Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Освіта -- Історія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : матеріали ІІІ Всеукраїнської наук-практ. конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :286 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка
Ціна : 56.77, 45.00, грн.
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891:005.745(082) + 001.891:005.745(082) + 005.745(082)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Освіта-- Професійна
Психологія
Педагогіка-- Соціальна
Філологія
Технології-- Інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): історія освіти--професійна освіта--психологія--соціальна педагогіка--філологія--іноваційні технології
Зміст : Вступне слово/ Віктор Олександрович Огнев'юк. Розвиток ремісничої освіти у Таврійській губернії (кінець XIX — початок XX ст.) / М.В. Гончар. Студентство України: матеріальне забезпечення та умови навчання (1917-1920 pp.) / A. Л. Донець. Роль особи в історії (на прикладі постаті Бориса Грінченка)/ О. В. Дудар. Аксіологічиі аспекти педагогічної спадщини Б.Д. Грінченка / Ю.В. Дударець. Університетська освіта у системі вищої освіти Нідерландів/ Л. І. Заяць. Розвиток мислення молодших школярів на уроках математики як передумова становлення творчої особистості/ Л.М. Калініченко. До проблеми вивчення дитини у вітчизняних психолого-педагогічнмх дослідженнях (кінець XIX — початок XX ст.)/ І. В. Леонтьева. Оздоровчий фітнес як педагогічне поняття/ О.В. Магера. Зміст поняття "самоорганізація" як наукової категорії / Н.Ю. Мерко. Адвокатура України та Росії у другій половині XIX ст./ Н.О. Обловацька. Дослідження проблеми інформатизації освіти у теорії і практиці країн зарубіжжя/ C. M. Процька. Історія становлення та розвитку системи освіти дорослих в Ірландії / О. І. Ситник. Науково-педагогічні засади концертмейстерської підготовки майбутнього вчителя музики/ Е. Ш. Алієва. Особливості полікультурної складової професійної підготовки вчителів у країнах Євросоюзу / О.Ю. Бондар. Особливості обліку поточних зобов'язань/ К. Д. Генераленко. Інформаційна культура як складова професійної підготовки майбутніх фахівців/ О. М. Глушак. Граматична компетенція як складова професіограми студента-філолога / Т. О. Горохова. Професійний розвиток вихователів ДНЗ у контексті сучасної інклюзивної освіти/ А.Ю. Крикун. Деякі підходи щодо визначення готовності майбутніх вчителів інформатики до здійснення моніторингу навчальних досягнень учнів/ Н. П. Мазур. Фахова компетентність учителя музики/ С. В. Світайло. Компонентна структура розвитку професійного інтересу майбутнього вчителя музики / О.О. Скляр. Акмеологічна компетентність як складова професіоналізму педагога/ О. В. Таран. Вплив розвитку емоційного інтелекту на збереження емоційного здоров’я людини/ Ю. В. Бреус. Особливості застосування тестового контролю в процесі професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів у педагогічних коледжах / В. С. Корнят. Профілактика сімейної депривації вихованців інтернатних закладів спортивного профілю/ О. В. Красницька. Особливості емоційного розвитку дітей дошкільного віку/ А. А. Теплюк. Поліваріантність інтерпретації поняття академічної мобільності майбутніх фахівців у контексті безперервної освіти / А. В. Циганаш. Дві стратегії в українському художньому перекладі (на матеріалі п'єси Б. Шоу "Пігматіон")/ І. С. Акопян. Семантичний простір концепту "love" : лінгвокультурний аспект/ В. Є. Годіон. Історія як культурний код у романі Дж. Барнса "Англія, Англія" / Ю. М. Григорович. Рецепція феномена Тараса Шевченка Борисом Грінченком та його сучасниками/ C. O. Евтушенко. Когнітивний стиль поетики Дж. Р. Р. Толкіна/ М. О. Журавльова. Семантика кольороназви "зелений" у складі фразеологічних одиниць французької та англійської мов/ В. І. Мельник, О. Ю. Качан. Семантичні та функціональні аспекти дражнилок у французькій, англійській та українських мовах/ В. І. Мельник, Н. С. Яченко. Соціальні проблеми антиневільницької літератури XIX ст. (Г. Бічер-Стоу та Марко Вовчок) / І. A. Пантелей. Англійські запозичення у французькій економічній термінології / Ю. О. Федоряченко. Мережеві технології: використання вебінарів/ Д. М. Бодненко. Есе як інноваційний метод оцінювання навчальних досягнень державних службовців під час підвищення кваліфікації/ Т. Г. Купрій. Доцільність використання електронних освітніх ресурсів математичної підтримки в старшій школі/ О. В. Дудник. Сутність поняття "інформаційне суспільство"/ P.O. Павлюк. Оціночні дослідження у паблік рилейншз/ Ю. М. Шафаренко.
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(3), Ф2(1), Ф3(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.01/Д 70
Назва : Дослідження молодих учених у контексті розвитку сучасної науки : програма ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції, 18 квітня 2013 року
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2013
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.35
УДК : 37.01+81]:001.891 + 001.891
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 005.745/О-72
Назва : Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування : матеріали Всеукраінської науково-практичної конференції 22 жовтня 2015 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2015
Кільк.характеристики :323 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Національна академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Благодійний фонд сприяння розвитку освіти імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 00.13
УДК : 005.745:37(091)](073) + 37(091)
Предметні рубрики: Освіта-- Історія
Зміст : Історико-педагогічні дослідження в Україні : розвиток наукового дискурсу/ Н. П. Дічек, Л. Л. Хоружа. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу/ О. О. Драч. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді / Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. / С. Б. Пономаревський. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.)/ Ю. В. Телячий. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.)/ О. В. Герасименко. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.)/ С. Б. Бричок. До історії діяльності Київського пролеткульту/ О. О. Гоменюк. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні/ Г. М. Дембровська. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ / М. В. Краєва. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків)/ О. П. Міхно. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки/ Л. І. Меленець. Підручники з біології на зламі століть / Є. Неведомська. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України/ О. О. Сівков. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?)/ Л. В. Хоменко. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.)/ С. М. Шевченко. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр./ Т. Є. Шевчук. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.)/ Г. В. Шелюк. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку / Ю. Л. Афанасьєв. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні/ І. В. Зайченко. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000)/ Н. А. Калініченко. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938)/ Н. М. Коляда. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст./ Т. Д. Кочубей. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942)/ О. Б. Петренко. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України/ С. Ю. Головчук. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/ С. Я. Грищенко. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа / Ю. А. Клименко. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії/ І. В. Леонтьєва. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва/ О. О. Матрос. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки/ О. В. Мельниченко. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка/ H. Ю. Панченко. Наталія Яшвіль - активний громадський діяч та меценат художньої освіти у Черкаському повіті Київської губернії (кінець XIX - початок XX століття) / Л. І Русакова. Внесок В. Д. Сиповського в розвиток Санкт-Петербурзького училища глухонімих / Д. М. Хрипун. Внесок Б. Н. Мітюрова у розвиток кафедри педагогіки і психології Рівненського державного педагогічного інституту ім. Д. З. Мануїльського (1973-1994 рр.)/ Ю. М. Чередняк. Внесок В. Ф. Шмідт в організацію діяльності дитячого будинку-лабораторії "Міжнародна солідарність" (1921-1925 pp.) / І. П. Шпичак. Життя та науково-практична діяльність Ольги Дорошенко у контексті розвитку вітчизняної педології/ Т. В. Янченко.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП ІБВ(1), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)