Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=37.09<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-55 
1.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освітологія : хрестоматія : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2013
Кільк.характеристики :742 с
Примітки : Библиогр.: с. 727-742
ISBN, Ціна 978-966-2748-30-7:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Освітологія
Зміст : Програма економічних реформ на 2010-2014 роки за напрямом "Реформа освіти" (2 червня 2010 р.) реформа системи освіти ; Вплив глобалізації на вищу освіту/ Ф. Дж. Альтбах. Базові закономірності розвитку освітніх систем/ В. І. Андрєєв. Оновлення імперії знань/ О. Т. Андрієвська. Метаморфози "освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Метаморфози "Освітнього планування"/ В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. Державно-громадський характер управління освітою/ В. П. Андрущенко. Філософія освіти/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Філософія освіти в Україні: стан, проблеми та перспективи розвитку/ В. П. Андрущенко, В. С. Лутай. Українська педагогічна освіта у європейському просторі/ В. П. Андрущенко. Генезис знань у трансформаційному суспільстві/ Л. І. Аношкіна. Місце людського капіталу в "економіці знань"/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Характеристика освітніх послуг та економічний підхід до системи освіти/ О. В. Ареф’єва, Т. В. Харчук. Поняття, предмет і метод освітнього права/ В. В. Астахов. Філософія освіти: її роль та місце в системі філософського знання/ О. О. Базалук. Реформування шкільної освіти в Україні у XX столітті/ Л. Д. Березівська. Маркетинг освіти. Особливості освітніх послуг/ В. Є. Берека. Освітньо-виховний процес як соціокультурне явище/ І. Д. Бех. Освітня політика і управління освітою/ С. А. Бєляков. Едукологія: наука про ефективне навчання/ Дж. Б. Біггс. Еволюція образу дитини в педагогічному просторі Нового часу (XVII - середини XIX ст.)/ С. В. Білецька. Дитинство епохи Середньовіччя: становлення християнського сприйняття/ С. В. Білецька. Взаємозв’язок економіки і освіти/ Т. І. Білобровко. Предмет і метод економіки освіти/ Т. І. Білобровко. Методологія педагогічного аналізу як провідної функції управління школою/ В. І. Бондар. Освіта як соціальний інститут. Право на освіту та його гарантії/ Р. Г. Валєєв. Управління інноваційними процесами загальноосвітнього навчального закладу/ Л. М. Ващенко. Крос-культурний контекст освіти та становлення нової педагогічної парадигми/ А. О. Вербицький. Провідні гуманістичні поняття. Освіта/ Г. Г. Гадамер. Освітня політика/ В. О. Гальпєріна, В. Л. Савельєв. Освітня політика в трансформаційному суспільстві: соціально-філософський аналіз/ В. О. Гальпєріна. Функціонування і розвиток освіти як соціально-економічної системи/ П. Н. Гапонюк. Ціннісно-цільові пріоритети освіти (прогностичний аспект)/ Б. С. Гершунський. Філософсько-освітні основи політики у сфері освіти/ Б. С. Гершунський. Філосовсько-методологічні основи освітньо-педагогічної прогностики/ Б. С. Гершунський. Філософія освіти для XXI століття/ Б. С. Гершунський. Філософія - наука про смисл культури і про останні цілі освіти. Педагогіка як прикладна філософія/ С. Й. Гессен. Історичні передумови становлення університетської педагогічної освіти у світовому і національному контексті/ О. В. Глузман. Про культурний аспект і вектор інновацій в освітній діяльності вищої школи/ О. Л. Голубенко, М. М. Чурсін, В. Ф. Гайдуков. Освіта/ С. У. Гончаренко. Проблема розвитку та реформування науки в університетах/ Ю. І. Горобець, С. М. Порев. Сфера освіти та її соціологічне вивчення/ В. Г. Городяненко. Сучасна філософія гуманітарного знання: парадигми і дискурси/ Л. В. Губерський. Про внутрішню організацію вищих наукових закладів у Берліні/ В. Гумбольдт. Пріоритетні напрями інформатизації загальноосвітніх навчальних закладів/ А. М. Гуржій. Освіта як життєва потреба/ Дж. Д’юї. Управління інноваційним освітнім процесом в школі/ Л. І. Даниленко. Менеджмент організацій/ Л. І. Даниленко, Л. М. Карамушка. Розвиток освіти як суспільної цінності:історико-філософський дискурс/ Д. І. Дзвінчук. Центральні органи управління освітою в законодавстві України/ Д. І. Дзвінчук. Методологічні аспекти проблеми педагогічного новаторства в історії шкільництва України/ Н. П. Дічек. Про розробку методологічних, історіографічних та джерелознавчих проблем історії педагогіки/ Е. Д. Днєпров. Система освіти як об’єкт дослідження/ Е. Д. Днєпров. Філософія освіти за добу постнекласичної науки/ І. С. Добронравова. Філософія освіти як галузь наукового знання/ С. А. Довгаль. Методологічні засади трансформації вищої освіти України в контексті болонського процесу/ М. Б. Євтух. Зміна філософії управління освітою в сучасних умовах розвитку