Пошуковий запит: <.>II=В528425/2016/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 33
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Про проведення конкурсного відбору проектів підручників для учнів 8 класу загальноосвітніх навчальних закладів. Витяги із наказів Міністерства освіти і науки України від 05. 02. 2016 № 78 та від 22. 02. 2016 № 144 // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.2
|
>2.
| Кашуба Є. Т. Г. Шевченку/Є. Кашуба // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.2
|
>3.
| Палій О. Творчий учитель - це вдумливий учитель. Роздуми з приводу порушеної Григорієм Клочеком проблеми у статті "Риторика слова і слайда"/О. Палій // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.3-4
|
>4.
| Михайленко І. Cursed thunder or destroyed paradise/І. Михайленко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.5
|
>5.
| Ніколенко О. Квіти з Японії. Культурологічний підхід до викладання японської літератури в школі/О. Ніколенко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.6-11
|
>6.
| Костирко М. Вивчення японської поезії. Система уроків, 6 клас/М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.12-13
|
>7.
| Костирко М. Природа - джерело натхнення японців, а її зображення - засіб вираження почуттів/М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.12
|
>8.
| Костирко М. Хайку Мацуо Басьо/М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.12-13
|
>9.
| Костирко М. Виразне читання напам'ять хайку Мацуо Басьо/М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.13
|
>10.
| Слободянюк О. Едгар По. " Золотий жук" Уроки зарубіжної літератури, 7 клас/О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.14-19
|
>11.
| Слободянюк О. Е. А. По - засновник жанру детективу у світовій літературі. Характерні ознаки та жанрове розмаїття детективів/О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.14-15
|
>12.
| Слободянюк О. Е. По. Захопливий сюжет оповідання "Золотий жук". Особливості композиції твору - "Розповідь у розповіді" її художнє значення/О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.16-18
|
>13.
| Слободянюк О. Е. По. "Золотий жук". Образи Леграна, Джупітера, оповідача/О. Слободянюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.18-19
|
>14.
| Вовк Т. Розгадати загадку - само по собі нагорода. За оповіданням Артура Конана Дойла "Пістрява стрічка" Урок-розслідування, 7 клас/Т. Вовк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.20-25
|
>15.
| Роліна О. Варіації на тему роману "Пригоди Олівера Твіста"/О. Роліна // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.25
|
>16.
| Нестерук Н. Образ Бермана. Гуманізм твору. За новелою О. Генрі "Останній листок". Урок зарубіжної літератури, 7 клас/Н. Нестерук // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.26-31
|
>17.
| Артем’єва Ю. О. Генрі, Мольєр/Ю. Артем’єва // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.31, 45
|
>18.
| Костирко М. О. Генрі. "Останній листок". Ідейний зміст новели. Урок зарубіжної літератури, 7 клас/М. Костирко // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.32-33
|
>19.
| Роздуми над новелою О. Генрі "Останній листок"/М. Приступа [и др.] // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.33
|
>20.
| Стецюк М. Конструювання літературних загадок як ефективний прийом роботи з розвитку креативного мислення учнів/М. Стецюк // Всесвітня література в сучасній школі. -Київ:Освіта України, 2016,N N 3.-С.34-35
|
|
|