Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=Н057263/2024/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.


    Шербак, В.
    Модернізація змісту історичної освіти: стереотипи вітчизняної історії – «Хортицька Січ» [Електронний ресурс] / В. Шербак. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 7-14, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.1. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
запорожці -- фортеця -- козаки -- замок
Анотація: У запропонованій статті висвітлено ґенезу Запорозької Січі, від з’ясування якої значною мірою залежить підхід до висвітлення історії запорозького козацтва. Мета статті – спростування стереотипу вітчизняної історії про «городок» князя Дмитра Вишневецького як першої Запорозької Січі для відображення відповідної термінології в шкільних підручниках та посібниках задля модернізації історичної освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Виневецький, Дмитро \про нього\


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

2.


    Мельниченко, О.
    Гендерна нерівність жінок в освіті, або чому жінки недостатньо представлені на керівних посадах? [Електронний ресурс] / О. Мельниченко. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 15-23, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.2. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- розподіл влади -- гендерність -- жінки -- нерівність
Анотація: Стаття присвячена одній з основних та актуальних проблем гендерних студій, а саме гендерної нерівності жінок в освіті при зайнятті керівних посад вищого рівня. Під керівними посадами дослідники розуміють такі категорії: ректор, проректори, президент, начальник чи директор закладів вищої освіти, які діють у межах своїх повноважень. Незважаючи на те, що освіта є однією з найбільш фемінізованих галузей українського суспільства, очільниками Міністерства освіти та науки України за радянською традицією були (за рідкими винятками) чоловіки. Автор аналізує гендерні розбіжності в розподілі влади в найкращих закладах вищої освіти України за консолідованим рейтингом. Окрема увага приділена стану гендерної рівності на керівних посадах в Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка. Одним з головних завдань статі автор вважає з’ясування чинників, що заважають жінкам бути активними і обиратись на керівні посади в закладах вищої освіти
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

3.


   
    Academic adaptation of displaced children: a case study of a mixed-aged class in Germany [Електронний ресурс] / O. Moskalets [та ін.]. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - P24-43, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.3. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Moskalets, O.
Gryshchenko, O.
Tsapro, G.
Tsapro, O.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

4.


    Линьов, К.
    Позаробочий час керівника київської школи в умовах воєнного стану [Електронний ресурс] / К. Линьов, Д. Сабол. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 44-55, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.4. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
воєнний стан -- професійне вигорання -- профілактика вигорання -- керівник -- НУШ
Анотація: Стаття написана за результатами дослідження, яке було проведено у січні-лютому 2024 р. серед директорів двох столичних районів – Солом’янського та Деснянського. Метою було з’ясування рівня ресурсного стану керівника школи у вільний від роботи час в умовах воєнного стану. Мету уточнено дослідницькими завданнями: чи має директор можливість дотримуватися балансу між навантаженнями і відпочинком, щоб вистачало ресурсу на роботу? Чи займається директор профілактикою вигорання? У результаті дослідження визначено, що пріоритетом для керівника столичної школи в умовах воєнного стану є робота, його професійна діяльність. У той же час він стикається зі значними в першу чергу психологічними навантаженнями, але не приділяє достатньої уваги тим заходам, які спрямовані на відновлення особистості та її енергетичного потенціалу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Сабол, Д.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

5.


    Yaroshenko, О.
    Formative assessment as a factor in modernizing the teaching natural science subjects [Електронний ресурс] / О. Yaroshenko, Т. Korshevniuk, L. Vashchenko. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - P56-73, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.5. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вчителі -- природничі дисципліни -- оцінювання -- середня освіта -- реформування
Анотація: Актуальність використання формувального оцінювання в українських школах окреслена та підтверджена нормативно-правовими документами. Цей вид оцінювання фокусується на процесі навчання та досягненнях учнів, що позитивно впливає на результати викладання предметів природничого циклу. Послідовно проаналізовано наукові статті зарубіжних та українських авторів щодо сутності та особливостей формувального навчання. Зазначено, що досліджуваний педагогічний феномен був обґрунтований зарубіжними вченими і вже багато років використовується в школах. Його ефективність доведена на практиці. Донедавна в українських школах формувальне оцінювання не було обов’язковим, тому відсутні фундаментальні дослідження та усталена практика його використання в природничій освіті. Вчителі природничих дисциплін активно осмислюють його методологію та фрагментарно використовують в освітньому процесі. Теоретична та практична готовність вчителів природничих дисциплін до використання формувального оцінювання досліджувалася за допомогою онлайн-опитування 400 вчителів природничих дисциплін.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Korshevniuk, Т.
Vashchenko, L.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

6.