суспільства/ Г. В. Єльникова. Концепція адаптивного управління загальною середньою освітою в регіоні/ Г. В. Єльникова. Історія "Своя" й історія "Чужа"/ Л. О. Зашкільняк. Основи освітньої політики/ І. В. Іванюк. Реалізація нових підходів/ О. В. Іншаков. Освіта в економічних концепціях/ І. С. Каленюк. Освіта як предмет економічного дослідження/ І. С. Каленюк. Освіта в умовах ринкової економіки/ І. С. Каленюк. Освіта і освітня політика в демократичній державі/ С. Ф. Клепко. Ставати філософом власної освіти/ С. Ф. Клепко. Економіка освіти з точки зору філософії освіти/ С. Ф. Клепко. Псевдоекономіка освіти. Болонський аспект. Український контекст/ В. І. Коміренко. Освітнє право України: питання становлення/ Т. Г. Корж-Ікаєва. Економіка освіти/ І. С. Кравченко. Науки про освіту і наука про освіту (Методологічні проблеми сучасної педагогіки)/ В. В. Краєвський. Державна освітня політика: сутність поняття, системність, історико-політичні аспекти/ Є. В. Красняков. Синергетична модель розвитку освіти як відовідь на виклики сьогодення/ В. Г. Кремень. Інноваційні проекти філософсько-освітньої діяльності/ В. Г. Кремень. Якісна освіта і нові вимоги часу/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Компетентісний принцип освіти: "навчитися жити разом"/ В. Г. Кремень, В. М. Ткаченко. Філософський дискурс освітнього знання/ В. Г. Кремень. Філософія людиноцентризму у контексті проблем освіти/ В. Г. Кремень. Українська освіта в історичних викликах XXI століття/ В. Г. Кремень. Менеджмент в освіті/ В. В. Крижко. Питання культурологічної освіти/ Н. Б. Крилова. Едукологія і деяк пов’язані з нею концепції: діалог/ Дж. Е. Крістенсей. Едукологія як організаційний концепт для педагогічних шкіл, коледжів та факультетів/ Дж. Е. Крістенсен, Дж. Е. Фішер. Сучасна держава та вища школа. До історії та теорії питання/ Ю. Г. Круглов, Є. В. Олесеюк. Освіта і культура/ С. Л. Кузьміна. Феномен освіти і культура/ С. Л. Кузьміна. Академічні філософи і педагогічна освіта у Києві XIX - початку XX ст./ С. Л. Кузьміна. Київське освітнє середовище XIX - початку XX ст. і академічні філософи як його творці/ С. Л. Кузьміна. Теорія школи і питання освітніх реформ/ С. Л. Кузьміна. Чи має філософія освіти і виховання свою історію/ С. Л. Кузьміна. Освітнє середовище і місто/ С. Л. Кузьміна. Учителі та їх підготовка на межі XX та XXI століть - еволюція чи революція?/ Т. Левовицький. Педагогічні цінності сучасної освіти/ В. І. Лозова. Стратегія Європейського Союзу у галузі освіти: етапи розвитку/ О. І. Локшина. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Управління освітою/ В. І. Луговий. Проблема понятійно-категоріального апарату педагогічної науки/ В. І. Луговий. Освіта як предмет системного дослідження/ В. І. Луговий. Генезис і розвиток освіти/ В. І. Луговий. Модернізація вищої освіти в контексті болонського процесу: проблеми сьогодення/ В. І. Луговий. Сутність освіти, її місце в системі культури/ В. І. Луговий. Освіта як механізм передавання культурного досвіду. Освіта і навчання. Освіта і соціалізація/ В. І. Луговий. Університетологія покликана часом/ В. І. Луговий. Модель загальної мистецької освіти/ Л. М. Масол. Чому в нас немає політичної науки/ Ю. В. Мацієвський. Університет як об’єкт державного управління/ І. А. Медведєв. Едукологія: інваріантні характеристики/ М. І. Міцкевич. Світовий освітній простір/ В. А. Мясніков. Соціологія освіти. Погляд у майбутнє/ В. Я. Нечаєв. Про структуру теорії освіти/ О. М. Новіков. Освітній процес у постіндустріальному суспільстві/ О. М. Новіков. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Система освіти, соціальна сфера й ринкова економіка: проблема посилення взаємодії/ В. О. Огнев’юк. Освітологія - науковий напрям інтегрованого дослідження сфери освіти/ В. О. Огнев’юк, С. О. Сисоєва. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Філософія освіти та її місце в структурі наукових досліджень феномену освіти/ В. О. Огнев’юк. Інтеграційні горизонти української освіти: відкритість системи й пріоритет національних інтересів/ В. О. Огнев’юк. Освіта у вимірі сучасної демографії/ В. О. Огнев’юк. Освіта в структурі українського суспільства XX століття/ В. О. Огнев’юк. Еволюційний поступ освіти в контексті освітології/ В. О. Огнев’юк. Освітологія як відображення міждисциплінарного підходу у наукових дослідженнях феномену сучасної освіти/ В. О. Огнев’юк. Управління освітою в умовах державотворення/ В. В. Олійник. Управління освітою з позицій співвідношення потреб держави та окремих галузей виробництва/ В. В. Олійник. Світоглядно-філософські передумови розробки стратегії освітньої політики/ Є. А. Пінчук. Історія педагогіки та освіти. Від зародження виховання у первісному суспільстві до кінця XX ст./ А. І. Піскунов. Шкільний менеджмент/ Н. А. Побірченко, Г. В. Лопушанська, О. М. Онаць. Предмет соціології освіти. Функції, які виконує соціологія освіти/ Є. А. Подольська. Передісторія і початок середньовічного університету/ М. В. Поляков. Соціально-антропологічні основи практик сучасної освіти/ А. А. Попов. Проблема трансформації класичної педагогіки в сучасну інфоосфетну едукологію (питання теорії)/ О. Т. Проказа. Учитель і полікультурна освіта/ І. Ф. Прокопенко. Державна освітня політика: історико-теоретичний аспект/ Л. Л. Прокопенко. Едукологія - інтегроване знання про освіту/ В. І. Прокопцов. Соціологія освіти: місце і роль у системі соціально-гуманітарного значення/ В. Г. Пузіков, А. Ф. Тимофєєв. Проблеми освіти і виховання в контексті гуманістичної парадигми педагогіки (кінця XIX ст. - 90-ті рр. XX ст.)/ З. І. Равкін. Володимир Великий. Ярослав Мудрий/ О. С. Радул. Національна школа/ С. Ф. Русова. Актуальні проблеми розвитку сучасної шкільної освіти/ О. Я. Савченко. Концептуальні пріоритети науково-освітньої сфери як елемент системи суспільної модернізації/ З. Ф. Самчук. Сучасна освіта: портрет без прикрас (між негативною креативністю ідей і українською вестернізацією)/ П. Ю. Саух. Теорія і методологія функціонування освітніх систем/ О. А. Свірідов. Методологічні концепти освітології/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як відображення сутності та соціально-економічного розвитку суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта як об’єкт дослідження/ С. О. Сисоєва. Культурологічні концепти освітології в контексті розвитку полікультурного суспільства/ С. О. Сисоєва. Освіта від упадку Києва до половини XVI ст./ С. О. Сірополко. Вищий навчальний заклад як соціальна організація/ О. Л. Скідін. Соціологія освіти як галузева соціологічна наука/ Є. Е. Смірнова. Едукологія вільних/ Е. Стейнер. Про важливість едукології/ Е. Стейнер. Відповідність стану сучасного глобалізованого суспільства - головне стратегічне завдання розвитку системи вищої освіти/ М. Ф. Степко. Принципи, закони і структура науки про освіту - "образованиеведения". Імператив некласичного синтезу/ О. І. Субетто. Суспільний інтелект та освітнє суспільство. Логіка становлення/ О. І. Субетто. Історико-педагогічний процес в Україні: регіональний вимір/ В. О. Сухомлинська. Педагогічний ідеал крізь призму теорій моралі/ О. В. Сухомлинська. Колектив і особливість в контексті філософії освіти/ О. В. Сухомлинська. Авторські педагогічні системи як складова оновлення національної школи/ О. В. Сухомлинська. Знання - і мета, і засіб/ В. О. Сухомлинський. Розмова з молодим директором школи/ В. О. Сухомлинський. Історія освіти та педагогічної думки/ В. Г. Торосян. Школа індустріальної ери/ Е. Тоффлер. Освіта у майбутньому/ Е. Тоффлер. Новий переворот у системі освіти/ Е. Тоффлер. Культурологічна основа сучасної освіти/ Г. Г. Філіпчук. Коротка історія розвитку змісту, характеристики, важливоті поняття "едукологія"/ Дж. Е. Фішер. Культурологія освіти. Концепція/ А. Я. Флієр. Освітологія як синтетична наукова дисципліна: проблема завдань, об’єкта, предмета, методу/ А. В. Фурман. Методологічна план-карта освітології як синтетичної наукової дисципліни/ А. В. Фурман. Сон розуму в сутінках освіти/ О. І. Хома. Аксіологічні засади освітології: держава, суспільство і особистість/ Л. Л. Хоружа. Академічна культура: поняття і функції/ Г. Ф. Хоружий. Державне управління вищою освітою/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Організація управління освітнім закладом/ Г. С. Цехмістрова, Н. А. Фоменко. Культура у мереживі мереж/ Д. М. Шевчук. Освіта як елемент правового простору/ Д. А. Ягофаро. Методологія теоретичного аналізу освітньої нормотворчості: запрошення до дискусії/ Д. А. Ягофаров. Освіта як соціальний інститут/ Д. А. Ягофаров. Актуалізація модернізації вищої освіти в умовах становлення економіки знань/ Л. І. Яковенко, О. В. Пащенко. Наука освіти. Освіта як інститут/ В. М. Ярська.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(1), Ф2(3)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-38
Назва : Освітологія: витоки наукового напряму : монографія
Вихідні дані : Київ: Едельвейс, 2012
Кільк.характеристики :334 с.: іл., табл.
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка
Примітки : Бібліогр.: с. 310-334
ISBN, Ціна 978-966-2748-15-4: 60.00, 40.00, 100.00, 60.00, грн.
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09 + 378.013 + 001.82
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта-- Освітологія
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): цінності освіти--цілі освіти--едукологія--аксіологічні засади--наукове дослідження
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф3(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1), Ф2(3), Ф3(1)
Перейти до зовнішнього ресурсу http://elib.kubg.edu.ua
Знайти схожі

