Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогіка -- Дошкільне навчання -- Організація занять<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 53
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-53 
1.


    Андрющенко, Ольга
    Морквинка-вітамінка : заняття для дітей раннього віку / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- сенсорний розвиток -- трудове виховання -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - закріплювати знання дітей про ознаки осені, про овочі; уточнювати знання про властивості моркви; формувати вміння та навички самостійного користування ложкою; формувати навички самообслуговування; розвивати координацію рухів, смакові аналізатори, бажання та інтерес до приготування їжі, дрібну моторику; виховувати охайність під час роботи.
Дод.точки доступу:
Рудень, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Андрющенко, Ольга
    Уроки самостійності : формування навичок практичного життя за методиикою М. Монтессорі / Ольга Андрющенко, Лариса Рудень // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 23-24 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
ранній вік -- трудова діяльність -- сенсорний розвиток
Анотація: Представлено досвід організації розвивального середовища для дітей дворічного віку з використанням методики Марії Монтессорі.
Дод.точки доступу:
Рудень, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Бідна, Наталія
    Гайда до сонечка! : фізкультурне заняття для дітей раннього віку / Наталія Бідна // Дошкільне виховання. - 2017. - № 5. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Фізичне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
фізичний розвиток
Анотація: Подано розробку фізкультурного заняття для дітей раннього віку, мета якого - вправляти дітей у різних видах ходьби; продовжувати вчити ходити по обмеженій площині (гімнастичній дошці), підлізати під дугу, прокочувати м'яч одне одному; стимулювати активність та самостійність у процесі рухових дій; зміцнювати різні групи м'язів; розвивати спритність, рухову координацію; виховувати товариськість; сприяти виникненню у дітей позитивних емоцій.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Багрій, Світлана
    Подарунки дітворі від опішнянських гончарів : заняття для старших дошкільнят / Світлана Багрій // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 25-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

   Педагогіка--Дошкільна--Образотворче виховання


Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- дидактична вправа -- рухлива гра -- ліплення -- пальчикова гімнастика
Анотація: Подано розробку заняття для старших дошкільнят, мета якого - поглиблювати знання дітей про гончарне мистецтво, способи виготовлення традиційного керамічного посуду в Україні, предмети національного побуту; поповнювати лексичний запас назвами посуду: горщик, миска, глечик, куманець, кухоль, макітра, барильце; продовжувати формувати навички ліплення з глини пластичним способом; закріплювати прийоми згладжування поверхні виробу пальцями, стекою та зволоженою серветкою. Розвивати дрібну моторику, координацію рухів, творчу ініціативу. Виховувати патріотичні почуття на основі ознайомлення з народним мистецтвом рідної країни та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

5.


    Бральчук, Марина
    Від зернятка пшениці до смачної паляниці : цикл міні-занять для старших дошкільнят / Марина Бральчук // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 20-21 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
дитина і світ
Дескриптори: національно-патріотичне виховання -- природничо-екологічна компетентність -- природознавче виховання -- народознавче виховання -- колосок
Анотація: Представлено цикл міні-занять для старших дошкільнят. Мета їх - розвивати пізнавальну активність дітей, уміння спілкуватися з однолітками, мислення, увагу, пам'ять; виховувати любов до природи рідного краю та українських національних традицій, повагу до людської праці; формувати природничо-екологічну компетенцію дошкільнят; розширювати знання дітей про будову частин рослини (пшениці), професії людей, які вирощують хліб; продовжувати ознайомлювати малят зі стравами української національної кухні; залучати до трудової діяльності.

Є примірники у відділах:
Ф3 (16.08.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

6.


