Пошуковий запит: <.>II=В353859/2013/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
| Крутій К. Термінологічне поле дошкільної дидактики: дизайн, сценарій, чи все-таки конспект заняття?/К. Крутій // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 1.-С.4-12.
|
>2.
| Морозова Л. Методичні аспекти використання інтерактивних форм роботи під час засідань педагогічної ради/Л. Морозова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 1.-С.1318.
|
>3.
| Дажіба Н. Педагогічна лабораторія як форма активізації педагогів/Н. Дажіба // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 1.-С.19-24.
|
>4.
| Чепіленко К. Формування творчого колективу дошкільного навчального закладу/К. Чепіленко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 1.-С.25-37.
|
>5.
| Кононко О. Публічна суперечка: арена боротьби чи пошук істини/О. Кононко // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 1.-С.37-48.
|
>6.
| Піроженко Т. Провідна роль у особистісному розвитку дошкільників/Т. Піроженко, К. Карасьова // Вихователь-методист дошкільного закладу. -Київ:МЦФЕР- Україна, 2013,N № 1.-С.49-53.
|
|