Пошуковий запит: (<.>U=74.03я43<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 35
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1.
| Драч О. О. Слухачка вищих жіночих курсів другої половини XIX cт. : формування образу крізь призму тендерного аналізу/О. О. Драч // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.5-16
|
>2.
| Побірченко Н. С. Соціальні дослідження мікроісторії освіти регіону у краєзнавчо-пошуковій роботі студентської молоді /Н. С. Побірченко, В. М. Палєхіна // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.17-25
|
>3.
| Пономаревський С. Б. Освітня місія українців у процесах становлення сибірського шкільництва XVIII ст. /С. Б. Пономаревський // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.25-36
|
>4.
| Телячий Ю. В. Організаційні засади діяльності Української академії мистецтв (1917-1920 pp.)/Ю. В. Телячий // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.36-47
|
>5.
| Герасименко О. В. Управлінська діяльність попечительських рад при середніх навчальних закладах (Друга половина XIX - початок XX ст.)/О. В. Герасименко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.47-56
|
>6.
| Бричок С. Б. Дерманська учительська семінарія у системі освіти Волині (початок XX ст.)/С. Б. Бричок // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.57-67
|
>7.
| Гоменюк О. О. До історії діяльності Київського пролеткульту/О. О. Гоменюк // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.67-77
|
>8.
| Дембровська Г. М. Особливості діяльності дитячо-юнацьких спортивних шкіл у 50-70-ті роки XX ст. в Україні/Г. М. Дембровська // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.77-85
|
>9.
| Краєва М. В. Робітничий клуб у структурі пролеткультівських установ /М. В. Краєва // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.86-93
|
>10.
| Міхно О. П. Педагогічний портрет вихованця Колегії Павла Галагана початку XX ст. (за матеріалами кондуїтних списків)/О. П. Міхно // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.93-101
|
>11.
| Меленець Л. І. Організація роботи дошкільних закладів сільської місцевості України: погляд крізь роки/Л. І. Меленець // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.101-109
|
>12.
| Неведомська Є. Підручники з біології на зламі століть /Є. Неведомська // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.110-115
|
>13.
| Сівков О. О. Навчальна література в колекції "Педагогічна україніка, 1842-1923 рр." Педагогічного музею України/О. О. Сівков // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.116-121
|
>14.
| Хоменко Л. В. До історії діяльності просвітницького товариства "Общество распространения полезных книг" (1861-?)/Л. В. Хоменко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.121-127
|
>15.
| Шевченко С. М. Розвиток шкіл національних меншин в умовах УРСР як відображення зовнішньої диференціації (70-80 ті роки XX ст.)/С. М. Шевченко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.128-138
|
>16.
| Шевчук Т. Є. Освітньо-культурна діяльність українського товариства "Рідна хата" на Холмщині та Підляшші у 1919-1930 рр./Т. Є. Шевчук // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.138-147
|
>17.
| Шелюк Г. В. Роль і місце журналу "Церковно-приходская школа" в організації навчально-виховного процесу початкових шкіл духовного відомства Волині (кінець XIX- початок XX ст.)/Г. В. Шелюк // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.147-156
|
>18.
| Афанасьєв Ю. Л. Болеслав Яворський: парадокси історичної долі науково-педагогічного доробку /Ю. Л. Афанасьєв // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.157-163
|
>19.
| Зайченко І. В. М. Неплюєв (1851-1908) - один із перших організаторів початкової сільськогосподарської освіти в Чернігівській губернії та Україні/І. В. Зайченко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.164-174
|
>20.
| Калініченко Н. А. Проблеми патріотичного виховання в теорії і практиці Василя Каюкова (1945 -2000)/Н. А. Калініченко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.174-183
|
>21.
| Коляда Н. М. Організатор соціального виховання в Україні - Арнаутов Василь Олексійович (1881-1938)/Н. М. Коляда // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.184-196
|
>22.
| Кочубей Т. Д. Вплив Феофана Прокоповича на розвиток вітчизняного шкільництва у XVIII ст./Т. Д. Кочубей // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.196-206
|
>23.
| Петренко О. Б. Роль І. Д. Єрмакова в організації діяльності державного психоаналітичного інституту (1923-1925): мікроісторичний дискурс. До 140- річчя від дня народження І. Д. Єрмакова (6.10.1875 - 31.03.1942)/О. Б. Петренко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.207-221
|
>24.
| Головчук С. Ю. Ідеї Григорія Ващенка про виховання патріотизму та їх суголосність сучасним реаліям України/С. Ю. Головчук // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.221-226
|
>25.
| Грищенко С. Я. Наукова спадщина B. C. Іконникова в контексті модернізації національної системи освіти/С. Я. Грищенко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.227-237
|
>26.
| Клименко Ю. А. "Перша книга" міжнародної мови есперанто Людвіка Заменгофа /Ю. А. Клименко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.238-245
|
>27.
| Леонтьєва І. В. Постать О. Лазурського (1874-1917) крізь призму мікроісторії/І. В. Леонтьєва // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.246-253
|
>28.
| Матрос О. О. Іван Васильович Лучицький - основоположник науки "Нова історія" в освітніх закладах Києва/О. О. Матрос // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.254-260
|
>29.
| Мельниченко О. В. Аналіз впливу педагогічних ідей Я. Корчака на розвиток української педагогіки/О. В. Мельниченко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.261-267
|
>30.
| Панченко H. Ю. Проблеми родинного виховання у творчій спадщині Олександра Антоновича Захарченка/H. Ю. Панченко // Освіта крізь призму мікроісторії: заклади освіти, особливості, навчальна література, листування. -Київ:Київ ун-т ім. Б. Грінченка, 2015.-С.268-273
|
|
|