    Бурдига, Тамара
    Як добре в лісі навесні! : цільова прогулянка для дітей старшої групи / Тамара Бурдига // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- здоров'язбереження -- заняття в природі -- спостереження за змінами в природі
Анотація: Подано приклад проведення заняття-прогулянки, для дітей старшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей встановлювати причинно-наслідкові зв'язки між об'єктами та явищами в природі, помічати сезоні зміни; ознайомлювати з флорою і фауною рідного краю; сприяти розумінню того, що відпочинок у природі є важливим чинником зміцнення здоров'я; розвивати спостережливість, мислення, діалогчне мовлення, вміння милуватися живописними краєвидами, висловлювати власну думку; виховувати любов до природи, прагнення дотримуватися правил культурної поведінки.
Дод.точки доступу:
Ангеленюк, Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Василець, Вікторія
    Чарівні мелодії зими : тематичне музичне заняття для старших дошкільнят / Вікторія Василець // Дошкільне виховання. - 2016. - № 1. - С. 34-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
музичне заняття -- інтерес до музики -- музичні твори зимової тематики -- твори П. Чайковського -- твори А. Вівальді
Анотація: Подано розробку тематичного музичного заняття для старших дошкільнят, мета якого - розвивати увагу, пам'ять, музичний слух дітей, уміння ритмічно рухатися під музику; виховувати естетичний смак, інтерес до музики та довкілля; узагальнювати знання дітей про музичні твори зимової тематики різних композиторів; ознайомлювати з особливостями ритму в музиці, вчити розрізняти довгі й короткі звуки; удосконалювати вміння сприймати світ цілісно, гармонійно.

Є примірники у відділах:
Ф3 (29.01.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (26.01.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)
Ф1 (26.01.2016р. Прим. 3 - Б.ц.) (виданий)
Прим.3 (Ф1) зайнятий


Знайти схожі

8.


    Вовк, Олена
    Капці-мандрівники : інтегроване заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів / Олена Вовк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
графічний диктант -- віртуальна подорож -- бесіда про подорожі -- читання казки
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів. Мета заняття - розвивати наочно-образне мислення, пам'ять, уяву та фантазію дітей; стимулювати інтерес до подорожей, прагнення до відкриття нового, мовленнєву активність; підводити до розуміння основної думки твору та вчити аргументувати свої відповіді; закріплювати знання назв видів ліній, уміння орінтуватися в просторі та на аркуші паперу.

Є примірники у відділах:
Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

9.


    Вусик, Світлана
    Морські мешканці : цикл міні-занять для дітей молодшої групи / Світлана Вусик // Дошкільне виховання. - 2017. - № 7. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- образотворчість -- природознавче виховання
Анотація: Пропонується цикл літніх міні-занять художнього змісту, мета яких - закріплювати знання дітей про морських мешканців: рибу, малюска, черепаху; формувати сенсорні еталони, вміння сприймати інформацію на слух, відповідати на запитання; збагачувати активний словник дітей; закріплювати вміння працювати в різних техніках образотворчості: пісочної анімації, малювання за трафаретом та тонування паперу з восковим малюнком; розвивати дрібну моторику, мислення, уяву; виховувати любов до природи та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Гірук, Оксана
    Розваги з Капітошкою : заняття для дітей раннього віку / Оксана Гірук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- ранній вік
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити дітей будувати речення з 2-5 слів, співвідносити свої дії зі словесною вказівкою дорослого; закріплювати знання про характерні ознаки і властивості води (прозора, тепла/холодна, чиста/брудна, ллється); продовжувати вчити визначати колір, величину, вагу предметів; розвивати мовлення, уяву, дрібну моторику, координацію рухів; збагачувати сенсорний досвід; виховувати товариськість, витримку, акуратність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

11.


    Гавриш, Наталія
    Мрії й забаганки : заняття для дітей старшої групи / Наталія Гавриш // Дошкільне виховання. - 2017. - № 3. - С. 7 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- партнерські взаємини -- дитячий колектив
Анотація: Подано розробку заняття для дітей старшої групи, мета якого - допомогти дітям усвідомити, що деякі їхні бажання мають характер забаганок; навчити відрізняти істотне від неістотного; вправляти в аналізі дій - своїх та інших людей; сприяти налагодженню партнерських взаємин у дитячому колективі.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

12.