3.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Р 28
Автор(и) : Рашковська, Валентина Іванівна
Назва : Православна образотворча спадщина в розвитку духовності майбутнього вчителя
Вихідні дані : Полтава: Асмі, 2002
Кільк.характеристики :370 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти
Примітки : Библиогр.: с. 332-370
ISBN, Ціна 966-7215-21-8:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- вчитель
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

4.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/К 82
Назва : Кримські педагогічні читання : матер. Міжнар. наук. конф. Алушта, 12-17 верес. 2001р.
Вихідні дані : Харків, 2001
Кільк.характеристики :385 с ; [1] с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти, Інститут вищої освіти Національної академії педагогічних наук України, Інститут проблем виховання національної акадмії педагогічних наук України, Національний технічний університет Харківський політехнічний університет
ISBN, Ціна 966-593-234-9: 10.00, 25.00, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Освіта
Примірники : всього : ГП КС(2)
Вільні : ГП КС(2)
Знайти схожі

5.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Н 73
Назва : Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закл.
Вихідні дані : Львів: ЗУКЦ, 2012
Кільк.характеристики :163 с
Колективи : Всеукраїнська асоціація викладачів історії та суспільних дисциплін "Нова Доба"
Примітки : Библиогр.: с. 159-163
ISBN, Ціна 978-617-655-015-0:
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

