Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Пошуковий запит: (<.>S=Педагогічний процес -- Психологія реклами<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Антонова З. О. Психологічні особливості впливу реклами на споживача/З. О. Антонова // Педагогічний процес: теорія і практика. -Київ:Едельвейс, 2014. т.Вип. 1.-С.149-153
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)