Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М689368129/2018/5<.>
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9
1.


   
    Рекламные исследования: как состыковать коммуникатора и целевую аудиторию рекламы (результаты блиц-опроса экспертов) // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 14-20

Кл.слова (ненормовані):
види рекламних досліджень -- основна специфіка рекламних досліджень -- інструменти рекламних досліджень

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Соснюк, Олег.
    Пока существует реклама, потребность в исследованиях не исчезнет / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 22-25

Кл.слова (ненормовані):
рекламні дослідження -- специфіка рекламних досліджень -- канали комунікації

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Коршевнюк, Лев.
    Рекламные исследования приводят к изменениям рекламных кампаний и позволяют повысить отклик / Л. Коршевнюк // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 28-31

Кл.слова (ненормовані):
рекламний таргетинг -- рекламні канали -- вплив реклами

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    В 2018 году потребление видео онлайн достигнет одного часа в день // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 26-27

Кл.слова (ненормовані):
перегляд відео -- відеоконтент -- онлайн-відеореклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


   
    Nielsen: понятие удобства становится ключевым для покупателя в его решении о покупке // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 32-33

Кл.слова (ненормовані):
товари повсякденного попиту -- маркетингова компанія -- потреби споживачів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


   
    Украинское радио: тенденции и прогнозы // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 34-39

Кл.слова (ненормовані):
український радіоринок -- радіостанції -- онлайн радіо

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    РТМ-Украина.
    Исследования в наружной рекламе готовы к новому технологическому витку / РТМ-Украина // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 40-43

Кл.слова (ненормовані):
зовнішня реклама -- рекламна кампанія -- рекламна площина

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Главные медиа-тренды 2018 года // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 44-51

Кл.слова (ненормовані):
медіаринок -- цифрові новини -- онлайн-новини

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


    Шейхетов, Сергей.
    В поисках глубинных инсайтов / С. Шейхетов // Маркетинговые исследования в Украине : науково-практический журнал. - 2018. - № 5. - С. 52-61

Кл.слова (ненормовані):
маркетингове дослідження -- споживацький інсайт -- підсвідомість респондента

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)