    Половіна, О.
    Готовність вихователів дітей раннього й дошкільного віку до створення кластерів артспілкувань [Електронний ресурс] / О. Половіна, І. Новоселецька. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 74-87, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.6. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
артспілкування -- сатіальний -- латеральний -- ювенільний -- кластер
Анотація: У статті розглянуті питання фахової підготовки вихователів, зокрема мистецької її компоненти. Актуалізовано потребу підготовки педагога-новатора, який у відповідності до темпів світових змін готовий до модернізації освітнього процесу; свідомий розуміння виховання творчої, вільної й багатогранної особистості шляхом введення її у світ мистецтва та володіє необхідними методичним інструментарієм. Відзначено, що мистецька взаємодія з дітьми дошкільного віку потребує модифікованого логічно-послідовного супроводу.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Новоселецька, І.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

7.


    Сисоєва, С.
    Педагогіка пограниччя в науково-освітньому дискурсі Республіки Польща [Електронний ресурс] / С. Сисоєва. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 88-98, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.7. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
міжкультурна -- полікультурна -- ідентичність -- свідомість -- пограниччя
Анотація: У статті розглянуто ключові положення багаторічного досвіду Республіки Польща щодо розвитку педагогіки пограниччя, вирішення освітніх проблем дітей та молоді в цих регіонах, утвердження національної ідентичності громадян пограничних територій. Показано, що в Республіці Польща упродовж останніх років розвивається педагогіка пограниччя як складова міжкультурної педагогіки. Передумовою розвитку педагогіки пограниччя в Республіці Польща стало розширення досліджень з проблем полікультурної і міжкультурної освіти, значна увага до культурологічних проблем навчання і виховання.Порівняння педагогічних досліджень, присвячених розгляду культурологічних проблем освіти, що здійснювали українські та польські вчені, доводить, що в Польщі науковці розмежовують зміст понять полікультурної та міжкультурної освіти. Підкреслено, що, приділяючи значну увагу розвитку міжкультурної освіти, польські дослідники підкреслюють необхідність збереження та розвитку національної самосвідомості, оскільки участь у полікультурному світі вимагає сильного та свідомого почуття власної ідентичності.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

8.


    Регейло, І.
    Професійна підготовка освітніх лідерів: досвід Утрехтського університету (Нідерланди) [Електронний ресурс] / І. Регейло, М. Саюк. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 99-112, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.8. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
освітнє лідерство -- магістерська підготовка -- повоєнне відновлення -- вища освіта -- управління
Анотація: Проблема розвитку управлінського лідерського потенціалу для вищої освіти, що виступає безпосереднім каталізатором для організації якісних освітніх послуг в Україні та підвищення конкурентоспроможності національних закладів вищої освіти, залишається пріоритетною на етапі інтеграції України до Європейського Союзу, в умовах воєнного стану та повоєнного відновлення. У статті вперше розглянуто питання професійної підготовки освітніх лідерів та управлінців у сфері вищої освіти на прикладі Утрехтського університету (Нідерланди). На підставі порівняльного аналізу здійснених в національному просторі досліджень та сучасних континентальних європейських джерел схарактеризовано нідерландську систему вищої освіти. Розглянуто спеціалізовані законодавчі та інституційні акти у сфері вищої освіти, узагальнено підходи до магістерської підготовки в Нідерландах, ключовим серед яких є міждисциплінарний.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Дод.точки доступу:
Саюк, М.


Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

9.


