Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
 Знайдено у інших БД:Каталог авторефератів та дисертацій (18)
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 388
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013/С 34
Автор(и) : Сігаєва, Лариса Євгеніївна
Назва : Розвиток освіти дорослих в Україні (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.) : монографія
Вихідні дані : Київ: Екмо, 2010
Кільк.характеристики :419 с.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України
ISBN, Ціна 978-966-2153-34-7:
ДРНТІ : 14.15.25
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 316.452/К 65
Назва : Концепція розвитку освіти дорослих в Україні
Вихідні дані : Київ: Екмо, 2009
Кільк.характеристики :43 с.
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України :
УДК : 316.452
Предметні рубрики: Педагогіка
Географіч. рубрики: Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Журнал
Шифр видання : 37.013/П 24
Автор(и) :
Назва : Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка: збірник наукових праць/ Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України; редколегія В. О. Огнев’юк [и др.]. № 19
Вихідні дані : : Видавництво Київського університету ім. Бориса Грінченка Б.м., 2013
Кільк.характеристики :130 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут проблем виховання національної академії педагогічних наук України
ISSN: 2311-2409 :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.013
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): загольна педагогіка--порівняльна-педагогічні розвітки--соціальна педагогіка
Зміст : Образование в структуре национальной инновационной системы/ Б. П. Мартиросян. Проблемы создания сети учебных заведений профессионально-технического образования в АР Крым в 20-40-е годы ХХ в./ Т. М. Высочина. Історико-педагогічні аспекти розвитку післядипломної освіти вчителів початкових класів/ В. В. Кузьменко, В. В. Примакова. До тлумачення понять "тенденція" та "тенденційність" розвитку університетської освіти/ Н. О. Терентьєва. Аналіз особливостей педагогічних відносин між вчителем та учнями у творі Конфуція "Бесіди та судження"./ С. Б. Бабаян. Сутність креативності особистості у сучасній європейській педагогічній теорії/ Т. В. Каракатсаніс. The genesis of pedagogical education in Sweden/ Н. В. Кошарна. Організаційно-педагогічні умови здійснення програми моніторингу якості загальної освіти (SASA) на регіональному рівні в США/ О. В. Андрюшина. Модернізація університетської освіти Німеччини (1945-1999 рр.)/ А. В. Гаврилюк. Методичне забезпечення процесу формування сімейних цінностей старшокласників шкіл-інтернатів/ Л. В. Канішевська. Contents formation peculiarities of foreign language teachers’ professional training in Ukraine/ С. В. Соколовська ; С. В. Cоколовська. Мотивація студентів медичних спеціальностей у процесі вивчення іноземної мови/ Л. В. Ягеніч. Роль музикування у формуванні музичного сприймання молодших школярів/ О. Г. Куцан. Методологічні засади розвитку змісту шкільної фізичної освіти/ Н. Л. Сосницька. Співвідношення цілей і засобів діяльності педагога як проблема професійної етики/ В. І. Бобрицька. До питання стандартизації професійного розвитку методистів інститутів післядипломної педагогічної освіти/ М. Ф. Войцехівський. Управління виховним процесом у професійно-технічних навчальних закладах/ Т. О. Кашпур. Використання служб Google для організації практики студентів/ Т. І. Носенко, А. Г. Панченко. До проблеми фундаменталізації змісту педагогічної освіти/ В. П. Покась, Я. С. Фруктова. Інтегративний підхід у процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи до формування в учнів цілісної картини світу/ З. М. Хитра. Формування екологічної культури бакалаврів напряму підготовки "Філологія" у процесі викладання англійської мови/ І. О. Солошич, А. Ш. Хамаршех. Форми соціально-педагогічної роботи з підлітками із делінквентною поведінкою у різних соціальних інституціях/ Н. А. Клішевич. Освітні прагнення сучасної німецької молоді як один із факторів підвищення ризику делінквентності в молодіжному середовищі/ О. А. Попов. Змістові аспекти ціннісних стратегій особистісного само здійснення у процесі зміни професії/ І. М. Тичина. Спілкування - комунікація - комунікативна діяльність: спільне та особливе/ А. С. Толкачова. ґендерні особливості конфліктних форм поведінки у підлітковому та юнацькому віці/ Л. О. Котлова. Значення педагогічної взаємодії у формуванні безконфліктної поведінки учнів професійного ліцею/ С. А. Котловий. Копінг-стратегії у професійній рефлексії фахівців авіаційної сфери/ І. О. Цибулько. Психологічні проблеми та ризики перегляду дітьми мультиплікації/ М. В. Сітцева.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(2), Ф2(1), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу Наукова періодика України
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.82(075.8)/Г 37
Автор(и) : Герасіна Л. М., Ятченко А. Д.
Назва : Вища школа: реформування в демократичному суcпільстві : навчальний посібник
Вихідні дані : Харків: Акта, 1998
Кільк.характеристики :272 с
ISBN, Ціна 966-7021-13-0: 8.00 грн.
ДРНТІ : 14.37
УДК : 37.013.82(075.8)
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): криза--парадигми--детермінанти
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/С 91
Автор(и) : Сухомлинський, Василь Олександрович
Назва : Розмова з молодим директором
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1988
Кільк.характеристики :284 с
ISBN, Ціна 5-330-00123-4:
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка
Анотація: В книзі висвітлюються питання організації навчального процесу в школі і керівництва ним. Автор, ділиться з молодими керівниками шкіл досвідом роботи, своїми думками про виховання і навчання учнів, розкриває особливості творчої праці учителя, педагогічного колективу.
Примірники : всього 1: ГП КС(1), Ф2(4), Ф3(4)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(4), Ф3(4)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091.4/П 24
Назва : Педагогические апокрифы. Этюды о В. А. Сухомлинском.
