Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.3.014.3(438)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(438)/Я 60
Автор(и) : Яніцка-Панек, Тереса
Назва : Навчальний план у контексті реформування початкової освіти в Республіці Польща
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 1/2. - С. 62-68: табл. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/1/2). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 23 назв.
УДК : 373.3.014.3(438)
Предметні рубрики: Реформування освіти-- початкова освіта --Польща
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): польща--ініціативність--підприємництво--початкова освіта--інновації--реформування освіти
Анотація: У статті йдеться про те, що розвиток ініціативності і підприємництва учнів, здатності до пошуку нестандартних рішень - найважливіша ціль навчання, особливо на етапі початкової освіти.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.014.3(438)/Я 60
Автор(и) : Яніцка-Панек Т.
Назва : Сучасна реформа система освіти в Польщі
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 5. - С. 42–45. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/5). - ISSN 0131-5358
УДК : 373.3.014.3(438)
Предметні рубрики: Реформування освіти-- початкова освіта --Польща
Географіч. рубрики: Польща-- початкова школа
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реформування освіти--початкова школа--навчальні плани--ключові компетенції--інтегроване навчання--шкільна структура--підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлено основні принципи і завдання запроваджуваної нині у Польщі реформи освіти. Увага автора зосереджена на цілях, що мають бути досягнуті у початковій (1–3 класи) освіті у галузі фізичного, суспільного, пізнавального розвитку. Частково розглянуто питання підготовки вчителів для початкової освіти.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)