    Тадеуш, О.
    Ідеї підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців: європейський досвід [Електронний ресурс] / О. Тадеуш. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 113-131, 6 DOI. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
підприємництво -- освтіня програма -- екстраверсифікаційний -- інтроверсифікаційний -- міждисциплінарний
Анотація: У статті проаналізовано досвід становлення та реалізації ідей підприємництва в змісті освітніх програм підготовки фахівців у країнах Європейського Союзу (Австрії, Фінляндії, Франції, Швеції, Іспанії, Хорватії, Італії, Латвії) на загальноєвропейському, національному та інституціональному рівнях. Загальноєвропейський рівень охарактеризовано спрямованістю освітньої політики ЄС стосовно навчання підприємництву в закладах освіти та нормативно-регламентованою сукупністю послідовно здійснюваних ініціатив і дій щодо розроблення рекомендаційних документів, що регулюють створення загальноєвропейської структури забезпечення та координації цілей і результатів навчання підприємництву на рівні ЄС.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

10.


    Сисоєв, О.
    Порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні [Електронний ресурс] / О. Сисоєв. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 132-144, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.10. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
циркулярна (зелена) економіка -- фахівці -- критерії порівняння -- повоєнне відновлення -- вища освіта
Анотація: У статті здійснено порівняльний аналіз тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки у Фінляндській Республіці, Республіці Польща і Україні. Актуальність проблеми полягає у тому, що вагомого значення в усьому світі набуває збереження навколишнього середовища, екології планети в цілому. Відповіддю на такі глобальні виклики значною мірою є впровадження моделей циркулярної економіки та професійної підготовки фахівців з цього напряму. Про масштаб актуальності проблеми впровадження концепту циркулярної економіки у вищу освіту свідчить той факт, що різні країни активно діляться досвідом розроблення освітніх програм для підготовки фахівців циркулярної (зеленої) економіки. Для дослідження тенденцій професійної підготовки фахівців із циркулярної економіки були обрані Фінляндська Республіка, яка є лідером у впровадженні циркулярної економіки в Європі, та Республіка Польща, яка досить швидко переходить до моделей циркулярної економіки
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

11.


    Яремчук, М.
    Трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща [Електронний ресурс] / М. Яремчук. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 145-154, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.11. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
дорослий учень -- онлайн-заняття -- інформаційне суспільство -- Інтегрована стратегія навичок -- пандемія
Анотація: У статті розглянуто трансформаційні процеси в освіті дорослих Республіки Польща. Проаналізовано нормативно-правові документи, які вплинули на освіту дорослих у передковідний період; документи у сфері освіти дорослих, постанови, запроваджені на період тимчасового обмеження функціонування підрозділів системи освіти, зокрема закладів вищої освіти, а також роботодавців, у зв’язку із запобіганням, протидією та боротьбою з COVID-19. Зроблено висновок, що залежно від епідемічної ситуації онлайн-заняття, гібридні чи стаціонарні заняття обмежувалися або відмінялися, що вплинуло як на організацію освітнього процесу навчання дорослих, так і на його учасників. Пріоритетними стали заняття з використанням методів і прийомів дистанційного навчання.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

12.


    Бульвінська, О.
    Моделі університетської автономії в країнах ЄС: компаративний аналіз [Електронний ресурс] / О. Бульвінська. - Електронні текстові дані // Неперервна професійна освіта: теорія і практика : науковий журнал. - 2024. - Вип. 1. - С. 155-169, DOI 10.28925/1609-8595.2024.1.12. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1609-8595. - ISSN 2412-0774

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- державне регулювання -- самоврядування -- управлінська структура -- національна система
Анотація: Статтю присвячено обґрунтуванню класифікації моделей університетської автономії на основі їх компаративного аналізу. Наголошено, що освіта функціонує як системний елемент в соціальній структурі, який вбудований у зв’язки та координацію з іншими суспільними акторами, зокрема з державною владою і ринком. Зазначено, що університетська автономія – це повноваження закладу вищої освіти визначати власні цілі та програми, а також засоби для їх досягнення; самостійність, незалежність і відповідальність у прийнятті рішень стосовно власного розвитку. Акцентовано, що ступінь університетської автономії корелюється з політичним і адміністративним устроєм країни, економічним розвитком і культурними традиціями, історичним й ідеологічним контекстом, аксіологічною орієнтацією суспільства, традиційною роллю закладів вищої освіти.
Перейти до зовнішнього ресурсу http://npo.kubg.edu.ua/

Є примірники у відділах: всього 1 : Online (1)
Вільні: Online (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)