Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Філософія -- філософія освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.
39(=161.2)(075.8)
Ч-46


    Черепанова, Світлана.
    Філософія родознавства : навчальний посібник / С. Черепанова. - Київ : Знання, 2008. - 460 с. - ISBN 978-966-620-261-4 : 90.00 грн., 100.00 грн.
ДРНТІ
УДК

Рубрики: Філософія--Філософія освіти--Навчальні видання

Кл.слова (ненормовані):
міф -- міфологія -- генеалогічне покоління -- рід -- сучасне покоління -- соціум -- аксіологія -- українська культура -- етноцентризм -- толерантність -- народна педагогіка -- народне мистецтво -- українська вишивка -- українська вишиванка -- обрядовість -- весілля -- весільна обрядовість -- народини -- сурогатне материнство -- поховання -- українські імена -- українські прізвища -- соціалізація -- родовід -- генеалогія -- родовід

Примірників всього: 2
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)
Вільні:
Фаховий коледж «Універсум» (1),
Вул. Левка Лук'яненка, 13-Б Читальний зал (1)

Знайти схожі

2.


    Черепанова, Світлана.
    Мистецтво в системі філософії освіти [Текст] / С. Черепанова // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 280-295
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- світоглядний плюралізм -- культуротворчість -- людина -- мистецтво -- тотальність симулякрів
Анотація: Буття людини - буття культури - буття мистецтвава становлять організаційну цілісність. Філософія узагальнено виражає світоглядні основи історично конкретної форми культури й значною мірою обумовлює процес пізнання, у тому числі художнього (гармонізація чуттєвої та раціональної сфери свідомості, різних видів інформації -вербальної, сенсорної, структурної, розвиток продуктивного мислення тощо). Культура іманентна творчій діяльності. Відповідно творчість - діяльність культурна, якій властиві інноваційні підходи до вирішення суспільних, професійних, особистісних проблем. У статті мистецтво розглянуто як спеціалізована форма культури і концепт філософії освіти. Методологічно значущими постають світоглядно-філософський . полікультурний, трансдисциплінарний підходи до аналізу мистецтва, динаміки культуротворчості. Філософія0наука-мистецтвао є взаємодоповняльними. Філософське, наукове, художнє пізнання, духовно-практичне освоєння світу виявляють нові культурні смисли знаково-символічного. Філософія освіти, орієнтована на цінності людини й творчості, передбачає освоєння культури і мистецтва, що сприяє творчому розвиткові особистості. Адже сучасна молодіжна аудиторія має досить обмежені знання у галузі класичного, а також сакрального мистецтва. Людинознавчий вимір власне і виявляє діалогічність мислення, художніх традицій, функціонування філософії освіти як відкритої системи здатної до полікультурної комунікації
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Степин, Вячеслав.
    Типология научной рациональности и синергетика [Текст] / В. Степин // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 6-29

Рубрики: Філософія--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- постнекласична раціональність -- соціокультурна розмірність -- типологія наукової раціональності
Анотація: Стаття присвячена розгляду сучасної типології наукової раціональності. Показана роль синергетики в якості однієї з найважливіших екземпліфікацій постнекласичної раціональності. Уведено відмінність між "синергетикою гомеостазу" і "синергетикою еволюції", що спраияє розробці сучасної концепції систем, що саморозвивається. Продемонстровані складні відносини між синергетикою і уявленнями про системи, що історично-розвивається, які розробляються в різних областях науки. Так, опис еволюції в термінах систем, що саморозвиваються, виявився неприйнятним з точки зору класичної раціональності. Докладно розглянута проблема наступності типів наукової раціональності і їх соціокультурна розмірність.
Перейти до зовнішнього ресурсу Повний текст

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


    Степаненко, Ірина.
    Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти [Текст] / І. Степаненко // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 235-245
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філософія -- людинотворчий потенціал -- перспективи вищої освіти -- універсальні смисли людяності
Анотація: У статті розкрито людинотворчий потенціал філософії, який вбачається у тому, що філософія, як "мистецтво пізнання у свободі через творчість ідей", здатна допомогти особистості оволодіти мистецтвом мислення і мистецтвом жити, а також виводить її у широкий контекст сучасності, утримуючи і відкриваючи у ньому універсальні цінності і смисли людяності, осягнені в їх минулих, сучасних і мвйбутніх формах, і, ти самим, виступає "захисницею" і "терапевтом" людства. У сучасних умовах, особливо у контексті Четвертої індустріальної революції, цей потенціал філософії є надзвичайно затребуваним і має бути максимально актуалізований у гуманістичних стратегіях вищої освіти. Але для цого філософії (і філософам) дужн важливо переконливо довести праксеологічну дієвість своїх основних фунцій - гуманістичної, світоглядної, культуротворчої, терапевтичної і максимально розкрити свій людинотворчий потенціал і призначення у цілому. Що передбачає і відповідне оновлення самої філософської освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Пролеєв, Сергій.
    Компетентнісний підхід у філософії освіти: можливості і проблеми [Текст] / С. Пролеєв, В. Шамрай // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 196-212
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- освітній стандарт -- порівнянність в освіті -- компетентності
Анотація: У статті аналізується потенціал та проблеми визначення змісту освіти на основі компетентностей. Виділені основні колізії цого процесу. Особлива увага приділена реалізації принципу порівнянності в побудові сучасних освітніх стандартів. Проаналізовані суперечності переліку загальних компетентностей з проекту Tuning. В двох таблицях представлені суперечності інтегральної компетентності на троьх освітніх рівнях та загальних компетентностей з двох переліків з проекту Tuning.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Дод.точки доступу:
Шамрай, Вікторія