6.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/М 74
Назва : Моделі розвитку сучасної української школи : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. [11-13 жовтня 2006р., Черкаси-Саханівка]
Вихідні дані : Київ: СПД Богданова А. М., 2007
Кільк.характеристики :236 с
ISBN, Ціна 978-966-96547-8-4:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Школа-- Сучасний розвиток
Примірники : всього : Ф1(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Вільні : Ф1(1), Ф2(1), ГП КС(1)
Знайти схожі

7.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/К 19
Автор(и) : Канафоцька, Галина Павлівна
Назва : Організаційна культура навчального закладу : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2011
Кільк.характеристики :39 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук :
ДРНТІ : 14.15.15
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- організація освіти --Україна
Примірники : всього : ГП КС(2), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП КС(2), Ф3(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

8.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Т 44
Назва : 1020 - річчя історії шкільної освіти в Україні: традиції, сучасність, перспективни : Міжнародна наукова конференція, 23 квіт, 2009 р. : збірник матеріалів
Вихідні дані : Київ: КМПУ ім. Б. Д. Грінченка, 2009
Кільк.характеристики :188 с
Колективи : Академія педагогічних наук України, Інститут історії України НАН України, Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (КМДА), Київський міський педагогічний університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-7548-66-7:
ДРНТІ : 14.25.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освіта
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(4), Ф3(2)
Вільні : ГП ЧЗ(4), Ф3(2)
Знайти схожі

9.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/М 15
Автор(и) : Макаренко, Антон Семенович
Назва : Педагогічна поема
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1977
Кільк.характеристики :508 с :
ДРНТІ : 14.01
УДК : 37.09 + 37.091.4
Предметні рубрики: Педагогіка-- Історія освіти
Анотація: Творчість А.С. Макаренка - видатного педагога і письменника, привертає увагу мільйонів людей. "Педагогічна поема" - художня розповідь про любов до людини, про силу й торжество виховання.
Примірники : всього : Ф3(1), Ф2(1), ГП КС(2)
Вільні : Ф3(1), Ф2(1), ГП КС(2)
Знайти схожі

10.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/П 84
Назва : Професійна підготовка вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітарізації вищої освіти. Досвід в умовах коледжу : зб. наук. пр.
Вихідні дані : Харків: Каравела, 1999
Кільк.характеристики :68 с
Серія: Проблеми сучасного мистецтва і культури
ISBN, Ціна 566-586-057-7:
ДРНТІ : 14.31
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Історія освіти-- Історія педагогічної думки
Анотація: У збірнику вміщено матеріали, які висвітлюють проблеми теорії та методики профенсійної підготовки вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітаризації вищої освіти
Примірники : всього : Ф3(3)
Вільні : Ф3(3)
Знайти схожі

