичні засади етнолінгвістичного аналізу тексту як одного з прийомів вивчення національно-культурного мовного компонента. За глибоким переконанням автора, елементи етнолінгвоаналізу повинні носити систематичний характер на уроках української мови, оскільки забезпечують високий рівень етномовної та етнокультурної компетенції школярів.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

14.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 12 . Ч. 2
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2009
Кільк.характеристики :103 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409
ISBN, Ціна 978-966-7548-63-6: 59.00, 59.51, грн.
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Примірники : всього : ГП ЧЗ(5), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(5), Ф3(2)
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

15.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; ред.: В. О. Огнев’юк, І. Д. Бех, Л. Л. Хоружа. № 1(13)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :98 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Батько просвіти, української мови, української безпеки, культури і свободи в Україні - Борис Грінченко/ Л. Ф. Коженьовський. Експрес-діагностика загальнокультурної компетентності учнівської молоді: ціннісно-орієнтаційний аспект/ О. М. Олексюк. Суспільно-політичні передумови упровадження принципу гендерної рівності у вітчизняну систему освіти/ Т. О. Дороніна. Міф як первинна метамова суспільної свідомості/ О. М. Лозова. Навчально-дослідна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи/ Д. В. Ольшанський. Психолого-педагогічний аналіз формування культури життєвого самовизначення особистості/ Т. П. Цюман. Педагогічний такт у вихованні мовленнєвої особистості у дошкільному дитинстві/ А. М. ГОНЧАРЕНКО. Розвиток особистості школяра у процесі набуття соціокультурних знань під час вивчення географії/ Л. Б. Паламарчук. Система моніторингу професійно-особистісного становлення студентів/ І. А. Добренко. Використання сучасних підходів до навчання іноземних мов студентів педагогічних немовних спеціальностей/ А. С. ДЗЮБЕНКО. Навчання професійно орієнтованого читання іноземною мовою студентів непрофільних педагогічних спеціальностей/ О. П. Михайлик. Проблема готовності майбутніх учителів суспільствознавчих дисциплін до професійної діяльності/ Н. О. ОНУФРІЄНКО. Проблема професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови під час педагогічної практики/ Н. С. Чернігівська. Компетентнісно орієнтований підхід: базові поняття та положення/ С. А. Калашнікова. Особливості цінносно-мотиваційної та емоційної структури особистості юнаків та дівчат шкільного віку/ Л. І. ОСТАПЧЕНКО [и др.]. Психічні стани студентів та їх прояви у навчальній діяльності під час екзаменаційної сесії/ О. О. ВАСИЛЬЄВ. Батьківське ставлення та його вплив на формування дитячої особистості/ О. А. КОРМАН. Психологія мотивації студентської зайнятості/ О. А. Сорокіна. Фізіолого-психологічні основи змісту передшкільної освіти/ Т. М. СТЕПАНОВА. Навчання дитини з урахуванням її нейропсихологічних особливостей/ І. М. НОВІКОВА.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 25
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :143 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

