Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Філософія -- філософія освіти<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 10
 1-10    11-17 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 39(=161.2)(075.8)/Ч-46
Автор(и) : Черепанова, Світлана
Назва : Філософія родознавства : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Знання, 2008
Кільк.характеристики :460 с
ISBN, Ціна 978-966-620-261-4: 90.00, 100.00, грн.
ДРНТІ : 02.41.41
УДК : 39(=161.2)(075.8)
Предметні рубрики: Філософія-- Філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): міф--міфологія--генеалогічне покоління--рід--сучасне покоління--соціум--аксіологія--українська культура--етноцентризм--толерантність--народна педагогіка--народне мистецтво--українська вишивка--українська вишиванка--обрядовість--весілля--весільна обрядовість--народини--сурогатне материнство--поховання--українські імена--українські прізвища--соціалізація--родовід--генеалогія--родовід
Примірники : всього : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Предеина, Мария
Назва : Должна ли философия быть массовой
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 246-256 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): критика--філософ--університет--епісхема--союз друзів
Анотація: Стаття відштовхується від факту нерозуміння між філософом-викладачем і студентом. У статті вказана різниця між резонами критиків. "Простак" сумує, що не існує чорно-білово світу. А не -"простак" втомився від банальностей. Філософу неважко відродити догму, але тоді філософія перетворюються на ідеологію, а філософ - на "вченого педанта". Важче відповісти на запити не -"простаків" і навчити (навчитися) свободі мислення, критизму.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гайдамачук, Ольга
Назва : Детонація як граматологічна версія філософських текстів
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 257-268 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): детонація--артикуляція--інтонація--деконсрукція--читання
Анотація: Граматологічна версія читання філософських текстів (тлумачимо її як детонацію) екстрополюється на сучасні освітні підходи. Пропонується осмислення різниці між методикою, націлено на лідерську роль лектора (teacher-centered strategy) та методикою, зорієнтованою на особистість студента (learner-centered strategy). Деконструктор ревокує "логоцентричну" інтонацію ( відхиляє субординицію - зосередженість на голосі лектора-експерта як єдиного джерела сенсу) на користь "граматологічної" артикуляції. Фактично деконструкція дає голос замовчання детонаціям.Максимальне розосередження дозволяє визнати студентів різноправними джерелами сенсу, що в західно-європейському освітньому дискурсі називається особистісно-орієнтованим підходом. Стратегія деконструкції розкладнена на три тактичних кроки: 1) традиційне інтонування відкриває філософію; 2) "призупинка" інтонації задля де-тонування проінтонованого (помилка як позитивна цінність); а 3) артикуляція як довершена техніка одночасного зчитування ін- і де-тонацій в їхній взаємнообумовленій повноті має відкривати все поле тонації. Модель "без домінації" сприяє "справедливій грі": інструктор, утримуючись від командної ролі, як рівноправний учасник навчального процесу сам стає учнем нарівні зі студентами, здобуваючи знання щоразу в інший спосіб.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Мулярчук, Євген
Назва : Покликання як мотивуючий чинник розвитку освіти в Україні
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 213-234 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): самореалізація--феномен покликання--відповідальність--досвід--мотивація--суспільна користь--благо--педагогічна діяльність--реформа освіти
Анотація: У статті ставиться проблема нематеріальної мотивації професійної діяльності, зокрема, у сфері освіти. Вирішується завдання виявити значення покликання для учнівської молоді, студентів педагогічного фаху, а також практикуючих учителів. Вивчемо мотиви випускників шкіл та студентів щодо освіти та подальшої роботи. Для аналізу безпосередньго досвіду покликання студентів та вчителів застосовується метод глибинних інтерв’ю. В результаті дослідження доведено значимість ідеї покликання для учнівської та студентської молоді в Україні, а також її релевантність досвіду практикуючих педагогів. Встановлено структуру феномену покликання як єдності елементів: Бажання-Талант-Реалізація-Благо. Для подальшої дискусії запропоновано визначення поняття покликання. Показано можливі шляхи використання мотиваційного чинника покликання для реформування системи освіти в Україні.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Степаненко, Ірина
Назва : Людинотворчий потенціал філософії: стратегічні перспективи вищої освіти
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 235-245 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія--людинотворчий потенціал--перспективи вищої освіти--універсальні смисли людяності
Анотація: У статті розкрито людинотворчий потенціал філософії, який вбачається у тому, що філософія, як "мистецтво пізнання у свободі через творчість ідей", здатна допомогти особистості оволодіти мистецтвом мислення і мистецтвом жити, а також виводить її у широкий контекст сучасності, утримуючи і відкриваючи у ньому універсальні цінності і смисли людяності, осягнені в їх минулих, сучасних і мвйбутніх формах, і, ти самим, виступає "захисницею" і "терапевтом" людства. У сучасних умовах, особливо у контексті Четвертої індустріальної революції, цей потенціал філософії є надзвичайно затребуваним і має бути максимально актуалізований у гуманістичних стратегіях вищої освіти. Але для цого філософії (і філософам) дужн важливо переконливо довести праксеологічну дієвість своїх основних фунцій - гуманістичної, світоглядної, культуротворчої, терапевтичної і максимально розкрити свій людинотворчий потенціал і призначення у цілому. Що передбачає і відповідне оновлення самої філософської освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