    Головіченко, Ольга
    У світі танцювального мистецтва : заняття для дітей середньої групи / Ольга Головіченко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 17-19 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

   Педагогіка--Дошкільне виховання--Хореографія


Кл.слова (ненормовані):
танець -- музично-ритмічна координація -- танцювальні рухи -- художня культура
Анотація: Подано розробку хореографічного заняття для дітей середньої групи, мета якого - розвивати музично-ритмічну координацію, вміння дітей виразно рухатися відповідно до характеру музики; виховувати інтерес до танцю; розширювати знання про танець як вид мистецтва, про класифікацю танців за кількістю виконавців; поглиблювати знання малят про класичний танець як основу хореографічного мистецтва, про український народний танець.

Є примірники у відділах:
Ф3 (01.06.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (31.05.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

13.


    Гуменюк, Анна
    Запрошуємо у гості сонечко : інтегроване заняття для дітей молодшої групи / Анна Гуменюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 4. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
сенсорний розвиток -- розвиток мовлення -- спостереження -- інтегроване заняття
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей молодшої групи, мета якого - продовжувати вчити дітей описувати об'єкт за навідними запитаннями вихователя; закріплювати знання про кольори, геометричні фігури; розвивати пам'ять, мислення, вміння орієнтуватится у просторі; виховувати емпатію, інтерес до художнього слова; створювати позитивний настрій.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

14.


    Зубрицька, Ірина
    У пошуках золотої рибки : бінарне заняття для дітей старшої групи із ЗПР / Ірина Зубрицька, Світлана Обадіна // Дошкільне виховання. - 2017. - № 8. - С. 24-26 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- сенсорний розвиток -- психологічний клімат
Анотація: Подано розробку бінарного заняття для дітей старшої групи із ЗПР, мета якого - уточнювати та розширювати знання дітей про підводний світ моря та його мешканців; учити знімати психологічне напруження за допомогою пісочної терапії; розвивати увагу, мислення, пам'ять, зв'язне мовлення, дрібну моторику, тактильні відчуття, фантазію; збагачувати словниковий запас, дбати про інтонаційну виразність мовлення; виховувати естетичний смак, бережне ставлення до природи, бажання допомагати одне одному.
Дод.точки доступу:
Обадіна, Світлана


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

15.


    Карфута, Вікторія
    Мандрівка їжачка : інтегроване заняття для дітей старшої групи (природа+розвиток мовлення+математика) / Вікторія Карфута // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- розвиток мислення
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для дітей старшої групи, мета якого розширювати знання дітей про їжаків; розкривати взаємозв'язки у природі; продовжувати навчати лічити у межах десяти, кількісно порівнювати множини; вдосконалювати вміння правильно відповідати на запитання; вправляти у звуконаслідуванні; розвивати артикуляційний апарат, мислення, допитливість, активність; виховувати бережне ставлення до живої природи та ін.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

16.


    Кириленко, Світлана
    Як подружити малят / Світлана Кириленко, Руслана Сікаленко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
адаптація дошкільнят -- соціально-комунікативне виховання -- взаєморозуміння -- дружба
Анотація: В статті йдеться про налагодження доброзичливих і дружніх взаємин між дітьми у різновікових групах. Подано розробку бінарного заняття для дітей різновікової групи (5-6 роки життя), мета якого - розвивати навички конструктивної взаємодії та позитивної соціальної поведінки дітей у системі "дитина-дитина"; виховувати дружні стосунки, сприяти єднанню дитячого колективу; формувати адекватну самооцінку, впевненість у собі та своїх силах, усвідомлення власної індивідуальності, а також уміння розрізняти позитивні й негативні емоції людини, працювати з образами (казковими персонажами); створювати гармонійну психологічну атмосферу; запобігати проявам дезадаптації.
Дод.точки доступу:
Сікаленко, Руслана


Є примірники у відділах:
Ф3 (21.07.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

17.