17.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 18
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2012
Кільк.характеристики :95 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Зміст : Основні періоди просвітницько-педагогічної діяльності М. Грінченко (1863-1928)/ М. В. Лашко. Організаційно-змістові засади підвищення кваліфікації вчителів в Україні (кінець XIX - початок XX століття)/ Н. Р. Петрощук. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні: стан дослідженості (початок XXI століття)/ Н. О. Терентьєва. Технічна освіта Англії: шляхи розбудови (кінець XIX- початок ХХ століття)/ І. О. Головко. Акмеология эстетической культуры учителя как условие развития дидактической системы/ Л. В. Суходольская-Кулешова. Проблема формування в учнів географічної картини світу: теоретичний та практичний аспекти/ Я. С. Фруктова. Совместная работа школы и семьи в эстетическом воспитании школьников/ В. Чырагова. Теоретичні основи професійної підготовки майбутніх менеджерів/ Д. П. Алімасова. Стресостійкість працівників органів внутрішніх справ як важлива складова готовності до професійної діяльності в екстремальних умовах/ Т. Л. Білоус. Сучасний підхід до формування здоров'я студентської молоді: від знань до компетенцій/ В. І. Бобрицька. Сутнісний зміст поняття "Oсвітнє середовище вищого навчального закладу"/ (Сорока) М. В. Братко. Особливості проектування педагогічних умов адаптації майбутніх агрономів до професійної діяльності у процесі навчання/ Н. А. Вишомірська. Особливості підготовки старшокласників шкіл-інтернатів до самостійної життєдіяльності/ Л. В. Канішевська. Соціальні цінності - керівні принципи соціальної поведінки/ Т. В. Кравченко. Сучасні підходи до моделювання інноваційного розвитку освітнього середовища навчального закладу як педагогічної проблеми/ С. М. Мартиненко, А. Г. Жукова. Соціально-психологічниі проблеми інновацій/ І. А. Добренко. Методологічні підстави емпірічних досліджень управлінської свідомості/ О. В. Дробот. Професійна ідентичність у практиці професійної підготовки особистості/ О. П. Сергєєнкова. Основні підходи до тлумачення понять "компетенція" та "компетентність" у психолого-педагогічній науці/ І. В. Форноляк. Принципи побудови дослідження ціннісно-мотиваційної сфери підлітків у скаутській організації/ С. А. Мельніченко.
Примірники : всього : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП(1), ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу ДО ЗМІСТУ
Знайти схожі

18.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013(082)/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 26
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2016
Кільк.характеристики :104 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013(082)
Предметні рубрики: Педагогіка-- Теорія навчання та виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): євроінтеграція--деконструкція--прогрес--компетентність
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1), Ф1(1), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1), Ф1(1), ГП ЧЗ(2)
Перейти до зовнішнього ресурсу Сайт видання,
Перейти до зовнішнього ресурсу Архів номерів
Знайти схожі

19.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Ін-т проблемного образования НАПН України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 16 (2)
Вихідні дані : Київ: Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :79 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Методика викладання
Психологія
Зміст : Особливості складання навчальних планів і програм у вищій школі (70-80-ті роки XX ст.)/ В. В. Замороцька. Нормативно-законодавче забезпечення взаємодії школи, сім'ї та громадськості в Україні (друга половина XX ст.)/ Л. В. Зінченко. Динаміка змісту дошкільної освіти у вітчизняній педагогіці (20-ті роки XX ст.)/ С. А. Саяпіна. Підготовки кадрів вищої кваліфікації для освітньої сфери (на прикладі Польщі та Чехії)/ Н. О. Терентьєва. Інформаційна культура в контексті сучасних вимог до працівника Державної податкової служби/ О. В. Гладченко. Застосування різних видів комунікативної взаємодії студентів у процесі навчання англійської мови/ М. Д. Єфремова. Поняття "мовленнєва компетентність учителя початкової школи" : сутність і зміст/ Н. С. Кипиченко. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті/ В. І. Бобрицька. Доцільність використання педагогічних технологій у процесі професійної підготовки майбутніх фахівців інженерного профілю/ С. О. Касярум. Вимірювання рівнів готовності фахівців соціальної сфери до професійного спілкування/ Л. О. Савенкова. Використання інноваційних форм організації самостійної роботи у процесі фахової підготовки майбутнього фахівця/ М. В. Сорока. Гуманістична психологія про проблему психічного здоров'я особистості/ Т. С. Гаряча. Взаємозв'язок природного та соціального у структурі особистості: погляд з позиції класичного психоаналізу 57/ К. В. Джеджера. Дослідження особливостей професійного самопізнання у студентів економічного ВНЗ/ В. В. Завірюха. Дослідження проблеми емоційно-ціннісного ставлення дітей до світу у працях вітчизняних психологів/ І. О. Стовбун. До питання про кореляційний зв'язок інтелекту та афекту у старших дошкільників/ З. І. Ікуніна. Психологічні особливості підготовки майбутніх практичних психологів до управління змінами в освітніх організаціях/ М. В. Москальов.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Багатотомне видання
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський ун-т ім. Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України; редкол. В. О. Огнев’юк [та ін.]. № 9
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2008
Кільк.характеристики :150 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України
ISBN, Ціна 978-966-7548-53-7:
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка-- Психологія --Україна
Дошкільна освіта
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 1-20    21-36 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)