Пошуковий запит: <.>II=М855626032/2017/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шахдинарян, Анна. Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций [Текст] / А. Шахдинарян> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 4-9
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- створення презентацій -- створення графіків
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Зинченко, Максим. Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData [Текст] / М. Зинченко, С. Ходакевич> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 12-17
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- створення торгових точок -- розвиток торгових мереж
Дод.точки доступу: Ходакевич, Сергей
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Яшкіна, Оксана. Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25
Кл.слова (ненормовані): технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 [Текст]> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 26-27
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- індекс споживчих настроїв -- індекс поточного становища
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Еременко, Андрей. Заглянуть в будущее [Текст] / А. Еременко> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 28-31
Кл.слова (ненормовані): маркетингові дослідження -- технології модельованого майбутнього -- моделювання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Ковінько, Олена. Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств [Текст] / О. Ковінько> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47
Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- диверсифікація -- аграрна продукція
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Жесткова, Аліна. Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» [Текст] / А. Жесткова> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 48-52
Кл.слова (ненормовані): захист прав споживачів -- управління багатоквартирним будинком -- нерухомість
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року [Текст]> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 53-54
Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- Міжнародний кадровий портал -- ринок праці
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Портрет професії: маркетолог [Текст]> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 55-58
Кл.слова (ненормовані): економіка знань -- сучасний професійний маркетолог -- Міжнародний кадровий портал
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Миттал, Викас. Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 59-62
Кл.слова (ненормовані): маркетинг у світі -- маркетингові дослідження -- стимулювання продажів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Шоу, Колин. Революционное мышление о лояльности клиентов [Текст] / К. Шоу> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 63-65
Кл.слова (ненормовані): маркетинг у світі -- лояльні клієнти -- пам’ять клієнта
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Бруке, Зач. Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке> // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 66-68
Кл.слова (ненормовані): маркетинг у світі -- загрози міжнародних досліджень -- проблеми для дослідників
Є примірники у відділах:
всього 1 : ГП ЧЗ (1) Вільні: ГП ЧЗ (1)
Знайти схожі
|
|