Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=М855626032/2017/4<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Шахдинарян, Анна.
    Визуализация данных исследований: что важно знать для создания уникальных презентаций [Текст] / А. Шахдинарян // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 4-9

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- створення презентацій -- створення графіків

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

2.


    Зинченко, Максим.
    Развитие розничной сети в масштабах страны с помощью BigData [Текст] / М. Зинченко, С. Ходакевич // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 12-17

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- створення торгових точок -- розвиток торгових мереж
Дод.точки доступу:
Ходакевич, Сергей


Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

3.


    Яшкіна, Оксана.
    Маркетингові дослідження інноваційного товару в машинобудівній галузі [Текст] / О. Яшкіна // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 18-25

Кл.слова (ненормовані):
технологічні товари -- функціонування машинобудівних підприємств -- модефікація товару

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

4.


   
    Споживчі настрої в Україні, серпень 2017: індекс склав 58,6 [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 26-27

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- індекс споживчих настроїв -- індекс поточного становища

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

5.


    Еременко, Андрей.
    Заглянуть в будущее [Текст] / А. Еременко // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 28-31

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- технології модельованого майбутнього -- моделювання

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

6.


    Ковінько, Олена.
    Маркетингова оцінка стану ринку аграрної продукції України: передумови активізації міжнародної бізнес-діяльності вітчизняних аграрних підприємств [Текст] / О. Ковінько // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 32-47

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові технології -- диверсифікація -- аграрна продукція

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

7.


    Жесткова, Аліна.
    Окремі питання щодо імплементації закону України «Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку» [Текст] / А. Жесткова // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 48-52

Кл.слова (ненормовані):
захист прав споживачів -- управління багатоквартирним будинком -- нерухомість

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

8.


   
    Барометр ринку праці України: головні тенденції III кварталу 2017 року [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 53-54

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- Міжнародний кадровий портал -- ринок праці

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

9.


   
    Портрет професії: маркетолог [Текст] // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 55-58

Кл.слова (ненормовані):
економіка знань -- сучасний професійний маркетолог -- Міжнародний кадровий портал

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

10.


    Миттал, Викас.
    Маркетинговые исследования увеличивают доходы компаний тремя путями [Текст] / В. Миттал // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 59-62

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг у світі -- маркетингові дослідження -- стимулювання продажів

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

11.


    Шоу, Колин.
    Революционное мышление о лояльности клиентов [Текст] / К. Шоу // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 63-65

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг у світі -- лояльні клієнти -- пам’ять клієнта

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

12.


    Бруке, Зач.
    Три типові помилки міжнародних досліджень ринку (і як їх уникнути) [Текст] / З. Бруке // Маркетинг в Україні. - Київ : Київський національний університет імені Вадима Гетьмана, 2017. - № 4. - С. 66-68

Кл.слова (ненормовані):
маркетинг у світі -- загрози міжнародних досліджень -- проблеми для дослідників

Є примірники у відділах: всього 1 : ГП ЧЗ (1)
Вільні: ГП ЧЗ (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)