Пошуковий запит: <.>II=О190803/2018/4<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 7-14
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): молодші школярі з порушеннями зору -- психологічна дезадаптація -- психологічна допомога
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Кульбіда, С. Конфігурація як компонент жесту / С. Кульбіда> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 15-31
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): конфігурація -- варіант показу -- малюнок -- лінгвальна категорія -- українська жестова мова -- опис конфігурації -- розміщення долоні -- жестова одиниця
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Прохоренко, Л. Суб'єктивно-когнітивна концепція саморегуляції навчання школярів із затримкою психічного розвитку / Л. Прохоренко> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 32-39
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): саморегуляція -- мотивація -- самоконтроль -- рефлексія -- концепція -- школярі із затримкою психічного розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Омельченко, І. Методологічні орієнтири екзистенціально-суб'єктного підходу до дослідження комунікативної діяльності у дошкільників із затримкою психічного розвитку / І. Омельченко> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 40-52
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): екзистенціально-суб'єктний підхід -- комунікативна діяльність -- спілкування -- методологія -- принципи -- дошкільники -- затримка психічного розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Данілавічюте, Е. Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічюте> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 53-64
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): пристосувальне освітнє середовище -- концептуальна модель МКФ -- інклюзивний навчальний процес -- типологія особливих освітніх потреб
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Лещій, Н. Культурологічний підхід у парадигмі фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку / Н. Лещій> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 65-74
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): фізична культура -- фізичне виховання -- культурологічний підхід -- фізкультурно-оздоровча робота -- порушення розвитку -- діти зі складними порушеннями розвитку -- оздоровча парадигма
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Пахомова, Н. Особистісний потенціал дитини старшого дошкільного віку із моторною алалією: психологічні особливості розвитку / Н. Пахомова, І. Баранець> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 75-87
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): діти із моторною алалією -- комунікативна компетентність -- мовлення -- потенціал -- пізнавальні процеси
Дод.точки доступу: Баранець, І.
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_17/images/printer.jpg)
|
Некраш, Л. Теоретичні аспекти формування концепції раннього втручання в психолого-педагогічних дослідженнях / Л. Некраш> // Особлива дитина: навчання і виховання : науковий, навчальний, інформаційний журнал. - 2018. - № 4. - С. 88-95
. - ISSN 2307-4876
Кл.слова (ненормовані): діти раннього віку з порушеннями розвитку -- особливі потреби -- концепція раннього втручання
Є примірники у відділах:
всього 1 : Ф2 (1) Вільні: Ф2 (1)
Знайти схожі
|
|