11.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/П 84
Назва : Професійна підготовка вчителя початкових класів у контексті гуманізації та гуманітаризації вищої освіти: Проблеми і перспективи
Вихідні дані : Харків: Каравела, 1999
Кільк.характеристики :68 с
Серія: Проблеми сучасного мистецтва і культури
ISBN, Ціна 966-586-057-7:
ДРНТІ : 14.33
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація освіти
Анотація: У збірник вміщено матеріали, які висвітлюють проблеми теорії та методики професійної підготовки вчителя початкових класів у контексті гуманізації і гуманізації вищої освіти
Примірники : всього : Ф3(2)
Вільні : Ф3(2)
Знайти схожі

12.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Р 64
Назва : Розвиток студентської науки - найкраща інвестиція у майбутнє : програма Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції, 13 березня 2014 року м. Київ
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2014
Кільк.характеристики :12 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка :
ДРНТІ : 14.07.01
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- Освітологія --Україна
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(1), Ф2(1), Ф3(1)
Знайти схожі

13.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович, Сисоєва, Світлана Олександрівна, Драч, Оксана Олександрівна, Линьов, Костянтин Олександрович, Гонюкова Л. В.
Назва : Освітологія: фахова підготовка : навчально-методичний посібник
Вихідні дані : Київ, 2014
Кільк.характеристики :620 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Київський університет імені Бориса Грінченка
ISBN, Ціна 978-966-2748-57-4:
ДРНТІ : 12.21.35
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Освіта
Примірники : всього : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП АБ(1), ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

14.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Р 69
Автор(и) : Романюк С. З., Руснак І. С.
Назва : Іван Боднарчук. Життя і педагогічна діяльність
Вихідні дані : Чернівці: Зелена Буковина, 1999
Кільк.характеристики :205 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ISBN, Ціна 966-7123-25-1: 19.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

15.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/К 21
Автор(и) : Карапузова, Наталія Дмитрівна, Зімниця, Євгенія Анатоліївна, Помогайбоё, Валентин Михайлович
Назва : Основи педагогічної ергономіки : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :189 с
Серія: Альма-матер
ISBN, Ціна 978-617-572-029-5: Б.ц.
ДРНТІ : 14.07 + 90.29.27
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогічна ергономіка
Анотація: У підручнику розкрито сутність і завдання педагогічної ергономіки, зміст ергономічних вимог до створення сприятливого навчального середовища, методи оптимізування умов навчальної діяльності учня, роль у цій справі педагога
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф1(3)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф2(1), Ф1(3)
Знайти схожі

16.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/М 34
Назва : Материали для проведення освітньо-професійної конференціїї
Вихідні дані : Київ: Логос, 2005
Кільк.характеристики :198 с :
ДРНТІ : 14.01.13
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- Органзація освіти
Примірники :Ф3(1)
Вільні : Ф3(1)
Знайти схожі

17.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-72
Назва : Освіта України. Нормативно-правові документи : до ІІ Всеукраїнського з’їзду працівників освіти
Вихідні дані : Київ: Міленіум, 2001
Кільк.характеристики :472 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України
ISBN, Ціна 966-95982-3-0:
ДРНТІ : 14.01.01
УДК : 37.09 + 37.014
Предметні рубрики: Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціальний розвиток--департамент--фінансування--контроль--грошові кошти--заклад
Примірники : всього : Ф2(1), ГП ЧЗ(3)
Вільні : Ф2(1), ГП ЧЗ(3)
Знайти схожі

18.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Ч-44
Автор(и) : Чепіль, Марія Миронівна, Дудник, Надія Зіновіївна
Назва : Педагогічні технології : навчальний посібник
Вихідні дані : Київ: Академвидав, 2012
Кільк.характеристики :224 с
Серія: Альма-матер
Примітки : Дод.: с. 205-209. - Термін. слов.: с. 210-214. - Л-ра: с. 215-222
ISBN, Ціна 978-617-572-031-8:
ДРНТІ : 14.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогічні технології
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): технологізація освіти--освітні інновації--педагогічна культура--індивідуальність вчителя--особистість учителя--розвивальне навчання--групова діяльність--метод проектів--інтерактивне навчання--технологія м. монтессорі--антропософія р. штайнера--раннє навчання г. домана--реформаторська педагогіка--школа успіху і радості--школа діалогу культур
Примірники : всього 1: ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф2(44), Ф3(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), ГП АБ(9), Ф2(44), Ф3(1)
Знайти схожі