Вихідні дані : Харків: Акта, 2008
Кільк.характеристики :430 с
ISBN, Ціна 978-966-8917-13-5: 50.00, 80.00, 50.00, грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : ГП КС(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП КС(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.091/А 98
Автор(и) : Ашеров А. Т., Малеванная В. В.
Назва : Методы и модели обучения студентов компьютерных специальностей эргономической экспертизе трудовой среды : монография
Вихідні дані : Харків, 2009
Кільк.характеристики :151 с
Колективи : Министерство образования и науки Украины, Украинская инженерно-педагогическая академія
Серія: Инженерная педагогика
ISBN, Ціна 978-966-8603-49-5: 25.00 грн.
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.091
Предметні рубрики: Педагогіка
Методика навчання
Дидактика
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Вип. 388 : Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2008
Кільк.характеристики :204 с :
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.015 + 159.9(082)
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0(082)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Вип. 392 : Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2008
Кільк.характеристики :204 с :
ДРНТІ : 14.01 + 15
УДК : 37.0(082) + 159.9(082)
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0(082)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Вип. 406 : Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2008
Кільк.характеристики :207 с ; [1] с :
ДРНТІ : 14.07 + 15
УДК : 37.0(082) + 159.9(082)
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Вип. 418 : Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Рута, 2008
Кільк.характеристики :207 с ; [1] с :
ДРНТІ : 14.07 + 15
УДК : 37.015 + 159.9(082)
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.0(082)/Н 34
Назва : Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Вип. 490 : Педагогіка та психологія
Вихідні дані : Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2008
Кільк.характеристики :207 с :
ДРНТІ : 14.07 + 15
УДК : 37.0(082) + 159.9(082)
Предметні рубрики: Педагогіка
Психологія
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378-048.35(4):37./М 69-179495637
Автор(и) : Михайліченко, Микола Васильович
Назва : Громадянська компетентність майбутніх учителів : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ; Тернопіль: НПУ імені М. П. Драгоманова, 2008
Кільк.характеристики :127 с
Колективи : Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
ISBN, Ціна 978-966-7425-78-4:
ДРНТІ : 14.15
УДК : 378-048.35(4):37.091.12 + 37.091.12
Предметні рубрики: Педагогіка
Вища педагогічна освіта-- підготовка педагогів
Професійна освіта
Анотація: У навчально-методичному посібнику з урахуванням сучасних напрямів модернізації вищої освіти України в контексті входження її у єдиний європейський і свтовий освітній простір розкрито сутність та зміст громадянської компетентності майбутнього вчителя, описано авторську технологію формування цієї складної особистісно-професійної інтегральної якості на прикладі майбутнього вчителя предметів гуманітарного профілю.
Примірники : всього 2: Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Вільні : Ф1(2), Ф2(3), ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378.091/Р 88
Автор(и) : Руснак, Іван Степанович, Романюк, Світлана Захарівна
Назва : Магістерська робота з педагогіки : навч.-метод. посібник
Вихідні дані : Чернівці: Букрек, 2009
Кільк.характеристики :207 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
Примітки : Библиогр.: с. 131-133
ISBN, Ціна 978-966-399-187-0:
ДРНТІ : 14
УДК : 378.091
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2)
Вільні : ГП ЧЗ(2)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Н 73
Назва : Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Львів: ЗУКЦ, 2012
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Примітки : Библиогр.: с. 159-163
ISBN, Ціна 978-617-655-015-0:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.015/З-62
Автор(и) : Зимівець, Наталія Володимирівна, Петрович, Валерій Степанович, Закусило, Оксана Юріївна
Назва : Навчання здоров’я: просвітницька робота з підлітками щодо збереження, розвитку та зміцнення репродуктивного здоров’я : навчальний посібник
Вихідні дані : Луцьк: РВВ Волин. нац. ун-т імені Лесі Українки, 2010
Кільк.характеристики :357 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Волинський національний університет імені Лесі Українки, Українсько-Швейцарська програма "Здоров’я матері та дитини", Український фонд "Благополуччя дітей"
Примітки : Библиогр.: с. 347-357
ISBN, Ціна 978-966-600-493-5 (серія)
ISBN, Ціна 978-966-600-526-0
ДРНТІ : 15
УДК : 37.015
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.014(477-25)/П 24
Назва : Педагогічні новації столичної освіти: теорія і практика : наук.-метод. щоріч. - 4
Вихідні дані : Київ, 2004
Кільк.характеристики :199[1] с
ISBN, Ціна 966-7766-32-2:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.014(477-25)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники : всього : Ф1(1), ГП КС(1), Ф2(1)
Вільні : Ф1(1), ГП КС(1), Ф2(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.013.75(477)/Е 45
Назва : Експериментальні педагогічні дослідження в закладах освіти м. Києва : Інформ. зб.
Вихідні дані : Київ, 2003
Кільк.характеристики :65 с
Серія: Столична освіта; Вип. 8 :
УДК : 37.013.75(477)
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 378/П 78
Назва : Проблеми та перспективи формування національної гуманітарно-технічної еліти : зб. наук. пр. Вип. 4 : Розвиток творчого потенціалу гуманітарно-технічної еліти : Другі Кримські педагогічні читання
Вихідні дані : Харків: НТУ "ХПІ", 2002
Кільк.характеристики :293 с.
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Національний технічний університет Харківський політехнічний університет, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Примітки : Библиогр. в конце разд.
ISBN, Ціна 966-593-284-5:
ДРНТІ : 14
УДК : 378
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП КС(1)
Вільні : ГП КС(1)
Знайти схожі

 1-20    21-40   41-60   61-80   81-100   101-120      
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)