Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 19
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-19 
1.

Луговий В. І. Педагогічна освіта в Україні: структура, функціонування, тенденції розвитку/В.І. Луговий. - 1994
2.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. № 21. - 2014
3.

Левовицький Т. Професійна підготовка і праця вчителів/Тадеуш Левовицький. - 2011
4.

Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка/ред. І. Бех Вип. 2. - 2004
5.

Шапран Ю. П. Типологія освітнього середовища в умовах компетентнісно-зорієнтованої педагогічної освіти/Ю. П. Шапран, О. І. Шапран // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.4-10
6.

Головчук С. Ю. Ідея патріотичного виховання в українській педагогічній думці (кінець XIX - початок XX століття)/С. Ю. Головчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.11-14
7.

Павленко В. В. Креативність: сутність, структура, закономірності формування і розвиток/В. В. Павленко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.15-21
8.

Саврасова-В'юн Т. О. Концептуальна модель громадянської активності студентів класичного університету/Т. О. Саврасова-В'юн // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.22-32
9.

Солодка А. К. Результати дослідження теоретико-методичних засад кроскультурної взаємодії учасників педагогічного процессу вищих навчальних закладів /А. К. Солодка // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.26-32
10.

Фруктова Я. С. До проблеми відбору змісту професійної підготовки фахівців з журналістики та інформації: теоретико-методологічний та практичний аспекти/Я. С. Фруктова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. -Київ:Вид-во Київ. ун-ту ім. Бориса Грінченка, 2015. т.№ 23.-С.32-38
 1-10    11-19 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)