    Кисла, Надія
    Екологічний мультфільм власноруч : цикл занять дітей старшої групи / Надія Кисла // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 12-14 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
художня культура -- створення мультфільму -- екологічне виховання
Анотація: Подано схеми-занять зі створення екологічного мульфільму, персонажі та декорації якого виготовлені з природного матеріалу, а сюжет спрямований на розв'язання проблеми забруднення лісів побутовим сміттям. Кожне заняття демострує окремий етап у створенні мультику, деякі з них ( такі як зйомка чи виготовлення персонажів і декорацій) можуть охоплювати кілька днів.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

18.


    Коваленко, Алла
    Хто справжній друг? : Заняття для дітей середньої групи / Алла Коваленко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 26-27 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Моральне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
моральне виховання засобами казки -- зв'язне мовлення
Анотація: Подано розробку заняття для дітей середньої групи, мета якого - формувати у дітей здатність розуміти мораль прослуханого твору, його ідею; вчити висловлювати оцінно-етичні судження (аналізувати та оцінювати вчинки персонажів); розвивати зв'язне мовлення, чуття краси художнього твору; виховувати ціннісне ставлення до дружби, чуйність та прагнення підтримувати інших у різних ситуаціях.

Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

19.


    Красова, Олена
    Музична лабораторія : домінантне підсумкове заняття для дітей старшої групи / Олена Красова, Наталія Бондаренко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 11. - С. 38-40 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Музичне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
музичне заняття -- дихальна гімнастика
Анотація: Подано розробку музичного заняття для дітей старшої групи, мета якого - виявити знання дітьми музичного матеріалу, вміння визначати характер твору, передавати його у різні способи, орієнтуватися у взаємозв'язку образів і музичних засобів, виконувати музично-ритмічні рухи; розвивати музичний слух, пам'ять, координацію рухів, пластичність, творчу активність, уяву; збагачувати музичний досвід дітей; викликати емоційний відгук на музику; виховувати естетичний смак, любов до музики, сприяти встановленню дружніх стосунків у колективі дітей.

Є примірники у відділах:
Ф3 (22.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (18.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

20.


    Лазаренко, Лілія
    Пригоди у зимовому лісі : заняття для дітей раннього віку / Лілія Лазаренко; Лілія Проценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 12. - С. 24-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
образотворчість -- малювання -- ліплення
Анотація: Подано розробку заняття для дітей раннього віку, мета якого - учити визначати форму. величину, колір предметів; збагачувати, уточнювати та активізувати словник малят; сприяти поступовому переходу від простого маніпулювання з матеріалом до елементарного зображення простих за формою предметів; заохочувати дітей ліпити геометричні форми з кінетичного піску; ознайомлювати з нетрадиційним способом малювання капустяним листям, ватними паличками; розвивати мовлення, увагу; виховувати доброзичливе ставлення до однолітків.

Є примірники у відділах:
Ф3 (26.12.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (12.01.2017р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

21.


    Лебедєва, Світлана
    Хмаринка кличе до гри : заняття для дітей раннього віку / Світлана Лебедєва, Ірина Кліценко // Дошкільне виховання. - 2016. - № 5. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
дидактична гра -- пальчикова гімнастика -- фізкультхвилинка
Анотація: Подано розрозбу заняття, мета якого - розвивати спостережливість, дрібну моторику рук; виховувати бажання допомагати іншим, позитивне ставлення до результатів власної діяльності; розширювати уявлення дітей про об'єкти та явища природи - хмари, дош; закріплювати вміння визначати величину; ввести в активний словник дієслова "крапає", "ллється"; вчити вживати іменники у кличному відмінку; будувати окличні речення; зображувати дощ способом відщипування та примазування пластиліну до аркуша; формувати пізнавальний інтерес до природи та ін.
Дод.точки доступу:
Кліценко, Ірина


Є примірники у відділах:
Ф3 (01.06.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (31.05.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

22.


