Головна Спрощенний режим Посібник користувача
Авторизація
Прізвище
Пароль
 

Бази даних


Електронний каталог бібліотеки- результати пошуку

Вид пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: <.>II=О190803/2017/3<.>
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10
1.


    Таранченко, Оксана.
    Соціальне інтегрування: ключовий концепт інклюзії [Текст] / О. Таранченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 7-15

Кл.слова (ненормовані):
соціальне інтегрування -- інклюзія -- соціальна дієздатність

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

2.


    Скрипник, Тетяна.
    Відповідне освітнє середовище для дітей із розладами аутистичного спектра [Текст] / Т. Скрипник // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 16-21

Кл.слова (ненормовані):
аутизм -- класний менеджмент -- ТЕАССН

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

3.


    Кобильченко, Вадим.
    Внутрішні ресурси як джерело позитивного функціонування особистості дитини з порушеним зором [Текст] / В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 22-30

Кл.слова (ненормовані):
внутрішні ресурси -- дитина з порушеним зором

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

4.


    Кульбіда, Світлана.
    Статус національних жестових мов і включення української жестової мови до сім'ї жестових мов Європи [Текст] / С. Кульбіда // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 31-39

Кл.слова (ненормовані):
товариство глухих -- українська жестова мова -- європейське товариство

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

5.


    Ільяна, Валентина.
    Реалізація психолінгвістичного підходу до програмово-методичного забезпечення з корекції фонетико-фонематичної сторони мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення [Текст] / В. Ільяна, З. Пригода // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 40-46

Кл.слова (ненормовані):
корекція звуковимови -- фонематичне сприймання -- звуковий аналіз
Дод.точки доступу:
Пригода, Зоряна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

6.


    Дічек, Наталія.
    Практико орієнтовна діяльність Українського науково-дослідного інституту дефектології у контексті індивідуалізації навчання дітей із вадами розвитку (кінець 1940-х - середина 1950-х років) [Текст] / Н. Дічек // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 47-58

Кл.слова (ненормовані):
діти з психофізичними вадами -- диференціація спеціальних шкіл -- індивідуалізація навчально-виховного процесу

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

7.


    Нетьосов, Сергій.
    Актуальні проблеми вивчення дисципліни"Корекційна андрагогіка" [Текст] / С. Нетьосов // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 59-68

Кл.слова (ненормовані):
корекційна андрагогіка -- освіта дорослих осіб з інвалідністю

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

8.


    Склянська, Ольга.
    Соціальна взаємодія дитини раннього віку з близьким дорослим у контексті ранньої психолого-педагогічної допомоги [Текст] / О. Склянська // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 69-78

Кл.слова (ненормовані):
дитина з порушеннями психофізичного розвитку -- дитина раннього віку -- соціальна поведінка

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

9.


    Литовченко, Світлана.
    Особливості діяльності навчально-реабілітаційних центрів в умовах модернізації української освіти [Текст] / С. Литовченко // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 79-87

Кл.слова (ненормовані):
особливі освітні потреби -- інклюзивна освіта -- порушення слуху

Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

10.


    Тороп, Крістіна.
    Навчально-реабілітаційний центр як інститут соціалізації [Текст] / К. Тороп, К. Рейда, С. Кривошея // Особлива дитина: навчання і виховання. - Київ : Педагогічна преса, 2017. - № 3. - С. 88-95

Кл.слова (ненормовані):
соціалізація -- діти з інтелектуальними порушеннями
Дод.точки доступу:
Рейда, Кароліна
Кривошея, Світлана


Є примірники у відділах: всього 1 : Ф2 (1)
Вільні: Ф2 (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)