Пошуковий запит: <.>II=О190803/2017/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Таранченко О. Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії/О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.7-15
|
>2.
| Скрипник Т. Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра/Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.16-21
|
>3.
| Кобильченко В. Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.22-30
|
>4.
| Кульбіда С. Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи/С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.31-39
|
>5.
| Ільяна В. Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення/В. Ільяна, З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.40-46
|
>6.
| Дічек Н. Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років)/Н. Дічек // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.47-58
|
>7.
| Нетьосов С. Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка"/С. Нетьосов // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.59-68
|
>8.
| Склянська О. Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги/О. Склянська // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.69-78
|
>9.
| Литовченко С. Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти/С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.79-87
|
>10.
| Тороп К. Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації/К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2017,N № 3.-С.88-95
|
|