    Лук’янова, Світлана
    Готуємо запаси на зиму : заняття для дітей молодшої групи / Світлана Лук’янова, Тетяна Поночевна // Дошкільне виховання. - 2016. - № 10. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
інтегроване заняття -- трудове виховання -- овочі
Анотація: Подано розробку заняття для дітей молодшої групи, мета якого - закріплювати знання овочів, страв, які з них готують; учити дітей описувати овочі; залучати малюків до виконання елементарних трудових дій (імітація збирання і консервування овочів); розвивати сенсомоторні здібності, пам'ять, увагу, уяву; виховувати бажання допомогати одне одному, доводити справу до кінця, дбати про власне здоров'я.
Дод.точки доступу:
Поночевна, Тетяна


Є примірники у відділах:
Ф3 (08.11.2016р. Прим. 1 - ) (вільний)
Ф2 (11.11.2016р. Прим. 2 - ) (вільний)


Знайти схожі

23.


    Лук’янова, Світлана
    Листя осіннє в повітрі кружляє, килимом пишним під ноги лягає / Світлана Лук’янова, Ірина Фурманова // Дошкільне виховання. - 2017. - № 10. - С. 28-30 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

   Педагогіка--Дошкільне виховання--Ознайомлення з навколишнім життям


Кл.слова (ненормовані):
природознавче виховання -- розвиток мовлення -- дослідницька діяльність
Дод.точки доступу:
Фурманова, Ірина


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

24.


    Майданюк, Аніті
    Небезпечний град : заняття для старших дошкільнят / Аніті Майданюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 7. - С. 30-31 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
дітям про град -- безпечна поведінка -- народні прикмети -- явища природи -- природознавче виховання
Анотація: Подано розробку заняття-спостереження, мета якого - розвивати мовлення, мислення дітей, уміння аналізувати, робити висновки на основі спостережень; виховувати уважність, допитливість; збагачувати світогляд дітей; формувати в них уявлення про град як різновид опалів; ознайомлювати з правилами безпечної поведінки під час граду.

Є примірники у відділах:
Ф3 (21.07.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (06.09.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

25.


    Малько, Олександра
    Глинотерапія: долаємо негативні емоції / Олександра Малько, Олена Колісник // Дошкільне виховання. - 2017. - № 1. - С. 15-17 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Дитяча психологія--Психотерапія

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
середня група -- робота з глиною -- сенсорний розвиток -- глинотерапія
Анотація: Представлено досвід використання елеменів глинотерапії в роботі з дошкільниками. Подано конспект заняття для дітей середньої групи, мета якого - ознайомлювати дітей з властивостями, структурою глини; сприяти зниженню напруження, тривожності та агресії; розвивати дрібну моторику, сенсорні відчуття, емоційну сферу; спонукати дітей до роздумів, висловлювань, припущень; стимулювати інтерес до роботи з глиною та ін.
Дод.точки доступу:
Колісник, Олена


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф2 (1), Ф3 (1)
Вільні: Ф2 (1), Ф3 (1)


Знайти схожі

26.


    Малько, Олександра
    Збережемо тепло : заняття для старших дошкільнят / Олександра Малько // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 22-24 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Економічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
бесіда про природу -- збереження тепла
Анотація: Подано розробку заняття, мета якого - розвивати мислення, увагу, пам'ять дітей; виховувати ощадливість; формувати життєву компетентність; продовжувати формувати розуміння єдності людини і природи, відповідальність за заощадження природних ресурсів; закріплювати знання правил збереження тепла; активізувати розумову діяльність та ін.

Є примірники у відділах:
Ф3 (23.02.2016р. Прим. 1 - Б.ц.) (вільний)
Ф2 (23.02.2016р. Прим. 2 - Б.ц.) (вільний)


Знайти схожі

27.


