Пошуковий запит: (<.>S=Психологія -- вікова<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Учбова дiяльнiсть молодшого школяра: дiагностика i корекцiя неблагополучностей/Гапонов В. П., Георгієвська В. А., Гільбух Ю. З. ; редактор Ю. З. Гільбух. - 1994
|
>2.
| Побірченко Н. А. Теорія і практика дослідження професійного спілкування вчителя в освітологічному просторі/Н. А. Побірченко // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. т.№20.-С.73-77
|
>3.
| Структура особистості обдарованої дитини у віковому вимірї (збережена авторська стилістика, орфографія і мова)/Нац. акад. пед. наук України, Ін-т обдарованої дитини. - 2010
|
>4.
| Психолого-педагогічні основи роботи з обдарованими дітьми (дошкільний вік)/Київський університет імені Бориса Грінченка, Педагогічний інститут, Кафедра педагогіки і психології дошкільної освіти та родинного виховання. - 2011
|
>5.
| Фурман В. В. Психологічні умови розвитку особистісної рефлексії у студентів технічного університету/В. В. Фурман. - 2013
|
>6.
| Сіткар В. І. Особливості сприймання дорослими дитячої субкультури/В. І. Сіткар // Акмеологія в Україні: теорія і практика. -Київ:Небокрай, 2010,N № 1.-С.98-105
|
>7.
| Богосвятська А. І. Особливості застосування технології створення ситуації успіху на уроках світової літератури/А. І. Богосвятська // Зарубіжна література в школах України. -Київ:Антросвіт, 2013,N № 11.-С.14-18
|
>8.
| Столярчук О. А. Оптимізація професійної самооцінки майбутніх учителів/О. А. Столярчук // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. т.№20.-С.81-86
|
>9.
| Кочерга А. В. Динаміка зміни діяльності психофізіологічних механізмів чутливості людини/А. В. Кочерга // Педагогічна освіта: теорія і практика. Педагогіка. Психологія. -Київ:Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2013. т.№20.-С.68-73
|
|