Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>U=373.3.025.7(477)<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко, Людмила
Назва : Ідеї Олександра Скрипченка про формування творчого мислення молодших школярів : (друга половина 1950-х - 1980-ті рр.)
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2016. - № 5/6. - С. 66-71. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2016/7). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 18 назв.
УДК : 37(091)(477)-051Скрипченко + 373.3.025.7(477)
Предметні рубрики: Історія освіти-- персоналії
Мислення-- розвиток-- молодші школярі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): зміст початкової освіти--персоналії--олександр скрипченко--молодший шкільний вік--розумовий розвиток--творче мислення
Анотація: У статті висвітлено психолого-педагогічні погляди О. Скрипченка (1921 - 2007) на шляхи формування творчого мислення молодших школярів.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Калініченко, Людмила
Назва : Ідеї Олександри Савченко про вплив пізнавальної активності та самостійності на формування творчого мислення молодших школярів (1970–1990-ті рр.)
Місце публікування : Рідна шк.: щоміс. наук.-пед. журн./ М-во освіти і науки України. - Київ: Рідна школа, 2017. - № 5/6. - С. 26–30. - ISSN 0131-6788 (Шифр Р492831/2017/5/6). - ISSN 0131-6788
Примітки : Бібліогр.: 11 назв.
УДК : 37:001.32(477)]Савченко + 373.3.025.7(477)
Предметні рубрики: Мислення-- молодші школярі-- формування
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розумовий розвиток--пізнавальна самостійність--пізнавальна активність--творче мислення--учні початкової школи
Анотація: У статті висвітлено погляди О. Савченко на формування творчого мислення молодших школярів . Розкрито тлумачення вченою понять "творче мислення", "пізнавальна активність", "пізнавальна самостійність".
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 373.3.025.7(477)/К 17
Автор(и) : Калініченко Л.
Назва : О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення в учнів початкової школи (1960–1970-ті роки)
Місце публікування : Початк. шк.: наук.-метод. журн./ М-во освіти і науки України, Вид-во "Початкова школа". - Київ: Початкова школа, 2017. - № 6. - С. 45–46. - ISSN 0131-5358 (Шифр П860805/2017/6). - ISSN 0131-5358
Примітки : Бібліогр.: 10 назв.
УДК : 373.3.025.7(477) + 37:001.32](477)Савченко
Предметні рубрики: Творче мислення-- метод порівняння-- молодші школярі
Науковці -- персоналії-- наукова діяльність
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): творче мислення--метод порівняння--українські педагоги--науковці--персоналії--розвиток мислення--пізнавальні здібності--молодші школярі
Анотація: Ідеї О. Савченко про роль методу порівняння у формуванні творчого мислення у молодших школярів. О. Савченко розглядає творче мислення як важливий компонент у формуванні загальнонавчальних умінь, і доводить необхідність вироблення в учнів уміння порівнювати як важливу складову у розвитку мислення взагалі. Проблему формування творчого мислення молодших школярів учена розглядає у поєднанні із виробленням уміння вчитися, розвитком пізнавальних здібностей та інтересів учнів.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)