    Манойло, Людмила
    Таємниці дерев : пошуково-дослідницька діяльність дітей старшої групи з використанням лепбуків / Людмила Манойло // Дошкільне виховання. - 2017. - № 8. - С. 20-22 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
творчість -- дослідницька діяльність -- природознавче виховання
Анотація: Пропонується приклад пошуково-дослідницької діяльності дітей старшої групи з використанням лепбуків (саморобна інтерактивна тека з кишеньками, віконцями, конвертиками, вкладками, рухомими деталями, що містять систематизований матеріал з певної теми). Мета її - формувати у дітей пошуково-дослідницькі уміння, інтерес до вивчення й пізнання світу живої природи; систематизувати й узагальнювати знання про дерева, особливості їхньої будови, їхнє значення в природі та в житті людей; ознайомлювати з поняттями "деревина", "річні кільця дерев"; активізувати словник дітей; розвивати спостережливість, мислення, творчу уяву, координацію рухів та фізичну вправність; виховувати турботливе ставлення до дерев, бажання милуватися ними.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

28.


    Манюк, Олена
    Колеса для машин : комбіноване заняття для дітей раннього віку / Олена Манюк // Дошкільне виховання. - 2017. - № 2. - С. 34-36 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
діти раннього віку -- образотворчість -- сенсорний розвиток -- ігрова діяльність
Анотація: Подано розробку комбінованого заняття для дітей раннього віку, мета якого - продовжувати формувати у дітей уявлення про будову вантажівки; закріплювати знання про колір, величину ("більший", "менший"), кількість ("один", "багато"); розвивати вміння порівнювати предмети, використовуючи прийом прикладання, знаходити геометричні фігури за їхніми назвами (круг, квадрат, овал); учити правильно тримати фломастер у руці, малювати предмети округлої форми та зафарбовувати їх колоподібними рухами; виховувати самостійність.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

29.


    Марінова, Галина
    Поміж пісків : інтегроване заняття для старших дошкільнят з використанням технології сендплей / Галина Марінова // Дошкільне виховання. - 2016. - № 4. - С. 23-25 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мовлення -- природознавче виховання -- ознайомлення з навколишнім середовищем -- спілкуання з природою -- робота з піском
Анотація: Подано розробку інтегрованого заняття для старших дошкільнят з використанням технології сендплей, мета якого - розвивати монологічне мовлення, словесну творчість, пізнавальні здібності дітей; виховувати інтерес до маніпуляцій з піском, повагу одне до одного, комунікабельність; розшировати уявлення про планету Земля; ознайомлювати з поняттям "природні зони"; вчити бачити в природному довкіллі дивовижне, незвичайне, передавати свої враження від спілкування з природою.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


Знайти схожі

30.


    Марущенко, Тетяна
    Скажемо "Ні" сміттю в рідному місті : заняття для дітей старшї групи / Тетяна Марущенко, Олена Степанова, Лариса Ковальчук // Дошкільне виховання. - 2017. - № 9. - С. 33-35 . - ISSN 0321-1401

Рубрики: Педагогіка--Дошкільна--Екологічне виховання

   Педагогіка--Дошкільне навчання--Організація занять


Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- розвиток мовлення -- чистота довкілля -- екологічна культура
Анотація: Подано розробку екологічного заняття для дітей, мета якого - з'ясувати уявлення дітей про значення чистоти на вулицях рідного міста; привернути увагу до необхідності дотримання чистоти в будинку, місті, природному оточенні; формувати свідоме дієве ставлення до прирди рідного краю; навчити дітей сортувати сміття і збирати побутові відходи в роздільні баки для майбутньої переробки; розвивати мислення, мовлення, допитливість, увагу, творчі здібності; виховувати культуру поведінки та ін.
Дод.точки доступу:
Степанова, Олена
Ковальчук, Лариса


Є примірники у відділах: всього 2 : Ф3 (1), Ф2 (1)
Вільні: Ф3 (1), Ф2 (1)


Знайти схожі

 1-30    31-53 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)