Пошуковий запит: <.>II=В651854400/2018/1<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1.
| Ніколенко О. Компетентності - сходинки до сучасного світу Інтеграція учнів у сучасний світ - головне завдання нової української школи/О. Ніколенко // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.2-7
|
>2.
| Кузьменчук І. Подіумна дискусія у дистанційному форматі "зарубіжна література в школі та особистість цифрової доби: у пошуках відповідностей/І. Кузьменчук // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.8-9
|
>3.
| Майхер О. Творчі конкурси як засіб залучення до читання/О. Майхер // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.14-16
|
>4.
| Дудинська Л. З книжкою після уроків з досвіду організації гурткової роботи/Л. Дудинська // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.17
|
>5.
| Козієва В. "Поезія, що розчулює небеса" аналітико-інтерпретаційне дослідження ліричного твору Лі Бо "Сосна біля південної галереї"/В. Козієва // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.21-23
|
>6.
| Романенко Н. Чарівний світ театру. Урок позакласного читання за казкою С. Я. Маршака "Дванадцять місяців"/Н. Романенко // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.24-26
|
>7.
| Янкович О. Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури/О. Янкович // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.27-31
|
>8.
| Первак О. Поняття про реалізм, історія його формування. Характерні ознаки реалізму як літературного напряму ( зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом)./О. Первак // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.32-36
|
>9.
| Первак О. Оноре де Бальзак (1799-1850) - основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. О. де Бальзак і Україна. "Людська комедія": історія написання, художня структура,тематика і проблематика, образи. Повість "Гобсек" у структурі "Людської комедії"/О. Первак // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.37-40
|
>10.
| Первак О. Багатогранність образу Гобсека (як соціального типу доби, як філософа). Поглиблення поняття про образ (типовий)/О. Первак // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.45-49
|
>11.
| Первак О. Розвиток мовлення. Групова узагальнювальна характеристика літературних героїв. Усний роздум: скільки гобсеків у повісті Бальзака (проблема влади золота над героями повісті)?/О. Первак // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.54-59
|
>12.
| Дудинська Л. Встреча с поэзией Владимира Высоцкого. Литературная гостиная. /Л. Дудинська // Всесвітня література в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2018,N № 1.-С.60-64
|
|