6.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кудлачова, Бланка
Назва : Центрально-європейське товариство з філософії виховання (CEUPES)
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 298-303 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія виховання--міжуніверситецька співпраця--освіта--педагогіка
Анотація: Авторка даного огляду як одна з засновниць CEUPES презентує основні ідеї та коротко історію товариства, започаткованого 2011 року. Його діяльність спрямована на об’єднання взаємодії фахівців з різних гуманітарних наук і представників суспільства. які зацікавлені спільно тематизувати актуальні проблеми виховання і навчання в країнах Центральної Європи. Практична діяльність товариства передбачає наступне: визначення можливостей використання філософії виховання у формуванні мислення студентів в університетах, обмін документами та ідеями з сучасних проблем освіти у регіоні, взаємодію редакцій наукових часописів, організацію міжнародних наукових конференцій.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

7.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Предборська, Ірина
Назва : Континентальна педагогіка очима учасників симпозіуму CEUPES (17-18 жовтня 2016 року)
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 304-312 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--континентальна педагогіка--симпозіум--філософія--освіта--історія
Анотація: У статті презентований короткий огляд виступів на міжнародному симпозіумі Центрально-європейського товариства філософів освіти в Словаччині 2016 рокуЮ тема якого - "Континентальна педагогіка: її проблеми та виклики крізь призму історії та філософії". Висвітлюється робота двох секцій. На одній розглядалася континентальна педагогіка в її регіональному та історичному аспектах, на другій аналізувалися філософські проблеми континентальної педагогіки. Осмислення сучасних освітніх процесів шляхом зустрічної взаємодії педагогічної і філософської дослідницьких традицій не лишень надає потужнього імпульсу для розгортання інноваційних тенденцій в освіті, але й створює концептуальні засади для міждисциплінарного діалогу між педагогікою і філософією, що виявилося у виникненні філософії освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

8.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зінченко, Віктор
Назва : Модель інструменталізму у філософії освіти прагматизму та неопрагматизму
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 269-279 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--прагматизм--демократія--інструменталізм--менеджмент--неопрагматизм--освіта--моральна свідомість--цінності
Анотація: Аналізується системно-інтеграційний аспект соціальної філософії і менеджменту освіти у взаємодії концепції інструменталізму прагматизму і неопрагматизму у формуванні соціально-ціннісних орієнтацій. Досліджується інструменталістський аспект соціальної філософії та менеджменту освіти, психології та педагогіки концепцій прагматизму і неопрагматизму як галузі управлінських знань про розвиток людини і суспільства. Здійснюється аналіз концепцій менеджменту та філософії інструменталізму, а також класифікація сутності існуючих шкіл, напрямів, розкриваються ідейні протиріччя між ними.
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

9.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Черепанова, Світлана
Назва : Мистецтво в системі філософії освіти
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 280-295 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): філософія освіти--світоглядний плюралізм--культуротворчість--людина--мистецтво--тотальність симулякрів
Анотація: Буття людини - буття культури - буття мистецтвава становлять організаційну цілісність. Філософія узагальнено виражає світоглядні основи історично конкретної форми культури й значною мірою обумовлює процес пізнання, у тому числі художнього (гармонізація чуттєвої та раціональної сфери свідомості, різних видів інформації -вербальної, сенсорної, структурної, розвиток продуктивного мислення тощо). Культура іманентна творчій діяльності. Відповідно творчість - діяльність культурна, якій властиві інноваційні підходи до вирішення суспільних, професійних, особистісних проблем. У статті мистецтво розглянуто як спеціалізована форма культури і концепт філософії освіти. Методологічно значущими постають світоглядно-філософський . полікультурний, трансдисциплінарний підходи до аналізу мистецтва, динаміки культуротворчості. Філософія0наука-мистецтвао є взаємодоповняльними. Філософське, наукове, художнє пізнання, духовно-практичне освоєння світу виявляють нові культурні смисли знаково-символічного. Філософія освіти, орієнтована на цінності людини й творчості, передбачає освоєння культури і мистецтва, що сприяє творчому розвиткові особистості. Адже сучасна молодіжна аудиторія має досить обмежені знання у галузі класичного, а також сакрального мистецтва. Людинознавчий вимір власне і виявляє діалогічність мислення, художніх традицій, функціонування філософії освіти як відкритої системи здатної до полікультурної комунікації
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

10.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Гофкірхнер, Вольфганг
Назва : Hhe rationale for complexity thinking and emergentist systemism
Місце публікування : Філософія освіти = Philosophy of Education : : наук. часопис/ Ін-т вищої освіти АПН України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова, Укр. акад. політич. наук. - Київ, 2017. - N 1. - С. 43-51 (Шифр Ф260071427/2017/1)
ДРНТІ : 02
Предметні рубрики: Філософія-- філософія освіти
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): складнісне мислення--глобальні проблеми--емерджентистський системізм
Анотація: Підставою для мислення в термінах складних систем є його здатність допомогти розоміни глобальні проблеми та пом’якшити, якщо не розв’язатим їх. Принципи складнісного мислення можуть бути ідентифіковані в контексті переламних припущень Загальної теорії системим Берталанфі, теорії,яка революціонізувала стиль мислення, картину світу та світогляд наукових дисциплін
Перейти до зовнішнього ресурсу ПОВНИЙ ТЕКСТ
Знайти схожі

 1-10    11-17 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)