Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О177363077/2019/1<.>
Загальна кількість знайдених документів : 11
Показані документи с 1 за 11
1.

Лондар С. Л. Міжнародний досвід розвитку сучасних освітніх інформаціних систем/С. Л. Лондар // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.5-19
2.

Ястремський О. І Види економічної діяльності "Наукові дослідження та розробки" і "Освіта" в структурі національної економіки України/О. І Ястремський // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.20-30
3.

Вітренко Ю. М. Вимірювання результатів економічної діяльності державних і комунальних закладів вищої освіти України як суб’єктів сучасної ринкової економіки/Ю. М. Вітренко // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.31-47
4.

Литвинчук А. О. Ідентифікація зарубіжного досвіду застосування субвенції та дотацій на освіту: вплив та результат навчання/А. О. Литвинчук, І. С. Гайдук // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.47-57
5.

Терещенко Г. М. Перспективи запровадження нових інструментів фінансування освіти в Україні/Г. М. Терещенко // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.58-66
6.

Ільєнко Ю. І. Аналіз внутрішньої освітньої міграції випускників 2018 року з правничною освітою/Ю. І. Ільєнко // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.67-76
7.

Денисюк О. Я. Формування мережі опорних закладів освіти: аналіз системних розиків/О. Я. Денисюк, Н. В. Титаренко // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.77-87
8.

Гапон В. В. Аналіз результатів експериментальних розрахунків освітніх індикаторів для оцінювання стану загальної середньої освіти/В. В. Гапон, М. І. Шараєвська, Є. П. Цоколенко // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.88-98
9.

Кир’янов А. В. Регіональні особливості функціонування закладів загальної середньої освіти в Україні/А. В. Кир’янов, Ю. В. Іриневич // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.99-107
10.

Вербовий М. В. Інституціональне поле повернення інтелектуального капіталу в Україні: проблеми методології/М. В. Вербовий // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.108-116
11.

Терещенко В. М. Окремі результати першого циклу загальнодержавного моніторингового дослідження якості початкової освіти: математика/В. М. Терещенко, В. П. Горох, М. С. Мазорчук // Освітня аналітика України. -Київ:Інститут освітньої аналітики, 2019,N Вып. 1.-С.117
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)