Пошуковий запит: <.>II=О190803/2019/3<.> |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Показані документи с 1 за 8 |
>1.
| Кобильченко В. Адаптаційний потенціал особистості як внутрішній чинник успішної адаптації молодших школярів із порушенням зору/В. Кобильченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.64-75
|
>2.
| Шипелік Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня/Т. Шипелік // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91)
|
>3.
| Михновецька І. Структура та зміст програми формування взаємовідносин старших дошкільників із синдромом дауна/І. Михновецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91)
|
>4.
| Лещій Н. Діагностика фізичного стану дітей молодшого шкільного віку зі складними порушеннями зору/Н. Лещій // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.76-83
|
>5.
| Шевченко В. Розвиток систем спеціальної освіти в Україні та Польщі (проблематика дослідження)/В. Шевченко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.23-34
|
>6.
| Родименко І. Корекційні прийоми реалізації індивідуального підходу в умовах спеціального навчання учнів з комплексними порушеннями/І. Родименко, О. Михайленко // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.7-22
|
>7.
| Орлов О. Транскраніальна нейромодуляція в ребіалітації та психологічному супроводі дітей з особливими освітніми потребами/О. Орлов // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.44-52
|
>8.
| Бужинецька К. Психологічні бар'єри в навчанні дітей із затримкою психічного розвитку/К. Бужинецька // Особлива дитина: навчання і виховання. -Київ:Педагогічна преса, 2019,N № 3(91).-С.35-41
|
|