Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Музичне виховання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Василець Вікторія
Назва : Яскраві нотки літа : тематичне заняття для старших дошкільнят
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 34-35. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2016/7). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): пісня про літо--музичне заняття--обговорення музичної п'єси
Анотація: Подано розробку тематичного музичного заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати музичні здібності дітей; виховувати любов до музики; продовжувати вчити дітей розуміти своєрідну емоційну мову музики, ритмічно рухатися під музику; закріплювати знання про ознаки літа; збагачувати активний словник та емоційний досвід дітей та ін.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Трофімченко Ірина, Сімон Наталія, Шаронова Віра
Назва : Музикотерапія просто неба : заняття для дітей старшої групи
Місце публікування : Дошкільне виховання. - 2017. - № 8. - С. 30-33. - ISSN 0321-1401 (Шифр Д441483/2017/8). - ISSN 0321-1401
Предметні рубрики: Педагогіка-- Дошкільне навчання-- Музичне виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): оздоровлення казкою--оздоровлення кольором--оздоровлення сміхом--ігри з піском--психологічний клімат--музичне виховання
Анотація: Подано приклад заняття для дітей старшої групи з використанням здоров'язбережувальних методик, таких як оздоровлення казкою, кольором, сміхом. Мета його - продовжувати ознайомлювати дітей зі звуками природи; сприяти розвитку фантазії; формувати емоційно-естетичне ставлення до довкілля, а також уміння творчо самовиражатися через музикування; розвивати сенсорні навички, комунікативні здібності; створювати сприятливі умови для нормалізації емоційного стану дітей за допомогою релаксаційних вправ на свіжому повітрі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)