Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.3/.5.01:001.895](477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Коваленко О., Сапрунова, Олена
Назва : STEM-освіта: досвід упровадження в країнах ЄС та США
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 4. - С. 46–49. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 373.3/.5.01:001.895](477)
Предметні рубрики: Освіта-- інновації
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): освітня реформа--технологічний розвиток--інтегровані уроки--міжпредметні проекти
Анотація: У статті розглянуто сутність STEM-освіти та перспективи її розвитку в країна ЄС та США як нового напряму в науці, пов'язаного з упровадженням перспективних інноваційних освітніх технологій і методів. На основі проведеного дослідження обгрунтовано переваги та шляхи впровадження STEM-освіти, починаючи з початкової школи.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Кириленко С., Кіян, Ольга
Назва : Поліфункціональний урок у системі STEM-освіти: теоретико-методологічні та методичні сегменти
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 4. - С. 50–54. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 12 назв.
УДК : 373.3/.5.01:001.895](477) + 371.321.1:001.895](477)
Предметні рубрики: Освіта-- інновації
Уроки-- інноваційні уроки
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): ідентифікація--дивергентність--конвергентність--когнітивний розвиток--критичне мислення--поліфункціональність--комунікативність
Анотація: У статті розглядається сучасний урок як поліфункціональне, багатоаспектне явище в навчально-виховному процесі, результат творчого пошуку педагогічних інновацій в освіті, оволодіння знаннями, вміннями, навичками ефективної взаємодії із соціумом та шляхів їх упровадження в розроблення моделі STEM-освіти. Визначено концепцію всеукраїнського науково-педагогічного проекту "Інтелект України", що спрямованимй на навчання та виховання здібних і обдарованих дітей, а в подальшому – на формування інтелектуальної, висококультурної еліти України.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чепурна Н.
Назва : Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 7–10. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 13 назв.
УДК : 373.3/.5.01:001.895](477) + 373.3/.5.014.3(477)
Предметні рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади-- інноваційний розвиток-- концептуальні основи
Реформування освіти-- Нова українська школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): інноваційний розвиток--концепція інноваційного розвитку--інноваційний потенціал--загальноосвітні навчальні заклади--концептуальні основи--реформування освіти--нова українська школа--якість освітньої діяльності--інноваційний процес--інноваційна діяльність
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/С 82
Автор(и) : Стороженко Н.
Назва : Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 8 назв.
УДК : 373.018.058(477) + 373.3/.5.01:001.895](477)
Предметні рубрики: Педагогічні інновації-- акмеологічний підхід-- інноваційні технології
Навчально-виховні комплекси-- інноваційна модель розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): навчально-виховні комплекси--освітній простір--педагогічні інновації--інноваційна діяльність--акмеологія--акмеологічний підхід--інноваційні технології--інноваційна модель розвитку--педагогічна діяльність--інноваційна практика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.018.058(477)/М 48
Автор(и) : Мельничук В.
Назва : Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/7/8). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 7 назв.
УДК : 373.018.058(477) + 373.3/.5.01:001.895](477)
Предметні рубрики: Педагогічні інновації-- акмеологічний підхід-- інноваційні технології
Навчально-виховні комплекси-- інноваційна модель розвитку
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічні інновації--акмеологічний підхід--навчально-виховні комплекси--акме-школа--гармонійна особистість--модель інноваційного розвитку--розвиток особистості--освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)