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Предеина, Мария.
    Должна ли философия быть массовой [Текст] / М. Предеина // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 246-256
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
критика -- філософ -- університет -- епісхема -- союз друзів
Анотація: Стаття відштовхується від факту нерозуміння між філософом-викладачем і студентом. У статті вказана різниця між резонами критиків. "Простак" сумує, що не існує чорно-білово світу. А не -"простак" втомився від банальностей. Філософу неважко відродити догму, але тоді філософія перетворюються на ідеологію, а філософ - на "вченого педанта". Важче відповісти на запити не -"простаків" і навчити (навчитися) свободі мислення, критизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Предборська, Ірина.
    Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року) [Текст] / І. Предборська // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 304-312
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- континентальна педагогіка -- симпозіум -- філософія -- освіта -- історія
Анотація: У статті презентований короткий огляд виступів на міжнародному симпозіумі Центрально-європейського товариства філософів освіти в Словаччині 2016 рокуЮ тема якого - "Континентальна педагогіка: її проблеми та виклики крізь призму історії та філософії". Висвітлюється робота двох секцій. На одній розглядалася континентальна педагогіка в її регіональному та історичному аспектах, на другій аналізувалися філософські проблеми континентальної педагогіки. Осмислення сучасних освітніх процесів шляхом зустрічної взаємодії педагогічної і філософської дослідницьких традицій не лишень надає потужнього імпульсу для розгортання інноваційних тенденцій в освіті, але й створює концептуальні засади для міждисциплінарного діалогу між педагогікою і філософією, що виявилося у виникненні філософії освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


    Мулярчук, Євген.
    Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні [Текст] / Є. Мулярчук // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 213-234
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
самореалізація -- феномен покликання -- відповідальність -- досвід -- мотивація -- суспільна користь -- благо -- педагогічна діяльність -- реформа освіти
Анотація: У статті ставиться проблема нематеріальної мотивації професійної діяльності, зокрема, у сфері освіти. Вирішується завдання виявити значення покликання для учнівської молоді, студентів педагогічного фаху, а також практикуючих учителів. Вивчемо мотиви випускників шкіл та студентів щодо освіти та подальшої роботи. Для аналізу безпосередньго досвіду покликання студентів та вчителів застосовується метод глибинних інтерв’ю. В результаті дослідження доведено значимість ідеї покликання для учнівської та студентської молоді в Україні, а також її релевантність досвіду практикуючих педагогів. Встановлено структуру феномену покликання як єдності елементів: Бажання-Талант-Реалізація-Благо. Для подальшої дискусії запропоновано визначення поняття покликання. Показано можливі шляхи використання мотиваційного чинника покликання для реформування системи освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Кудлачова, Бланка.
    Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES) [Текст] / Б. Кудлачова // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 298-303
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти--Навчальні видання для вищих навчальних закладів

Кл.слова (ненормовані):
філософія виховання -- міжуніверситецька співпраця -- освіта -- педагогіка
Анотація: Авторка даного огляду як одна з засновниць CEUPES презентує основні ідеї та коротко історію товариства, започаткованого 2011 року. Його діяльність спрямована на об’єднання взаємодії фахівців з різних гуманітарних наук і представників суспільства. які зацікавлені спільно тематизувати актуальні проблеми виховання і навчання в країнах Центральної Європи. Практична діяльність товариства передбачає наступне: визначення можливостей використання філософії виховання у формуванні мислення студентів в університетах, обмін документами та ідеями з сучасних проблем освіти у регіоні, взаємодію редакцій наукових часописів, організацію міжнародних наукових конференцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Князева, Елена.
    Когнитивные сети: интерактивность, интерсубьективность, синергия [Текст] / Е. Князева // Філософія освіти = Philosophy of Education : = Philosophy of Education : наук. часопис. - 2017. - N 1. - С. 52-78
ДРНТІ

Рубрики: Філософія--філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
інтерсуб’єктивність -- енактивізм -- мереживі структури -- автономія -- дзеркальні нейрони -- когнітивні мережі -- складність -- емпатія
Анотація: У статті обговорюються деякі властивості когнітивних мереж в контексті сучасних досягнень науки про мережі (Network Science). Саме дослідження мереживих структур і їх дивовижних властивостей надає сьогодні нового тпотужного імпульсу розвитку теорії складних систем (синергетики). Аналіз пізнавальних процесів з точки зору виникаючих в них мереживих структур не тільки сполучається з уже існуючими в когнітивній науці і епістемології поняття (когнітивна ніша, когнітивна карта, когнітивна когірентність), але і привносить деякі нові аспекти в розуміння інтерактивності, інтерсуб’єктивності, синергії в пізнанні і творчості, емпатії.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)