19.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/С 20
Автор(и) : Сарапулова Є. Г.
Назва : Психолого-педагогічні основи навчально-виховної діяльності гувернера : монографія
Вихідні дані : Київ: МАУП, 2003
Кільк.характеристики :263 с
Колективи : Міжрегіональна Академія управління персоналом
ISBN, Ціна 966-608-299-3: 61.00 грн.
ДРНТІ : 14.39.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Сімейне виховання-- Гувернерство
Анотація: У монографії подано результати багаторічних наукових досліджень автора питання індивідуального гувернерського виховання й навчання дитини в домашніх умовах.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Ф1(10)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Ф1(10)
Знайти схожі

20.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Ш 37
Автор(и) : Шевцов, Андрій Гаррійович
Назва : Освітні основи реабілітології : монографія
Вихідні дані : Київ: МП Леся, 2009
Кільк.характеристики :483 с
Колективи : Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Інститут корекційної педагогіки та психології
ISBN, Ціна 966-8126-39-4:
ДРНТІ : 14.07.01 + 14.07.03
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- освітні основи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): соціокультурні засади--соціальне реабілітування--історико-філософська парадигма--системно-синергетичне моделювання --функціонуюча людина
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

21.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Т 33
Автор(и) : Вишневський, Омелян, Кобрій, Ольга, Чепіль, Марія
Назва : Теоретичні основи педагогіки : курс лекцій, підручник для студентів
Вихідні дані : Дрогобич: Відродження, 2001
Кільк.характеристики :262 с
Колективи : Дрогобицький державний педагогічний університет імені Івана Франка, Кафедра педагогіки
ISBN, Ціна 966-538-115-6:
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- теоретичні основи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): система педагогіки--українська освіта--процес едукації--виховна функція--форми навчання
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

22.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/К 64
Автор(и) : Кононенко, Петро , Кононенко, Тарас
Назва : Освіта 21 століття : Філософія родинності
Вихідні дані : Київ, 2001
Кільк.характеристики :186 с :
ДРНТІ : 02.31
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Освіта -- Історія освіти-- Філософія
Примірники : всього : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1), Ф1(1)
Знайти схожі

23.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Б 59
Автор(и) : Бигар Г. П., Романюк С. З., Руснак І. С.
Назва : Українська педагогічна преса Канади і рідномовне шкільництво в діаспорі : навчальний посібник
Вихідні дані : Чернівці: Митець, 2006
Кільк.характеристики :295 с
Колективи : Чернівецький національний університет імені Юрія Федьковича
ISBN, Ціна 966-568-845-6: 48.00 грн.
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- історія освітньої думки-- шкільництво
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): українські вчителі у діаспорі--еміграція українців--кадрове забезпечення
Примірники :ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

24.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Д 50
Автор(и) : Дичківська І. М.
Назва : Основи педагогічної інноватики : навчальний посібник
Вихідні дані : Рівне: Зелент, 2001
Кільк.характеристики :222 с
ISBN, Ціна 5-7763-2675-3: 10.00, 10.00, грн.
ДРНТІ : 14.07.07
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- організація навчання-- інновації в освіті
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): незворотня дестабільність--циклове повторення--стереотипізація
Примірники : всього : Ф2(3)
Вільні : Ф2(3)
Знайти схожі

25.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/М 54
Назва : Методичні рекомендації для написання курсових, дипломних та магістерських робіт
Вихідні дані : Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :16 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчання-- Освіта
Примірники : всього : Ф2(1), ГП(9), ГП АБ(1)
Вільні : Ф2(1), ГП(9), ГП АБ(1)
Знайти схожі

26.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/А 90
Назва : Асистентська практика студентів : спеціальність: 8.010103 Педагогіка і методика середньої освіти. Історія : методичні рекомендації
Вихідні дані : Київ: Київ. ун-т імені Бориса Грінченка, 2010
Кільк.характеристики :39 с
Колективи : Київський університет імені Бориса Грінченка, Інститут лідерства та соціальних наук :
ДРНТІ : 14.15
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка-- Організація навчання-- Освіта
Примірники : всього : ГП(10), Ф2(2)
Вільні : ГП(10), Ф2(2)
Знайти схожі

27.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Н 72
Назва : Нові технології навчання : науково-методичний збірник. Вип.43
Вихідні дані : Київ: Науково-методичний центр вищої освіти, 2006
Кільк.характеристики :73 с
ISBN, Ціна 5-8238-0603-50: 7.15, 7.15, грн.
ДРНТІ : 14
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Педагогіка
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кредитно-модульна система--навчальний процес--інноваційні технології--фундаменталізація--гуманізація вищої освіти
Анотація: У збірнику висвітлено актуальну проблему оцінювання творчої педагогічної діяльності-умови становлення педагога, його самопізнання та розвитку як особистості; розглянуто питання інтерактивної подачі лекційного матеріалу, вказано шляхи їх впровадження у навчальну практику. Досліджено психолого-педагогічні умови раціонального використання мультимедійних технологій у процесі вивчення іноземної мови у вищих навчальних закладах. Для викладачів, аспірантів, науковців і керівних працівників освіти та навчальних закладів.
Примірники :Ф2(1)
Вільні : Ф2(1)
Знайти схожі

28.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37(09С)/Р 64
Назва : Розвиток народної освіти і педагогічної думки на Україні (Х - поч. ХХ ст.) : нариси
Вихідні дані : Київ: Радянська школа, 1991
Кільк.характеристики :381 с
ISBN, Ціна 5-330-00639-2:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Історія педагогіки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): шкільна освіта--педагогічна думка--києво-братська колегія--початкова освіта--середня освіта--вища освіта--педагогічна журналістика--політика царизму
Анотація: У нарисах висвітлюються питання розвитку школи, педагогічної думки на Україні від часів Київської Русі до поч.ХХ ст.
Примірники : всього 2: ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

29.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/Г 54
Автор(и) : Гликман И. З.
Назва : Теория и методика воспитания : учебное пособие для студ. высш. учеб. заведений, обуч. по спец. "Педагогика и психология"
Вихідні дані : Москва: Владос, 2002
Кільк.характеристики :176 с. ; 21см
Серія: Учебное пособие для вузов
ISBN (в м. пер.), Ціна 5-305-00028-9: 6.83 грн.
ДРНТІ : 14.07.05
УДК : 37.09
Предметні рубрики: педагогіка-- середня школа-- виховання
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): поведінка--переконання--особистість--технології--вихователь
Примірники : всього 3: ГП ЧЗ(1)
Вільні : ГП ЧЗ(1)
Знайти схожі

30.

Форма документа : Однотомне видання
Шифр видання : 37.09/О-38
Автор(и) : Огнев’юк, Віктор Олександрович
Назва : Осягнення освіти: підсумки ХХ століття
Вихідні дані : Київ: Навчальна книга, 2003
Кільк.характеристики :111 с
Паралельні видання: Є повнотекстові версії (для доступу потрібна авторизація):
Примітки : Бібліогр.: с. 107-111 (79 назв)
ISBN, Ціна 966-7943-18-6:
ДРНТІ : 14.09
УДК : 37.09
Предметні рубрики: Освіта
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): національна школа--уніфікація освіти--функції освіти--конфлікт епох--десталінізація
Анотація: У книзі розглядаються історично зумовлені процеси розвитку вітчизняної освіти XX ст. Особливу увагу приділено переломним періодам історії та їх впливу на формування відповідних освітніх моделей, зміст та систему освіти. Історіософський аналіз, багатий фактичний матеріал, звернення до джерел дають можливість побачити тенденції та закономірності становлення національної системи освіти. Для студентів, аспірантів, науковців та практичних працівників освітньої галузі.
Примірники : всього : ГП ЧЗ(2), Сервер(1)
Вільні : ГП ЧЗ(2), Сервер(1)

Знайти схожі

 1-30    31-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)